Deskundig en positief

Door de gesprekken met Ira kreeg ik snel zicht op mijn probleem. De gesprekken voelen steunend en geven mij vertrouwen om weer vooruit te kunnen met mijn werkzaamheden in de zorg.

Fijne begeleiding door Ira

Tijdens mijn eigen studietraject ontzettend veel geleerd van Ira als persoonlijke begeleider en leraar. Ira is een integer en zeer ervaren coach die precies aanvoelt wat de situatie en persoon nodig heeft. In mijn geval heeft Ira me zeker een flink aantal stappen vooruit weten te helpen in een zeer korte tijd.

Aaangenaam en ondersteunend

Prettig gesprekken en een goede response.

• Behaalde resultaat

Fijn dat afspraken buiten werktijd gepland konden worden en heel goed geholpen.

Hele prettige en veilige sfeer, verhelderend, het heeft mij geholpen de juiste keus te maken en stappen te zetten om dit in de praktijk uit te voeren.

Snel toegankelijk, kleinschalig

Erg prettig, korte wachttijden en mogelijkheden voor vervolgbehandelingen zonder dat er weken tussen zitten. Erg persoonlijk en betrokken, goed geholpen

Perfecte coaching! Betrokken en respectvol

Na/ bij elke afspraak ontdekte ik wel een “ nieuw pareltje” Eerst wilde ik daarmee een armband, die had ik nl. nodig. Nu ga ik toch voor een lang halssnoer, met alle pareltjes die ik nog vind en al vond, tijdens de coachingsgedprekken, - sessies!

Verhelderend

Als zelfstandig projectmanager neem je steeds verschillende rollen aan, maar wat zijn nu echt je sterkste punten en hoe zet je die optimaal in? Hoe verhouden deze zich tot je persoonlijke leven, identiteit en toekomstige professionele keuzes? Deze vragen onderzocht ik in een aantal intensieve en heel prettige sessies met Ira. Het is opvallend hoe snel ze tot de kern van de zaak komt en vervolgens de juiste tools biedt om verder te gaan. En dit alles op een heel ontspannen en humorvolle manier die ervoor zorgde dat ik me heel snel durfde open te stellen en helder kon reflecteren op mijn ontwikkeling.

Inspirerend gesprek

Zeer inspirerend gesprek gehad met Kim Pril over de kansen en valkuilen van mijn persoonlijkheid. Er werd duidelijk en fijn gecommuniceerd over de vragenlijst en de uitkomst daarvan. Kim was heel goed voorbereid en was heel betrokken bij de inhoud van het gesprek. Er was een aangename sfeer en het was een echt gesprek i.p.v. een opsomming van de uitkomst. Het is mij gedurende het gesprek helder geworden hoe ik concreet stappen kan zetten om op persoonlijk én zakelijk vlak kansen te benutten. Mooi werk!

• Behaalde resultaat

Precies goed en heel positief

Coach Ira Janssens van praktijk Glansreijk noemt zichzelf een parelduiker. En dat is ze ook echt. In onze gesprekken haalde ze echt mijn kracht in mij naar boven, vond ze mijn unieke kanten. Het heeft me direct geholpen om anders om te gaan met mijn klachten. Ze deed dit op een positieve, vriendelijke en eerlijke manier. Gewoon, direct, soms met humor, kortom een heel prettige en moderne manier van werken. Ze zorgde voor verlichting en dat was precies wat ik nodig had.

• Behaalde resultaat

concrete, professionele tips voor verbeteren balans houden binnen eigen zorgpraktijk

In proces van balans houden in veeleisende omgeving ( prive, praktijk, deelname niet client gerichte activiteiten) werd me spiegel voor gehouden, daarmee bewustwording van valkuilen, maar tevens tips/adviezen, passend bij mijn persoon, om nieuw evenwicht te creëren.

• Behaalde resultaat

Prettig en to-the-point gesprek!

Prettig gesprek gehad met Kim Pril. Vanwege haar leeftijd kan Kim zich goed inleven in het leven van jongvolwassenen en studenten. Ze creëert een vertrouwde en open sfeer wat het resultaat van het gesprek ten goede komt. Kim was goed voorbereid voorafgaand aan het gesprek, wat ervoor heeft gezorgd dat het gesprek efficiënt en doelgericht verliep.

• Behaalde resultaat

Zo fijn en goed geholpen op meerdere gebieden. Werk relaties en zelfvertrouwen

• Behaalde resultaat

Fijne gesprekken en goede handvatten waardoor je een grote persoonlijke ontwikkeling doormaakt!

Via Kim Pril kwam ik terecht bij Glansreijk. Ik heb voornamelijk veel gesprekken gehad met Kim en zowel de gesprekken met Ira Janssens als met Kim hebben mij sterk geholpen in mijn persoonlijke ontwikkeling. Het zijn twee positieve vrouwen die je gelijk op je gemak stellen. Deze manier van benaderen heeft er bij mij voor gezorgd dat ik alles durfde te delen en dat ik me echt begrepen voelde. Ze hebben mij belangrijke handvatten aangereikt en doordat zij mij in lieten zien welke stappen ik al had gemaakt, zag ik mijn eigen groeiproces. Kortom, lieve Ira en Kim, hartelijk bedankt voor jullie fijne hulp!

• Behaalde resultaat

Gevoel dat alle tijd en met zorg wordt genomen.

Flexibel met afspraken en alle tijd die nodig is wordt genomen. Prettig en zeer vertrouwd gevoel.

• Behaalde resultaat

De gesprekken heb ik als zeer prettig ervaren. Open contact, betrokkenheid en zeer nuttig!

Nvt

Perfect!

Perfect!

Professioneel en empatisch

Ira is een ervaren coach die professioneel te werk gaat en daarnaast erg empatisch is. Een krachtige combinatie die zorgt dat je snel stappen maakt! Ik voelde me direct op mijn gemak bij haar en begrepen door haar en ben dan ook erg blij met het traject dat we tot nu toe hebben doorlopen. Ira en ik blijven nog wel even samenwerken!

Betrokken en duidelijke uitleg

Het toepassen in de praktijk is nog moeilijk. Het lijkt wel dat ik mijn gevoel om dingen te verwoorden heb verleerd. Wanneer ik vastloop hiermee trek ik aan de bel.

• Behaalde resultaat

Zeer prettige samenwerking. Ook zeer kundig

Ira heeft onze organisatie begeleid bij het opstellen van een visie / missie document. Verder heeft ze een hei-dag georganiseerd samen met al ons personeel. Dag was heel mooi opgebouwd, erg prettig. Voelt goed. Is zeker aan te raden!

• Behaalde resultaat

Met aandacht en professionaliteit geholpen!

Zie boven

Waardevol en professioneel

Weer grip op de situatie, dat is het resultaat van mijn gesprekken met Ira Janssens. Op basis van een snel gevonden vertrouwen in de gekozen aanpak én in de persoon.

• Behaalde resultaat

Ira is een heel prettige persoon die je heel fijn begeleid

In de periode dat ik door Ira begeleid ben heb ik dit als zeer prettig ervaren. Een luisterend oor en handvaten hoe met dingen om te gaan.

• Behaalde resultaat

Zeer betrokken en toch zicht op het hele proces

Ik ben een tijd in behandeling geweest bij Ira van Praktijk Glansreijk. Wat ik zo bijzonder vond was de persoonlijke betrokkenheid gecombineerd met een zeer doortastende aanpak. Ira weet waar ze het over heeft. Ze bekijkt het probleem en de hulpvraag vanuit een perspectief waar veel coaches wat van kunnen leren. Ik zelf had een hulpvraag die zo dringend was dat Ira me heeft begeleid totdat er gepaste hulp was voor mij. Ze belde de huisarts om te overleggen omdat er bij mij ook sprake was van medisch-fysieke problematiek. Ik zou Ira aanraden als je graag begeleid wilt worden door iemand die jou in zijn geheel ziet als mens, en niet allen het probleem. Fijne vrouw als mens, betrokken, en zeer bekwaam als professional

• Behaalde resultaat

Ik ben goed geholpen door een deskundige en betrokken adviseur, die meedenkt in het belang van haar

We zijn uitstekend geholpen in ons traject met Ira. Ze denkt mee, is deskundig en betrokken. Zonder haar hadden wij ons bedrijf nooit zo op de rit gekregen.

• Behaalde resultaat

Leuke, leerzame, verassende, confronterende reflecties met het oog op een gezonde toekomst

Ik kom al enkele jaren bij Glansreijk om steeds weer motivatie en inspiratie op te doen in een zeer drukke, hectische en vermoeiende levensfase waar ik mij bevind

Over Praktijk Glansreijk

Sterk in je werk en genieten van het leven! Praktijk Glansreijk is een psychologisch organisatieadviesbureau voor voornamelijk huisartsen. Het doel is om energiek en bevlogen te blijven, zowel als individu als ook binnen een team. Op die manier kun je een burn-out voorkomen, prettig samenwerken en genieten van je leven. Praktijk Glansreijk richt zich op het versterken van mensen in relatie tot hun werk. Bij Praktijk Glansreijk kun je terecht voor coaching, teamcoaching, intervisiebegeleiding en praktijkmanagement.