Communicatie belangrijk onderdeel van de service

Drukke tijden in de bouw. Desondanks weinig vertraging. Ook Onderaannemers kwamen op tijd en leverden prima vakwerk.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Goed werk, zonder verrassingen.

Houd zich aan zijn afspraken en denkt mee

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Zoals gewend van ze: Goede kwaliteit, snel en vriendelijk

Na onze verbouwing in 2013 paar keer beroep op 'garantie' op onderdelen gedaan waar feitelijk geen garantie meer voor gold. Elke keer werd er niet moeilijk gedaan. Laatste weken contact gehad over een plank in de schutting. Als ik zie wat voor moeite er dan richting de klant (voor één plank, hè) wordt gedaan is dat wat mij betreft een voorbeeld voor (vele) andere bedrijven.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping, Indelingswijziging, Garage/schuur

Vakkundig en professioneel

Ervaren en professionele krachten, bovendien vriendelijk en net. Denken goed mee met goed advies.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Garage/schuur, Keuken
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Duidelijke afspraken en er wordt goed mee gedacht

Vanaf het begin wordt er kritisch mee gekeken / gedacht met het ontwerp van de architect. Ze denken goed mee naar alternatieven om, zoals in onze situatie, dure constructies aan te passen naar goedkopere oplossingen zonder afbreuk te doen aan het ontwerp. Uiteraard gaan er ook wel eens iets fout maar dit wordt tijdig hersteld.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Snel, gedegen en vakkundig, fijne samenwerking

Net als vorige keren verliep alles heel prettig, en snel. Iedereen was vriendelijk en behulpzaam, planning en uitvoering ver liepen uitstekend.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping, Garage/schuur, Dak
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Combinatie van vakmanschap, top communicatie en meedenken!

Door de goede ervaringen vanuit deze site, stond deze aannemer bij ons op 1 om onze verbouwing van onze jaren 30-woning te realiseren. En als we hier op terug kijken dan hebben ze elk woord waar gemaakt. Vakmanschap: van timmerman tot metselaar allemaal vaklui die niet beroerd zijn om de handen uit de mouwen te steken! Top communicatie: In de begin fase met Paul (eigenaar), duidelijk en helder, niets beloven wat ze niet waar konden maken. Tijdens de uitvoering met Martien (uitvoerder), dat verliep bijzonder soepel door een stuk bereikbaarheid waar je als 'onervaren-verbouwer' altijd je vragen kwijt kon. Meedenken: Flexibiliteit en vooral het huis in zijn ere laten (type metselwerk, kozijnen en vensterbanken). Ik moet zeggen dat wij achteraf geluk hebben gehad dat wij met Bouwbedrijf H.C. van Gogh hebben kunnen werken. Ik dan ze dus ook van harte aanbevelen!!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Vloer, Kelder, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen

Fijne, betrouwbare vakmensen

Meedenken met de klant Karakter van het huis in stand willen houden Alles netjes op willen lossen Gaan voor de beste oplossing 👍🔝

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen

Kwaliteit en vakmanschap

Dit bouwbedrijf levert vakmanschap en komt afspraken na. Reageren snel op klant verzoeken en zijn oplossings gericht.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Wij hadden ons geen andere bouwpartner kunnen wensen

Vanaf het eerste contactmoment is het duidelijk dat Bouwbedrijf van Gogh haar rol in het bouwproces buitengewoon serieus neemt. Die zorgvuldigheid is even wennen omdat zij ook een spiegel voorhouden indien er in de plannen zaken voorkomen waarvan zij (vanuit hun expertise) twijfels over hebben. Wij hebben een vrijstaand huis laten bouwen en de offerte (bestek) is dusdanig tot in detail doorgenomen en beschreven dat er geen sprake is van onverwachte meerkosten. Meerwerk dat uiteindelijk heeft plaatsgevonden zijn keuzes van ons als klant geweest (0,81% van de aanneemsom, dus verwaarloosbaar). Wij hebben het bouwproces als zorgeloos ervaren en kijken met veel plezier terug op deze tijd.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Zeer goede en fijne vaklui

dakopbouw laten plaatsen super vaklui

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Vakkundig, betrouwbaar en duidelijke communicatie.

Prettig om mee samen te werken, correct en betrouwbaar personeel. Open en eerlijke communicatie. De volgende keer van Gogh . . Top. Wij kunnen iedereen Bouwbedrijf van Gogh aanbevelen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Garage/schuur

Afspraak is afspraak

Ik ben uitermate tevreden. Zowel van Gogh zelf als de onder aannemers hebben uitstekend werk verricht en bovendien elke avond de werkvloer keurig achtergelaten. Ook bij een benodigde aanpassing is snel gereageerd. Weliswaar is het bedrijf niet het goedkoopste, echter er wordt wel vakwerk geleverd en dat is tezamen met het nakomen van afspraken belangrijker voor ons.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Goede service en correcte behandeling

Afspraken worden nagekomen en de werkzaamheden goed uitgevoerd. Kortom ik ben zeer tevreden.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen

Kwaliteit, meedenken, oplossingsgericht, netjes werken

Onze ervaring met Bouwbedrijf H.C. van Gogh is dat zij erg professioneel zijn. De werkers werken erg netjes, de bouw was steeds goed opgeruimd. Bij vraagstukken die zich voor deden, werd steeds goed mee gedacht om zo tot de beste oplossing (voor ons) te komen. De planning was goed op elkaar afgestemd, waardoor zaken voorspoedig zijn verlopen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Heel prettige samenwerking en heel prettige medewerkers.

Net als de vorige keer was het weer erg plezierig om met dit bedrijf te werken. Er werd goed meegedacht. De bouw verliep uitstekend, snel en efficiënt. Alle vragen werden adequaat behandeld. De communicatie verliep uitstekend.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw

Geweldige service

Wij hebben bouwbedrijf van Gogh ingeschakeld na een keukenbrand. De gehele benedenverdieping en een gedeelte van de eerste verdieping moesten geheel worden gerenoveerd. Een renovatie van deze aard is niet alleen een technisch verhaal, maar ook een mallemolen van papierwerk, handtekeningen, verzekerings perikelen en noem het maar op. Niet alleen heeft dit bedrijf het huis geweldig opgeknapt, maar ons ook stap voor stap begeleid in het afhandelen van al het papierwerk richting de verzekering, bank etc. Wij hadden medewerker Paul als contactpersoon, en het is geweldig hoe Paul werkelijk altijd bereikbaar is voor vragen, wij hebben denk ik niet een keer voicemail gehad, altijd antwoord. Bij alle andere partijen waar wij mee te maken hebben gehad is dat wel eens anders geweest. Al met al is dit bedrijf voor ons een rots in de branding geweest. Zeker aan te raden.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Aanbouw/dakopbouw, Serre/overkapping, Overige, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning, Kelder, Badkamer, Keuken, Vloer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Uitstekend en betrouwbaar

Goed gewerkt volgens planning. Altijd vragen kunnen stellen. Klantvriendelijk.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Overige, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning, Keuken
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Goed, werken netjes, goede planning en komen afspraken na.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Serre/overkapping, Overige, Keuken, Vloer

Vakmanschap en uitstekende service

Wij zijn zeer tevreden. Het ging bij ons om een grote verbouwing van ons huis. Van Gogh heeft daarvan 90% uitgevoerd en geregeld. Kwaliteit van het geleverde werk is heel goed, daarbij waren ze altijd bereikbaar voor overleg, en namen ze zelf ook initiatief om te overleggen als dat nodig was. Alle afspraken worden nagekomen, ook de financiële, en in discussies met andere betrokken partijen hebben ze ons zeer goed geholpen als dat nodig was.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Indelingswijziging, Aanbouw/dakopbouw, Dakkapel/dakraam, Beglazing en kozijnen, Badkamer, Keuken

goede service, korte lijnen en heel open in mening en comminicatie

het betrof hier een renovatie van ons monumentaal pand in enkele appartementen. vanaf dag 1 een hele open communicatie waarbij duidelijk de knelpunten van het project werden aan gegeven. We hadden toch nog een iets terughoudende opstelling hierin maar toen we na de oplevering de papieren van de andere aanbieders er nog eens bijhaalde bleek dat ze toch gelijk hadden, dit kwam in de andere offertes wel naar voren. We zijn daarom ook heel tevreden over de het gehele proces. Het werk zelf heeft op zich ook goed gelopen met hier en daar enkele knelpunten, hebben zeker vakmensen in dienst, de uitvoerder maak je helemaal niets wijs, die kent zijn vak wel en gaat voor de beste oplossing en dus voor kwaliteit. wij kunnen ze dus echt wel aanbevelen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Restauratie monumentaal pand
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Een bedrijf dat volledig waarmaakt wat wordt beloofd en op de afgesproken tijd.

Van Gogh is een vertrouwd bedrijf dat nakomt wat wordt toegezegd. Ze leveren kwaliteit en ze zijn erg flexibel. Je wensenpakket wordt vertaald in het product dat je wilt hebben. Ze gebruiken goede en degelijke materialen en de afwerking was om door een ringetje te halen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam

Over Bouwnu