Goed.

Telefonisch altijd goed bereikbaar. Geen lange wachttijden. Adequaat overleg. De afgesproken tijd van werk werd tot 2 keer verlengd. Men zou wat meer op tijd hebben moeten communiceren naar ons toe dat men later zou komen. Verder wel goed vakmanschap. Jammer dat de Nederlandse taal maar matig was onder de mensen die het werk verrichten thuis.

Goed werk.

Goed werk geleverd door een ingehuurde multiculturele ploeg zzp-ers. Zij werkten efficiĕnt en snel. In nog geen vier uur 10 panelen en besturing geplaatst. Er sneuvelden een paar dakpannen maar die waren dan ook 88 jaar oud. Vragen werden duidelijk beantwoord. Top gasten. Goede reclame voor Opgewekt bv. De installatie werkt als voorspeld. Bedankt.

• Persoonlijk advies

Goed contact, goed materiaal. Aanrader!

Via goede ervaringen van familie kwam ik bij dit bedrijf terecht. Het contact verliep goed. Huisbezoek om het dak te beoordelen ging vlot, er werd open en eerlijk gecommuniceerd over materiaal en prijzen. Ik hoefde niet aan te betalen (malafide bedrijven vragen dit wel) en de panelen werden keurig op de afgesproken datum geleverd.

Vlot, vakkundig en flexibel

Na een jaar wachten in het kader van een actie van de gemeente Zoetermeer, ging het allemaal heel vlot toen Opgewekt de zaak overnam. Sommige onderdelen van het geoffreerde werk bleken na onderzoek ter plaatse toch niet nodig, hetgeen weer een besparing opleverde en enkele weken later konden ze al geplaatst worden. Ook dat was door een goed georganiseerde samenwerking tussen de verschillende disciplines vlot gebeurd. Rond half negen beginnen en even voor twaalven stroomde de eerste watts binnen. Kortom, een 'project' zoals het hoort. De standaarddocumenten verdienen wel wat aandacht. Het was in een tweetal gevallen aanleiding tot wat verwarring, betreft een niet meer gebruikelijke aanbetaling en niet meer van toepasssing zijnde btw.

• Persoonlijk advies

Super bedrijf dat afspraken nakomt en prima medewerkers heeft.

De offerte wilde ik niet aanvaarden, zonder eerst een huisbezoek. Geen probleem. Er volgde een gesprek van 1,5 uur aan huis. Er werd goed geluisterd en duidelijk geantwoord. Daarna op verzoek nog een paar keer een aangepaste offerte gekregen. Dat was ook geen enkel probleem. Ik kon steeds bellen met al mijn vragen. De contactpersoon stond mij steeds heel professioneel, kundig en vriendelijk te woord. Na aanvaarding van de uiteindelijke offerte, kreeg ik snel de datum van plaatsing te horen. En zowaar, op de afgesproken datum en exact op de afgesproken tijd stond het team van opgewekt voor de deur. Dat doen heel weinig bedrijven na. Plaatsen en installeren ging ook zeer professioneel en kundig.

prima service

Duidelijke communicatie, reageren snel op vragen.

• Persoonlijk advies

Nadat een vriend van mij panelen had laten plaatsen bij hen om info en offerte gevraagd. Er werd door Mark prima meegedacht en nadat ik offerte ontving ook een huisbezoek gehad om de puntjes op de i te zetten. Uiteindelijk de offerte iets aangepast waardoor ik zelfs €100 goedkoper uit was. Daarom de offerte goedgekeurd en een goede 1,5 maand later zijn de panelen geplaatst. Tevreden met het resultaat, slechts 1 opmerking de mannen die de installatie deden hadden niet de juiste info over het inloggen in de app, 2 dagen later kreeg ik mail van Opgewekt om het account te verifiëren. Zodoende werkt de app en website van Enlighten nu ook. Als je voor kwaliteit en goede service gaat ben je bij Opgewekt aan juiste adres.

Super goed geadviseerd

Top gegaan, zeer professioneel en kundige personeel. Alles lief volgens plan.

• Persoonlijk advies

goed team, klantvriendelijk en een goede kwaliteit.

Na de aanvraag van een offerte is er snel gereageerd. Bij een huisbezoek door de vertegenwoordiger zijn een aantal punten uit de offerte naar genoegen aangepast. Na akkoord te zijn gegaan met de aangepaste offerte is de plaatsing binnen een korte termijn netjes uitgevoerd. de zonnepanelen werken goed en leveren flink wat energie op.

• Persoonlijk advies

In alle opzichten zeer tevreden

Goede en duidelijke voorlichtingen. Installatie goed en deskundig uitgevoerd.

• Persoonlijk advies

Goed, snel en betrouwbaar.

Alle afspraken correct en op tijd nagekomen. Facturering conform offerte. Ook nazorg, zoals de btw-aangifte en het garantiefonds, na oplevering ter hand genomen.

• Persoonlijk advies

Goed, snel en betrouwbaar.

• Persoonlijk advies

Snel, correct en vriendelijk geholpen.

Vriendelijke enthousiaste sales, duidelijke eerlijke uitleg. Prettig dat het zo snel gelegd kon worden. Vriendelijke, correcte heren die kwamen plaatsen. Het was snel voor elkaar. Tot nu dus zeer tevreden.

• Persoonlijk advies

Snel, correct en vriendelijk geholpen.

deskundig en vriendelijk personeel

Tijdens het gehele proces zijn we goed ondersteund. Gestart met een deskundig advies van welke type producten we moeten kiezen tot aan hoe de panelen er bij liggen zowel qua aanblik als qua maximaal rendement. Hulp bij de BTW terugvraag en het aanmelden van de panelen. En dat alles netjes gedocumenteerd. Deskundige vriendelijke installateurs die binnen een halve dag 16 panelen hebben geinstalleerd en alles ook nog netjes achter hebben gelaten.

deskundig en vriendelijk personeel

Goed, praktijkgericht, klantvriendelijk..

Na uitgebreide informatie een stappenplan opgezet en daarna conform afgehandeld. Ook begeleiding naar netwerkbeheerder, energieleverancier en belastingdienst prima geregeld.

Top firma

Overzichtelijke offertes. Er is werkelijk aan alles gedacht. Goed bereikbaar over telefoon en zeer correcte behandeling en professionele afhandeling!

Geweldige ervaring zonder overdrijven

Ik stond verbaasd hoe ik door de heren van Opgewekt bv in zoetermeer geholpen ben. Ik had alleen om een offerte gevraagd ivm 11 sunpower zonnepanelen en instelatie, dit waarvan ik dacht een kort telefoon gesprek zou worden aangezien het alleen om een offette aanvraag ging. Al snel vertelde de heren mij dat ze eigenlijk al helemaal vol zaten en er een lange wachttijd was voor de instelatie hiervan. Het telefoongesprek veranderde in een telefoongesprek van 1,5 uur. Dit niet omdat ze mij de panelen wilden verkopen aangezien ze zelf al aangaven vol te zitten en anders een lange wachtte zou zijn. ik vertelde een andere partij had gevonden die goedkoper was dan hun. Ik had zelf een hoop vragen ivm de wirwar aan info over zonnepanelen. Het gesprek was zeer prettig en elke keer kwam ik weer met een vraag die ze zeer vakkundig en onderbouwd bantwoorden. Ook werden vragen niet altijd zomaar beantwoord maar werd de precieze info ook daadwerkelijk opgezocht en of ter plekken berekend. Ik was ZEEEEEER tevreden en zoals gezegd verbaasd al die moeite voor mij waarvan de kans zeer klein was dat ik het daar zou aanschaffen. Ik kreeg alsnog netjes een offerte zoals ik gevraagd had en werd zelfs alsnog uitgenodigd langs te komen bij hun op de zaak als ik verder nog vragen had of om alles daadwerkelijk te bezichtigen. 3 a 4 weken later trok ik de stoute schoenen aan en ben ik toch langs gegaan aangezien ik weer nieuwe vragen had nadat ik me verder had verdiept in de zonnepanelen. Daar aangekomen waren ze in bespreking maar die werd met 5 min onderbroken om mij te woord te staan. Ik stelde me voor en vertelde het vorige gesprek en sprak mijn dank uit daarvoor. Ook nu werd ik naar binnen begeleid en werd mij alles laten zien en gelijk met nog meer info en uitleg. Weer was ik zeer verbaast over de vriendelijkheid, moeite die voor mij gedaan werd . Het belangrijkste nog de expertise die zij hebben en alles ook daadwerkelijk GOED onderbouwd uitleggen aan een leek. 2 DIKKE DUIMEN OMHOOG!!!

Tevreden

Snelle levering van de zonnepanelen

super tevreden

Super blij met onze zonnepanelen! Goed advies, eerlijk en oprecht, heerlijk. Installatie verliep ook vlekkenloos en in een halve dag geinstalleerd en opgeleverd. Kortom een dikke 10

• Persoonlijk advies

Goede service en snelle en vakkundige installatie.

Gisteren zijn bij ons de zonnepanelen geïnstalleerd en dit is naar volle tevredenheid gebeurd. Het voortraject hebben wij ook als uiterst professioneel en plezierig ervaren. Na het accepteren van de offerte zijn de zonnepanelen op zeer korte termijn geleverd en geïnstalleerd. Prijstechnisch was het aanbod van Opgewekt ook het beste. De monteurs waren zeer vriendelijk en kwamen erg vakbekwaam over.

Over Opgewekt BV

Opgewekt, de zonne-energie specialist in Den Haag is opgericht in 2013. Sinds de oprichting hebben we vele duizenden zonnepanelen geplaatst bij particulieren, VVE's, bedrijven en sportverenigingen. Bij ons staat uw belang centraal. Met onze persoonlijke aanpak en gedegen bouwkundige en elektrotechnische achtergrond zullen we u alle mogelijkheden en facetten van onze zonnesystemen uitleggen. Wij nemen de tijd om u zorgvuldig te adviseren bij uw keuze en we zorgen voor een vakkundige installatie tegen een scherpe prijs.