ambachtelijk hoogstaande kwaliteit

Witte Bouw komt met renovatievoorstel gebaseerd op deugdelijke detaillering welke door de vaklieden met respect voor detaillering worden uitgevoerd

uitstekende samenwerking

Om te beginnen een inzichtelijke offerte voor onze VvE. Er ontstonden wel complicaties over het monumentenglas aanvullend op de offerte. De uitvoering van de werkzaamheden liep daardoor veel vertraging op. Er kwam veel meerwerk achter het geplande onderhoud vandaan. Hierover is steeds goed overleg gevoerd. Over de kwaliteit van het groot onderhoud zijn we zeer tevreden.

• Advies N.v.t.
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Zeer tevreden. Kan WitteBouw zonder aarzeling eenieder aanraden.

Heldere en deugdelijke offertes. Houden zich aan de afspraken qua tijd en uitvoering. Leveren vakwerk met prima vaklui die zorgvuldig met je spullen omgaan. Zeer toegankelijk en communicatief.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen

Vakkundige mensen

De werkzaamheden van Wiite Bouw moest in samenwerking met andere werkzaamheden van een ander soort bouwbedrijf. Witte Bouw was heel flexibel en heeft alles gecoördineerd. Zij hebben vakwerk geleverd en heel netjes gewerkt.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen

Betrouwbaar, vakkundig

Om te beginnen verliepen de contacten met de medewerkers op kantoor steeds heel prettig. Je kon er altijd van op aan dat je teruggebeld zou worden als dat werd afgesproken. Bij het opnemen van het werk op het dak trof het mij dat de goot meteen werd schoongemaakt. Mensen met hart voor de zaak, die als het nodig is bereid zijn om een stapje extra te zetten! De uitvoering van de klus liep voorspoedig en voor zover ik kan beoordelen ook vakkundig. De lekkage is in elk geval verholpen.

indrukwekkend

Wij lieten onze ramen voorzijde Herengracht vernieuwen, en tochtvrij maken. Dat bleek een heel secure aangelegenheid omdat alles scheef is. Wij hebben met bewondering gekeken hoe nauwkeurig en met liefde de klus is geklaard.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Heel tevreden met het advies voor en de werkzaamheden aan de nieuwe badkamer.

En helemaal tevreden met de begeleiding voorafgaand aan de feitelijke werkzaamheden. Witte Bouw (i.c. Jordan Huivenaar) heeft ons, als niet-autobezitters, zelfs gechauffeerd naar de badkamerinterieurzaak waar we de aankleding voor onze nieuwe badkamer konden uitzoeken. Voorafgaand aan de werkzaamheden kregen we een tijdpad toegestuurd, dat de opzichter en zijn ploeg precies zijn nagekomen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Dedicated team dat uitzonderlijke kwaliteit levert

Gedurende het hele restauratietraject heb ik mij nooit enige zorgen gemaakt m.b.t. Witte Bouw. Mijn ervaringen zijn geheel positief. Resultaat is fantastisch. Enige "verbeterpuntje" wat ik kan bedenken is rondom mijn aanspreekpunt gedurende het project -- de intake werd door Jordan gedaan; het werk door Jefrem en gedurende een paar weken werd Jefrem vervangen door Leon (vanwege vakanties) -- dat was niet optimaal.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Witte bouw is tot heden een van de goeie aannemerbedrijf die ik graag samen wil werken

Top ,betrouwbaar en goeie service

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Witte Bouw has been very profesionnal at all stages of the work

We had to do some heavy minorworks after water damage and WBA supported us and brought in the right partners. Very good communication, very good quality of the works

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Vloer, Keuken, Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Een aannemer waar je op kunt bouwen

Witte Bouw heeft het afgelopen jaar een grote verbouwing bij mij uitgevoerd. De mate waarin Jeroen en Jordan betrokken zijn en meedenken met soms wel heel onvoorziene omstandigheden is geweldig. Ik kan Witte Bouwbvan harte aanbevelen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Garage/schuur, Vloer, Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Onderhoud/service, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Witte Bouw is geduldig en geeft vertrouwen

"Witte Bouw" die wij hebben gekozen voor het werk voor onze VVE MJOP heeft ons in dit eerste traject zeer professioneel bijgestaan , Geen vraag was te veel en ook indien nodig aanpassingen die gedaan moesten worden werden zonder morren gedaan en wij werden vooraf goed geinformeerd over ontdekte meer werk. De voorman communiceerde het geheel zeer voorbeeldig Wij hebben er vertrouwen in dat het geleverde werk goed is . Dit vertrouwen gaf Witte Bouw vanaf het begin. Zij zijn de professionals en tot op het is het vertrouwen + ve uitgevallen .

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Restauratie monumentaal pand, Onderhoud/service, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Vakmanschap, vriendelijk en harde werkers

Wij zijn ontzettend tevreden met het geleverde werk van Witte Bouw. Het gehele proces hebben zij ons goed op de hoogte gehouden, aan de afspraken gehouden en het belangrijkste prachtig werk geleverd. Daarnaast waren alle personen vriendelijk en stonden ze open om mee te denken voor passende oplossingen. Het is fijn om personen in je huis rond te hebben lopen die je kan vertrouwen, dit gaf ons een goed gevoel.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Indelingswijziging, Dakkapel/dakraam, Overige, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning, Badkamer, Keuken, Vloer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Zeer nette, vriendelijke, meedenkende werklieden

Zeer nette, vriendelijke, meedenkende werklieden: zeer zeker aan te bevelen. Niet de goedkoopsten, maar je krijgt wel waar voor je geld.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige, Badkamer, Vloer

Goede aannemer.

Deskundig. Een open houding. Goed vakmanschap.

Prima werk geleverd

Prima werk geleverd

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

zeer kundige en ervaren krachten, al jaren zeer tevreden!

Al jaren nemen we diverse diensten af bij Witte bouw. Zowel over planning als uitvoerend personeel zeer tevreden.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Ter zake kundig en betrouwbaar aannemersbedrijf

Zeer ter zake kundig aannemersbedrijf en bovendien worden afspraken nagekomen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Restauratie monumentaal pand
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

deskundig en goede communicatie

Al jarenlang een vaste partner.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Zorgvuldig uitgevoerde restauratie en onderhoud.

Prettige mensen die, als timmerman en schilder, het werk uitstekend hebben uitgevoerd met liefde voor en interesse in het Rijksmonument.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Prima bouwbedrijf, en goede service

Er was een goede voorman Rene aanwezig, deze regelde de bouw goed. Ook de opdrachtgever kan dan zijn vragen stellen en die worden dan goed opgepakt. Goed mee gewerkt en daardoor een prima eindproduct gekregen. Dus ga zo door.groetjes Jan Designa

• Orde en netheid
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Kwaliteit, kundig, vriendelijk

Zie boven

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging

Perfect geholpen!

Ik heb een zeer positive ervaring gehad met Witte bouw! De communicatie was erg gemakkelijk en alle afspraken werden perfect nagekomen. Ook werd er pro-actief met me meegedacht en niet klakkeloos uitgevoerd wat ik dacht te willen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Badkamer, Keuken
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Wederom een prettige samenwerking met geweldig resultaat.

Het is een prettig, vakkundig, bekwaam en communicatief bedrijf. Een bedrijf dat zijn beloftes waarmaakt.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Vloer

Over Bouwnu