Zeer fijne aannemer

Wendelgelst heeft bij ons een aanbouw geplaatst aan de achterzijde. We zijn erg te spreken over het geleverde werk. Vanaf het begin een zeer professionele houding met een duidelijk plan en planning. Er werd goed meegedacht met onze wensen. Tijdens de verbouwing ook een erg prettige ervaring. Vriendelijke en kundige medewerkers die ook de tijd namen om onze buren te informeren over het verloop van de werkzaamheden. Wendelgelst is niet de goedkoopste maar gelet op de hoge kwaliteit zeker een hele positieve ervaring. Aanrader!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Vriendelijk, eerlijk, transparant, heldere communicatie, constructief meedenken.

We hebben bij 3 aannemers concrete offertes opgevraagd. Uiteindelijk hebben we tussen twee laatste aannemers de finale keuze gemaakt voor Wendelgelst. Zij waren niet de goedkoopste, maar hadden al veel goodwill gekweekt in het voortraject, o.a. door bij ons op bezoek te komen om de woning te bekijken en de plannen samen door te spreken. Wendelgelst is van meet af aan vriendelijk, eerlijk en transparant geweest, over het proces, de kosten en de mogelijkheden of alternatieven. We hebben vooraf heldere afspraken gemaakt en deze zijn altijd gerespecteerd. Informeren i.p.v. confronteren is kenmerkend voor de werkwijze van Wendelgelst. De lijnen waren kort en zelfs buiten kantoortijd was er tijd om ons te antwoorden/ adviseren of te informeren, echt top. Als opdrachtgever hadden wij één vast aanspreekpunt, wat erg goed werkt als er over verschillende zaken informatie moet worden uitgewisseld en besluiten moeten worden genomen. Wendelgelst werkt netjes en zorgt dat het project opgeruimd wordt achtergelaten. De kwaliteit van de werkzaamheden is zeer goed. Bij de uitvoering werd structureel rekening gehouden met de impact op de omgeving (buren/ buurt etc.). De oplevering van het werk gebeurt aan de hand van een proces verbaal van oplevering die in gezamenlijk overleg is opgesteld; nogmaals geen enkele verrassing. Al met al is Wendelgelst voor ons bepalend geweest in het succesvol realiseren van onze wensen binnen de kaders die wij hebben bepaald, op een wijze die helemaal bij ons past. Chapeau!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Vloer, Badkamer, Beglazing en kozijnen

100 punten

Zeer keurige en vakkundige ervaring met Wendelgelst. Heel betrokken en juiste afhandelingen. De aannemer heeft ons begeleid door de verbouwing heen en meer dan aan onze wensen voldaan. Er is vakkundig te werk gegaan. De mannen hielpen ons met keuzes en gaven ons adviezen. Verder hebben ze uiterst netjes en schoon werk afgeleverd, wat je in deze sector vaak mist. conclusie: aanbevelen en zo doorgaan!

Fijne bouwbedrijf

Fijn bouwbedrijf dat van begin tot eind goed met je meedenkt. Er worden heldere afspraken gemaakt en deze worden punctueel nagekomen. Veel vak kennis in huis, goede projectleiding en bekwame medewerkers.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen

Mooier dan verwacht!

Bouwbedrijf Wendelgelst heeft voor ons een nieuwe voordeur laten maken en geplaatst. We zijn eigenaar van een monumentaal huis waardoor het een eis was vanuit de gemeente dat hij exact het zelfde zou worden en dat is gelukt. Van te voren werden we prettig meegenomen in de opties, waarna we snel een offerte ontvingen. De mannen die hem geplaatst hebben stonden af en toe voor een uitdaging; met oude voegen en een scheve gevel maar alles is heel professioneel uitgevoerd. Hij is weer prachtig en veilig!

Mooi bedrijf, betrokken team, korte lijnen, goed gepland

Het was lastig een bouwbedrijf te vinden. Met dat in het achterhoofd kan ik niet anders zeggen dan dat we het getroffen hebben met Wendelgelst. Wij hebben een complete renovatie bij hen belegd, dus een groot project. Op tegenslagen, denk aan slechte levering materialen vanwege de marktsituatie begin ‘22, is zeer adequaat gereageerd. Dat heeft ervoor gezorgd dat binnen de gestelde tijdslijn is opgeleverd. Het hele team is persoonlijk betrokken, er is sprake van korte lijnen bij afstemmen van acties of bijstellen plannen, er wordt nauwgezet gepland op de levering van materialen. Resumerend, een mooi bedrijf met goeie mensen die ik morgen weer zou inschakelen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Vloer, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Vakkundige vakmensen met kennis van zaken

Bouwbedrijf Wendelgelst heeft bij ons een na volle tevredenheid dakopbouw geplaatst. Heldere offerte. Goede afspraken rond planning en uitvoering. Werkmannen zijn vriendelijk en gaan uiterst netjes te werk en denken mee in het bouw proces. Goede kwaliteit materialen en nette afwerking. Wij zijn zeer tevreden met deze mooie opbouw!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Zonnepanelen/zonneboiler
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Wij zijn helemaal tevreden met onze aanbouw

Wij hebben door bb Wendelgelst een aanbouw/uitbouw laten plaatsen aan onze bestaande woning. Vanaf het eerste bezoek tot de uiteindelijke oplevering is alles goed overlegd en alle afspraken nagekomen. Er wordt meegedacht over de situatie aangezien er in het werk altijd onvoorziene situaties voordoen maar deze zijn altijd in goed overleg opgelost. Ook de 2 vaste medewerkers die bij ons aan het werk zijn geweest (Kevin en Gijs) zijn toppers. Kortom, wij zijn meer dan tevreden. Een echte aanrader.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Zeer vakbekwame en nette aannemer, precies de juiste voor onze verbouwing

Na het eerste gesprek hadden we al een goed gevoel bij deze aannemer. Wendelgelst heeft onze verwachtingen ook meer dan waargemaakt. Alle vakmensen waren even vriendelijk, behulpzaam en de vakkennis droop er vanaf. Het contact met Jurn verliep erg soepel, en snel. De termijnafrekeningen en overzichten waren erg transparant. Geen verassingen achteraf. Al met al erg prettig zakendoen. Ik zal ze zeker aanbevelen bij vrienden en familie.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Bedankt voor de revieuw ! En veel woonplezier !

Een betere aannemer konden we niet krijgen!

Al na het eerste gesprek met Wendelgelst hadden we door dat dit een goede aannemer zou zijn voor de verbouwing zoals wij deze in gedachten hadden. Onze ekeuze voor Wendelgelst bleek geen verkeerde. Geen enkel moment hebben we twijfels gehad over de vakkundigheid van deze mensen. Voor ons gevoel ging alles van een leien dakje, en zelfs op momenten dat we dachten dat er iets mis zou gaan, hadden de heren van Wendelgelst de juiste punten al opgepakt en afgewikkeld. Mochten wij in de toekomst nog meer willen gaan verbouwen, dan is dit het eerste bedrijf dat we bellen!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Vloer, Keuken, Onderhoud/service
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Zeer geslaagde verbouwing gerealiseerd!

De communicatie tijdens en uitvoering van onze verbouwing was zeer aangenaam bij bouwbedrijf Wendelgelst. Zij hebben voor ons een complete verbouwing gedaan van de zolder en begane grond. Inclusief een grote uitbouw en plaatsen van twee dakkapellen. Alleen maar complimenten en dat zowel tijdens de bouw als tijdens het voor- en na traject. Vakkundig bouwbedrijf op alle vlakken

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Vloer, Badkamer, Beglazing en kozijnen

gewoon goed

goede prijs kwaliteit verhouding

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Onze ervaring is uitstekend

Voor de tweede maal een uitbouw laten doen door Wendelgelst. Wederom goed bevallen. Personeel is erg netjes, vriendelijk en leveren goede kwaliteit!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Professioneel bouwbedrijf met zeer vakkundig personeel.

Wij zijn blij dat wij met bouwbedrijf Wendelgelst in zee zijn gegaan en onze uitbouw door hen hebben laten doen. Een heel professioneel, betrouwbaar bedrijf met jarenlange ervaring en zeer vakkundige- en bovenal zeer aardige mensen. De logistieke planning van alle werkzaamheden is zeer goed verlopen. Wij werden steeds op de hoogte gehouden over de werkzaamheden en wanneer en door wie die werden uitgevoerd. Danny en Frank waren samen verantwoordelijk voor het grootste deel van de verbouwing. Echte vakmensen met oog voor detail en het was ook nog eens heel gezellig als zij er waren. Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat. Wij bevelen bouwbedrijf Wendelgelst dan ook aan bij iedereen die verbouwplannen heeft. Hartelijke groet, Ad en Joke

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Prima, van start tot eind.. heel erg blij met eindresultaat. Steeds de zelfde ploeg over de vloer. Elke dag waren ze druk en eind van de dag werd alles keurig opgeruimd en aangeveegd. Afspraken keurig na gekomen. We werden op de hoogte gehouden wat er ging gebeuren.. Vragen werden beantwoord en zorgen weggenomen. Super. Danny en Frank nogmaals bedankt

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Een fantastisch team van professionals!

Voor onze uitbouw hebben we het team van Wendelgelst ingeschakeld. Wat een geweldige en prettige verbouwing hebben wij gehad! Vanaf offertetraject tot aan de oplevering hebben wij van Wendelgelst zeer professionele en vakbekwame mensen ontmoet. Het werken met een vast "koppel" van 2 mannen die een hele brede bouwkundige kennis en ervaring hebben en goed gevoel hebben voor het werken bij particulieren maakte de verbouwingsperiode tot een hele prettige ervaring. Ze waren altijd bereikbaar voor vragen en met een goede snelle afhandeling als gevolg. Wij zullen Wendelgelst altijd aanbevelen bij andere als een fijne en geschikte partij om zaken mee te doen.

Heel tevreden!

Tijdens de verbouwing werd er heel prettig meegedacht over hoe onze wensen zo goed mogelijk konden worden gerealiseerd. Ee werd zeer netjes gewerkt en het eind resultaat is boven verwachting! We zijn heel tevreden over hoe het hele verbouw proces verlopen is!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging

Goed resultaat

Vanaf het eerste gesprek verliep het contact goed. We hebben de vliering laten vergroten d.m.v. een dakopbouw. Dit was geen alledaagse klus, maar Wendelgelst begreep goed hoe we het wilden hebben en hierdoor is het eindresultaat erg mooi geworden. De bouwers werkten erg netjes, onze complimenten! Kortom: een goed bedrijf om mee samen te werken.

Zeer goed!

Ik werk nu al 5 jaar met Bouwbedrijf Wendelgelst, voor een grondige en hoogwaardige renovatie van ons huis. Dit betreft het renoveren en herindelen van ons interieur (bijv. woonkamer, kantoor), aanbouw (bijv. keuken) en zelfs het volledig vervangen van het dak. Het opgeleverde werk is van zeer hoge kwaliteit. Er wordt erg netjes gewerkt. Er wordt ook in goed overleg gewerkt. Uiteraard zijn er wel eens misverstanden of dingen die niet helemaal goed gaan, maar alles wordt altijd tot tevredenheid opgelost.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Dak, Vloer, Isoleren (deel) woning
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Goede vaklui die netjes werken

In verband met een dakopbouw gekozen voor bouwbedrijf Wendelgelst. Voornamelijk om 1 partij te hebben die verantwoordelijk is voor de gehele dakopbouw. Geen spijt gehad van deze keuze. De twee timmerlieden werken netjes, overleggen goed en denken goed mee om het mooiste resultaat te verkrijgen. De onderaannemers zijn vaklui waar vaak mee gewerkt wordt en dat is te merken aan de samenwerking die onderling ook goed is. Uiteindelijk zijn wij zeer tevreden over het resultaat en over het geleverde werk.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Stuk voor stuk prettige werklui en goede begeleiding vanuit Wendelgelst.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Keuken

Betrouwbaar, vriendelijk en professioneel

Hoewel de doorlooptijd niet helemaal volgens verwachting was kan ik niet anders zeggen dan dat het een aanrader is je verbouwing aan hen toe te vertrouwen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Keuken

dik tevreden

Goede communicatie, luisteren naar de wensen van de klant en denken oplossingsgericht.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Fijn bedrijf waar goed wordt geluisterd naar je wensen.

Als eerder goed uitvoeren van onze wensen. Daarom weer voor Bouwbedrijf Wendelgelst gekozen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Keuken

Top aannemer!

Via bouwnu.nl uitgekomen bij Bouwbedrijf Wendelgelst BV op basis van reviews en de locatie. Geen seconde spijt van gehad! Vanaf het eerste gesprek is er heel goed met ons meegedacht. De planning was voor ons heel erg belangrijk omdat we voor 2 maanden tijdelijke woonruimte gehuurd hadden, dit is perfect gegaan. 90% van de tijd kwamen dezelfde 2 vakmannen(Danny en Frank) over de vloer, waar we goed contact mee hadden. Zij luisterden erg goed naar mijn input en bij twijfel belde zij mij altijd op. Er werd ook erg goed rekening gehouden met de buren. Uiteindelijk tijdens de hele verbouwing, alleen problemen gehad met de vloer (onderaannemer), dit is gelukkig allemaal netjes opgelost. Alle kunstof kozijnen die via de aannemer geplaatst zijn, zijn ook van erg mooie kwaliteit! Mochten wij weer willen verbouwing dan, dan kiezen wij zeker opnieuw voor Bouwbedrijf Wendelgelst BV.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Beglazing en kozijnen, Overige

Over Bouwnu