Afspraken worden nagekomen (herstel lekkage dakgoot)

Ook voor kleine maar noodzakelijke klussen beschikbaar. Goed werk geleverd.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.

Goed werk geleverd

Rand vijver hersteld, afvoer garage hersteld.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Prima bedrijf met betrokken medewerkers

Meerdere malen gebruik van diensten gemaakt. Obdeijn weet klantwens goed om te zetten in duidelijk advies en juiste uitvoer tegen een normale prijs. Ook goede ervaring met Obdeijn in combinatie met andere bedrijven / leveranciers. Meest recente opdracht (schoorsteen, dak en goot herstel werkzaamheden) een paar maanden terug laten uitvoeren. Prima verlopen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Vloer, Badkamer, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Prima aannemer voor kleine en grote opdrachten

Maak al heel lang gebruik van hen. Vast team van goede vakmensen

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur

goede ervaring

Afgelopen maanden is ons huis verbouwd door Bouwbedrijf Obdeijn. Het is op een zeer prettige manier verlopen. De verschillende werkzaamheden, op meerdere plekken in ons huis, volgden elkaar in een overzichtelijk tempo op en werden goed met ons besproken. Dit was fijn omdat wij tijdens de verbouwing met ons gezin van 5 personen gewoon thuis woonden. Wij hebben respect voor de vriendelijke, hard werkende mensen van Bouwbedrijf Obdeijn en zijn erg blij met het prachtige resultaat. Hartelijk dank daarvoor! Familie Matulessy uit Schalkhaar.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping, Dakkapel/dakraam, Beglazing en kozijnen, Badkamer, Vloer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Over Bouwnu