Zeer net bedrijf met medewerkers die weten wat ze doen!

Bouwbedrijf Wendelgelst BV heeft bij ons alle meerdere grote klussen verricht en elke keer komen wij voor klussen bij hun terug. Ze werken zeer netjes, nemen de tijd om te overleggen (zo ook met de klant), denken in oplossingen. Er werken echt vakmensen die weten waar ze over praten. Bij renovatie klussen, zorgen ze ervoor dat wat niet gerenoveerd moet worden keurig netjes blijft. Een echte aanrader voor welke klus dan ook. Van sloopwerk, gevel renovatie, aanbouwen, nieuwbouw tot nieuwe schuur. Wij zouden ze zo weer bellen en met 100% tevreden aan een ieder aanbevelen!

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Garage/schuur, Aanbouw/dakopbouw, Beglazing en kozijnen

Top bedrijf.

Zeer professionele, goede communicatie,nette werknemers,alle afspraken na komen enz . Dus een mooi en goed bouwbedrijf.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Dak, Indelingswijziging, Aanbouw/dakopbouw, Dakkapel/dakraam, Overige, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning, Badkamer, Keuken, Vloer

Prima aannemer die zijn afspraken nakomt en goed werk levert.

Prima aannemer die zijn afspraken nakomt en goed werk levert, accuraat werkt.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Indelingswijziging, Badkamer, Keuken, Vloer

Zeker Aan te bevelen van A tot Z!

Een perfecte vebouwing! Startend met een goede inventarisatie tijdens het eerste gesprek en een duidelijke overzichtelijke offerte. Toen eenmaal de vergunning binnen was, werd er tijdens de bouwwerkzaamheden zeer efficiƫnt, uiterst professioneel en vooral keurig netjes/opgeruimd gewerkt. Elke dag werd de bouwplaats, de werkruimte eromheen en zelfs bij de vuilcontainer schoon opgeleverd. Het eind resultaat is een prachtige uitbouw op onze zolder/overkapping van het dakterras. Ook het vervangen van de achter schuifpui is perfect uitgevoerd. Voor ons was dit een ideale verbouwing mede mogelijk gemaakt door de zeer vakundige timmerlui (speciale dank aan Dave en Kevin).

• Ging het om een (ver)bouw project? Serre/overkapping, Overige

Een bedrijf dat meedenkt om tot een zo goed mogelijk resultaat te komen.

Verbouwing en onderhoud.

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige
  • Ging het om een nieuwbouw project? Overig

Vriendelijk, kennis van zaken en betrouwbaar

Planning was spannend, gezien de krappe deadlines. Meer communicatie over de geplande werkzaamheden zou helpen om die spanning minder te maken. Maar het resultaat mag er wezen.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Dak, Indelingswijziging, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning, Kelder, Keuken
  • Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Hoge kwaliteit, netjes en persoonlijk

Wij hebben door bouwbedrijf Wendelgelst de uitbouw aan de achterkant van de woning laten bouwen. Een zeer goede ervaring. Er is bijna onafgebroken gewerkt (muv de weekenden uiteraard) en de rommel is tot een minimum beperkt. Elke dag werd er tussendoor opgeruimd, zodat het leefbaar bleef. Het persoonlijke contact met de aannemer en de vaste werkploeg verliep soepel. Op het juiste moment hier en daar even afstemmen en meedenken wat de handigste oplossing zou zijn. Het resultaat is erg mooi geworden, goed doordacht en precies als besproken. Met name het keurige personeel is zeer goed bevallen, prettig in de omgang, heel hard gewerkt en kundig.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Aanbouw/dakopbouw

Jullie hebben mooi werk geleverd. Zeer tevreden. Helaas is de deur nog niet goed, Maar ga er vanuit dat het ook snel opgelost word. Dank jullie wel.

• Ging het om een (ver)bouw project? Dakkapel/dakraam, Beglazing en kozijnen

Goede voorbereiding

Al bij de voorbereiding van onze verbouwing hadden wij al gelijk een goed gevoel bij dit bedrijf. Er wordt geluisterd naar de wensen en mee gedacht naar oplossingen. Bij de verbouwing zelf werden wij blij verrast door de nette manier van werken en het anticiperen op kleine probleempjes of veranderingen. Wij zullen daarom bouwbedrijf wendelgelst ten zeerste aanbevelen

• Ging het om een (ver)bouw project? Indelingswijziging, Overige, Keuken, Vloer

Prettig bedrijf om je verbouwing mee te doen!

De verbouwing met deze vakmannen is ons als zeer prettig ervaren. De communicatie met de mannen op locatie is erg goed bevallen. Werken netjes en secuur.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Aanbouw/dakopbouw
  • Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Over Bouwnu