Vriendelijke chauffeur, nette auto en voor een goede prijs

Het is gemakkelijk en voor een goede prijs. De auto zag er netjes uit en de chauffeur was vriendelijk.

• Betrouwbaarheid
Prima niks op aan te merken

Makkelijk te reserveren via de website

• Telefonische bereikbaarheid
Redelijk op tijd en zeer vriendelijk en behulpzaam

Ik kon op de bevestiging via e-mail geen telefoonnummer vinden om eventueel te overleggen. De taxi was ietsje te laat, maar mocht het erger zijn door het verkeer dan had ik niets kunnen vernemen. Doorgegeven aan de taxi-chauffeur en hij beloofde het door te geven aan de directie

• Telefonische bereikbaarheid
Perfect reorganiseerd, gecommuniceerd en nette service

Zowel voor de reis naar als van schiphol gebruik gemaakt de dienstverlening. Reservering via het internet liep foutloos en werdt goed opgevolgd met een bevestiging per mail. Ontzettend punctueel, nette taxi met de nodige extra's en zeer vriendelijke chauffeurs!

Uitstekend, kan niet beter

Vluchtnummer terugreis opgegeven. 2,15 uur midden in nacht geland. Moesten vol uur wachten bij de bagageband. De taxi chauffeur stond op ons te wachten en nam onmiddellijk de zorg voor de bagage op zich en liep met de bagagekar naar de afgesloten garage waar de taxi stond. Top!

uitstekend

uitstekend

Uitmuntende ervaring!

Uitmuntende ervaring zowel heen als terugreis. Comfortabel, op tijd, hoge service!

Super service!

5:45 perfect thuis opgehaald. Nette Luxe bus. Op terugreis perfecte service want ruim vertraagd door vlucht. Taxi chauffeur stond op tijd weer klaar.

Goed en betrouwbaar

Ruim op tijd bij vertrek

• Telefonische bereikbaarheid
Goed op tijd, heel vriendelijke chauffeur en een prettige en schone taxi.

Prima!

• Telefonische bereikbaarheid
Uitstekende service en punctueel.

Heen en terugreis uitstekend! Mooi op tijd, aardige chauffeur, mooie schone wagens.

Over Taxi Schiphol Online

Taxi Schiphol Online staat voor u klaar als het om vervoersoplossingen gaat. Taxi Schiphol Online biedt taxi-vervoer van en naar verschillende luchthavens in Nederland, België en Duitsland. Stiptheid, professionaliteit en punctualiteit staan bij ons voorop. Wij ontzorgen als het gaat om vervoer van A naar B.