Smerig spelletje

November 2021 is Vosbouw langsgekomen. Offerte opgemaakt. Mei 2022 waren de bouwproducten klaar. Verbouwing was aan passing aan woonkamer en doorgang naar tuin. In Mei werd aangegeven dat wij als eerste aan de beurt waren want wij lagen bovenop de stapel opdrachten. Vervolgens na weer gebeld te hebben waren we na de bouwvak de eerste klant die geholpen werd. Er is niet 1 keer gebeld door Vosbouw zelf om ons op de hoogte te houden. Het initiatief kwam altijd van onze kant. En toen werd het stil. Wij hebben diverse keren de voicemail ingesproken en er is hierop NOOIT teruggebeld. Vervolgens hebben we maar met telefoons van familie gebeld en warempel....ze namen direct op!!! En ze weer geconfronteerd te hebben en het feit dat er een einddatum aankomt voor ons bouwdepot hebben we aangegeven dat we willen stoppen met de samenwerking. We zijn nu een jaar verder...ze hebben totaal niets gedaan en wij zitten met de gebakken peren. Bouwdepot eindigd..we hebben een keuken die al een half jaar in de opslag staat. Een vloer die ook al een half jaar in opslag ligt. Ga niet met dit bouwbedrijf in zee! Deze mensen zijn goed in verkooppraatjes!

• Vakmanschap N.v.t.

Zeer slechte ervaring!

In juni 2019 afgesproken met Vosbouw dat zij de badkamer zouden verbouwen. 2 jaar later nog niks! Allerlei excuses dat het niet kon. Corona, geen installateur etc etc. Voordat zij eindelijk zouden beginnen tot 3x toe gevraagd dat de offerte ongewijzigd zou blijven. En 3x het antwoord ja. Vervolgens 2 dagen voordat Vosbouw zou beginnen een offerte ontvangen van duizenden euro's duurder! Wij voelen ons opgelicht, geen enkel vertrouwen en geen eerlijke communicatie. Slechte reactie op mail verkeer. Ga nooit met Vosbouw in zee!

• Vakmanschap
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Houdt zich niet aan afspraken

Op 4 juni 2020 is Vosbouw geweest. Zou een offerte / kostenberaming maken voor een aanbouw. Op 24 juni gevraagd of er nog belangstelling was van hun kant voor het project. Antwoord 25 juni j.l. was: jazeker. Is druk. Maar verwachting is volgende week offerte klaar. Afijn ..nu bijna een maand verder...niets meer vernomen. Ook geen sorry of we zijn ermee bezig of we zien ervan af...Helemaal niets. Een bedrijf wat de evt klant in dit stadium al zo behandeld...komt m.i. niet betrouwbaar over. Wij gaan dan ook absoluut niet meer in zee met Vosbouw.

• Vakmanschap N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Orde en netheid N.v.t.

Slechte ervaring

Komen afspraken niet na. Slechte communicatie)). Je moet er ook constant achteraan. Werk wordt wel goed afgeleverd. We hadden een totaal-offerte aangevraagd en gekregen. Vervolgens wordt er verzocht om na elke klus te betalen, terwijl het werk niet klaar is. Erg onredelijk, helemaal daar onze vorige aannemer (NN Bouw Groningen /stadskanaal) met de noorderzon is vertrokken en wij met een onafgemaakte klus zaten. Hiervan was Vosbouw op de hoogte. We hebben aangegeven dat we na het afmaken van de klus pas zullen betalen. Eerst meelevend en vervolgens na binnenhalen van de klus totaal ongevoelig voor onze situatie. Kortom: ga niet met deze aannemer in zee.

• Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Over Bouwnu