Deskundig en persoonlijk.

Prettig, persoonlijk en deskundig advies en behandeling. Simone stelt me gerust en ik voel me op m’n gemak bij haar.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goed Team behandeling in overleg met de klant. Oplossingsgericht. Telefonisch goed bereikbaar.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Mijn huid voelt heerlijk aan erna

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede ervaring met deze praktijk

Na van alles geprobeerd te hebben was mijn laatste poging een behadneling bij Simone. Veel van mijn vriendinnen gingen hier al naar toe maar had ik maar eerder naar ze geluisterd. Goede producten, eerlijk advies en Simone is gewoon een leuke meid, netzoals de anderen trouwens.

IPL behandeling verwijderen pigmentvlekken

2 jaar geleden heb ik pigmentvlekken laten verwijderen . Het resultaat is goed. Ik werd zeer professioneel geholpen . Ook bestel ik producten van Environ. Dit gaat altijd zeer correct en snel . Daar hou ik van !

Goed.👍

Vanaf de eerste dag en behandeling had ik al een veilig gevoel bij de praktijk van Simone de Wild en haar collaga's. Goede uitleg en een goed luisterend oor. En er worden goede aantekenen gemaakt,zodat ze het van elkaar kunnen overnemen. CHAPAU.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Fijne therapeuten met een goed advies

Mooie praktijk , met vriendelijke therapeute waar je voor een goed advies en allerlei behandelingen terecht kunt

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Fijne service en persoonlijke aandacht

Er word goed geluisterd naar het probleem wat je hebt, fijne service en hebben veel persoonlijke aandacht.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Prima behandelingen en deskundig personeel.

Soms is de stap om ergens heen te gaan voor een huidprobleem best lastig. Na een eerste kennismaking was deze stap al gauw gezet. De praktijk heeft vriendelijk, deskundig personeel, werken met goede producten en prettig in de omgang. Zeker een aanrader!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede service en andacht voor de patiënt.

Zeer goed.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Alle behandelingen oedeem acne doen ze bij mij

Wordt heel goed en vriendelijk behandelt Na borstamputatie hebben ze titelend ook goed behandeld ben zeer tevreden.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goed geschoold en erg lieve medewerksters.

Voor mijn lipoedeem in behandeling en zeer fijne behandelingen. Goede uitleg over alles. Iedereen heeft een luisterend oor.

Deskundig

Goede ervaring

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Een prima prijs kwaliteit verhouding en Relaxte sfeer

Geweldige, vriendelijke behandelaars

Schoon, vriendelijk en resultaat gericht!

Perfect en prettig

Fijne behandeling, schone praktijk, veel apparatuur waar de meiden ook alles over kunnen vertellen. Veel persoonlijke aandacht.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede behandeling gehad met de palsmalift. Mooi resultaat

Goede uitleg, vooraf, je weet precies waar je aan toe bent. Heel fijn om na 2 weken een belletje te krijgen hoe het met je gaat. Schone praktijk, fijne medewerkers

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

goede service en correcte behandeling, geen wachttijden

Deskundige medewerksters en goed geoetilleerd

Deskundig en klantvriendelijk!

Prettige ontvangst, deskundig, zeer vriendelijk, goede tips.

Goede behandeling

Mijn zoon wordt al een tijd behandeld door José voor zijn acné. Hij heeft er bijna geen last meer van! Ook de persoonlijke aandacht is erg prettig. Niet alleen wordt er naar zijn huid gekeken maar ook altijd wordt er oprecht gevraagd hoe het met hem gaat.

Accuraat, flexibel, snel.

Goed bereikbaar, vriendelijk, snelle levering van bestellingen.

Naar de klant luisteren

Luisteren, meedenken, uitproberen, lief en vriendelijk!!

Goede behandeling

Ik wou dat ik jaren eerder was gegaan! Hele vriendelijke behandelaars, zie gelijk resultaat en ik heb hele slechte onderbenen. 3x per week!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Perfect, mooie ruimtes erg schoon

Heel fijn!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Vriendelijk personeel en prima service

Het is een een praktijk waar je goed wordt behandeld waar ze meedenken met het probleem wat je hebt en dan samen met een goed advies naar een oplossing te zoeken!

Over Praktijk voor Huid- en Oedeemtherapie

Filter op Taal