Betrokken en betrouwbaar

Fantastisch bedrijf dat klaar stond toen de daken van onze huizen waren geblazen. Binnen een week heeft dit bedrijf een gigantische klus uitgevoerd waardoor wij binnen 6 dagen weer droge en warme huizen hebben. Betrokken, betrouwbaar, pragmatisch en doortastend.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Firma. Hoogeslag voorziet 7 huizen in 4 werkdagen van nooddak!

Hoogeslag levert top prestatie! Op vrijdag 18-02-2022 raasde storm Eunise, ons dak van onze woning en van onze naaste 6 buren. De paniek was alom. Wij stelden firma Hoogeslag op de hoogte van de penibele situatie. Zonder enige twijfel hebben zij een team medewerkers opgetrommeld en de volgende dag stond het team Hoogeslag met zeilen, latten en hoogwerkers klaar om een noodvoorziening te treffen. Er werden steigers opgebouwd en met zware zeilen, was op donderdagmiddag de noodreparatie geklaard. Wat een topprestatie!!!.Wat een aanpakkers! Groot respect voor de mannen Wij kunnen alleen maar zeggen; “GEWELDIG! “

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Zoveel respect voor deze mannen

Afgelopen vrijdag heeft storm Eunice het dak van ons en van onze buren er af geblazen. Zaterdagochtend stonden de mannen van Hoogeslag al vroeg klaar om een noodreparatie aan het dak te maken. Vandaag (donderdag 24-2-2022) hebben ze het hele dak waterdicht gemaakt. Chapeau! En super bedankt voor de snelle service! Ik kijk uit naar de rest van de samenwerking

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Hoogeslag is een prettig, kundig en betrouwbaar bouwbedrijf

Vanaf het begin tot het einde van het bouwproces geldt bij Hoogeslag "afspraak is afspraak". De medewerkers van Hoogeslag denken écht met je mee, en komen ook met suggesties voor aanpassingen als dat in je voordeel zou kunnen zijn. Tevens zijn ze tijdens de bouw erg flexibel en zijn aanpassingen tijdens de bouw in overleg prima mogelijk. De medewerkers zijn vriendelijk, communicatief en werken heel netjes. Elk bouwbedrijf zegt kwaliteit hoog in het vaandel te hebben staan, en bij Hoogeslag maken ze dit in de praktijk ook écht waar en nemen daar verantwoordelijkheid voor. Mooi voorbeeld was dat bij oplevering bij voorbaat al gezegd werd, dat alle punten van het inspectierapport van Eigen Huis één op één werden overgenomen. Ook van de onderaannemers die wij zelf in de arm hebben genomen, kregen we te horen dat het huis keurig was gebouwd. Kortom; we zouden zonder twijfel opnieuw met Hoogeslag bouwen!

Betrokken

van projectleider tot bouwvakker , denken mee en creëren oplossingen ,geen onderlinge afstand.

Goed!!!!

Zeer constructieve samenwerking, prettig contact en goede adviezen. Verbeterpunt vinden wij de orde en netheid van de uitvoering.

We hebben samen met

Wij hebben het hele traject als zeer prettig ervaren. Tijdens het maken van de offerte hebben jullie ons veel goede ideeën aangedragen waar we zelf niet aan gedacht hadden. De offerte was helder en duidelijk. De voorbereiding verliep prettig, wij werden goed begeleid en er werd ons goed aangegeven wanneer wij zaken zoals kozijnen, sanitair e.d. moesten uitzoeken. Toen de bouw begon heeft de bouwvakker ons uitgelegd hoe de bouw in detail werd gepland en uitgevoerd. Wat wij heel prettig vonden is dat deze bouwvakker alle dagen tot het eind van de bouw aanwezig was, dus overal van op de hoogte en altijd iemand om te overleggen. Wat ons ook opviel dat jullie veel samenwerken met vaste partijen zoals de tegelzetter, installateur en dat de werklui daarom vaak onderling al aan een half woord voldoende hebben. Kortom we hebben een machtig mooie bouw gehad met een super oplevering, NUL opleverpunten! Heren bedankt!!!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Serre/overkapping, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Garage/schuur, Dak, Keuken, Isoleren (deel) woning

Topbedrijf

Onze woning is enige maanden terug bijna geheel intern verbouwd . Tevens is er een serre aangebouwd . Dit alles is met grote deskundigheid en in relatief korte tijdsduur gedaan. Hoogeslag heeft zeer vakkundig en vriendelijk personeel in dienst, vakbekwaam projectleider en werkt daarnaast met de beste onderaannemers samen. Prijs/kwaliteit verhouding is prima! Als het nodig is in de toekomst dan hopen wij weer gebruik te kunnen maken van hun diensten.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Garage/schuur, Vloer, Keuken, Badkamer, Kelder, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Overige

Zeer prettig samenwerken

Prima bedrijf

Ontspannen verbouwen

Enige tijd geleden wilden wij de zolder aftimmeren. Via via kwamen wij terecht bij Hoogeslag. De heer W. Bolink kregen wij bij ons thuis. Hij dacht praktisch mee met onze wensen en heeft de zolder afgetimmerd. Het is mooier geworden dan gedacht. De planning verliep helemaal volgens plan en het voelde erg vertrouwd. Wij raden een ieder aan om met Hoogeslag in zee te gaan. Bedankt!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Top bouwbedrijf, met vakmensen!

Betrouwbaarheid, kwaliteit. We bouwen voor de 2de keer met hoogeslag, en net zoals de eerste keer vol vertrouwen! Ga je bouwen of verbouwen, dan is dit zeker een bouwbedrijf om bij langs te gaan.

Duidelijke en goede service

Van begin tot eind alles in goed overleg. Aan gemaakte afspraken wordt gehouden. betrokkenheid door personeel en directie

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Erg prettige mensen om mee te overleggen en verstaan hun vak écht goed!.

In het voortraject goede tips gekregen wat ons eindresultaat sterk verbeterd heeft....erg blij mee. Tijdens de bouw werkten ze met een stofschot voordat achtermuur er uit ging, oprit werd netjes afgeschermd tegen vervuiling wat er allemaal toe bij heeft gedragen dat zo'n, toch wel ingrijpende verbouwing, weinig overlast /stress heeft gebracht. Er werd netjes overlegd wat er ging gebeuren en wanneer. Ook merk je aan de partijen die Hoogeslag erbij betrekt (stukadoor en elektricien) dat ze vaak met elkaar samenwerken waardoor geen gezeur dat iets tussen wal en schip raakt. ....maar vooral ook gewoon aardige mensen !!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Snel, vakkundig en meedenkend!

We hebben een nieuwe raam in de keuken laten plaatsen door Hoogeslag. Aan het einde vd dag was, buiten het voegen, alles er keurig erin gezet. Paar dagen later is alles gevoegd en zeer netjes afgewerkt. Net alsof het raam er al jaren heeft gezeten. Alles voor een keurige prijs, zeker beveel ik Hoogeslag aan.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Keuken, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Top bouwbedrijf met hoge standaard. Communicatie ook top!

Geweldige ervaring met bouwbedrijf Hoogeslag. Zeer goede communicatie, heel goed advies en een heel hoog niveau qua oplevering en afwerking. Wij hebben dit als zeer prettig ervaren. Orde en netheid ook heel goed voor elkaar. Elke zaterdag werd de totale bouwplaats opgeruimd / netjes gemaakt [dit zie je niet vaak]. Zouden wij Hoogeslag aanbevelen? JA! Zeker weten!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Een uitstekend bouwbedrijf met goede vakmensen.

We hebben 4 nieuwe dakkapellen op onze woning gezet. Een goede communicatie en prettige timmerlieden. De kwaliteit en het vakwerk is te zien. Fijn om samen mee te werken.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Dak

Uitstekende samenwerkingspartner

Hoogeslag heeft voor ons 28 nieuwbouwwoningen gebouwd in het project Dingshof te Raalte.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Prima bouwbedrijf!

Fijne samenwerking,betrouwbaar en kwalitatief zeer goed.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Een bouwbedrijf die voor het beste gaat en meedenkt voor het beste en mooiste resultaat.

Na met meerdere bouwbedrijven te hebben gesproken hebben wij gekozen voor Hoogeslag. Onze keuze was gebaseerd op het de goede gesprekken (gevoel) en dat ze een huis wisten te tekenen precies zoals wij die in gedachten hadden. Hoogeslag is een super bedrijf met zeer vriendelijk vakmannen. Gewoon een top bedrijf met super gemotiveerd personeel.

Top bedrijf

Hoogeslag een deskundig bouwbedrijf zeer goede vakmensen deskundig advies gehad Oude woonboerderij opgeknapt zeer goed geadviseerd en geweldig uitgevoerd De kosten voor de verbouwing vielen ons enorm mee en we wonen zeer tevreden in een mooi verbouwde woonboerderij We zouden in de toekomst zeer zeker opnieuw voor dit bedrijf kiezen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Betrokken, meedenkend en betrouwbaar bouwbedrijf

Vanaf het eerste contact tot voorbij de oplevering zeer betrokken. Met onze wensen en binnen de mogelijkheden de woning gebouwd die we voor ogen hadden! Tijdens de bouw zeer flexibel omgaan met tussentijds aangevraagde wijzigingen en daarbij voorzien van goed onderbouwd advies. De slogan “ Bouwen met vertrouwen” is 100% van toepassing geweest. Door alle afspraken na te komen, prettig en snel te communiceren en hoge kwaliteit te leveren, zowel op kantoor als op de bouw zelf, hebben wij het hele bouwproces van onze droomwoning als zeer plezierig ervaren!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Uitbouw is geslaagd. Bouwtraject verliep heel goed

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Garage/schuur
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Wij hebben Hoogeslag als een betrouwbare en professionele organisatie leren kennen.

Vanaf het eerste contact waren we ervan overtuigt dat wij met een betrouwbare aannemer in zee gingen om ons huis te laten bouwen. Dit is zo gebleven tot de oplevering van onze woning. Wij zijn in het hele proces goed begeleid, goed op de hoogte gehouden van de voortgang van het bouwproces, de planning en de kosten.

Goed betrouwbaar en vakkundig

Super bouwbedrijf met betrokken werknemers die bouwen alsof het hun eigen woning is. Wij raden iedereen dit bedrijf aan omdat we echt ontzorgd werden en blij zijn met hun vakmanschap en kwaliteit.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Korte lijnen en afspraak is afspraak

Hoogeslag werkt gestructureerd en vlot. Lijnen zijn kort en kwaliteit staat hoog in het vaandel. Alles wordt netjes afgewerkt, kortom strak werk!!

Hellendoornseweg 4 8106AJ MARIENHEEM

Over Bouwnu