----

Goede klantgerichte service

We hebben bij meerdere partijen een offerte opgevraagd. De meesten bekijken de mogelijkheden op basis van googlemaps en ‘dakpannen tellen’. Opgewekt was de enige die langs kwam en uitgebreid de tijd nam om de mogelijkheden te bekijken en met ons te bespreken. Daardoor hebben we nu ook panelen op een dakdeel waar volgens de andere leveranciers 2 cm te weinig marge was. Verder keurige en vlotte montage. En ook bij de oplevering werd uitgebreid de tijd genomen om alles te laten zien en uit te leggen. De prijs was ook prima, maar de persoonlijke benadering gaf voor ons de doorslag.

Punctueel,afspraken nakomend,vriendelijk en meedenkend

• Persoonlijk advies

Deskundig en vriendelijk personeel.

Een enthousiaste verkoper heeft mij goed en uitgebreid geïnformeerd over alle mogelijkheden die voor mij in aanmerking kwamen. Al mijn vragen zijn duidelijk beantwoord. Het installeren is snel, deskundig en heel netjes gedaan. Ben uitermate tevreden over dit bedrijf.

• Persoonlijk advies

prima advies enprima personeel.

Prima ad vies en goede instalateurs.

Vriendelijk personeel

Na wat tegenslag alles naar tevredenheid opgelost.

• Persoonlijk advies

Geen vlekkeloze rit, maar wel een mooi resultaat!

Er waren wat aanloopproblemen met betrekking tot de bekabeling. In onderling overleg dat zelf maar even opgelost. En daarna ging de zon schijnen. Fijn bedrijf om mee te werken.

• Persoonlijk advies

Levering volgens afspraak en gemonteerd door een topteam!

Rob heeft lekker met ons meegedacht waar de omvormer moest komen, in de schuur dus. Kabel over het dak en klaar. Het montageteam waren toppers, snel en vakbekwaam.

• Persoonlijk advies

Prima en degelijk bedrijf voor je zonnepanelen.

Met de sales afdeling alles prima geregeld. Op de dag van installatie waren ze er binnen 15 minuten achter dat met het hoogwerk materiaal wat ze bij zich hadden niet veilig konden werken. Dat kan gebeuren dus een nieuwe afspraak gemaakt. Hier netjes (alleen) een excuus voor gehad. Op de echte installatie dag is alles goed voor lopen. Al is er wel 1 puntje van kritiek. De werkzaamheden binnen zijn heel netjes geplaatst echter is de rommel die erbij gemaakt is niet opgeruimd. Verder nogmaals top.

• Persoonlijk advies

Goede service en bereikbaarheid, geduldig en bekwaam personeel

Opgewekt BV heeft in de persoon van de heer Rob van der Hulst goed geluisterd naar mijn wensen en aansluitend realistische en eerlijke voorlichting gegeven en het gehele aankoop- en installatieproces goed gemanaged. Ik heb (tegen mijn gewoonte in) geen offertes bij andere bedrijven gevraagd, dus ik kan feitelijk niet beoordelen of de prijs scherper had gekund. Ik had echter van meet af aan het idee dat het klantbelang bij Opgewekt BV beslist in goede handen is (onder meer doordat Opgewekt BV is aangesloten bij de Stichting Garantiefonds ZonZeker) en dat prevaleerde voor mij.

• Persoonlijk advies

Goede service en opgewekt personeel!

Goed begeleiding van begin tot eind. Na vergelijking met andere aanbieders bleek de prijs-kwaliteit erg goed! Heldere en opgewekte communicatie via Pim. De installatie kwam wat vroeger en onverwachter dan gepland, maar overall zeer tevreden met het resultaat.

Niet geheel vlekkeloos !

Vanwege de flinke aanloopproblemen een wat laat oordeel: In de eerste 5/6 weken problemen met de omvormer. Hierop werd o.i. niet snel en actief op gereageerd. Het probleem werd aangekaart bij SolarEdge en er werd afgewacht. Uiteindelijk bleek de fout te wijten aan een verkeerde type omvormer SH3000 i.p.v. SH2200. De elektrische installatie in meterkast en op zolder werd vakkundig en netjes uitgevoerd, maar bij de plaatsing van de panelen op het dak werd nogal slordig gewerkt: na afloop een zeer grote kiezel op een van de panelen achtergelaten en één van de bouten van de bevestigingsklemmen tussen paneel en montagesysteem steekt uit en de montageklem zit dus los, omdat de bout er scheef ingedraaid is. Dit werd gecorigeerd door extra klem in het midden, maar scheve bout zit er nog steeds en betreffende paneel zit dus onderaan niet geheel vast

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Klantvriendelijk en gedegen

Klantvriendelijke service. Snelle installatie en prima communicatie

• Persoonlijk advies

Goede service en fijne samenwerking

Wij liepen tegen het probleem aan dat grotere bedrijven geen zonnepanelen wilde leveren aangezien wij dakkapellen hebben. Hierdoor kwamen wij niet aan de minimale aantal benodigde m2. Na contact te hebben gehad met opgewekt was bovenstaande geen probleem meer. Nu (4 weken later) 10 panelen op het dak en erg tevreden.

• Persoonlijk advies

Hele prettige service en vriendelijk personeel

Alle afspraken zijn perfect nagekomen, hele prettige en goede service

• Persoonlijk advies

alles loopt zoals afgesproken.Enthousiaste mensebp

Zoals gezegd alles loopt goed en de panelen werken na behoren.ALLEEN de communicatie met de PC loopt nog niet goed.Voordat ik betaal moet dit opgelost zijn. Hans

• Persoonlijk advies

Beste heer van Beek, Bedankt voor uw tijd om een beoordeling te geven. Het is vreemd dat u de communicatie niet kunt zien. Wij kunnen hiervan daan het systeem wel monitoren en alles werkt prima. We zullen zsm contact met u opnemen. Met Opgewekt groet, Opgewekt bv

Met Opgewekt weet je waar je aan toe bent.

Opgewekt is duidelijk, communiceert snel en houdt zich aan de afspraken. Prettig personeel, service gericht.

Goede Servcie

Afspraken worden netjes nagekomen, monteurs hadden verstand van zaken.

Goed geregeld.

Geleverd als gewenst. 5100 kw uit 14 panelen. Helemaal top.

• Persoonlijk advies

Zeer vriendelijk personeel, erg duidelijk!

Pim nam alle tijd om iets uit te leggen en vond het geen probleem om een keer extra langs te komen. Als hij iets niet (zeker) wist, dan gaf hij dat toe en deed hij navraag. Dat siert hem! De installatie ging vlot, het waren vriendelijke en vlotte mannen. De enige reden dat dit bedrijf geen 5-sterren krijgt is omdat na afloop er buiten 3 dozen achtergebleven zijn waaronder 1 doos met resten aluminium en bekabeling, en in onze technische ruimte lag ook e.e.a. aan plastic en kabels. Over het product, de locatie, de installatie, de uitleg alsook de prijs zijn wij zeer tevreden. Wat dat betreft kunnen wij Opgewekt BV aan iedereen aanraden!

• Persoonlijk advies

Beste Tamara, Onze excuses dat we de spullen niet direct meegenomen hebben. Ik heb begrepen dat deze in een afgesloten ruimte stonden? We komen ze vandaag direct ophalen. Onze excuses voor het ongemak. Met opgewekte groet, Mark Pellemans Opgewekt bv

Goede service en klantgericht

Snelle reactie, goed bereikbaar. Goed advies, afgestemd op onze electriciteitsbehoefte. Levering en montage verliep op rolletjes. Paneel dat niet direct werkte is de volgende dag correct aangesloten. Aanmelden bij website verliep eveneens vlot.

• Persoonlijk advies

Flexibel, betrouwbaar en snel geregeld.

Was de tweede aanbieder die we benaderden. Kwam bij eerste bezoek aan bedrijf betrouwbaar over; no-nonsense. Snelle afspraak met goed persoonlijk advies. Paar weken later lagen de zonnepanelen op het dak. Ook goede nazorg.

• Persoonlijk advies

De installatie verliep vlekkeloos en er werd rekening gehouden met de klant.

Tot nog toe volledig naar wens.

• Persoonlijk advies

Prettig advies gesprek, komen netjes afspraken na.

Op 23 maart is door de firma Opgewekt een zonnepaneelsysteem geplaatst op ons dak. Er was beperkt ruimte maar door strak meetwerk konden wij toch 10 LG panelen kwijt incl Solar Edge omvormer. Na een prettig en vakkundig adviesgesprek is de plaatsing ook zeer voorspoedig gegaan. Vakkundige mensen die voor de Opgewekt werken en een tevreden einresultaat. Bedankt hiervoor. M.vr.gr. Leo van der Sar

• Persoonlijk advies

Snelle en deskundige verwerking van opdracht en uitvoering

Over Opgewekt BV

Opgewekt, de zonne-energie specialist in Den Haag is opgericht in 2013. Sinds de oprichting hebben we vele duizenden zonnepanelen geplaatst bij particulieren, VVE's, bedrijven en sportverenigingen. Bij ons staat uw belang centraal. Met onze persoonlijke aanpak en gedegen bouwkundige en elektrotechnische achtergrond zullen we u alle mogelijkheden en facetten van onze zonnesystemen uitleggen. Wij nemen de tijd om u zorgvuldig te adviseren bij uw keuze en we zorgen voor een vakkundige installatie tegen een scherpe prijs.

Filter op Taal