Hele prettige service en vriendelijk personeel

Alle afspraken zijn perfect nagekomen, hele prettige en goede service

• Persoonlijk advies

alles loopt zoals afgesproken.Enthousiaste mensebp

Zoals gezegd alles loopt goed en de panelen werken na behoren.ALLEEN de communicatie met de PC loopt nog niet goed.Voordat ik betaal moet dit opgelost zijn. Hans

• Persoonlijk advies

Beste heer van Beek, Bedankt voor uw tijd om een beoordeling te geven. Het is vreemd dat u de communicatie niet kunt zien. Wij kunnen hiervan daan het systeem wel monitoren en alles werkt prima. We zullen zsm contact met u opnemen. Met Opgewekt groet, Opgewekt bv

Met Opgewekt weet je waar je aan toe bent.

Opgewekt is duidelijk, communiceert snel en houdt zich aan de afspraken. Prettig personeel, service gericht.

Goede Servcie

Afspraken worden netjes nagekomen, monteurs hadden verstand van zaken.

Goed geregeld.

Geleverd als gewenst. 5100 kw uit 14 panelen. Helemaal top.

• Persoonlijk advies

Zeer vriendelijk personeel, erg duidelijk!

Pim nam alle tijd om iets uit te leggen en vond het geen probleem om een keer extra langs te komen. Als hij iets niet (zeker) wist, dan gaf hij dat toe en deed hij navraag. Dat siert hem! De installatie ging vlot, het waren vriendelijke en vlotte mannen. De enige reden dat dit bedrijf geen 5-sterren krijgt is omdat na afloop er buiten 3 dozen achtergebleven zijn waaronder 1 doos met resten aluminium en bekabeling, en in onze technische ruimte lag ook e.e.a. aan plastic en kabels. Over het product, de locatie, de installatie, de uitleg alsook de prijs zijn wij zeer tevreden. Wat dat betreft kunnen wij Opgewekt BV aan iedereen aanraden!

• Persoonlijk advies

Beste Tamara, Onze excuses dat we de spullen niet direct meegenomen hebben. Ik heb begrepen dat deze in een afgesloten ruimte stonden? We komen ze vandaag direct ophalen. Onze excuses voor het ongemak. Met opgewekte groet, Mark Pellemans Opgewekt bv

Goede service en klantgericht

Snelle reactie, goed bereikbaar. Goed advies, afgestemd op onze electriciteitsbehoefte. Levering en montage verliep op rolletjes. Paneel dat niet direct werkte is de volgende dag correct aangesloten. Aanmelden bij website verliep eveneens vlot.

• Persoonlijk advies

Flexibel, betrouwbaar en snel geregeld.

Was de tweede aanbieder die we benaderden. Kwam bij eerste bezoek aan bedrijf betrouwbaar over; no-nonsense. Snelle afspraak met goed persoonlijk advies. Paar weken later lagen de zonnepanelen op het dak. Ook goede nazorg.

• Persoonlijk advies

De installatie verliep vlekkeloos en er werd rekening gehouden met de klant.

Tot nog toe volledig naar wens.

• Persoonlijk advies

Prettig advies gesprek, komen netjes afspraken na.

Op 23 maart is door de firma Opgewekt een zonnepaneelsysteem geplaatst op ons dak. Er was beperkt ruimte maar door strak meetwerk konden wij toch 10 LG panelen kwijt incl Solar Edge omvormer. Na een prettig en vakkundig adviesgesprek is de plaatsing ook zeer voorspoedig gegaan. Vakkundige mensen die voor de Opgewekt werken en een tevreden einresultaat. Bedankt hiervoor. M.vr.gr. Leo van der Sar

• Persoonlijk advies

Snelle en deskundige verwerking van opdracht en uitvoering

• Persoonlijk advies

Ze doen, wat ze beloven!

Ze doen niet alleen, wat ze beloven, ze vertellen je ook op een eerlijke manier, wat je kunt verwachten, geen valse beloftes of te rooskleurige voorspiegelingen!. De uitvoering van de werkzaamheden gebeurt snel en efficiënt en ook de "nabehandeling" verloopt prettig. Warm aanbevolen.

• Persoonlijk advies

Geweldige service, op overeengekomen dag en tijd, met alle materialen en professionele installateurs

Bijzonder prettig dat bij aankomst en afronding dhr van Weelie, met wie alle afspraken waren gemaakt, aanwezig was. Professioneel duo van Sta Dienstverlening, gespecialiseerd in installatie van zonenergie-systemen, die in overleg het werk vlot en kundig hebben uitgevoerd. Na installatie volgde nog voor het eind van de dag de afsluitende mail met bevestiging en link voor online-monitoring.

• Persoonlijk advies

De plaatsing van de zonnepanelen is goed begeleid.

Wij hebben een goed ervaring met uw bedrijf.

• Persoonlijk advies

Vriendelijk personeel, afspraak is afspraak

Precies op de afgesproken tijd kwamen de monteurs aan bij ons huis. Even kijken hoe het beste de panelen naar boven konden, en gelijk aan de slag. Ook plezierig was dat de persoon waar we eerder afspraken mee gemaakt hadden er ook bij was zo dat er geen misverstanden zijn ontstaan. Na weken droog weer prompt vanmorgen regen, niet fijn voor de monteurs maar ze klaagden niet en gingen gewoon door. Elektriche zaken aangepast en alles aangesloten. s'middags de systemen actief gemaakt en klaar was de klus. Prima geregeld.

• Persoonlijk advies

Opgewekt B.V blijkt een betrouwbare keuze en is aan te bevelen.

Van uitgebreide en heldere offerte tot aan de in bedrijfstelling perfect geregeld.

• Persoonlijk advies

Perfecte service van offerte tot afleveren!

Offerte traject ging soepel en snel en de installatie verliep ook prima

Prima. Zeer flexibel

Hartstikke goede ervaring vanaf offerteproces tot aan plaatsing zelf. Op alle vragen werd prima en duidelijk (en snel) antwoord gegeven. Goede communicatie.

• Persoonlijk advies

Goede service en nette installatie

Afspraken zijn keurig nagekomen. Alles naar tevredenheid geïnstalleerd.

Erg prettig!

Goed en deskundig advies! Dank

Professioneel en duidelijk.

Goede voorlichting en heel veel mogelijkheden die persoonlijk worden afgestemd. Het plaatsen gebeurd door deskundige hardwerkende mannen die weten wat er van ze verwacht wordt.

Perfect!

Zeer netjes, correct en vriendelijk. Er is keurig gewerkt.

• Persoonlijk advies

Juiste en veel info,deskundig personeel

Meerdere bedrijven offerte gevraagd. Opgewekt sprong eruit door veel info over de zonnepanelen, omvormer en aanleg. Nam ook de moeite om op het platte dak te kijken. Bij de installatie deskundige monteurs die ook goede tips gaven. Op 11 dec 2017 zou de installatie geplaatst worden. Vanwege zware sneeuwval werd dit uiteraard verplaatst. Juist dan goede communicatie, en zo hoor je je personeel te beschermen. Daarna alles geïnstalleerd en het werkt naar volle tevredenheid.

Helemaal goed!

Uitstekende service, sympathieke monteurs, en de zonnepanelen liggen er een paar jaar later nog helemaal perfect bij!

deskundig en betrouwbaar advies

deskundig advies, goede ondersteuning. betrouwbaar bedrijf om zaken mee te doen!

Over Opgewekt BV

Opgewekt, de zonne-energie specialist in Den Haag is opgericht in 2013. Sinds de oprichting hebben we vele duizenden zonnepanelen geplaatst bij particulieren, VVE's, bedrijven en sportverenigingen. Bij ons staat uw belang centraal. Met onze persoonlijke aanpak en gedegen bouwkundige en elektrotechnische achtergrond zullen we u alle mogelijkheden en facetten van onze zonnesystemen uitleggen. Wij nemen de tijd om u zorgvuldig te adviseren bij uw keuze en we zorgen voor een vakkundige installatie tegen een scherpe prijs.