Prima werk van deze aannemer

Prettig werken en afspraken maken met Nico. Zijn mensen leveren vakwerk. Wat extra werk netjes, vlot en snel gedaan met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Helaas iets niet goed doorgegeven aan een schuifpui leverancier met enige vertraging tot gevolg. Wel een stevige prijs voor de schuifpui maar Nico werkt graag met zijn bekende leveranciers.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

vakkundig, betrouwbaar, flexibel en behulpzaam

Bijna een jaar waren de mannen van Nico Scheffer aan het werk om onze boerderij te verbouwen tot een retraitecentrum met een grote yoga- meditatiezaal, keuken, slaapkamers en sanitaire voorzieningen. Bij een verbouwing van dergelijke omvang wil je een aannemer die meedenkt en mee blijft denken. Die betrouwbaar is en niet moeilijk doet als plannen gewijzigd worden. Dat is Nico Scheffer. Zijn mannen werken netjes en vakkundig. Echte vakmannen die niet blindelings de tekeningen volgen maar kritisch nadenken over wat handig is en daarmee gedetailleerd meedenken in de uitvoering van het ontwerp en fouten er tijdig uit halen. Ik had mij geen beter en fijner team kunnen wensen bij deze verbouwing. Altijd netjes opruimen, vriendelijk en opgewekt.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging, Dak, Vloer, Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Zaterdagmorgen gebeld ivm stormschade aan ons dak, 's middags al iemand die het kwam herstellen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

prettig en goed

prettige samenwerking

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Onderhoud/service
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Z!o werd onze verbouwing een feestje

Het cliché 'wij denken in oplossingen' is op Aannemersbedrijf Nico Scheffer geheel van toepassing. De ingrijpende verbouwing is klaar. We hebben bijzonder prettig samen gewerkt met een prima vakman. Ons vertrouwen in het bedrijf bleek tot het eind toe terecht. Zo kreeg onze verbouwing een feestelijk karakter

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen

Totaal tevreden

Fijne directe communicatie, open en transparante gesprekken omtrent de verbouwing, er werd meegedacht en voorstellen gedaan. Eindresultaat erg strak en mooi.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Beglazing en kozijnen, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Prettige mensen om mee te werken

Vanaf het eerste contact tot en met de laatste afwerking verliep het contact en het communicatieproces met het bedrijf zeer goed. Ook de afhandeling met de gemeente i.v.m goedkeuring aanbouw is uitstekend gedaan door de heer N. Scheffer Kortom ik ben zeer tevreden en zal voor een volgende opdracht ditbedrijfweer inhuren.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Uitstekend. Van kwaliteit, begeleiding, planning en betrokkenheid.

Heel fijn met Nico gewerkt als spin in het web met de verbouwing van de boerderij. Met alle vragen kan je terecht en toont interesse in het werk en in de klant. Druk en toch de tijd nemen. Ook om de onderaannemers enthousiast te houden. Voor ons een tien met een griffel.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Serre/overkapping, Indelingswijziging, Garage/schuur, Keuken, Badkamer, Kelder
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Onze nieuwe woning is volgens planning en met veel aandacht voor kwaliteit gebouwd

Van de offertefase t/m de oplevering is het hele bouwtraject plezierig verlopen. De afstemming is heel goed verlopen met een goede communicatie tijdens het gehele bouwtraject. Oplossingen en alternatieven zijn door de hele bouwfase besproken. De medewerkers zijn zeer zelfstandig en leveren kwalitatief zeer goed werk af en blijven aanwezig tijdens de hele duur van het project. Er wordt meegedacht en zaken kunnen direct worden afgestemd.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Goede begeleiding van de technische zaken. Open communicatie. Bekwame en gemotiveerde medewerkers. Heldere afspraken en tussentijdse evaluaties, ook wat de begroting betreft.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Vloer, Keuken, Badkamer, Onderhoud/service, Overige

Mooi wark

Goed advies en net vakwerk. Wij zijn heel tevreden.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Dak, Vloer, Keuken, Badkamer, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Zeer gemoedelijke vriendelijke en betrouwbare mensen

Onze ervaring is dat ze meedenken met de klant Duidelijke afspraken maken en deze gedurende de werkzaamheden ook blijven nakomen. Er werd dagelijks gecommuniceerd wie er de volgende dag welke werkzaamheden kwam doen hetgeen we als zeer prettig hebben ervaren.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Keuken, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Bedrijf met vakkundig personeel dat meedenkt met de klant.

Vanaf het eerste contact werd er al meegedacht en hadden we een goed gevoel bij dit bedrijf. In overleg is er veel mogelijk en zijn ze zeer flexibel. Door goede afspraken te maken met elkaar hebben we veel zelf mee kunnen werken tijdens de nieuwbouw van onze woning met garage. Het personeel is zeer vakkundig en nauwkeurig. Ze denken met de klant mee en geven suggesties als er aanleiding toe is. Of het nu een veranda of inbouwkast is maakt niets uit. Wij zijn zeer tevreden over alles en hebben de samenwerking met iedereen van het bedrijf als zeer prettig ervaren. Wij bevelen dit bedrijf zeker aan bij anderen. Alle medewerkers en eigenaar bedankt!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Heel goed werk geleverd, eerlijke prijs, prettige mensen.

Aannemersbedrijf Scheffer heeft onze verbouwing tot in de puntjes verzorgd. Alles goed waterpas (bleek bij opmeten van een leverancier) Afspraak is afspraak, merkten we. En allemaal vakmensen! En net als een ander review, de prijs viel uiteindelijk mee.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Dak
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Vakkundig nederlands personeel.

Hier werken mannen die met de klant meedenken.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Zorgt voor kwaliteit en kan je van op aan!

Vriendelijk bedrijf. Komt afspraken na. Levert kwaliteit. Staan voor je klaar. Goede prijs.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Isoleren (deel) woning, Vloer

Uitstekende samenwerking

We wilden alle ramen van dubbel glas voorzien. Hiertoe moesten ook de kozijnen vervangen worden. Een grote klus. In het traject heb ik de samenwerking en vakmanschap erg gewaardeerd. Het persoonlijk contact, het goede overleg. Ook kleine wensen/ aanpassingen gedurende de uitvoering worden opgepakt zonder tegenwerking. Fijn om mee te werken. En als bonus viel de uiteindelijke factuur lager uit dan de offerte, terwijl er geen minderwerk was. Het ging vlotter dan verwacht.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

fijne vakmensen en een baas die niet te beroerd is om mee te werken

keuken verbouwd zonder vastomlijnd plan gaandeweg de verbouwing kwamen ze met goede ideeen die wij ingepast hebben in ons plan

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Isoleren (deel) woning, Keuken, Vloer

Vriendelijke en goede vakmensen en goeie service.

Zoals ik al gewend was van Aannemersbedrijf Scheffer Halle BV ging ook dit project, het vernieuwen van het dak, weer perfect. Duidelijke communicatie en heldere afspraken. En natuurlijk prima vakmensen die ook goed met je meedenken.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak

Vriendelijk personeel, die netjes werken.

Vriendelijk personeel, die netjes werken.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur, Serre/overkapping

Verbouwing schuren

Onze 2 schuurtjes die aan elkaar vast zitten zijn voorzien van één overkapping waardoor een ruime speelzolder ontstond en ook nog een opslagruimte overbleef. Prettig was de wijze waarop meegedacht werd en het hergebruik van bestaande materialen. Geen probleem.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige, Dak, Garage/schuur

Over Aannemersbedrijf Scheffer Halle BV

Met ruim 60 jaar bouwervaring is Aannemersbedrijf Scheffer Halle B.V. uw partner voor het bouwen, verbouwen of uitbreiden van uw woning, boerderij, stal of bedrijfspand. Tot onze mogelijkheden behoren o.a. aanbouw woning, het plaatsen van een dakkapel, kozijnen vervangen, badkamer of keuken vernieuwen. Bouwen met Aannemersbedrijf Scheffer Halle B.V. betekent ook kiezen voor een helder bouwproces waarin goede communicatie en korte lijnen vanzelfsprekend zijn. Bij onze werkwijze draait het altijd om het idee en de uitvoering in samenspraak met de opdrachtgever. Binnen het budget van de opdrachtgever willen wij meedenken om deze wensen zo optimaal mogelijk te realiseren.

Over Bouwnu