Een bedrijf dat meedenkt om tot een zo goed mogelijk resultaat te komen.

Verbouwing en onderhoud.

• Ging het om een nieuwbouw project? Overig
  • Ging het om een (ver)bouw project? Overige

Vriendelijk, kennis van zaken en betrouwbaar

Planning was spannend, gezien de krappe deadlines. Meer communicatie over de geplande werkzaamheden zou helpen om die spanning minder te maken. Maar het resultaat mag er wezen.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap
  • Ging het om een (ver)bouw project? Dak, Indelingswijziging, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning, Kelder, Keuken

Hoge kwaliteit, netjes en persoonlijk

Wij hebben door bouwbedrijf Wendelgelst de uitbouw aan de achterkant van de woning laten bouwen. Een zeer goede ervaring. Er is bijna onafgebroken gewerkt (muv de weekenden uiteraard) en de rommel is tot een minimum beperkt. Elke dag werd er tussendoor opgeruimd, zodat het leefbaar bleef. Het persoonlijke contact met de aannemer en de vaste werkploeg verliep soepel. Op het juiste moment hier en daar even afstemmen en meedenken wat de handigste oplossing zou zijn. Het resultaat is erg mooi geworden, goed doordacht en precies als besproken. Met name het keurige personeel is zeer goed bevallen, prettig in de omgang, heel hard gewerkt en kundig.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Aanbouw/dakopbouw

Jullie hebben mooi werk geleverd. Zeer tevreden. Helaas is de deur nog niet goed, Maar ga er vanuit dat het ook snel opgelost word. Dank jullie wel.

• Ging het om een (ver)bouw project? Dakkapel/dakraam, Beglazing en kozijnen

Goede voorbereiding

Al bij de voorbereiding van onze verbouwing hadden wij al gelijk een goed gevoel bij dit bedrijf. Er wordt geluisterd naar de wensen en mee gedacht naar oplossingen. Bij de verbouwing zelf werden wij blij verrast door de nette manier van werken en het anticiperen op kleine probleempjes of veranderingen. Wij zullen daarom bouwbedrijf wendelgelst ten zeerste aanbevelen

• Ging het om een (ver)bouw project? Indelingswijziging, Overige, Keuken, Vloer

Prettig bedrijf om je verbouwing mee te doen!

De verbouwing met deze vakmannen is ons als zeer prettig ervaren. De communicatie met de mannen op locatie is erg goed bevallen. Werken netjes en secuur.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning
  • Ging het om een (ver)bouw project? Aanbouw/dakopbouw

Over Bouwnu

Over Bouwbedrijf Wendelgelst BV