Goede bouw, klantvriendelijkheid beperkt

De kwaliteit van de bouw is goed. Echter leek de klantvriendelijkheid soms te wensen over te laten. In de bouwperiode hadden we te maken met vertraging, maar we werden te weinig op de hoogte gehouden van hoever men was en wanneer de verwachting van bepaalde deadlines waren. Mails werden niet altijd volledig beantwoord en bleken grammaticaal ook niet altijd in orde. De kwaliteit van de woning is wel naar wens.

• Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

bouwvakker hebben top werk geleverd, kantoorpersoneel was matig

kantoorperssoneel als informatie wou hebben dan moest je eerst paar dagen wachten op antwoord en soms had je er ook niks aan het antwoord. ze gaf geen duidelijkheid draaide er telkens om heen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Over Bouwnu

Over Salverda Bouw B.V.

Salverda, bouwen met betrokken medewerkers. Salverda is al meer dan 60 jaar een betrouwbare partner op het gebied van nieuwbouw van woningen en utiliteitsprojecten, onderhoud en renovatie voor woningcorporaties alsook bedrijfspanden en hotels, betonbouw en betonrenovatiewerkzaamheden. Binnen onze organisatie staan Mens, Techniek en Verbinding centraal. Onze medewerkers zijn het gezicht van Salverda en zijn vaak al tientallen jaren bij ons in dienst. We werken oplossingsgericht, waarbij wij anticiperen op vragen van onze relaties. Onze betrokken bouwers maken het verschil. Salverda maakt deel uit van het familiebedrijf De Schagen Groep.