bekwaam,vriendelijk, professioneel en zorgzaam personeel

Simone de Wildt is samen met haar team, uiterst bekwaam, professioneel, vriendelijk en zorgzaam. Het is een praktijk met jong dynamisch team. Die allen voor je klaar staan en zich voor de volle 100% inzetten. Gewoon fijn om daar onder behandeling te zijn.

Zie hieronder

Ik heb de niet prettige ervaring al met Jose besproken.

Een Super goede praktijk die ik iedereen aanraadt!!

Na mijn buikwandcorrectie ben ik bij deze praktijk(Ewijk) terecht gekomen via een vriendin Heidy en dat is een hele goede keuze geweest! Ben jaar onder behandeling geweest ivm oedeem enz en ging meerdere malen per week, meestal bij José zij is echt een toppertje in haar vak en later ook bij Lotte. Ben hun heel dankbaar en zal hun bij iedereen aanbevelen!!

In een woord geweldig deskundig aardig mooie salons

Alles is goed, ze houden rekening met de wensen van de patiënt

Zeker een goede ervaring, wie je ook hebt het is fijn als je behandelt wordt of erna. Er is ook duidelijk verschil.

Ik ben heel vriendelijk en deskundig door Millie geholpen

Hoewel ik nog maar alleen voor een intake ben geweest, heb ik het volste vertrouwen in de a.s. behandeling. Kan niet wachten!

Vriendelijke en ongedwongen sfeer, maar wel professioneel

Vriendelijke en ongedwongen sfeer, maar wel professioneel

Goede maar vooral liefdevolle en betrokken service.

Een praktijk waarbij de patiënt zich welkom en begrepen voelt. Zeer lieve en betrokken medewerkers.Je wordt goed begeleid met hoe je thuis jezelf kan behandelen. Natuurlijk ben je dan blij, Dat je niet elke week meer hoeft te komen. Maar je mist de wekelijkse gesprekjes met je therapeute toch wel. Zeker een praktijk die ik bij anderen aanbeveel.

fijne praktijk met deskundig vriendelijk personeel. voor alle huidproblemen een oplossing.

Mooie praktijk

Ik ben tevreden over behandeling ,

Zoals afgesproken, is het werk goed verricht.

Het werk was kundig. Ik ben tevreden.

Al verschillende jaren zeer tevreden over de behandeling.

Zeer tevreden,fijne praktijk.

Zeer tevreden, medewerkers zijn gespecialiseerd , hebben vakkennis, vriendelijk in omgang. Juiste beroepshouding.

De dames zijn vakkundig en geduldig en vriendelijk.

Soms kwam het voor dat ik mijn dag niet had, maar toch ging voor mijn litteken behandeling. Dan moedigde ze mij aan om vol te houden. Na de behandeling toch blij dat ik was gegaan. Het eind resultaat is dat ik geen pijn weer heb van het litteken.

goede service, denken met je mee, en altijd leuk en vriendelijk

Goede service, mijn zoon wilde zijn afspraak eerder, ivm op dat moment veel puisjes, ze denken dan met je mee en hij kon 1.5 week eerder komen, super fijn.

Met aandacht, ook voor eigen inbreng

Met aandacht, ook voor eigen inbreng

Alleen maar goede ervaringen,lieve meisjes die hun werk met liefde doen.

Prima service, prettig personeel

Adequate dienstverlening, prettige contacten

Zeer vriendelijk personeel

Simone is een zeer behulpzaam, bekwaam maar met name een zeer vriendelijke therapeute. Je voelt je gelijk op je gemak.

Goede behandeling

Goed. Fijne behandelaar Meedenkend.

goede service

Goede therapie

👍

Een acuraat en schoon en cliënt vriendelijke praktijk. Altijd op tijd en kundig. Zo ga je er met plezier heen. Top

Proffesioneel, goede adviezen op maat, prettige open sfeer

Ik voel me ontzettend prettig in deze praktijk. De meiden blijven zich ontwikkelen, door opleidingen en cursussen en de aanschaf van de nieuwste apparatuur. Hierdoor krijg ik al jaren een passend advies op maat. De sfeer is prettig en open, de meiden zeer professioneel.

Zeer klantvriendelijk gerichte benadering.

Zeer klantvriendelijk gerichte benadering.

Behandeling zeer goed afgestemd op de individuele persoon

Heel doeltreffende therapie omdat deze afgestemd word op de individuele persoon. Er word gezocht naast de normale behandelingen, welke behandeling het beste bij jou past en bij jou huid/probleem. Alles word gedaan voor het beste resultaat. Dat is de drijfveer van deze praktijk. Echt superrrrrrrr. Ik ben heel goed geholpen hier.

Over Praktijk voor Huid- en Oedeemtherapie