Een fijne samen werking

• Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Aanbouw/dakopbouw
  • Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Een Ramp

Betreft project het Boederhuis. Dit project is, hoewel een mooie locatie en in principe een mooi gebouw een ramp voor de betreffende bewoners. Deze aannemer doet maar wat hij zelf wil en hij vaart op het scherp van de snede. Er zijn in zowel de appartementen als de algemene ruimten nog steeds, anno april 2018, zaken die niet zijn afgewerkt. Deze aannemer heeft een manier van opleveren waar de 'honden géén brood van lusten' Geeft aan:"dat doe ik niet"en dan houd het op. Deze aannemer beloofd van alles maar komt niets na. Met deze aannemer valt in alle rede, niet te communiseren. Het lijkt een vorm van machtsmisbruik. Hierbij zal 'Woningborg groep' helaas moeten worden ingeschakeld. Deze aannemer is niet aan te raden.

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Dak, Indelingswijziging, Aanbouw/dakopbouw, Restauratie monumentaal pand, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning, Zonnepanelen/zonneboiler, Badkamer, Keuken, Vloer
  • Ging het om een nieuwbouw project? Appartement

Over Bouwnu

Over Gebrs. Van Gageldonk B.V.