Perfect bouwteam

Tijdens de hele bouw heeft het bouwteam van Adriaans Bouwbedrijf zeer goed werk geleverd, op tijd en binnen de gemaakte afspraken. Het bouwen van mijn huis is zodoende een zeer aangename ervaring geworden.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Personeel zeer vakkundig, prettige samenwerking

Adriaans bouwbedrijf heeft zeer goed werk geleverd. De werklieden leveren echt vakwerk en zijn zeer vriendelijk. Er worden goede oplossingen bedacht voor onverwachte zaken. Waar wel aandacht aan kan worden besteed is het tijdig reageren op verzoeken van de opdrachtgever. Voorbeeld: het op tijd aanleveren van een goede planning liet lang op zich wachten. Ook na de oplevering duurde het te lang voordat de laatste nog af te werken zaken opgepakt werden.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Goede betrouwbare service en flexibiliteit

Oplevering volgens plan en binnen budget. Goed overleg over meer/minderwerk, met duidelijke afspraken.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Vloer, Isoleren (deel) woning, Restauratie monumentaal pand

Een kwalitatief bouwbedrijf met veel kennis en kunde. Ze werken nauwkeurig en denken goed mee!

Adriaans bouwbedrijf heeft onze vrijstaande nieuwbouwwoning gebouwd. Wat ons in positieve zin opviel is dat ze werken met eigen timmerlieden, ze als bouwbedrijf veel ervaring en kunde in huis hebben en nauwkeurig werken. Ook als er iets afwijkt van het bestek zijn ze flexibel en denken ze mee hoe dit voor ons het beste gemaakt kan worden. Daarnaast hebben ze ons vrijstaande huis binnen termijn opgeleverd, zonder noemenswaardige opleverpunten. Onze complimenten voor iedereen, we raden Adriaans bouwbedrijf dan ook zeker aan!. Paul & Martine Bongenaar

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

prettig om een verbouwing aan over te laten

vakbekwaam van begin tot eind en denken mee voor en tijdens de verbouwing over materiaal en manier van verwerken,

• Ging het om een nieuwbouw project? Overig
  • Ging het om een (ver)bouw project? Keuken

Vertrouevok, ter zake en met respect

houd er een goed gevoel aan over en wonen inmiddels al bijna een jaar in een fantastische woning

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige

Vakmensen met oog voor detail

Keurig advies, op uitvoering en prijs. Voldoende alternatieven, ze denken goed mee. Vakmensen die met oog voor detail alles afwerken.

• Ging het om een (ver)bouw project? Indelingswijziging

zeer goed en altijd meedenkend

Zeer goed en altijd meedenkend

Over Bouwnu

Over Adriaans Bouwbedrijf BV