Beleefde jongens die netjes en hard werken

Ik ben zeer tevreden over opgewekt bv. De communicatie verliep goed, de jongens hebben hard en goed gewerkt. Ze waren erg beleefd en lieten alles netjes achter. Snel na de bestelling zijn de zonnepanelen geplaatst. Laat de zon maar veel schijnen!

• Persoonlijk advies

Ruime keuze, uitstekend advies van de verkoop, op tijd afgeleverd.

Doen wat ze beloven, uitstekende communicatie, keurig en op tijd afgeleverd, de factuur was geheel conform de offerte !

• Persoonlijk advies

Goed advies en kundig personeel

Er werd een keurig vergelijk gemaakt tussen de diverse merken en typen panelen, omvormers en optimzers. Tevens werd er meegedacht over de mogelijke opstellingen en aantallen panelen. Uiteindelijk is de installatie ook zonder problemen verlopen.

• Persoonlijk advies

Harde werkers, zonnepanelen keurig gelegd, evenzo de omvormer en de leiding erheen

Prima, zeer accuraat!

• Persoonlijk advies

Fijn bedrijf, goede voorlichting, komen afspraken na.

Ik heb de dienstverlening van Opgewekt als heel prettig ervaren. Er komt best veel kijken bij de aanschaf van een zonnepaneelinstallatie. Opgewekt neemt alle tijd om alles goed uit te leggen en denkt creatief mee.. De installatie zelf verliep goed en men werkte heel netjes. De overgebleven puntjes werden snel en kundig opgelost.

Goede behandeling en service

• Persoonlijk advies

van eerste offerte tot na de oplevering boven verwachting

een kundig bedrijf, betrokken en snel. Het personeel was bijzonder vriendelijk en kundig. De keuze voor Opgewerkt werd bevestigd en is absoluut een partij die ik zou aanbevelen.

• Persoonlijk advies

De installatie is vlekkeloos verlopen

Prima advies, soepele en snelle plaatsing, goede nazorg. Helemaal tevreden.

• Persoonlijk advies

Snel geleverd. Panelen liggen mooi.

Doorlooptijd van offerte van aanvraag tot en met plaatsen: zeer Snel! Binnen 3 weken lagen de panelen op het dak. Het bedrijf kon snel langs komen om het dak te beoordelen. Hierin werd er mee gedacht met onze wensen: maximale benutting van het dakvlak. De offerte had een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ze waren niet het goedkoopst maar leveren wel kwaliteit. Daarnaast was er voldoende keuze tussen verschillende panelen. Het personeel werkte netjes en vlot. Alles bij elkaar: zeer tevreden!

• Persoonlijk advies

Van begin tot eind alles duidelijk.

Vanwege het weer is de montage datum 2x uitgesteld daarna snel een nieuwe afspraak. De monteurs zijn netjes en beleefd. Ik had zelf al de kabel vanaf de zolder naar de meterkast gebracht op de manier hoe ik het wilde. Kabel werd vooraf gebracht zodat ik daar De Tijd voor had. Lekker gewerkt jongens 👍

• Persoonlijk advies

Attente, adequate en vriendelijke service

Positieve ervaring

• Persoonlijk advies

Goede service en advies. Plaatsing is zonder problemen verlopen

Goede service, advies op maat. Het plaatsen is zonder problemen verlopen. Afspraken zijn goed nagekomen.

Zie hieronder

Tevreden over het geleverde. Het fezamelend team heeft het netjes geplaatst.

• Persoonlijk advies

Prima. Van eerste gesprek tot levering

Ik beveel Opgewekt aan. Goede en duidelijke begeleiding. Levering is ook prima.

• Persoonlijk advies

Service was goed en opgewekt!

Het was waarschijnlijk erg druk, waardoor (aangepaste) offertes niet binnen de door ons verwachte termijn werden verstuurd. Maar na een telefoontje werd alles weer snel opgepakt. Voor al onze vragen (en dat waren er nogal wat) werd altijd goed de tijd genomen en naar alle tevredenheid beantwoord. De plaatsing was al zeer snel na acceptatie van de offerte. Tijdens de installatie werd er met valbescherming gewerkt, wat dit bedrijf een professionelere uitstraling geeft dan het gemiddelde zonnepanelenbedrijf. Ook het feit dat Opgewerkt BV is aangesloten bij Stichting Garantiefonds ZonZeker vind ik positief (al hoop ik natuurlijk dat het nooit nodig zal zijn).

----

Goede klantgerichte service

We hebben bij meerdere partijen een offerte opgevraagd. De meesten bekijken de mogelijkheden op basis van googlemaps en ‘dakpannen tellen’. Opgewekt was de enige die langs kwam en uitgebreid de tijd nam om de mogelijkheden te bekijken en met ons te bespreken. Daardoor hebben we nu ook panelen op een dakdeel waar volgens de andere leveranciers 2 cm te weinig marge was. Verder keurige en vlotte montage. En ook bij de oplevering werd uitgebreid de tijd genomen om alles te laten zien en uit te leggen. De prijs was ook prima, maar de persoonlijke benadering gaf voor ons de doorslag.

Punctueel,afspraken nakomend,vriendelijk en meedenkend

• Persoonlijk advies

Deskundig en vriendelijk personeel.

Een enthousiaste verkoper heeft mij goed en uitgebreid geĂŻnformeerd over alle mogelijkheden die voor mij in aanmerking kwamen. Al mijn vragen zijn duidelijk beantwoord. Het installeren is snel, deskundig en heel netjes gedaan. Ben uitermate tevreden over dit bedrijf.

• Persoonlijk advies

prima advies enprima personeel.

Prima ad vies en goede instalateurs.

Vriendelijk personeel

Na wat tegenslag alles naar tevredenheid opgelost.

• Persoonlijk advies

Geen vlekkeloze rit, maar wel een mooi resultaat!

Er waren wat aanloopproblemen met betrekking tot de bekabeling. In onderling overleg dat zelf maar even opgelost. En daarna ging de zon schijnen. Fijn bedrijf om mee te werken.

• Persoonlijk advies

Levering volgens afspraak en gemonteerd door een topteam!

Rob heeft lekker met ons meegedacht waar de omvormer moest komen, in de schuur dus. Kabel over het dak en klaar. Het montageteam waren toppers, snel en vakbekwaam.

• Persoonlijk advies

Prima en degelijk bedrijf voor je zonnepanelen.

Met de sales afdeling alles prima geregeld. Op de dag van installatie waren ze er binnen 15 minuten achter dat met het hoogwerk materiaal wat ze bij zich hadden niet veilig konden werken. Dat kan gebeuren dus een nieuwe afspraak gemaakt. Hier netjes (alleen) een excuus voor gehad. Op de echte installatie dag is alles goed voor lopen. Al is er wel 1 puntje van kritiek. De werkzaamheden binnen zijn heel netjes geplaatst echter is de rommel die erbij gemaakt is niet opgeruimd. Verder nogmaals top.

• Persoonlijk advies

Goede service en bereikbaarheid, geduldig en bekwaam personeel

Opgewekt BV heeft in de persoon van de heer Rob van der Hulst goed geluisterd naar mijn wensen en aansluitend realistische en eerlijke voorlichting gegeven en het gehele aankoop- en installatieproces goed gemanaged. Ik heb (tegen mijn gewoonte in) geen offertes bij andere bedrijven gevraagd, dus ik kan feitelijk niet beoordelen of de prijs scherper had gekund. Ik had echter van meet af aan het idee dat het klantbelang bij Opgewekt BV beslist in goede handen is (onder meer doordat Opgewekt BV is aangesloten bij de Stichting Garantiefonds ZonZeker) en dat prevaleerde voor mij.

Over Opgewekt BV

Opgewekt, de zonne-energie specialist in Den Haag is opgericht in 2013. Sinds de oprichting hebben we vele duizenden zonnepanelen geplaatst bij particulieren, VVE's, bedrijven en sportverenigingen. Bij ons staat uw belang centraal. Met onze persoonlijke aanpak en gedegen bouwkundige en elektrotechnische achtergrond zullen we u alle mogelijkheden en facetten van onze zonnesystemen uitleggen. Wij nemen de tijd om u zorgvuldig te adviseren bij uw keuze en we zorgen voor een vakkundige installatie tegen een scherpe prijs.