Een advies dat mij verder brengt!

Ik heb de samenwerking met Ira als heel prettig ervaren. Ira's deskundigheid in combinatie met de testen heeft me veel inzichten gegeven. De inzichten waar ik op gehoopt had vooraf aan het traject.

• Behaalde resultaat

Verhelderend en ondersteuning in wat wij nodig hadden

Ira heeft ons geholpen in een aantal organisatorische zaken waar wij als zakelijke partners in vastliepen. Het heeft ons er toe gebracht dat wij weer vooruit kunnen kijken en allebei de focus kunnen leggen op wat voor elk van ons belangrijk is als bijdrage in ons bedrijf.

• Behaalde resultaat

Praktische ondersteuning bij re-integratie als zzp’er

In het begin was het voor ons beiden even aftasten wat Ira voor mij kon betekenen bij re-integreren als zzp’er. Ze heeft vooral met mij onderzocht wat ik anders wilde gaan doen en meegedacht over de wijze waarop ik dat kon realiseren. De inzichten die Golden daarbij bood waren helpend.

Deskundig

Kim heeft mij geholpen om duidelijk inzicht te krijgen in mijn eigen sterke kanten en doorgroeimogelijkheden als arts. Naar mijn mening kwam Kim betrouwbaar, betrokken en deskundig over. Ik vond het een prettig en verhelderend gesprek.

Heel verhelderend gesprek!

Ik had het geluk om een coachgesprek te winnen met Kim. Vooraf werd ik gevraagd een vragenlijst in te vullen en tijdens het coachgesprek heeft Kim de uitkomsten daarvan met mij besproken. Het was een heel prettig gesprek. Kim luisterde goed, gaf passende voorbeelden en legde de uitkomsten van de test op een duidelijke manier uit. De sfeer was heel prettig. Ik heb een goede indruk gekregen van de werkwijze van de praktijk en ga dat zeker onthouden voor als ik ooit nodig ga hebben!

• Behaalde resultaat

Doordat ira de tijd nam, konden we goed de diepte in.

Ira nam de tijd voor mij. Dat vind ik ontzettend belangrijk. Daardoor voelde ik me gezien en gehoord en konden we beter de pijnlijke plek aanwijzen . Ze heeft me enorm goed geholpen in mijn proces. Beter dan de reguliere psychologische zorg.

Deskundig en positief

Ira is een deskundige vrouw die je op een positieve manier verder helpt met je vragen.

• Behaalde resultaat

Ik heb mezelf weer een stukje beter leren kennen

In een ontspannen omgeving heeft Ira me veel geleerd over mezelf. Hoe ik functioneer en hoe ik mijn kwaliteiten nog beter kan benutten

• Behaalde resultaat

zinvolle inzichten verkregen in bv persoonlijkheidstype(n), stressoren, copingstijl, zelfacceptatie

zie boven

Prettige en verhelderende gesprekken

Zeer prettige gesprekken en nu weer duidelijk doel voor ogen.

Een hele fijne coach

Ira heeft me geholpen mijn zelfvertrouwen en plezier in het werk weer terug te vinden. Zij is een betrokken coach die je op je gemak stelt en zich richt op jezelf in je kracht zetten, door goede eigenschappen te versterken. Ik vind het heel mooi dat zij persoonlijke situaties als voorbeelden gebruikt, daardoor voelden de gesprekken voor mij heel natuurlijk aan.

• Behaalde resultaat

Een heel fijn, leerzaam en waardevol traject. Ik kan het van harte aanbevelen

In een werksituatie waarin ik volkomen vast dacht te zitten, heeft Ira mij laten inzien dat er tal van mogelijkheden zijn. Er is letterlijk een wereld voor me open gegaan, daar ben ik haar heel dankbaar voor. De gesprekken met Ira waren praktisch en realistisch van aard, ik heb dingen geleerd die ik direct in de praktijk kon brengen.

Persoonlijk

Fijn dat vanuit kracht gekeken wordt Dus focus op wat wel goed gaat ipv wat niet Persoonlijk en betrokken, sluit aan bij behoefte

Een aanrader!

De ontvangst was hartelijk, ik voelde me al snel op mijn gemak. Het onderzoek gaf mij veel inzicht over mijn persoonlijkheid, waardoor ik mezelf verder kan ontwikkelen. Het verslag was helder en er was ruimte voor eigen inbreng. Kortom, een aanrader!

• Behaalde resultaat

Professonele en praktische handvatten voor een sterk team

Mijn kennismaking met praktijk Glansreijk was na 1 jaar praktijkhouder zijn als solist. Via vragenlijsten kregen wij inzicht hoe wij als team en individueel handelen in de praktijk. Onze blinde vlekken werden verhelderd en aandachtspunten werden geformuleerd. Na een teamsessie samen met Ira kunnen wij als team verder om onze samenwerking te behouden en verbeteren waar nodig. Zeer professionele en kundige begeleiding van een fantastisch mens en professional Ira Jansen met haar teamleden Kim en Merle.

• Behaalde resultaat

Op een heel praktische en prettige manier ben ik aan het denken gezet en verder geholpen.

In de gevoerde gesprekken kon ik mijn hele verhaal op een veilige manier kwijt en werd ik aan het denken gezet met praktische tips. Dit werd in de vervolggesprekken als het ware vanzelf besproken. Dit heeft me mijn talenten weer doen hervinden, en daar profiteer ik nu nog elke dag van.

Doelgericht, evenwichtig en betrouwbaar

Heb hulp/inzichten gekregen naar aanleiding van mijn vraagstelling op basis van helderen analyses. Een en ander is mij, in fijne gesprekken, op een duidelijke manier uitgelegd. De sfeer daarbij vond ik ontspannen. Ik heb er zeker iets aan gehad. Wat ik ook mooi vond is dat er regelmatig gelachen werd.

• Behaalde resultaat

Praktische handvaten waar ik direct mee verder kan!

Heel persoonlijke aanpak in een vertrouwde setting. To the point en vooral praktisch zodat je direct verder kan!

Deskundig en leerzaam

Erg leerzame en fijne tijd gehad bij de loopbaanbegeleiding van Kim. Waarbij ik nieuwe inzichten heb gekregen over mijn persoonlijkheid en interesses, maar ook veel bevestigingen heb gehad. Dit alles gaat helpen in de toekomst om aan mijzelf te werken maar ook om een juiste keuze te maken in mijn loopbaan carrière.

Volle kracht vooruit

Ira kwam bij ons binnen nadat ons kantoor in korte tijd veel veranderingen had doorgemaakt. Door de gesprekken met Ira moesten we gedwongen weer nadenken over de waarden en normen van ons kantoor. Wat zijn eigenlijk onze doelstellingen? Hoe willen wij graag gezien worden? In de teamsessies hebben we van Ira geleerd om beter met elkaar te communiceren. Dit was niet altijd makkelijk, maar wel verhelderend. Door de oefeningen tijdens de teamsessies hebben we letterlijk gezien hoe een ander omgaat met een situatie. Ira bleek niet alleen een goede luisteraar, maar greep ook op het juiste moment in om discussies in goede banen te leiden. Met scherpe wedervragen laat ze je inzien waarom je op een bepaalde manier reageert. Al met al was het goed voor ons als team om een keer uit de dagelijkse hectiek te stappen en tijd te investeren in elkaar. Zonder de hulp van Ira hadden wij niet hetzelfde resultaat kunnen behalen. Zij heeft ervoor gezorgd dat we weer volle kracht vooruit kunnen.

Extra handvaten maken beroepskeuze

Ik ben 24 en net afgestudeerd en vond het lastig om een keuze in baan te maken. Kim snapte goed wat ik nodig had en met gesprekken en vragenlijsten heb ik meer zelfinzicht gekregen en wat mijn sterke punten zijn, wat ik nodig heb binnen een organisatie en waar ik nog makkelijk verder in kan ontwikkelen. Ook zijn we gaan kijken in wat voor organisaties deze punten goed tot uiting zouden komen en zo zijn we vacatures gaan zoeken. Het eindrapport geeft mij goede handvaten over wat ik leuk vind maar ook wat ik nodig heb in een functie. Het heeft me meer rust in mijn hoofd en zelfvertrouwen gegeven om een leuke baan te vinden.

• Behaalde resultaat

Praktisch, flexibel, focus op het positieve

Met een open blik, telkens hartelijk ontvangen. Je voelt je snel op je gemak. Na een moeilijke periode met praktische tips en handvaten stap voor stap weer de goede weg op gegaan. Nadruk op de positieve zaken mede ondersteund door literatuur, vragenlijsten en adviezen meer zelfinzicht gekregen, waar ik weer mee vooruit kan. Dank hiervoor.

• Behaalde resultaat

Parelduiker Ira doet waar ze voor staat: jou 'de bedolven parel' opduiken, poetsen en laten stralen!

Mijn ervaring n.a.v. 8 twee-wekelijkse sessies bij Ira Janssens-Verheugen, psycholoog van praktijk Glansreijk. Ik kwam binnen als een gespannen snaar, emotioneel overlopend, kon nog niet meer kiezen waar ik het liefst wilde gaan zitten.... En Ira was daar voor mij, ving me op.... Ze zag en benoemde kleine positieve dingen aan mij, en zei "ik zie een mooie parel in jou, die ik graag samen met jou wil oppoetsen en laten schijnen". Dat hebben we gedaan. Zonodig ad hoc koos Ira uit haar palet van mogelijkheden een actie, die op dat moment passend was. In haar spreekkamer heb ik bijzondere momenten ervaren, die nog steeds steuntjes in de rug zijn en levensvreugde geven. Vragenlijsten invullen werd uitgesteld tot ik er aan toe was; toen ik in de slachtofferrol bleef hangen werd ik daar op een goede directe manier op aangesproken; toen ik me vergist had in de afspraaktijd en een uur te vroeg was, kwam Ira zo snel mogelijk; het was niet de klok die de duur van een sessie bepaalde; toen ik de dag voor de afspraak vroeg of een dierbare mee mocht komen kon dat; even contact via een appje of een email was prettig. Ik heb me zeer welkom gevoeld, Ira als kundig en flexibel ervaren. Haar begeleiding heeft me goed gedaan. Standvastig en stralend ben ik na de laatste afspraak vertrokken. Mijn parel is opgepoetst. De deur van haar spreekkamer blijft op een kier staan. Dank je Ira.

• Behaalde resultaat

Goede coaching met mooie afsluitende teamsessie.!

Beste Ira, Het is een soort reset met het hele team! Vanwege spanningen in het team hebben we teamcoaching bij Ira Janssens gedaan. We merken veel positiviteit na de teamsessie. Wij, als praktijkhouders, vonden het super! De assistentes en POH waren ook enthousiast. Het is een soort reset na 10 jaar. Ira heeft het heel erg goed aangevoeld allemaal. Nogmaals heel erg bedankt.

• Behaalde resultaat

Ira is eerlijk, betrokken en erg deskundig!

Elke keer als ik Ira verlaat voel ik me verlicht; Ira heeft je al snel door maar neemt de tijd voor je totdat het bij jezelf ook helemaal doordringt. Het is prachtig om te ervaren hoe je weer in het zadel wordt geholpen om dichter bij jezelf te komen, inzichtelijk te krijgen wie je bent en wat je wilt en hoe je dit daadwerkelijk in je leven kunt gaan toepassen. Ik kan iedereen haar aanraden, je zult er altijd iets aan hebben!

Over Praktijk Glansreijk

Sterk in je werk en genieten van het leven! Praktijk Glansreijk is een psychologisch organisatieadviesbureau voor voornamelijk huisartsen. Het doel is om energiek en bevlogen te blijven, zowel als individu als ook binnen een team. Op die manier kun je een burn-out voorkomen, prettig samenwerken en genieten van je leven. Praktijk Glansreijk richt zich op het versterken van mensen in relatie tot hun werk. Bij Praktijk Glansreijk kun je terecht voor coaching, teamcoaching, intervisiebegeleiding en praktijkmanagement.