Uitstekende samenwerking

We wilden alle ramen van dubbel glas voorzien. Hiertoe moesten ook de kozijnen vervangen worden. Een grote klus. In het traject heb ik de samenwerking en vakmanschap erg gewaardeerd. Het persoonlijk contact, het goede overleg. Ook kleine wensen/ aanpassingen gedurende de uitvoering worden opgepakt zonder tegenwerking. Fijn om mee te werken. En als bonus viel de uiteindelijke factuur lager uit dan de offerte, terwijl er geen minderwerk was. Het ging vlotter dan verwacht.

• Ging het om een (ver)bouw project? Beglazing en kozijnen
  • Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

fijne vakmensen en een baas die niet te beroerd is om mee te werken

keuken verbouwd zonder vastomlijnd plan gaandeweg de verbouwing kwamen ze met goede ideeen die wij ingepast hebben in ons plan

• Ging het om een (ver)bouw project? Dak, Isoleren (deel) woning, Keuken, Vloer

Vriendelijke en goede vakmensen en goeie service.

Zoals ik al gewend was van Aannemersbedrijf Scheffer Halle BV ging ook dit project, het vernieuwen van het dak, weer perfect. Duidelijke communicatie en heldere afspraken. En natuurlijk prima vakmensen die ook goed met je meedenken.

• Ging het om een (ver)bouw project? Dak

Vriendelijk personeel, die netjes werken.

Vriendelijk personeel, die netjes werken.

• Ging het om een (ver)bouw project? Garage/schuur, Serre/overkapping

Verbouwing schuren

Onze 2 schuurtjes die aan elkaar vast zitten zijn voorzien van één overkapping waardoor een ruime speelzolder ontstond en ook nog een opslagruimte overbleef. Prettig was de wijze waarop meegedacht werd en het hergebruik van bestaande materialen. Geen probleem.

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige, Dak, Garage/schuur

Over Bouwnu

Over Aannemersbedrijf Scheffer Halle BV

Met ruim 60 jaar bouwervaring is Aannemersbedrijf Scheffer Halle B.V. uw partner voor het bouwen, verbouwen of uitbreiden van uw woning, boerderij, stal of bedrijfspand. Tot onze mogelijkheden behoren o.a. aanbouw woning, het plaatsen van een dakkapel, kozijnen vervangen, badkamer of keuken vernieuwen. Bouwen met Aannemersbedrijf Scheffer Halle B.V. betekent ook kiezen voor een helder bouwproces waarin goede communicatie en korte lijnen vanzelfsprekend zijn. Bij onze werkwijze draait het altijd om het idee en de uitvoering in samenspraak met de opdrachtgever. Binnen het budget van de opdrachtgever willen wij meedenken om deze wensen zo optimaal mogelijk te realiseren.