Heel fijn bedrijf, aardige mensen, betrouwbaar

Op aanraden van vrienden kwamen wij bij dit bedrijf uit voor onze gevelrenovatie. Een goede keuze. Ze zijn met z'n drieën een week bezig geweest bij ons. Het zijn hele aardige, rustige mensen en ze leveren goed werk. Ze laten het ook netjes achter. Ik kan ze zeker aanbevelen.

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige

Fijne samenwerking en echte vakmensen

André, Han en Rick hebben bij ons een uitbouw gerealiseerd. Het gehele traject van planning tot uitvoering is ons zeer goed bevallen. Communicatie verliep vlekkeloos, er werd netjes gewerkt en het resultaat mag er wezen. Voor iedereen die een aannemer zoekt zouden wij Renova aanbevelen!

• Ging het om een (ver)bouw project? Aanbouw/dakopbouw

Zeer nette uitbouw geplaatst met oog voor detail!

Erg tevreden over het werk, communicatie en manier van werken. Bouw werd elke dag netjes achter gelaten en werd rekening gehouden met buren. Al met al een aanrader dus!

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Very professional.

André and his team did listen to our wishes and made true our bay-window with good advice and professionalism.

• Ging het om een (ver)bouw project? Aanbouw/dakopbouw

Heel professioneel bedrijf, flexibel, en een perfecte planning

Voor ons heeft Renova een prachtige schuifpui geplaatst, verder is de hele woonkamer onder handen genomen. Het plafond en de wanden zijn gestuukt er is behangen en geverfd. Renova heeft ervoor gezorgd dat we prettige mensen aan het werk hadden. Mensen die met ons mee wilden denken, en goede adviezen gaven. De planning was perfect, alle werkzaamheden liepen vlot. Het had niet sneller kunnen verlopen.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap
  • Ging het om een (ver)bouw project? Overige

Prettig zaken doen met Renova Twente Bouw die de verbouwing van ons huis vakkundig heeft uitgevoerd.

De verbouwing van ons huis heeft Renova, op ons verzoek, in 2 fases uitgevoerd, dit alles zeer vakkundig, netjes en volgens planning. Ze denken mee, geven advies en ook niet geheel onbelangrijk een goede prijs kwaliteit verhouding. We zijn heel erg blij met het eindresultaat, met name over de kamer ensuite deuren met boekenkasten.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging, Vloer, Keuken

Over Bouwnu

Over Renova Twente Bouw