goede behandeling van het probleem.l

Ik heb ervaren dat als er echt spoed is, je ook meteen wordt geholpen. Andere zaken kunnen iets langer duren, maar worden ook tot volkomen tevredenheid verholpen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Alles was prima geregeld. Aardige mensen en hebben hun werk netjes gedaan. Ook de na service... puntjes op de i zetten... was prima.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen

Alleen maar positief

Goede adviezen, vriendelijke mensen Goede afwerking van plaatsing van de nieuwe puien.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Mensen met een hart voor de huizen die ze bouwen

Wij zijn over het algemeen erg blij met van Grootheest als aannemer van onze nieuwe woning. Hun eigen mensen op de bouwplaats en op kantoor (als je ze te pakken krijgt) zijn overwegend erg vriendelijk, gedreven, hardwerkend en meedenkend. Uit de gebreken aan onze woning blijkt hoe jammer het is dat hun onderaannemers niet altijd even goed zijn. Puntje van verbetering is de communicatie rond de nazorg. Meldingen doe je via de mail; waar je een ontvangstbevestiging krijgt, maar geen verdere statusupdates over de behandeling.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Zeer slecht en uitermate teleurstellend en stressvol

Hoe is het mogelijk dat ze op deze site een goede review hebben. Vanaf de koop van ons nieuwe huis tot nu toe (1,5 jaar wonen) hebben we alleen maar gezeik. Zeer slechte tot vaak geen communicatie/reactie, onvriendelijke 'kopersbegeleiding', ontzettend veel gebreken, afwerkniveau ver onder de maat en zeer slordig, gevaarlijke situaties (zoals het niet controleren van elektra), niet op de hoogte van alle wetgeving, lekkageproblemen en ontzettende arrogantie. Wij gaan hier nooit, dan maar ook nooit meer, mee bouwen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Gedreven om het goed te doen

Onze nieuwbouw woning is zeer netjes opgeleverd met enkele opleverpunten die snel worden opgelost. Ook punten die naderhand nog naar boven kwamen worden snel en vakkundig opgelost. Het uitvoerend team is erg vriendelijk, ze doen hun uiterste best om het echt op te lossen en staan ons graag te woord als we vragen hebben. De communicatie met het uitvoerend team is helder en snel. Enige punt van kritiek is de de communicatie over verwachtingen tijdens de bouwperiode die wel te wensen over liet. We kregen pas heel laat een indicatieve opleverdatum en moesten ver daarvoor al op wilde gok bedrijven gaan inplannen. Gelukkig is dat ook goed gekomen!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Keurige bouwers met goede service

Onze woning is keurig afgeleverd en de kleine puntjes die nog opgepakt moesten worden werden snel en goed verholpen. Fijne en snelle communicatie en alles werd snel opgepakt. Heel vriendelijke mensen en werken super netjes

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Garage/schuur, Dak, Vloer, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Onderhoud/service, Herstellen aardbevingsschade
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Met een (beetje) geduld komt alles uiteindelijk goed

Wij hebben precies 2 jaar en 2 maanden moeten wachten tot de oplevering van onze prachtige woning Rijnvliet fase 10A (type toekomstbestendig) Als het eenmaal zover is en je kunt aan de slag zonder al te veel (ernstige opleverpunten) ben je het lange wachten snel vergeten. Onze ervaring is dat je zelf wel betrokken moet zijn door ideeen aan te geven en helaas af en toe stroeve communicatie met de kopersbegeleiding dit betreft als je vraagt hoe bepaalde onderdelen er uit komen te zien etc. We waren ook niet blij dat jouw woning als opslag plaats voor andere woningen werd gebruikt ,dat constateerden we bij de kijkmiddagen. Kortom de bouw door Van Grootheest is prima bevallen ,het contact vanaf dag 1 met Uitvoerder Willem en later Daan is uitstekend gelopen. De nazorg bij oplevering door Gijs perfect. en en keurig afgewerkt door Maarten en collega,s Wij zien de bouwers nog dagelijks omdat de fase,s 11,12 & 14 nu nog afgebouwd worden. !

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Uitstekend bedrijf met deskundige medewerkers

Bijna 3 maanden na de oplevering en één maand na de verhuizing naar onze nieuwe woning aan de Ticheldreef in Druten is het tijd om de balans op te maken van onze ervaringen tijdens het bouwproces. Samengevat valt die wat ons betreft zeer positief uit. Vanaf het eerste contact met de verkoopbegeleiding, nu inmiddels anderhalf jaar geleden, tot heden hebben wij met alle betrokken medewerkers op een prettige, duidelijke en eerlijke wijze zowel digitaal (via Volgjewoning) als fysiek gecommuniceerd over meerwerk, voortgang, oplevering en nazorg. De start van de bouw was in november 2021 met het slaan van de bodemlus t.b.v. warmtepomp en vervolgens ging het, mede dankzij de zachte winter en de droge zomer, in een vlot tempo door tot de oplevering in september 2022. Direct na de vooroplevering zijn de gesignaleerde (kleine) punten (vooral kit- en verfwerk) aangepakt en bij de definitieve oplevering was er ook bij de keuring door de Vereniging Eigen Huis weinig aan te merken. De daarbij ter beschikking gestelde documentatie was volledig en informatief. Eerder was al afgesproken, dat de geavanceerde apparatuur voor de balansventilatie (wtw-installatie) vanwege leveringsproblemen bij de leverancier in een later stadium zou worden geplaatst. Inmiddels is ook dat in de afgelopen week in orde gekomen. Vorige week was de acuut ontstane rioolverstopping gelukkig ook weer snel opgelost. En nu wonen wij op een prachtige locatie in een mooi en kwalitatief goed gebouwd huis, dat is voorzien van alle moderne energiebesparende maatregelen zoals rondom isolatie, triple-glas, een grondwater-warmtepomp, warmteterugwinning en zonnepanelen. Al met al is het fijn en comfortabel wonen en ook nog eens levensloopbestendig. Met dank aan alle mensen die dit hebben gerealiseerd en in het bijzonder de medewerkers van Van Grootheest met een speciale vermelding voor Wessel, de uitvoerder en Gijs de 'klusjesman'. Jos en Hennie Versteeg.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Goed bouwbedrijf en prettige samenwerking

Bij oplevering zeer adequaat en goed werk opgeleverd. De enkele punten die er waren zijn snel en efficiënt uitgevoerd. Aardige mensen die bereid zijn om mee te denken en zoeken naar oplossingen. Erg tevreden over de uitvoerder Wessel en de mannen Gijs en Gijs.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Catastrofe! Slechte ruwbouw, slechte afwerking, slecht herstelwerk

Twee onder 1 kap in Rijnvliet Utrecht Als je de kans hebt: Niet in zee gaan met Van Grootheest!!! Mocht je er aan vast zitten ivm een nieuwbouwproject: sterkte, laat ze zo weinig mogelijk meerwerk doen en leg alles vast als bewijsmateriaal. In het voortaject gaat alles prima. Geen probleem met de bouwbegeleiding. Het zijn echt de uitvoerders en bouwers die hier de jokers zijn. Bij oplevering meer dan 45 opleverpunten. op zich geen probleem, als het netjes en snel wordt opgelost. Helaas is het bij meer dan de helft van de opgeloste punten nodig om een nieuwe melding te maken, want ze maken het één en slopen het ander. De mensen bij dit bedrijf interesseert het geen bal hoe je huis er uiteindelijk uit komt te zien en wat de kwaliteit is. Als je een schilderij op wilt hangen, wees dan niet verbaasd als deze niet blijft hangen omdat je de spijker in de PUR hebt geslagen. het metselwerk is om van te huilen. Hele lagen bakstenen missen en dat lossen ze op met een plankje en... PUR. Álle details van de woning zijn waardeloos opgeleverd. Van het buiten voegwerk tot de regenpijpen. Van het tegelwerk binnen tot de deuren die . Nogmaals mijn advies: doe het niet! Blijf ver weg van deze onprofessionele klussers.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Goed bouwbedrijf met veel onderaannemers

Door de vele onderaannemers die naast de vaste mensen van van Grootheest het werk uitvoeren dient de kwaliteit van het werk stevig onder controle te blijven. Gelukkig heeft van Grootheest mensen in dienst die die controle zo goed mogelijk regelen. Wij zijn dan ook zeer tevreden over de contacten met uitvoerder Wessel, Gijs 1 (oplevering) en met name Gijs 2 (herstelwerk) na oplevering van onze woning in Druten Tichellande. Dankzij o.a. deze mensen zijn de onregelmatigheden welke tijdens de bouw en na de oplevering zijn geconstateerd zo snel mogelijk en adequaat gecorrigeerd. Complimenten en heel veel dank daarvoor. Misschien dat Bouwbedrijf van Grootheest vooraf wat meer zou kunnen letten op de kwaliteit van de onderaannemers/leveranciers bij het aangaan van de samenwerkingen. Er zal dan minder achteraf gecorrigeerd hoeven te worden.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Een prima bedrijf met vakkundige en vriendelijke collega's

Een bijzonder compliment geef ik hier aan Gijs, die verantwoordelijk is voor onder meer het oplossen en herstellen van "foutjes" die tijdens de bouw zijn ontstaan. Niets is hem teveel en binnen de korts mogelijke tijd helpt hij je. M.b.t. de bouw van de woning ben ik zeer positief. Ook wat betreft de communicatie en nazorg kan een voorbeeld zijn voor menig ander bouwbedrijf.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Bij de aflevering was de samenwerking met het duo Gijs en Gijs geweldig

Fijn om mee samen te werken, zeer klantgericht, snelle verwerking van de kleine dingen die bij de oplevering te voorschijn kwamen. Het was top de mannen herstelden ook heel snel de tekortkomingen die we bij het schoonmaken tegenkwamen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Prettige samenwerking en goed vakwerk geleverd

Van Grootheest heeft bij ons een opbouw met 2 nieuw slaapkamers en een badkamer gerealiseerd en de complete bovenverdieping gerenoveerd. Wij hebben de samenwerking als bijzonder prettig ervaren. Van begin tot het eind is er goed met ons meegedacht en zijn afspraken nagekomen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Dak, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler, Isoleren (deel) woning

Profs met communicatieve vaardigheden

Fijne club mensen, vriendelijk, geduldig en behulpzaam. Nemen de tijd , losse problemen op en zijn bereikbaar indien nodig.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Peter vd Brink

Zeer goed advies, afspraken nagekomen,

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Onderhoud/service
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Kwaliteit van oplevering super!

Ons huis is begin april opgeleverd en tuurlijk waren er een aantal punten maar deze zijn perfect opgelost en snel ook als er later nog iets was is ook dit geen probleem bij Willem het word allemaal geregeld. Ben bij de oplevering top. Willem uitvoerder alles top en super geregeld. Groet van de bewoners van bouwnummer 2 Mark&Coby

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Zonnepanelen/zonneboiler, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Hoog kwaliteit oplevering, goede service naoplevering.

Wij zijn super tevreden over de oplevering en de service van het hele project. Extra complimenten voor Gijs en Willem! En Ben voor de oplevering. Met vriendelijke groet, Bouwnummer 26

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Vloer, Keuken, Badkamer

New House - Great quality

The builder did a great job and Willem that took care of all improvement points solved them quickly and with great quality.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Fijne heldere communicatie, goede prijs en heel blij met eindresultaat

Gewoon goed. Alleen beetje misschat qua duur door tegenvallers

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Oplevering met empathie voor de klant!

Gijs nam alle tijd om de woning geheel door te nemen. Hij is zijn klantvriendelijkheid uit zijn detaillistentijd geenszins vergeten. Een verademing deze sympathieke houding. Ervan uitgaande dat een aantal kleine issues dezelfde dag opgelost zouden gaan worden was de restpuntenlijst ultrakort. Helaas zijn deze een maand na dato nog niet opgelost. Na de oplevering zijn enkele (mogelijke) gebreken aan het licht gekomen die een professionele oplossing / aanpak noodzakelijk maken. Gijs en de aannemer zijn tot slot op de hoogte van enkele onderwerpen welke met de betrokken projectontwikkelaar besproken zullen gaan worden. De 8 als beoordeling is geheel voor Gijs bedoeld.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Review voor Nazorg: zorgt voor de puntjes op de "i".

Huis eind oktober opgeleverd en alle meldingen en punten vanuit nazorg worden allereerst serieus genomen én ook nog goed opgelost. In ons project zijn Gijs & Gijs van de nazorg en goed bereikbaar. Ze zijn eerlijk en concreet m.b.t. het nawerk en waarom iets wel of niet mogelijk of handig is. Ze jagen punten na en zorgen dat het geregeld wordt. Elke melding, welke dan ook, wordt serieus genomen en bekeken en samen met ons als kopers/eigenaren wordt een beste oplossing gezocht. Dat was in het voortraject met V Grootheest helaas toch anders. Het is dan een hele meevaller en ontzorging dat de nazorg zo fijn en goed geregeld is!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Nazorg; in 1 woord perfect!

Als er zaken zijn die niet goed lopen of opgepakt moeten worden hoeven we het bij de heren Gijs en Gijs maar aan te geven en ze lossen het snel op! Het gaat zoveel makkelijker en sneller dan communiceren met het kantoor! (Die schakel kan je beter over slaan, want reactie op vragen duurt extreem lang) Op het gebied van communicatie kunnen er nog wel wat zaken aangepakt worden vanuit het bedrijf naar de klant. Team nazorg doet net dat stapje extra en daar zijn we heel blij mee! Een 5 sterren service voor Gijs en Gijs op het gebied van hun vakmanschap!

TOP TEAM NAZORG

Fijne ervaring met het nazorg team ‘de Gijsjes’ bij bouwproject Haarzicht. Goed oog voor detail, snelle service, oplossingsgericht en net dat stapje extra waar je als koper heel blij van wordt. TOP TEAM.

• Advies N.v.t.

Argonstraat 26