Goede coaching met mooie afsluitende teamsessie.!

Beste Ira, Het is een soort reset met het hele team! Vanwege spanningen in het team hebben we teamcoaching bij Ira Janssens gedaan. We merken veel positiviteit na de teamsessie. Wij, als praktijkhouders, vonden het super! De assistentes en POH waren ook enthousiast. Het is een soort reset na 10 jaar. Ira heeft het heel erg goed aangevoeld allemaal. Nogmaals heel erg bedankt.

• Behaalde resultaat

Ira is eerlijk, betrokken en erg deskundig!

Elke keer als ik Ira verlaat voel ik me verlicht; Ira heeft je al snel door maar neemt de tijd voor je totdat het bij jezelf ook helemaal doordringt. Het is prachtig om te ervaren hoe je weer in het zadel wordt geholpen om dichter bij jezelf te komen, inzichtelijk te krijgen wie je bent en wat je wilt en hoe je dit daadwerkelijk in je leven kunt gaan toepassen. Ik kan iedereen haar aanraden, je zult er altijd iets aan hebben!

• Behaalde resultaat

Goede ervaring met de praktijk

Goeie ervaring met Glansreijk praktijk. Goed geluisterd naar mijn situatie en tips en handvatten gekregen om mee verder te gaan. Jammer dat zoiets niet vergoed word door zorgverzekering.

• Behaalde resultaat

Professionele begeleiding in de studiekeuze

Ik heb een tussenjaar genomen om uit te zoeken wat ik verder nog wilde gaan studeren maar daar kwam ik zelf niet goed uit. Daar heb ik uiteindelijk de hulp van Kim bij gekregen die via professionele begeleiding en leuke testen mij een keuze heeft kunnen laten maken. Met de testen leer je ook je zelf goed kennen en kreeg ik bevestiging over kenmerken van mezelf maar ook een paar nieuwe dingen kwamen eruit. Door deze testen heb ik met een goed gevoel een zekere keuze kunnen maken.

Leerzaam, effectief, deskundig

Ik zit nu in het laatste jaar van mijn hbo-opleiding en kwam bij Kim, omdat ik wilde weten waar mijn interesses liggen mbt mijn verdere loopbaan. Ik twijfelde tussen gaan werken, verder studeren of reizen. Door middel van leuke, interessante gesprekken en oefeningen, ben ik meer over mijzelf en mijn interesses te weten gekomen. Deze resultaten worden verwerkt in een rapport, wat je ook later nog kunt raadplegen. Door alle relevante inzichten, ga ik met meer zekerheid en vertrouwen beginnen aan mijn wo-master. Dus ook als je al een studie (bijna) hebt afgerond, maar niet weet wat je daarna wilt doen, kan ik Kim van harte aanbevelen!

Interessant, betrouwbaar, oprecht geïnteresseerd

Nadat ik de praktijk op Facebook tegen kwam was ik meteen erg nieuwsgierig. Op hun Facebook en site ben ik gaan lezen. Allemaal erg interessant wat ze aan boden. Voor mijn school ervaar ik vaak stress. Bij Glansreijk bieden ze hier vragenlijsten en handvatten aan. Na contact opgenomen te hebben ben ik bij Kim terecht gekomen, gespecialiseerd in studenten. Erg fijn om mee te praten en is oprecht geïnteresseerd in hoe het met je gaat. Een aantal vragenlijsten ingevuld over mijn persoonlijkheid, hoe ik om ga met stress en hoe ik communiceer. Ondanks dat ik hier in mijn opleiding ook over leer heeft me dit tot veel nieuwe inzichten gebracht. Het fijnste is ook dat het niet blijft bij het invullen en een rapport hier van krijgen. Ze gebruiken verschillende werkvormen (in overleg met mij) om me nog meer duidelijkheid te geven. Voor de toekomst heb ik veel handvatten gekregen om mee aan de slag te gaan die mij zeker gaan helpen. Fijn dat ook alles nog eens op papier en digitaal gegeven wordt, zodat je dit ook naderhand nog op je gemak na kunt lezen. Ik ben super tevreden over hoe ik geholpen ben en zou iedereen aanraden om hier naartoe te gaan, ook als je geen specifieke problemen hebt!

Heel erg leerzaam

Ik kwam bij Kim nadat ik was gestopt met mijn hbo studie en niet goed wist wat ik nu precies wilde en waar ik echt goed in was. Door middel van verschillende testen en gesprekken hier inzicht ingekregen. Ik weet nu veel beter waar mijn interesses liggen, wat mijn sterke punten zijn en in welke richtingen ik zeker niet moet zoeken. De gesprekken waren erg leuk, en ik vond het fijn om met Kim te kunnen praten omdat zij nog redelijk recent heeft gestudeerd en dus goede tips kon geven om bijvoorbeeld gemotiveerd te blijven voor je studie. Dat gezegd, Kim komt erg professioneel en slim over en je kunt merken dat ze heel veel kennis heeft , hierdoor zou ik juist helemaal niet denken dat ze pas een paar jaar geleden is afgestudeerd! Het voelt alsof ze al vele jaren in dit werkveld zit. Ook toen ik me een keer vergist had in de tijd van de afspraak was dit voor Kim geen enkel probleem en heb ik alsnog de volle afspraak kunnen benutten. Ik raad het iedereen aan, zelfs als je niet direct een studiekeuze moet maken is het erg nuttig om op deze manier inzicht te krijgen in je kwaliteiten voor de rest van je loopbaan. Ik heb het zeker al mijn vrienden aangeraden! Ik ga met veel vertrouwen weer studeren. Groetjes Saartje

• Behaalde resultaat

Goed geholpen, vertrouwd en kundig

Leidt tot nieuwe inzichten. Fijn en goed geholpen door Ira.

• Behaalde resultaat

Interessant en er wordt tijd voor je genomen!

Ik heb met Kim een kaartenspel gedaan dat inzichten over mezelf opleverde. Ik vond dit erg leuk om te doen maar vooral doordat ik stil heb gestaan bij heel veel dingen waar ik normaal nooit bij stil sta bij mezelf. In dat opzicht, heeft het spel me wel echt inzichten gebracht die ik zeker kan meenemen. Ook werd er gedurend het spel, wel echt tijd voor me genomen en aan me gegeven! Ik vond het erg leuk om het eens gedaan te hebben en ik zou het een ander ook aanraden.

• Behaalde resultaat

Open en eerlijke begeleiding gehad

Ira bood mij allereerst een luisterend oor, scherpe wedervragen en praktische tips om verder te komen in mijn persoonlijke ontwikkeling. Veel aan gehad wat resulteert in meer rust en ruimte. Dankjewel!

• Behaalde resultaat

Erg prettig, luisterend oor, fijne hulp

Laagdrempelig contact, er wordt echt de tijd genomen, goede handvatten

Deskundig en positief

Door de gesprekken met Ira kreeg ik snel zicht op mijn probleem. De gesprekken voelen steunend en geven mij vertrouwen om weer vooruit te kunnen met mijn werkzaamheden in de zorg.

Fijne begeleiding door Ira

Tijdens mijn eigen studietraject ontzettend veel geleerd van Ira als persoonlijke begeleider en leraar. Ira is een integer en zeer ervaren coach die precies aanvoelt wat de situatie en persoon nodig heeft. In mijn geval heeft Ira me zeker een flink aantal stappen vooruit weten te helpen in een zeer korte tijd.

Aaangenaam en ondersteunend

Prettig gesprekken en een goede response.

• Behaalde resultaat

Fijn dat afspraken buiten werktijd gepland konden worden en heel goed geholpen.

Hele prettige en veilige sfeer, verhelderend, het heeft mij geholpen de juiste keus te maken en stappen te zetten om dit in de praktijk uit te voeren.

Snel toegankelijk, kleinschalig

Erg prettig, korte wachttijden en mogelijkheden voor vervolgbehandelingen zonder dat er weken tussen zitten. Erg persoonlijk en betrokken, goed geholpen

Perfecte coaching! Betrokken en respectvol

Na/ bij elke afspraak ontdekte ik wel een “ nieuw pareltje” Eerst wilde ik daarmee een armband, die had ik nl. nodig. Nu ga ik toch voor een lang halssnoer, met alle pareltjes die ik nog vind en al vond, tijdens de coachingsgedprekken, - sessies!

Verhelderend

Als zelfstandig projectmanager neem je steeds verschillende rollen aan, maar wat zijn nu echt je sterkste punten en hoe zet je die optimaal in? Hoe verhouden deze zich tot je persoonlijke leven, identiteit en toekomstige professionele keuzes? Deze vragen onderzocht ik in een aantal intensieve en heel prettige sessies met Ira. Het is opvallend hoe snel ze tot de kern van de zaak komt en vervolgens de juiste tools biedt om verder te gaan. En dit alles op een heel ontspannen en humorvolle manier die ervoor zorgde dat ik me heel snel durfde open te stellen en helder kon reflecteren op mijn ontwikkeling.

Inspirerend gesprek

Zeer inspirerend gesprek gehad met Kim Pril over de kansen en valkuilen van mijn persoonlijkheid. Er werd duidelijk en fijn gecommuniceerd over de vragenlijst en de uitkomst daarvan. Kim was heel goed voorbereid en was heel betrokken bij de inhoud van het gesprek. Er was een aangename sfeer en het was een echt gesprek i.p.v. een opsomming van de uitkomst. Het is mij gedurende het gesprek helder geworden hoe ik concreet stappen kan zetten om op persoonlijk én zakelijk vlak kansen te benutten. Mooi werk!

• Behaalde resultaat

Precies goed en heel positief

Coach Ira Janssens van praktijk Glansreijk noemt zichzelf een parelduiker. En dat is ze ook echt. In onze gesprekken haalde ze echt mijn kracht in mij naar boven, vond ze mijn unieke kanten. Het heeft me direct geholpen om anders om te gaan met mijn klachten. Ze deed dit op een positieve, vriendelijke en eerlijke manier. Gewoon, direct, soms met humor, kortom een heel prettige en moderne manier van werken. Ze zorgde voor verlichting en dat was precies wat ik nodig had.

• Behaalde resultaat

concrete, professionele tips voor verbeteren balans houden binnen eigen zorgpraktijk

In proces van balans houden in veeleisende omgeving ( prive, praktijk, deelname niet client gerichte activiteiten) werd me spiegel voor gehouden, daarmee bewustwording van valkuilen, maar tevens tips/adviezen, passend bij mijn persoon, om nieuw evenwicht te creëren.

• Behaalde resultaat

Prettig en to-the-point gesprek!

Prettig gesprek gehad met Kim Pril. Vanwege haar leeftijd kan Kim zich goed inleven in het leven van jongvolwassenen en studenten. Ze creëert een vertrouwde en open sfeer wat het resultaat van het gesprek ten goede komt. Kim was goed voorbereid voorafgaand aan het gesprek, wat ervoor heeft gezorgd dat het gesprek efficiënt en doelgericht verliep.

• Behaalde resultaat

Zo fijn en goed geholpen op meerdere gebieden. Werk relaties en zelfvertrouwen

• Behaalde resultaat

Fijne gesprekken en goede handvatten waardoor je een grote persoonlijke ontwikkeling doormaakt!

Via Kim Pril kwam ik terecht bij Glansreijk. Ik heb voornamelijk veel gesprekken gehad met Kim en zowel de gesprekken met Ira Janssens als met Kim hebben mij sterk geholpen in mijn persoonlijke ontwikkeling. Het zijn twee positieve vrouwen die je gelijk op je gemak stellen. Deze manier van benaderen heeft er bij mij voor gezorgd dat ik alles durfde te delen en dat ik me echt begrepen voelde. Ze hebben mij belangrijke handvatten aangereikt en doordat zij mij in lieten zien welke stappen ik al had gemaakt, zag ik mijn eigen groeiproces. Kortom, lieve Ira en Kim, hartelijk bedankt voor jullie fijne hulp!

• Behaalde resultaat

Gevoel dat alle tijd en met zorg wordt genomen.

Flexibel met afspraken en alle tijd die nodig is wordt genomen. Prettig en zeer vertrouwd gevoel.

Over Praktijk Glansreijk

Sterk in je werk en genieten van het leven! Praktijk Glansreijk is een psychologisch organisatieadviesbureau voor voornamelijk huisartsen. Het doel is om energiek en bevlogen te blijven, zowel als individu als ook binnen een team. Op die manier kun je een burn-out voorkomen, prettig samenwerken en genieten van je leven. Praktijk Glansreijk richt zich op het versterken van mensen in relatie tot hun werk. Bij Praktijk Glansreijk kun je terecht voor coaching, teamcoaching, intervisiebegeleiding en praktijkmanagement.