

Prachtige nieuwbouwoning in Project de Horn gekocht (Rijnsburg). Bij aanvang van het project een hoop mooie praatjes over de kwaliteit van het bedrijf, waar ze voor staan, de fantastische mensen, bladiebla. In de praktijk ben je dus gewoon een nummer, luisteren ze niet of nauwelijks, wordt er van alles beloofd door de telefoon, maar op papier of per mail/klantportaal blijft het doodstil en/of krijg je een standaard onzin antwoord waar je niets aan hebt. Kopersbegeleiding is niet kundig, kan niets, weet niets of mag het niet zeggen. je moet het maar afwachten, ze doen tenslotte hun 'uiterste best'. De eigenhandig aangeleverde punten uit de vooroplevering is niets mee gedaan, tijdens de eindoplevering 3 weken later rent er iemand met een schroevendraaier, plamuurmes en stanleymes achter de bouwkundige aan om de 'laatste puntjes' in orde te maken. Dan blijven er nog 39 opleverpunten staan waar de eerste 3 maanden (servicetermijn) helemaal niets aan verholpen wordt. Nou vooruit: een zwetend kraantje is opgelost, maar andere zaken als de verkeerd geplaatste binnendeurkozijnen hoor je niets over. Van Rhijn bouw hoopt vooral dat je in die 3 maanden zelf tegen de punten aanloopt, het zat bent of er niet op kunt wachten omdat je wilt behangen, verven, etc. en het dus zelf maar teneide raad oplost, zodat ze het vervolgens wel binnen 1 dag af kunnen vinken in het meest fantastische digitale opleverprogramma, waar alleen zij iets mee kunnen. Of je vervolgens dan wel binnen 10 dagen de factuur gaat betalen, want DAAR zijn ze wel heel vlot mee... Uitvoerder heeft altijd een excuus waarom iets nog niet is verholpen of je tijden lang niets van ze hoort (druk druk druk) en als je kritisch bent over bepaalde geleverde 'kwaliteit' dan doen ze het altijd zo, is het toch keurig, blijft het mensenwerk of liggen je verwachtingen te hoog voor een tussenwoning van ruim 4 ton?! aanhoudend kritiek = grote bek terug Schandalige bedrijfsvoering, diep triest als je zo je brood moet verdienen.
Zeer slechte communicatie. Zeer slordig afgewerkt. Nazorg slecht. Onbegrijpelijk hoe van Rhijn bouw met zijn klanten omgaat. Dingen beloven en later weer intrekken. Spijt dat ik een huis heb gekocht wat door van Rhijn bouw Katwijk gebouwd is.
luisteren kan beter, gehaasde gesprekken, weinig tijd, slordige bouw, afhandelingen traag.
weinig contact gehad
wel goed alleen de oplever tijd leek nergens op.
.
Geen commentaar
zie enquête ook wbt orde en netheid deze is gewoon dik onvoldoende
Niets meer aan toe te voegen
Goede en duidelijke uitleg over de bouw kijkdagn, en de medewerkers gaven tijdens de kijkdagen een tevreden uitstraling
Goed
Alles goed
Valkenburgseweg 62
2223KE Katwijk zh
Bouwnu.nl is een onafhankelijke en betrouwbare website waarmee de consument op eenvoudige wijze een geschikte aannemer vindt. Dit initiatief wordt gesteund door BouwGarant, Bouwend Nederland, NVB bouw, Woningborg, SWK en Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.