Een super deskundige en lieve therapeute

Ira heeft me super goed geholpen om beter voor mezelf te zorgen, te luisteren naar wie ik ben en vooral te genieten van de dingen in het leven. Ik ben haar heel dankbaar.

• Behaalde resultaat

Fijne supervisie, meerwaarde voor de praktijk

Ira is een prettig, deskundig persoon die goed onderzoekt wat jouw drijfveren zijn en (in ons geval) kijkt hoe jij en te toekomstige maat elkaar aanvullen en wat daarbij je sterke/zwakke kanten en evt valkuilen zijn. Uiteindelijk bracht dit ons inzicht in op welke manier wij samen willen werken. Begeleiding/supervisie door Ira is zeker aan te raden. ik denk dat wij in de toekomst nog eens terugkomen om de samenwerking te evalueren.

• Behaalde resultaat

Fijne begeleiding, op een open en inzichtelijke manier.

We hebben met Ira enkele gesprekken gevoerd in het kader van onze nieuw op te richten praktijk. Omdat we graag wilden weten voor we een maatschap zouden gaan vormen of onze persoonlijkheden bij elkaar passen, hebben we een persoonlijkheidsanalyse en een gesprek over samenwerking gehad. Dat heeft ons erg geholpen in het leren kennen van elkaar (en onszelf) en de stap aan te durven om samen een praktijk te starten! Deze begeleiding was prettig, op maat en leerzaam.

Betrokken en vakkundig

Op een zeer prettige en betrokken manier leer je je zelf doorgronden in je sterke kanten en valkuilen. Handvaten hoe je je leven zo kan inrichten dat het voor jou energie en voldoening geeft. Ira is betrokken, betrouwbaar en heeft een groot inlevingsvermogen. Stelt net een paar vragen meer. Nooit met een oordeel. Ze zet je aan het denken en helpt je oplossingen te vinden

• Behaalde resultaat

De bijeenkomsten met Ira hebben onze samenwerking verrijkt

De bijeenkomsten met Ira hebben de samenwerking binnen onze huisartsenpraktijk verrijkt en mij en onze collega's geïnspireerd. Verhelderend om eens op deze manier bewust met de samenwerking aan de slag te zijn!

• Behaalde resultaat

Goede ondersteuning en fijn mens.

We zijn met Ira aan de slag gegaan om met de nieuwe maatschap een nieuwe missie-visie te formuleren en met het team te werken aan een (nog) betere samenwerking. De sessies verliepen heel prettig, zowel met de maatschap als met hele team. Ze is enorm betrokken, denkt goed mee en stelt kritische vragen. Ze heeft ons enorm geholpen om er zelf mee aan de slag te gaan.

• Behaalde resultaat

Top begeleiding in prettige sfeer!

Ira weet de juiste nuances aan te brengen en geeft handvaten om weer verder te komen in proces/samenwerking.

Zeer prettig

Prettig contact, flexibel in de vorm van communicatie: in persoon, telefonisch etc. Ira heeft mij echt geholpen met bepaalde inzichten en gemotiveerd hiermee anders naar mezelf te kijken.

• Behaalde resultaat

Toegankelijke en zeer doeltreffende coach!

Begeleiding heb ik als zeer prettig ervaren. Luistert en is hulpvraaggericht, maar denkt ook zeker out of the box, waardoor je echt tot nieuwe inzichten komt. Top!

• Behaalde resultaat

Wat een geweldig fijne gesprekspartner!

Ze neemt echt de tijd voor je. Ze heeft een vriendelijke ontwapenende houding. Ze kan ontzettend goed luisteren. Met de juiste kritische vragen geeft ze je inzicht om het probleem aan te pakken. Ik zou haar aan iedereen aanbevelen!

• Behaalde resultaat

Zeer prettige en deskundige begeleiding

Mijn ervaring met Praktijk Glansreijk is zeer positief. Zeer professionele aanpak die perfect samen gaat met een betrokken en persoonlijke benadering.

• Behaalde resultaat

Mijn ervaring met Ira is erg positief. Professioneel en betrokken. Ira heeft op een bevlogen manier bijgedragen aan de versterking van de onderlinge samenwerking van ons team.

deskundige begeleiding

prettig om onder goede en ook ontspannen leiding met elkaar te sparren en de juiste tools te krijgen om het samenwerkingsproces vorm te geven.

• Behaalde resultaat

Persoonlijk, warm en professioneel!

Ira is ontzettend goed in haar vak! Ze heeft ons huisartsenteam erg geholpen met het meer inzicht krijgen in elkaars kwaliteiten en valkuilen. Het heeft ons dichterbij elkaar gebracht en de werksfeer verbeterd. Dank hiervoor Ira!

• Behaalde resultaat

Ira is een hele kundige, prettige coach/psycholoog en een fijn mens. Ze heeft ons maatschap begeleid in een roerige opstartfase en daarbij oog gehad voor alle personen binnen de maatschap. Ze gaf ons veel inzicht in de verschillen tussen ons en de uitwerking/effecten daarvan in de dagelijkse praktijk. Ze begrenst als het nodig is, maar durft ook juist door te vragen als ze voelt dat er nog wat speelt. Ze is heel erg prettig in contact en heeft veel expertise in huis. Vol vertrouwen en positiviteit starten wij aan ons avontuur samen als praktijkhouders!

Ira Janssen begrijpt het huisartsenvak

Ira coachte mij bij het omgaan als huisarts met een fysieke beperking en gaf mij het zelfvertrouwen terug dat ik een goede huisarts kan zijn. Ze is enorm motiverend, inspirerend en authentiek. Ze luistert goed. Ze heeft een sterk karakter. Ze is een expert in het coachen van huisartsen. Ze heeft mij ook inzicht gegeven in hoe ik functioneer binnen een team en heeft mij gemotiveerd om meer te leren over leiderschap. Ik lees nu haar boek "prettig werken in de huisartsenpraktijk." Ik kijk zeer tevreden terug op ons contact. Ik kan ieder huisarts het contact met Ira aanraden.

• Behaalde resultaat

Een advies dat mij verder brengt!

Ik heb de samenwerking met Ira als heel prettig ervaren. Ira's deskundigheid in combinatie met de testen heeft me veel inzichten gegeven. De inzichten waar ik op gehoopt had vooraf aan het traject.

• Behaalde resultaat

Verhelderend en ondersteuning in wat wij nodig hadden

Ira heeft ons geholpen in een aantal organisatorische zaken waar wij als zakelijke partners in vastliepen. Het heeft ons er toe gebracht dat wij weer vooruit kunnen kijken en allebei de focus kunnen leggen op wat voor elk van ons belangrijk is als bijdrage in ons bedrijf.

• Behaalde resultaat

Praktische ondersteuning bij re-integratie als zzp’er

In het begin was het voor ons beiden even aftasten wat Ira voor mij kon betekenen bij re-integreren als zzp’er. Ze heeft vooral met mij onderzocht wat ik anders wilde gaan doen en meegedacht over de wijze waarop ik dat kon realiseren. De inzichten die Golden daarbij bood waren helpend.

Deskundig

Kim heeft mij geholpen om duidelijk inzicht te krijgen in mijn eigen sterke kanten en doorgroeimogelijkheden als arts. Naar mijn mening kwam Kim betrouwbaar, betrokken en deskundig over. Ik vond het een prettig en verhelderend gesprek.

Heel verhelderend gesprek!

Ik had het geluk om een coachgesprek te winnen met Kim. Vooraf werd ik gevraagd een vragenlijst in te vullen en tijdens het coachgesprek heeft Kim de uitkomsten daarvan met mij besproken. Het was een heel prettig gesprek. Kim luisterde goed, gaf passende voorbeelden en legde de uitkomsten van de test op een duidelijke manier uit. De sfeer was heel prettig. Ik heb een goede indruk gekregen van de werkwijze van de praktijk en ga dat zeker onthouden voor als ik ooit nodig ga hebben!

• Behaalde resultaat

Doordat ira de tijd nam, konden we goed de diepte in.

Ira nam de tijd voor mij. Dat vind ik ontzettend belangrijk. Daardoor voelde ik me gezien en gehoord en konden we beter de pijnlijke plek aanwijzen . Ze heeft me enorm goed geholpen in mijn proces. Beter dan de reguliere psychologische zorg.

Deskundig en positief

Ira is een deskundige vrouw die je op een positieve manier verder helpt met je vragen.

• Behaalde resultaat

Ik heb mezelf weer een stukje beter leren kennen

In een ontspannen omgeving heeft Ira me veel geleerd over mezelf. Hoe ik functioneer en hoe ik mijn kwaliteiten nog beter kan benutten

• Behaalde resultaat

zinvolle inzichten verkregen in bv persoonlijkheidstype(n), stressoren, copingstijl, zelfacceptatie

zie boven

Over Praktijk Glansreijk

Sterk in je werk en genieten van het leven! Praktijk Glansreijk is een psychologisch organisatieadviesbureau voor voornamelijk huisartsen. Het doel is om energiek en bevlogen te blijven, zowel als individu als ook binnen een team. Op die manier kun je een burn-out voorkomen, prettig samenwerken en genieten van je leven. Praktijk Glansreijk richt zich op het versterken van mensen in relatie tot hun werk. Bij Praktijk Glansreijk kun je terecht voor coaching, teamcoaching, intervisiebegeleiding en praktijkmanagement.