Prima aannemer

De eerste stappen in het traject naar de bouw van ons huis waren perfect. Er werd naar ons geluisterd en kregen de juiste adviezen. We doen veel zelf en Vosman geeft ons alle ruimte om tijdens de bouw onze gang te gaan. Toen de bouw begon waren we erg tevreden. Toen de installateur kwam werden we minder enthousiast. We zijn niet tevreden over de installateur Elders, we vinden de kwaliteit van de werkzaamheden slecht. Gesprekken hierover mochten niet baten. We raden Bouwbedrijf Vosman zeker wel aan maar niet met de installateur die wij hebben gehad.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Perfect, nuchter en vriendelijk, servicegericht, proces perfect voor elkaar.

Wij hebben met heel veel plezier een woning gebouwd met jullie bouwbedrijf. Jullie klantgerichte, nuchtere en servicegerichte houding icm vakmanschap, een uitstekend proces en vlotte bouw maken dat we jullie absoluut aanbevelen. De manier waarop jullie klanten door het proces loodsen van het bouwen van een huis verdient alle complimenten. Evenals hoe kort de lijntjes zijn, dingen die snel opgelost kunnen worden en jullie snelle schakelen en handelen. Mochten we ooit weer een huis laten bouwen, dan is er voor ons geen twijfel: dan kiezen we wederom met volle overtuiging voor Vosman.

Betrouwbare partij

Afgelopen jaar heeft Vosman onze 2 onder 1 kap woning gebouwd. Afgelopen jaar was het extreem druk in de bouw en vanaf dag één heeft Thomas zich aan afspraken gehouden en is alles volgens afgesproken plan verlopen. De planning tussen de verschillende partijen hebben ze goed in de vingers en ik kan niet anders zeggen dat ik onder de indruk ben dat ze dat in deze tijd voor elkaar hebben gekregen. Wij zijn erg blij met het resultaat.

Goed bouwbedrijf, prettige omgang

Goede meedenker, communicatie ,afspraak is afspraak, snel schakelen, flexibel een fijne aannemer

Prima bouwer.

Prima bouwer. Bart heeft het als (jonge) uitvoerder goed gedaan. Wij hebben onze woning deels casco laten opleveren. Tijdens de bouw werkten we dus mee om bepaalde zaken gerealiseerd te krijgen. Het was prettig afspraken maken en de mensen van Vosman stelden zich flexibel op. In het begin ging de ruwbouw best een beetje (te) ruw, met als gevolg schade aan de diverse kozijnen. later is dat echter goed opgelost. Tijdens de oplevering waren er maar een paar restpuntjes. Door de drukte was ik bang dat de planning niet behaald zou worden of dat er slordig afgewerkt zou worden, maar dat was niet terecht.

Prettig en vakkundig bouwbedrijf

Prettige samenwerking Goede planning Harde werkers Goede afstemming en communicatie Flexibel

Openheid en duidelijke samenwerking

Goede samenwerking en helderheid in communicatie door één aanspreekpunt in de voorbereiding en warme overdracht naar realisatie. Kwaliteit, netheid en vriendelijk zijn termen die de samenwerking met Vosman kenmerken.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Perfecte bouwbegeleiding, flexibiliteit en service!

Vanaf de eerste tekening, bouwbegeleiding en het oplossen van restpunten heeft Vosman laten zien dat de klant voorop staat. De communicatie met de bouwbegeleider en de uitvoerder hebben we als zeer prettig ervaren. Vosman biedt in alle opzichten kwaliteit door het leveren van traditionele bouw met personeel die hun vak verstaan.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Vakbekwame mensen denken met u mee van begin tot eind.

Vosman werkt volgens een zeer heldere structuur. De begeleiding van de eerste schets tot en met de laatste detail beslissingen vindt plaats door 1 contactpersoon met veel kennis van zaken, ondersteund door een team deskundige medewerkers op de achtergrond. Geen overdrachten van verkoper naar project, maar 1 contact waar je met je vragen, wensen en keuzes terecht kunt. Op de bouw vakbekwame mensen en een opgeruimde werkplek. Ook hier 1 contactpersoon voor de praktische zaken op locatie, die nauw samenwerkt met de begeleiding vanaf kantoor. Er wordt actief meegedacht om vanuit de praktijk de keuzes verder te kunnen verbeteren. Korte lijnen, snelle reacties en continue duidelijkheid. We wonen nu met veel plezier in onze nieuwe woning die we samen met Vosman gerealiseerd hebben. De enkele opleverpuntjes werden zonder problemen zeer vlot hersteld. Ik kan zowel het proces als het resultaat oprecht niet anders dan met 5 sterren beoordelen.

Fantastisch Bouwbedrijf

Wij kijken terug op een uitermate prettige samenwerking met bouwbedrijf Vosman. Vosman heeft voor ons een twee-onder-1 kap gebouwd in Raalte. Vanaf de eerste gesprekken tot de oplevering hebben wij geen klachten gehad en is voor ons alles soepeltjes verlopen. Bedrijf is te kenmerken als zeer professioneel, secuur, meedenkend, snel-oplossend en zeer ervaren. Dit geldt dan zowel voor de mensen die op kantoor zitten als voor de uitvoerder en de timmerlieden. Kortom een echte aanrader als u ooit nog eens een huis wil laten bouwen!

klantvriendelijk

Bouwbedrijf Vosman betreft een bouwer die de gemaakte afspraken nakomt en de klant vriendelijk te woord staat

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige
  • Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Fijne samenwerking tot het slagen van het totale project.

Fijn samengewerkt met de mannen op kantoor, goed op de hoogte en vakkundig. Eigen mensen op de bouw en de ingeleende metselaars en voegers ook top. Onderaannemers is een aandacht punt. vooral de controle daarop en de aansturing. (het heft in handen houden en niet overlaten aan de onderaannemers. Uiteindelijk is Vosman de bouwer en verantwoordelijke) Na de start van de bouw heeft het werk niet meer stilgelegen en 10 maanden daarna woonden we er al in. Echt een compliment waard.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Klantvriendelijk, korte lijntjes, duidelijke afspraken

Ik heb het bouwproces als zeer prettig ervaren. Vanaf het eerste gesprek tot eind heb ik mij gehoord gevoeld. Had ik een vraag, of was er een klein iets, dan kon ik altijd direct contact opnemen en werd het vlot afgehandeld. De jongens in de bouw werkten netjes en lieten het vooral ook schoon achter. Mijn complimenten!

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Goed, duidelijk, netjes, afspraak = afspraak

Ik zal zo weer mijn huis door Vosman laten bouwen. Van dag 1 (1e gesprek) tot de laatste dag (oplevering) uitstekend te spreken.

bijzonder goed bouwbedrijf

We hebben een prettig gewerkt met elkaar. Er was veel te overleggen. We zijn ook goed geholpen door Mark Regeling die ons begeleid heeft in het proces.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Goede service, korte lijntjes, veel ervaring.

Het was een zeer prettige samenwerking. De lijntjes met de kopersbegeleider en de uitvoerder waren kort. De bouw is voorspoedig en netjes verlopen met een uitstekend eindresultaat.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Heel goed , snel , ervaren bouwbedrijf !!

De bouw liep soepel en zeer snel met goed overleg!!

Betrouwbaar en helder in communicatie

Betrouwbaar en helder in communicatie

Positieve ervaring!

Positieve ervaring. Duidelijke lijnen binnen de organisatie. Je weet wat je hebt aan de contactpersoon. De bouw is voorspoedig verlopen en er is altijd overleg mogelijk. Op wat miscommunicatie na kijken we terug op een prettige ervaring en zijn we erg blij met het eindresultaat.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Prettige samenwerking gehad ; Vosman heeft perfecte bouwplanning!

personeel staat je netjes te woord , houdt zich aan afspraken, korte lijnen en op de bouw is het keurig netjes. Goede planning voor uitvoering werkzaamheden, en ze verstaan hun vak.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Een geordend bedrijf die waarmaakt wat ze beloven.

Vanaf het eerste moment is er heel zorgvuldig omgegaan met alles. Zeer prettig contact met Mark Regeling. Hij probeerde vooral mee te denken. Heel positief.

Niets mis met degelijkheid

Goed advies, prettige samenwerking. Ook de opleverpunten worden netjes afgehandeld.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Een aannemer waar je op kunt bouwen!!

Aan alle verwachtingen voldaan. Prettig personeel met mee denkers die ontzorgen voor en tijdens de bouw.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Een vakkundig bedrijf waarbij, in overleg, veel kan.

Een bouwbedrijf die een goed product levert voor een betaalbare prijs. Goed overleg met de uitvoerder tijdens de bouw. Enkele (oudere) medwerkers denken ook goed mee over verbeterpunten tijdens de bouw. Iets voorzichtiger omgaan met het al geplaatste materiaal tijdens de bouw is naar mijn mening een aandachtspunt.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Goede, degelijke bouw met mooi eindresultaat

Voor ons de eerste keer dat we zelf een huis lieten bouwen, dus gingen er blanco in. Vosman verleent goede begeleiding, stap voor stap en contact met kantoor was prima. De jongens op de bouw zijn netjes, vriendelijk, behulpzaam en leveren goed vakmanschap! Wat ook fijn was, is dat je gedurende de bouw al de mogelijkheid hebt om in / om de woning wat klussen te klaren. Enige minpuntje is de 'gesloten boekhouding', je hebt weinig inzage in de stelposten van de (toe)leveranciers en als je dan een wijziging doorvoert door bijv. de badkamer elders af te nemen, dan is de minprijs/teruggave in verhouding zeer beperkt.

Over Bouwnu

Over Bouwbedrijf Vosman BV

Bouwbedrijf Vosman hecht veel waarde aan klantvriendelijkheid c.q. klantgericht werken. Door snel in te spelen op vragen van de (potentiële) opdrachtgever en duidelijke communicatie zijn we voor velen een prettige en betrouwbare partner in bouwen gebleken. De beste voorbeelden van door ons gerealiseerde bouwwerken vindt u in de regio Salland, waar we tal van woningen hebben gebouwd, verbouwd of in onderhoud hebben. Het leveren van kwaliteit is voor ons geen streven, maar dagelijkse realiteit. We hopen dat u ons de kans geeft om dit in de praktijk te bewijzen.