Zeer net bedrijf waar je van op aan kunt.

Ik heb het traject met maas Jacobs zeer prettig ervaren. Weinig op aan te merken.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Vakkundige mensen en een goede service.

Goede begeleiding gedurende het hele project en mensen die de juiste kennis hebben en daarom ook de juiste adviezen hebben gegeven.

Goede oplevering, weinig flexibiliteit

Wij zijn als laatste van het bastion project ingestapt waardoor al bouwbeslissingen voor ons gemaakt. We hadden graag nog een erker gehad wat volgens onze contactpersonen niet meer kon waardoor we dit nog zelf konden plaatsten na oplevering. Echter de voorman gaf aan dat hij dit graag nog voor ons gedaan had. Wij vinden het heel jammer dat hier niet actief met ons meegedacht en overlegd is voor ons verzoek af te wijzen. We miste de flexibiliteit. Voelde als bureaucratie. Opleveringsdatum werd heel lang verborgen gehouden waardoor het regelen van leverwrongen lastig werd. Ook de voorlichting van vloerverwarming en in het bijzonder de regelaar die boven nodig is, is uitgebleven. Er was ons uitgelegd dat deze niet perse nodig is en dat we boven de verwarming konden afknijpen. Eigen huis zei dat dit absoluut niet de bedoeling is.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

We hebben een positieve ervaring met Maas-Jacobs

We zijn erg tevreden met onze nieuwe woning.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Een positieve indruk op elk vlak.

Tijdens het bouwproces op kritische vragen wel een strategisch en ingedekt antwoord waar ik niet altijd iets mee kon . Maar geen twijfels aan overgehouden bij oplevering. Kwaliteit is waar gemaakt.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Perfect werk.

Het hele proces en de benaderbaarheid van het bedrijf en de mannen op het werk stelde ons zeer tevreden.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Er is vakwerk afgeleverd door bekwaam en behulpzaam personeel.

Wij vinden dat de door ons gekochte woningen er mooi en degelijk uitzien. Wij zijn tevreden over de afwerking, en denken lange tijd geen geld uit te hoeven geven aan onderhoud van de woningen.

Zeer prettige ervaring

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Relaxte en goed benaderbare aannemer en personeel

Wij zijn heel positief over de welwillendheid en het kordate handelen van de mensen van Maas-Jacobs tijdens en na de hele bouwperiode.

Voor verbetering vatbaar

Vorderingen in de ruwbouwfase gingen snel, helaas zakte dit helemaal in in de afbouw. Hierdoor zijn ze bijna 1 jaar bezig geweest met de bouw van onze woning.. De communicatie van de kopersbegeleiding was slecht, hadden ook niet altijd verstand van zaken en moesten soms lang wachten op reactie (een keer zelfs 3 maanden, zonder enige gêne). Met meerdere woningen lange en vervelende discussies gehad met kopersbegeleider, projectleider en uitvoerder over iets wat anders uitgevoerd werd en niet meer praktisch bruikbaar was. Hiervoor zouden wij eerst nog opdraaien voor de kosten..... Uitvoerder gedroeg zich tevens ook uiterst onprofessioneel tijdens de oplevering. Kijkdagen als prettig ervaren, ook om zaken te checken en uiteindelijk gelukkig een nette woning opgeleverd gekregen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee
  • Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Maas-Jacobs staat voor kwaliteit en uitstraling!

Wij hebben Maas-Jacobs als zeer prettig ervaren. Duidelijke brochure, heldere infoavond, goede communicatie in alle vormen, gehoord worden bij allerlei vragen zowel door de koppersbegeleiding als de voorman of bouwmedewerkers. Snelle afwerking om de oplevering definitief te maken. Tip/advies: als koper zou je graag een keer meer naar je huis willen. Maar prima verzorgd altijd.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Vriendelijk, klantgericht en kwalitatief goed

Prima. Voeg ook simplele zaken als het schilderen van de schuine (bruine) kanten toe aan het pakket.

Professioneel op verschillende niveau's

Kopersbegeleider, administratieve mensen, uitvoerder, bouwvakkers, verschillende soorten over het algmeen als prettig en deskundig ervaren

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Kwaliteit en service prima in orde.

Maas Jacobs heeft een prachtig huis voor ons neergezet. Het volledige traject daar naartoe en de vele contactmomenten met de medewerkers van Maas Jacobs hebben wij als zeer positief ervaren.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Van begin tot het einde goed begeleid door alle medewerkers die betrokken waren bij dit project.

Altijd goed en vakkundig advies gekregen. Bij vragen werden deze direct beantwoord of het werd uitgezocht en kwamen later met een antwoord. Niks was teveel. Wij hebben ons altijd klant gevoeld en ook nu bij de oplevering worden alle zaken keurig opgelost. Wij zij zeker zéér tevreden met alle betrokkenen van dit project.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

super contact gehad. zeer proffesionel bedrijf.

super contact gehad met zowel kantoor als zeer zeker de uitvoerder. vragen werden snel beantwoord en men was zeer kritisch over hun eigen werk.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Goed bouwbedrijf dat nog luistert naar de klant

Onze ervaring was dat voor elk probleem waartegen wij liepen of het nu constructiefout was of toch nog iets aangepast wilde hebben dat MJ meedacht of het oploste. De communicatie had wel wat beter, strakker gemogen ipv dat wij zelf ermee moesten kwamen of naar vragen. Ook meer informatie had er gedeelt mogen worden (zeker bij nieuwbouw projecten waarvan grotendeel van de mensen dit voor het eerst in een huis terecht komt).

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Prettige bouwer met oog voor detail en vriendelijke mensen

Ze hebben ons mooie huis in de Remise gebouwd en we hadden voor-, tijdens en na afloop van de bouw prettig contact (zowel persoonlijk als per mail) met de kantoormedewerkers. Maar zeker ook met uitvoerer Cees tijdens de verschillende kijkdagen, welke trouwens als zeer prettig zijn ervaren.

Klantgericht en duidelijk over (on)mogelijkheden

We hebben Maas-Jacobs ervaren als een prettige partij om mee samen te werken. Ze denken mee en zijn helder over wat wel en niet tot de mogelijkheden behoort. De aankoopbegeleider zorgt voor follow up en tijdige terugkoppeling waardoor je snel weet waar je aan toe bent.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Prima bouwbedrijf. Goede communicatie met uitvoerder Cees Vos en de koperbegeleidsters.

Fantastische service!

Maas Jacobs staat voor een hoog afwerkingsniveau en de uitvoerder denkt en werkt perfect mee!

Mooie woning, slechte communicatie

Maas-Jacobs heeft op zich een mooie woning neergezet, daarbij complimenten aan de werknemers op de bouwplaats. Met het kantoorpersoneel (koperbegeleiding, technisch directeur, algemeen directeur, maar met name de projectontwikkelaar) zijn er enkele grote geschillen geweest over de naleving van de koop-/aannemingsovereenkomst. Pas na lang aandringen wilde Maas-Jacobs steeds aan haar verplichtingen voldoen. Dit op zich verdiende al een slechte beoordeling. Maar met een perceelgrensgeschil heeft Maas-Jacobs zich uitermate onprofessioneel en klantonvriendelijk opgesteld. Dit gebrek werd pas na ZEER lang aandringen opgelost, waardoor wij en anderen een hele lente en zomer lang onze tuin niet hebben kunnen afmaken.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee

Over Bouwnu

Over Maas-Jacobs Bouwbedrijf B.V.