Zeer net bedrijf

Zeer net bedrijf, ja er zijn natuurlijk altijd wat kleine dingen of misverstanden, maar zo is heel het leven

Nette bouwer,nette werkplaats

Goede kwaliteit, jammer dat de bouw 7 maanden langer duurde.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Wij zijn enorm blij met ons nieuwe huis.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Zeer tevreden bewoners van een mooi nieuw huis.

Woning is kwalitatief goed en netjes opgeleverd. Kwaliteit is uitstekend. Contact met de aannemer was prettig. We werden goed op de hoogte gehouden. Oplevering verliep goed. Ook de vragen die we na de oplevering hadden werden goed en snel beantwoord. Eigenlijk helemaal geen op of aanmerkingen. Wij zijn zeer tevreden bewoners van een mooi nieuw huis.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Goed gebouwd huis en mooi afgewerkt .

Ervaring is goed , kwaliteit hoog . Minpunt is dat het aangekochte parkeervak later geen eigendom meer was .

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Super van begin tot eind. Je wordt meegenomen in het proces. Alles wordt duidelijk uitgelegd. Het ziet er allemaal keurig uit! Nette afwerking!

Ik heb helemaal niets negatiefs ervaren gedurende de hele bouwperiode

Ik heb helemaal niets negatiefs ervaren gedurende de hele bouwperiode

Zeer nette & ervaren aannemersbedrijf

Fijn aannemersbedrijf. Levert een zeer nette (nieuwbouw) woning af! Altijd goede communicatie. Puntjes worden uiterst snel herstelt. Heel tevreden en zullen hen zeker aanbevelen!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

betrouwbare aannemer met schitterende resultaten.

ons huis is goed gebouwd door de aannemer en de communicatie verliep goed. niks op aan te merken!

Fijne flexibele aannemer

Vanaf het eerste contact goed geholpen en geadviseerd. Er is veel mogelijk, een hele flexibele bouwer.

Goed werk geleverd!

Tops: Huis werd netjes opgeleverd, en kleine mankementen worden ook snel en zorgvuldig opgelost. Fijne contacten met de mensen van het bedrijf. Positieve ervaring. Medewerkers van zowel de bouw, als de tussenpersonen, als de telefoniste waren altijd even vriendelijk. Tips: Hadden graag eerder communicatie gehad over oplevering van huis.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Professioneel bedrijf van begin tot eind met gepassioneerde vakmannen!

Om te beginnen zijn we in het begin al meegenomen in het project. Er is heldere en duidelijke communicatie vanuit de aannemer gedurende de gehele periode. In dit bijzondere geval was de uitvoerder (Gerben) familie en willen hem heel erg bedanken. Je ziet dat hij zijn werk met passie doet, goed communiceert met iedereen en netjes werkt. Ook hoorden we veel van de omgeving dat het zo’n nette bouw was en is geweest. Vandaag de sleutel ontvangen van Jarco. Nette en eerlijke man die oplossingsgericht werkt. Wij zijn zeker te spreken over P. Van Leeuwen!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Betrokken en goede kwaliteit leverend

Tijdens de bouw en ook daarna hadden wij een open contact met diverse werknemers en vertegenwoordigers van Van Leeuwen. De nazorg, na de oplevering is uitstekend!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Geweldige aannemer die vanaf het begin tot na de oplevering betrokken blijft.bij de opdrachtgever

Mijn vrouw en ik zijn heel blij met ons nieuwe huis. Project "De Fuik bnr. 3 in Dussen". Vanaf het slaan v/d 1e heipaal tot na de 1e oplevering blijft aannemers bedrijf P. van Leeuwen zorg verlenen. Afspraken worden nagekomen. De netheid tijdens de bouw is uitstekend. Het vakmanschap is van een hoog niveau. Goede samenwerking met onderaannemers. Wij genieten nu elke dag van ons nieuwe huis. Bedankt aannemer P. van Leeuwen namens mijn vrouw en mij.

Vakkundig en degelijk

Nette woning gebouwd, alle bouweisen die tegenwoordig van kracht zijn, zijn gerealiseerd. Enige minpuntje: de waterdruk in de badkamer (douche) is vrij laag.

Positief

Punt van aandacht: In de benedenverdieping zijn openslaande ramen, geen draai/kiep ramen. Dat geeft een onveilig gevoel voor privacy en inbraak. Verder mis ik stopcontacten voor gebruik in zowel de hal als in het portaal. Daar was een advies wel op zijn plaats geweest. We hebben dat zelf jammer genoeg over het hoofd gezien.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Oplevering goed en service nadien ook

De kleine problemen die er tot nu toe zijn , worden goed opgelost. Service afdeling Erik Dekker belt regelmatig om te vragen hoe de stand van zaken is en dat vinden wij klasse.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Zorgvuldig

Bijzonder goede bouwer; nette bouwplaats zegt al veel.

Kwaliteit bouwer

Er wordt veel geklaagd over de kwaliteit van de bouw. Deze bouwer bewijst dat dat anders kan met prima vakwerk binnen budget en planning. Hulde! De hoofduitvoerder is de sleutelfiguur die ook de onderaannemers moet aansturen. Veel lof voor hem. De bouwer heeft een trait d’union ingeschakeld tussen toekomstige bewoners en de bouwers. Ook dat werkte voortreffelijk.

Betrouwbaar en goede communicatie

Het was voor ons ons eerste huis en daardoor kwam er veel op ons af. Door de goede communicatie met Tessa (ResidenTes) werd alles vanaf begin af aan in goede banen geleid. Ook op de bouwplaats zelf was het vaak opgeruimd en schoon en dat was in de oplevering ook zichtbaar. We zijn erg blij met ons nieuwe huis en met de manier waarop het door P. Van Leeuwen gebouwd en begeleid is!

Degelijke vakbekwame aannemer

Van A tot Z verliep alles soepel en duidelijk. Heldere communicatie. Wij hebben het hele bouwproces als prettig ervaren. Wij zijn zeer tevreden met het eind resultaat. Dank daarvoor!

geweldig

Dit is het 2e huis in onze familie dat gebouwd is door de firma van Leeuwen. Wederom zeer netjes gedaan en als er al iets was, dan werd dit (meestal dezelfde dag al) opgelost. Ook het contact op de bouwplaats met de uitvoerder en het overige personeel, was altijd heel goed. Dat geldt ook voor het contact na oplevering. Van Leeuwen, neemt zelf contact op om te vragen of er nog problemen zijn.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Betrouwbaar bouwbedrijf met oog voor detail

Prettige ervaring bij het bouwen van onze woning, transparant en helder over wat wel/niet mogelijk is. Vakmanschap staat hoog in het vaandel bij P van Leeuwen, dat zien we terug in het eindresultaat. verbeterpunt: Tussentijdse communicatie over voortgang zowel positief als negatief ontbrak op momenten.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Oog voor details en een goed luisterend oor

P. van Leeuwen heeft met name laten zien dat vakkennis een groot goed is. In combinatie met precisiewerk voor de details en een goed luisterend oor hebben voor de wensen van de klant, maakt het dan Van Leeuwen prachtig werk aflevert. Het zijn de mensen die het bedrijf maken en dat is wat Van Leeuwen groot maakt. Dank en een enorme waardering aan het hele project team voor het leveren van ons huis.

Levert goede kwaliteit op

Ik heb mijn beoordeling helaas moeten aanpassen. De aannemer heeft voor mij goed mijn nieuwbouwwoning gebouwd. En hoewel de oplevering erg netjes was, zijn er een paar dingen geweest waar ik niet overheen kan kijken. Tijdens de bouw zijn er 2 problemen geweest waarbij de aannemer wat anders gebouwd heeft dan wat er was afgesproken. Beide dingen zijn door mij zelf opgemerkt moeten worden, en bij beide dingen heb ik zelf erachter aan gemoeten. Uiteindelijk zijn ze opgelost, maar bij een van de buren speelt exact hetzelfde, en dat is wel iets wat de aannemer had kunnen weten (door even een controle te doen of mijn issue ook niet bij een van de andere bouwnummers speelde). Helaas heb ik ook na oplevering een issue opgemerkt. Hierbij heeft de bouwer toegegeven dat men deze fout tijdens de bouw heeft ontdekt. Echter hebben ze dat niet naar mij gemeld, waardoor mijn oorspronkelijke plan bij de badkamer niet door kon gaan. Het heeft mij 3 mailwisselingen (met hun bouwcoach ResidenTes) gekost voordat men toegaf dat bij hun de fout lag (en ze met een halve sorry kwamen), terwijl ze dat allang wisten. Verder heb ik 0 medewerking op dit gebied gekregen. Omdat het een verticaal verloop van de muur was, verschuilt de aannemer zich achter het grijze gebied van de tekeningen (deze worden voor een bepaalde hoogte gemaakt). Dat ik geen idee had hoe het verticale verloop zou zijn, vond men jammer, maar dat was niet hun probleem/verantwoordelijkheid. Ook na de oplevering zijn er wat betreft de opleverpunten en overige punten toezeggingen gedaan dat dit snel opgepakt zou worden. Bij navragen nadat het een paar weken geduurd heeft komt er pas een tijdsindicatie. Als ik dan doorvraag aan een van hun onderaannemers, dan verneem ik dat men pas later langs zouden komen voor uitleg (terwijl ik bij herhaaldelijk vragen bij van Leeuwen hoor dat dit op korte termijn zou gebeuren). Dit had makkelijk door gecommuniceerd kunnen worden.

Energieweg 1 4231DJ MEERKERK

Over Bouwnu