Netjes op tijd en voor de deur afgezet

Ik had een fijne taxi chauffeur die keurig op tijd was en ik was ook keurig op tijd op schiphol.

• Betrouwbaarheid

Goede service. Zeer tevreden.

optijd en goed geinformeerd.

• Telefonische bereikbaarheid

op tijd aanwezig met zeer verzorgde vriendelijke en behulpzame chauffeur

op tijd aanwezig, zeer verzorgde en vriendelijke chauffeur erg behulpzaam en een mooie en en schone taxi

• Telefonische bereikbaarheid

Goede service en persoonlijke aandacht

Klein misverstand wat betreft ophalen Schiphol. Zat bij taxistandplaats te wachten maar moest bij vertrekhal zijn. Voor de rest prima geregeld, prettig contact met de chauffeur en alles vlot verlopen👍😄

• Telefonische bereikbaarheid

Heel fijne service en een erg vriendelijke en professionele chauffeur!

Ik heb nu twee keer gebruik gemaakt van Taxi Schiphol Online en beide keren is het me extreem goed bevallen. Snel, simpel, professioneel en vriendelijk. De taxi stond al klaar en te wachten tot de afgesproken tijd. De koffer werd aangepakt en in de kofferbak gedaan, het portier was al opengemaakt, er werd water aangeboden, gechecked of de temperatuur wel goed was, het is gewoon een erg goede service. Voor iets meer geld begin je gewoon lekker aan je reis en hoef je je geen zorgen te maken of de taxi wel op tijd is.

Prima dienstverlening. Geen enkel minpunt

Boeking via Internet. Voor we het vliegtuig uit waren al een bericht gehad dat we ons konden melden. Bij de vertrekhal onze uitgang gemeld en voor we aan de weg stonden stond de taxi (Michael) er al.Hielp met de bagage inladen en werden met een rustige rit naar huis gereden. Onderweg prima gesprek. Er stond water klaar in de taxi. Hij zetten de bagage netjes bij onze voordeur. Zeker een aanrader om weer te doen

Niets mis mee.

De taxi was keurig op tijd en had een leuke vriendelijke chauffeur. Voor onderweg stond er drinken klaar. En zelfs een omweg, omdat we natuurlijk wat vergeten waren wat geen probleem. Dit was onze eerste keer met een prive taxi. Voor ons is dit die paar extra euro's meer dan waard.

• Betrouwbaarheid

Mooi op tijd ...goed bereikbaar en zeer tevreden over de chauffeur

Ik was zeer tevreden ...makkelijk aan te vragen. De chauffeur was ik zeer tevreden over ....heel erg behulpzaam.

• Telefonische bereikbaarheid

Afspraken worden stipt op tijd nagekomen; prima dienstverlening.

In de twee gevallen waarin wij tot nu toe van de diensten van Taxi Schiphol Online gebruik hebben gemaakt, was de taxi punctueel op tijd. De chauffeur nam onmiddellijk de koffers van ons over en was ook overigens keurig in zijn optreden. Ook de auto voldeed aan alle verwachtingen: comfortabel, schoon en netjes.

Prettig

Nette jongen... fijne auto.

Top service

Keurig op tijd. Keurige chauffeur Top @!!!

• Telefonische bereikbaarheid

Professionele service and vriendelijke, nette, chauffeurs.

Zeer vriendelijk en servicegericht. Keurige auto's en chauffeurs die je helpen met je koffer en de deur voor je open doen! Het bestaat dus toch nog. Verder flexibel bij laatste moment boekingen en/of wijzigingen. Zeer tevreden en blijf TSO gebruiken. Groet, Michor

• Telefonische bereikbaarheid

Perfecte service met zeer vriendelijk personeel!

Meedenken met de klant en zeer vriendelijk. Je voelt je al op vakantie zodra je in de taxi stapt!

Netjes en op tijd...

Het app-je 10 minuten voor aankomst van de taxi was geweldig.

Goede service,vriendelijk personeel

Goede service, vriendelijk personeel

• Betrouwbaarheid

Stipt, netjes en zeer professioneel

Stipt, netjes en zeer professioneel Zeer nette behandeling door de chauffeur, keurige auto en perfect optijd. Daarnaast is tevens goed gecommuniceerd. Mijn complimenten.

• Telefonische bereikbaarheid

Goede service en vriendelijke chauffeur.

Stipt op tijd. Vriendelijke chauffeur

• Betrouwbaarheid

Ik werd keurig van te voren gebeld toen mijn taxi bijna op Schiphol was. Er stond netjes een flesje water achterin en een stukje omrijden voor een onverwachte extra passagier was geen enkel probleem. Hele fijne en prettige service

Netjes!

We hadden een zeer vriendelijke en nette chauffeur. Eentje met klasse. Hielp ons met de koffers, praatte gezellig maar niet te veel. Dat vonden wij prettig. Bovendien was hij keurig op tijd. Hij reedt netjes, niet te snel of te langzaam. Gewoon prima

• Telefonische bereikbaarheid

Keurig op tijd, zeer vriendelijke chauffeur, prima service.

De zin hierboven zegt eigenlijk al genoeg. Volgende keer weer met deze vervoerder. Betrouwbaarheid is een zeer belangrijke factor.

Heel erg goed

We hadden een zeer vriendelijke en behulpzame chauffeur die ook heel goed rekening hield met de mededeling dat mijn echtgenoot slecht ter been is. Hij anticip eerde hier prima op.

Vriendelijke en betrouwbare service

Vriendelijke en betrouwbare service

Perfect geregeld

Perfect op tijd op de heenweg naar Schiphol en terug was helemaal geweldig. We waren net geland en toen werden we al gebeld door de chauffeur om ons te vertellen waar hij stond (ze houden obv je vluchtnummmer via een app je vlucht in de gaten). Helaas voor hem duurde het nog heel lang voor we onze koffers hadden..... Volgende keer zeer zeker weer naar Schiphol via Taxi Schiphol Online!

• Telefonische bereikbaarheid

Goede service, vriendelijk "chaffeur".

Goede service, vriendelijk "chaffeur".

Over Taxi Schiphol Online

Taxi Schiphol Online staat voor u klaar als het om vervoersoplossingen gaat. Taxi Schiphol Online biedt taxi-vervoer van en naar verschillende luchthavens in Nederland, België en Duitsland. Stiptheid, professionaliteit en punctualiteit staan bij ons voorop. Wij ontzorgen als het gaat om vervoer van A naar B.

Filter op Taal