Fijn bedrijf waar vakwerk wordt geleverd.

In onze nieuwe woning was de benedenverdieping voorzien van tapijt. Dat hebben we verwijderd, en vervangen door een tegelvloer. We zijn daarbij uitstekend geholpen door Nijland Tegels & Natuursteen! De tegelvloer ligt er strak in, daarnaast zijn we volledig ontzorgd op het gebied van het kitten van de vloer langs de randen, het inkorten en opnieuw afhangen van deuren, etc. Prettig mensen, ze geven prima advies, en leveren vakwerk, met oog voor detail. Aanrader!

Een bedrijf met liefde voor het product en de klant!

Service gericht en betrokken.

Uutstekend

Heel fijn bedrijf, zeker aan te raden.

Erg mooi product en met zorg en vakmanschap gelegd.

Het product is erg mooi en de combi die we gemaakt hebben is heel mooi samen met de Fa. Nijland. Het is erg mooi aangelegd al hoewel er in het begin niet is geluisterd maar daarna perfect is opgelost en met zeer goed vakmanschap.

Vlotte en nette afhandeling.

Vanaf het moment van oriëntatie op onze tegelvloer goed en prettig geholpen. Er werd tijd genomen. Voordat de offerte gemaakt werd werd nagevraagd of de hoeveelheid tegels van de soort die we wilden leverbaar zouden zijn. Daarna een duidelijke offerte en een fijne planning in overleg. Uitvoering goed en professioneel met fijne uitvoerders van het werk. Afhandeling qua factuur ook netjes. Wij zijn zeer tevreden.

Kwaliteit en vakmanschap

Onze ervaring met Nijland is top. Prettig geholpen bij het uitzoeken van de vloer. En door ervaren en deskundige vakmensen een prachtige vloer gelegd.

Zeer bekwaam, betrouwbaar, flexibel en fijn.

Door Nijland wordt meegedacht. In het hele proces van kopen/beslissen tot en met uitvoeren en afronden. Daarbij worden afspraken nagekomen en als omstandigheden dat vragen, flexibel meegedacht. Kwaliteitsbedrijf met kwaliteitsproduct en fijne mensen om mee te werken. Goed bereikbaar en met een enorme ervaring en vakkennis in huis.

Wij zijn super geholpen, erg klantvriendelijk

Tijdens het uitzoeken van de tegels zijn wij goed geholpen met goede adviezen. De levering is prima geregeld en goed gegaan. Wanneer wij vragen hadden werden wij netjes geholpen.

Uitstekend en betrouwbaar

Leveren kwaliteit, echte vakmensen. Denken mee over mogelijkheden en komen gemaakte afspraken na. De heren zijn druk maar werken desondanks zorgvuldig en laten alles netjes opgeruimd achter. De dames achter de schermen regelen alles tot in de puntjes; we werden goed op de hoogte gehouden van de planning, steeds een telefoontje vooraf wanneer we iemand konden verwachten. Een bedrijf wat ontzorgt en we kunnen Nijland dan ook zeker aanbevelen!

Van begin tot het eind een goede samenwerking

Bij Nijland hebben we vloertegels gekocht . Een fijne zaak en deskundig geholpen . Ze komen de afspraken die we samen gemaakt hadden goed na. Deze zaak al aangeraden bij vrienden .

Top bedrijf

Het is een bedrijf waar de klant krijgt wat ze beloven. Er wordt netjes gewerkt en ze komen al hun afspraken na. Wij zijn zeer tevreden met onze prachtige tegelvloer Bedankt nijland voor het prachtige werk wat jullie bij ons vericht hebben

Fijne service, mooie vloeren!

We hebben een mooie stenen vloer laten leggen. Ontzettend blij mee! Alles is goed geregeld en ze zijn altijd bereikbaar voor vragen en advies. Wij raden Nijland zeker aan!

Een heel goede ervaring

Afgelopen week is onze vloer gelegd door Nijland. Niets anders dan lof voor dit bedrijf. Vanaf het eerste bezoek een heel goed gevoel bij Miranda en Helga. In totaal drie keer in de winkel geweest, ze zijn erg vriendelijk, duidelijk en vlot met de offerte. Vanaf offerte tot het uiteindelijke leggen van de vloer hebben wij het contact als erg prettig ervaren. Ook Jurgen en de collega die de vloer kwamen leggen zijn vriendelijk en werken bijzonder snel, bovendien namen ze de tijd om mijn vragen te beantwoorden. Ook de vloerverwarming door Nijland laten regelen, ook dit verliep perfect. Kortom, alleen maar goede ervaringen met dit bedrijf. Voor ons volgt de badkamer in de toekomst nog, hiervoor zullen wij weer bij Nijland aankloppen. Heel erg bedankt voor onze werkelijk prachtige vloer!

Topkwaliteit, Topuitvoering, Topmensen.

Prachtige tegels, materialen, badkamer veel Deens Design. Topkwaliteit! Uitvoering was zeer goed, goede communicatie, zeer vriendelijk. Ons hele huis is door Nijland gedaan, vloerverwarming, tegels, plinten, toiletten en badkamers.

Onze ervaring is erg goed.

Ze hebben ons al twee keer heel goed geholpen.

Super geholpen vanaf de start, met tegels uitkiezen, tot er met het leggen van de tegels en de plinten.

Helemaal happy met onze compleet nieuwe badkamer!

Bij het afspreken over alles werden we goed geholpen en kregen we passende informatie. Ze kunnen alles (via onderaannemers of zelf) regelen. Er moest veel gebeuren en aangepast worden, niet alleen badmeubels maar ook vloer, muren, plafond, vloerverwarming en het slopen. Alle (onder) aannemers bleken betrouwbaar en waren bereid probleemoplossend (samen) te werken. Er waren nogal wat aanpassingen nodig omdat de basis van de badkamer anders bleek dan van te voren bedacht. Maar dat werd dus allemaal geregeld en nu genieten we van onze mooie badkamer!

Goede kwaliteit en klasse service

Vanaf het moment dat we binnenliepen in de showroom tot het moment dat we nog wat spulletjes meekregen om de aansluiting van de tegels op de keuken te regelen - het was allemaal prima! Goede kwaliteit en ruime keuze tegels - prijs in orde (niet de laagste, maar daar krijg je dan wel uitstekende service voor!) en vriendelijke medewerkers op kantoor tot aan het leggen.

Professioneel, klantvriendelijk en klantgericht

Allereerst in de winkel te Doetinchem goed geholpen met rustige uitleg over de procedures en materialen, zo vaak en zo ver op detail als wij maar wilden. Ook per e-mail & telefoon werd snel en adequaat gereageerd gedurende het gehele project (benedenverdieping huis 60m2). De vaklui die het werk ten uitvoer brachten, zowel de inspectie vooraf als het egaliseren & leggen & kitten, gaan vol voor optimaal resultaat en overleggen alle eventuele twijfelpuntjes met de klant. Denk daarbij aan rare hoekjes of smalle stroken die net niet uitkomen, de kleur van de voeg en de kit, etc. Resultaat: precies wat je hoopte!

Prima advies

Zeker aan te bevelen. Hulpvaardig en hebben veel contacten met andere vaklieden.

Helemaal TOP

In April voor het eerst in contact gekomen met Nijland. De dame die ons toen te woord heeft gestaan was zeer vriendelijk en gaf ons heel netjes advies. Ze wist waar ze het over had. Keurig op de afgesproken tijd *zelfs een halve dag eerder) werd er begonnen met de vloer leggen. Det werd zeer snel netjes en vakkundig uitgevoerd! De dames zijn zelfs nog komen kijken of alles naar wens verliep. Als ik 1 verbeterpuntje kan en mag noemen is dat dhr die de vloer legt iets vriendelijker over mag komen. We moeten nog foto's maken en laten zien. Maar we komen zeker snel aanwaaien als alles echt klaar is. Gr Geert en Marco Nusselder - Bosveld

gewoon goed

alles is goed geregeld en komen afspraken goed na

Goede service. Hedere afspraken en goed overleg tijdena de installatie.

Goed advies, goede kwaliteit tegel en goed vakmanschap!

Van advies tot tegelvloer, alles zeer goed geregeld! En de bos bloemen die we ontvingen was de kers op de taart! Zeer klantvriendelijk dus.

Geweldige meedenkend bedrijf

Voor onze nieuwe woning de badkamer bij Nijland aangeschaft. Goede communicatie over de levering. Prettig manier van omgang met het personeel, terzake kundig. Denkend in oplossingen, niet in problemen.

Over Nijland Tegels & Natuursteen

Nijland Tegels en Natuursteen is een familiebedrijf en heeft ruim 30 jaar ervaring in het leveren en leggen van tegels en natuursteen. In ons assortiment is een ruime keuze aan: • Natuurstenen vloer- en wandtegels • Keramische vloer- en wandtegels Deze zijn uitermate geschikt voor vloeren en wanden in huis. Maar ook voor gevels en terrassen buitenshuis. Voor een nieuwe badkamer, toilet of renovatie hiervan, kunt u ook bij ons terecht.