Zeer slechte ervaring!

In juni 2019 afgesproken met Vosbouw dat zij de badkamer zouden verbouwen. 2 jaar later nog niks! Allerlei excuses dat het niet kon. Corona, geen installateur etc etc. Voordat zij eindelijk zouden beginnen tot 3x toe gevraagd dat de offerte ongewijzigd zou blijven. En 3x het antwoord ja. Vervolgens 2 dagen voordat Vosbouw zou beginnen een offerte ontvangen van duizenden euro's duurder! Wij voelen ons opgelicht, geen enkel vertrouwen en geen eerlijke communicatie. Slechte reactie op mail verkeer. Ga nooit met Vosbouw in zee!

• Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Houdt zich niet aan afspraken

Op 4 juni 2020 is Vosbouw geweest. Zou een offerte / kostenberaming maken voor een aanbouw. Op 24 juni gevraagd of er nog belangstelling was van hun kant voor het project. Antwoord 25 juni j.l. was: jazeker. Is druk. Maar verwachting is volgende week offerte klaar. Afijn ..nu bijna een maand verder...niets meer vernomen. Ook geen sorry of we zijn ermee bezig of we zien ervan af...Helemaal niets. Een bedrijf wat de evt klant in dit stadium al zo behandeld...komt m.i. niet betrouwbaar over. Wij gaan dan ook absoluut niet meer in zee met Vosbouw.

• Vakmanschap N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Orde en netheid N.v.t.
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Slechte ervaring

Komen afspraken niet na. Slechte communicatie)). Je moet er ook constant achteraan. Werk wordt wel goed afgeleverd. We hadden een totaal-offerte aangevraagd en gekregen. Vervolgens wordt er verzocht om na elke klus te betalen, terwijl het werk niet klaar is. Erg onredelijk, helemaal daar onze vorige aannemer (NN Bouw Groningen /stadskanaal) met de noorderzon is vertrokken en wij met een onafgemaakte klus zaten. Hiervan was Vosbouw op de hoogte. We hebben aangegeven dat we na het afmaken van de klus pas zullen betalen. Eerst meelevend en vervolgens na binnenhalen van de klus totaal ongevoelig voor onze situatie. Kortom: ga niet met deze aannemer in zee.

• Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Over Bouwnu