Geef één goede reden om niet voor BOUW2000 te kiezen?

waarom hadden we hen niet eerder ontmoet. Na rampspoed en een vreselijke ervaring met een ander bouwbedrijf heeft Bouw2000 ons huis eerst volledig gestript (was nodig) en toen weer opnieuw opgebouwd. Door Thijs en zijn mannen is het gelukt om een mooi huis neer te zetten. Er was altijd geduld, over alles was te praten, er kwam altijd een oplossing EN er was weer VERTROUWEN. Kosten waren vooraf duidelijk en is aan gehouden. Ook na de oplevering zijn de laatste puntjes prima opgelost. We wonen er nu ruim 2 maanden en zijn blij met het resultaat en blij dat Thijs de vraag heeft gesteld: "als ik je kan helpen hoef je het alleen maar te zeggen". DANK !!!!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Geweldig bedrijf, perfect geregeld allemaal!!

Duidelijke analyse van het probleem ivm lekkage in de woonkamer door kozijnen op de eerste verdieping. Heldere aanpak door vakkundige en correcte ploeg. Nette afwerking en perfecte evaluatie na de klus. Bij een volgende klus in ons huis bedenk ik eerst of dit door Bouw2000 gedaan kan worden. Wij zijn meer dan tevreden van eerste tot en met het laatste contact!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen

Doen wat ze zeggen!

Gosse is een man van zijn woord! Hij doet wat hij zegt! Wij hadden een aannemer die Prutswerk met hoofdletter P heeft geleverd, dankzij Bouw 2000 zijn die problemen aangepakt en op de juiste wijze gebouwd. Benny en John zijn Toppers! We kunnen eindelijk onze kinderen met een gerust hart laten slapen, zonder bang te zijn voor hun gezondheid! Heel erg bedankt dat jullie ons hebben willen helpen Bouw 2000!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

In zeer korte tijd naar onze wensen een mooi projekt gerealiseerd. Wij zij tevreden!

Kwaliteit, planning en prijs OK

Beide toiletten zijn mooi gerenoveerd, mooi op de planning en voor een goede prijs.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Geweldig en vakkundig

Door steeds helder en tijdig te communiceren hebben de medewerkers het ons makkelijk gemaakt. Vakkundig en secuur is men tewerk gegaan. Alles binnen de afgesproken tijd. Zeer naar tevredenheid!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Zeer prettig en meedenkend bedrijf

Tijdens het tekenproces heeft Bouw2000 heel actief meegedacht met onze wensen en ze waren hierbij erg oplossingsgericht. Bouw2000 was helder en eerlijk over de verschillende mogelijkheden en de bijbehorende kosten. Hierdoor zijn wij nooit voor een verrassing komen te staan, alles is netjes binnen het budget uitgevoerd. Ook toen de bouw al bezig was konden we altijd sparren over kleine aanpassingen en werd er de moeite genomen om dit te realiseren. Daarnaast heeft de snelheid waarmee ons huis is gebouwd ons positief verrast. Zeker gezien de uitdaging met COVID in die periode verdient dat een compliment. Wanneer er na oplevering iets kleins aan de hand was en we contact opnamen, werd dit direct opgepakt en dat is altijd prima verlopen. Wij raden Bouw2000 dan ook zeker aan wanneer je van plan bent om een woning te bouwen naar jouw wensen, want daar wordt naar geluisterd!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Fijn bedrijf, zeer tevreden.

Vanaf het eerste contact met Bouw2000 voelde het direct goed. We hebben nog contact gehad met andere bouwbedrijven, maar kwamen er als snel achter dat deze veelal met een catalogus werken. Maar wij wilden absoluut geen standaard woning neerzetten. Bij Bouw2000 was dit allemaal mogelijk tegen een goede prijs / kwaliteit verhouding. Thijs heeft ons altijd goed en kundig geholpen. Ook werden vragen snel beantwoord. En er wordt altijd in oplossingen gedacht. Daarnaast vonden we het ook erg fijn dat er tijdens de bouw nog ruimte was voor tussentijdse aanpassingen. In goed overleg was eigenlijk alles mogelijk. Kortom, wij raden Bouw2000 zeker aan!

Super prima aannemer

Zeer tevreden binnen afgesproken tijd gerealiseerd TOP!!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Alles tiptop in orde binnen afgesproken tijd

Net werk afgeleverd door prima vakmensen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Isoleren (deel) woning

Aanrader!

Vorig jaar is ons huis opgeleverd en met de dag worden we blijer van de keuzes die we in het bouwtraject samen met Bouw2000 hebben gemaakt. Ze hebben tot in de details met ons mee gedacht over hoe we onze (niet zo standaard) wensen konden vormgeven in combinatie met het kavelpaspoort van de gemeente en de constructieve mogelijkheden. Omdat vrijwel alles door Bouw2000 zelf kan worden ontworpen, uitgevoerd of aan goede contacten wordt uitbesteed wordt er niet gedacht in hokjes en beperkingen. Dat vonden wij een groot voordeel. Om deze reden hebben wij onze droomwoning kunnen neerzetten zonder al te grote tegenslagen. Over zowel het team op kantoor als op de bouw zijn we erg tevreden, je krijgt niet het gevoel dat je vragen te veel zijn. Het is echt een samenwerking naar een mooi eindresultaat. Als wij nog eens een huis gaan bouwen doen wij dit sowieso weer met Bouw2000, dat lijkt me al alles zeggen toch? Aanrader!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Wij hebben circa 2,5 jaar geleden voor de eerste keer rondom de tafel gezeten met Thijs Hartman. Wij hebben toen alles besproken. Wij wisten al snel dat we voor hun wilden gaan, wij hebben dan ook niet meer naar andere aannemers gezocht! Wat wij zeer op prijs stellen, is dat Thijs Hartman een zeer fijn persoon is indien er vragen waren. Wij kregen snel via de mail antwoord en wist voor alles een oplossing te bedenken. Mijn partner en ik hebben samen ons huis helemaal uitgetekend aan de keukentafel en die overhandigd aan Thijs, het is dan ook super dat alles tot in de details gebouwd conform wij wilden. Ook moet ik erbij zeggen dat die mega veel geduld heeft!! ik was een veeleisend iemand, maar stond mij altijd geduldig te woord. Onze bouw van ons huis is vrij wel echt soepel verlopen en hebben wij dan ook geen probleem ervaren. Wat ook super fijn is van Bouw2000 dat ze voorhand alles al bestellen, waardoor alles aanwezig is op de bouwplaats(wij hebben dan ook op geen enkel punt vertraging gehad) ook het personeel op de bouwplaats is zeer sociaal en staat open voor eventuele vragen die je dan hebt. Wij willen dan ook Bouw2000 super bedanken. Mochten wij ooit iets willen verbouwen etc. Gaan wij zeker terug naar Bouw2000

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Mooi huis maar niet zomaar

Vorig jaar mijn huis laten bouwen in Almere door Bouw2000. Veel ellende gebeurt met problemen met bouwen. Via schikking en extra geld opgelost. Communicatie is het ding wat echt beter moet. Nu bijna 1 jaar na oplevering wacht ik op het laatste puntje. Jammer verwachte dat een kleiner bedrijf kortere lijntjes had en meer meedenken. Het is een heel mooi prettig huis geworden maar niet zonder slag of stoot.

Prima aannemer

Zijn zeer tevreden over de verbouwing en aanbouw uitgevoerd door bouw2000

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Beglazing en kozijnen

Keurig afgerond project

Echt vriendelijk en meedenkende mensen. Hebben enorm hun best gedaan om het project tijdig af te ronden (=voordat onze baby kwam). Dakopbouw ziet er keurig uit. Uiteraard wat kleine hobbels in de communicatie meegemaakt, maar dat hoort bij zo’n project.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Er wordt meegedacht en geluisterd naar wat jij wil.

Wij hebben een vrijstaand huis laten bouwen door bouw2000, we waren ook bij andere bouwbedrijven langs geweest maar dat waren allemaal huizen uit een boek zoals ze dat noemen. Standaard indelingen en als je daar van wil afwijken kan je je portemonnee trekken. Bij Bouw2000 is dat niet, je kan je eigen ideeën zoals jij je droomhuis ziet neerleggen en voor een goede prijs kwaliteit verhouding. Wij zijn dan ook zeer tevreden met dit bouwbedrijf. Zeker de moeite waard om mee in zee te gaan.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Ervaren en eerlijk bouwers. Heel goede ervaring tijdens het bouwen van mijn woning in Amsterdam noord en ook tijdens samenwerking met Bouw2000, als architect, voor andere projecten .

Bouw2000 bouwt kwaliteit van 2021

Degelijk, persoonlijk in aanpak en simpele en recht toe recht aan communicatie.

Kwaliteit & Duurzaam resultaat

Wij hebben Bouw2000 ingeschakeld wegens renovatie / vervanging achtergevel van onze huis in Almere. Vanaf het eerste moment ging het perfect. Certificaat hebben ze ook overhandigd en alles is netjes achtergelaten.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Onderhoud/service
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Dakopbouw is volledig naar wens uitgevoerd door dit bedrijf!

Bouw 2000 heeft in 2015 een dakopbouw bij ons geplaats. Dit is geheel naar wens verlopen. Het directe contact met de werknemers van het bedrijf was heel fijn. Het is een klein bedrijf, waardoor het makkelijk is om snel dingen te overleggen. Ook zijn wij erg te spreken over het advies wat wij voor en tijdens de bouw hebben gehad.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Dak, Vloer, Isoleren (deel) woning

Slechte communicatie

We hadden een afspraak met iemand die er niet bleek te zijn. Het werd toen overgenomen door iemand anders (de eigenaar) aan het einde van het gesprek konden we binnen twee weken een offerte verwachten. We hebben nooit meer iets vernomen.

• Vakmanschap N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Orde en netheid N.v.t.

Uiteindelijk goed opgelost

Na mijn eerdere review waarin ik mijn ervaringen met bouw 2000 omschreef als slecht, Vind ik dat ik ook moet vermelden dat bouw 2000 en ik uiteindelijk tot een compromis zijn gekomen. Bouw2000 zal alle schades oplossen/vergoeden. Dank daarvoor

Editiestraat 6

1321NG ALMERE

Over Bouw2000 BV

Een verbouwing, een bijzondere dakopbouw, volledige renovatie of compleet nieuw huis – Bouw 2000 is groot genoeg om alles voor u te regelen, van vergunningsaanvraag tot oplevering. En klein genoeg om het werk precies aan te passen aan uw wensen en ideeën. Geen standaardoplossingen, maar unieke verbouwingen en nieuwbouwhuizen. Met ruim 30 jaar ervaring biedt Bouw2000 kwaliteit en zekerheid, die onderstreept wordt door Woningborg en Bouwgarant. Belt of mailt u ons, als u meer wilt weten.

Over Bouwnu