Perfect en prettig

Fijne behandeling, schone praktijk, veel apparatuur waar de meiden ook alles over kunnen vertellen. Veel persoonlijke aandacht.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede behandeling gehad met de palsmalift. Mooi resultaat

Goede uitleg, vooraf, je weet precies waar je aan toe bent. Heel fijn om na 2 weken een belletje te krijgen hoe het met je gaat. Schone praktijk, fijne medewerkers

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

goede service en correcte behandeling, geen wachttijden

Deskundige medewerksters en goed geoetilleerd

Deskundig en klantvriendelijk!

Prettige ontvangst, deskundig, zeer vriendelijk, goede tips.

Goede behandeling

Mijn zoon wordt al een tijd behandeld door José voor zijn acné. Hij heeft er bijna geen last meer van! Ook de persoonlijke aandacht is erg prettig. Niet alleen wordt er naar zijn huid gekeken maar ook altijd wordt er oprecht gevraagd hoe het met hem gaat.

Accuraat, flexibel, snel.

Goed bereikbaar, vriendelijk, snelle levering van bestellingen.

Naar de klant luisteren

Luisteren, meedenken, uitproberen, lief en vriendelijk!!

Goede behandeling

Ik wou dat ik jaren eerder was gegaan! Hele vriendelijke behandelaars, zie gelijk resultaat en ik heb hele slechte onderbenen. 3x per week!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Perfect, mooie ruimtes erg schoon

Heel fijn!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Vriendelijk personeel en prima service

Het is een een praktijk waar je goed wordt behandeld waar ze meedenken met het probleem wat je hebt en dan samen met een goed advies naar een oplossing te zoeken!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Zeer deskundig en uitermate goed!

Ik kom al een tijdje in de praktijk voor 3 verschillende behandelingen. Acne, ontharing en camouflage. Ik kan niet anders zeggen dat ik ontzettend tevreden ben met alle behandelingen! Simone geeft mij telkens weer een fijne behandeling en mijn huid is er onwijs blij mee, en ik natuurlijk ook!!! Simone is zeer professioneel en geeft mij deskundig advies wat het allerbeste is, en wat mijn huid nodig heeft! Mijn huid is echt onwijs verbeterd sinds in in de praktijk kom! Echt een aanrader voor iedereen!

Zie onder

Goede ervaring,oplossend gericht, prettige sfeer. Een minpuntje is dat de hygiëne wel eens te wensen overlaat

ooglid correctie met plasmapen

erg professionele behandeling door Jose. Goede uitleg voor de nabehandeling thuis. Goed resultaat !

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Ik ben zeer tevreden over het resultaat.

professioneel

kundig en professioneel fijne omgeving

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Heel goed en vriendelijk personeel

Alleen alles positief

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Betrokken ,belangstellend optimale behandeling in fijne omgeving

goede behandeling open voor evt. verandering vriendelijke therapeuten,die zeer betrokken zijn bij het wel en wee vd client

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Een totaal product waarin er met zorg en aandacht wordt gewerkt

De gezichtsbehandeling is erg fijn en met resultaat dat mijn huid er beter uit ziet.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Aardig ontvangen. Ze luisteren goed naar het te verhelpen probleem en bekijken het aandachtig. behandeling wordt goed uitgelegd.

TOP!!

Ik heb mijn wenkbrauwen laten tatoeeren en ik ben zo ongelofelijk blij met het resulaat, voel me een heel ander persoon! José was ontzettend lief, geduldig, zorgzaam, meedenken en gezellig, kan het iedereeen aanraden!!

Perfect!

Goede service, de behandeling is fijn en heeft goed resultaat, personeel is vriendelijk.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Vriendelijke en deskundige mensen, is mijn oordeel. Denken met je mee en proberen je zo goed mogelijk te helpen.

Deskundig

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Vriendelijke en deskundige medewerkers!

Ik word al jarenlang perfect geholpen met de bestrijding van overtollige haargroei. Altijd wordt geprobeerd om nog een plaatsje in de agenda vrij te maken op een tijdstip dat het mij uitkomt, ook in de avonduren. Vriendelijke en deskundige medewerkers!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

vriendelijk, bekwaam, op je gemak

Een hele prettige praktijk met een fijne sfeer. Duidelijke uitleg.

Over Praktijk voor Huid- en Oedeemtherapie