Vriendelijk personeel, die netjes werken.

Vriendelijk personeel, die netjes werken.

• Ging het om een (ver)bouw project? Garage/schuur, Serre/overkapping

Verbouwing schuren

Onze 2 schuurtjes die aan elkaar vast zitten zijn voorzien van één overkapping waardoor een ruime speelzolder ontstond en ook nog een opslagruimte overbleef. Prettig was de wijze waarop meegedacht werd en het hergebruik van bestaande materialen. Geen probleem.

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige, Dak, Garage/schuur

Over Bouwnu

Over Aannemersbedrijf Scheffer Halle BV

Met ruim 60 jaar bouwervaring is Aannemersbedrijf Scheffer Halle B.V. uw partner voor het bouwen, verbouwen of uitbreiden van uw woning, boerderij, stal of bedrijfspand. Tot onze mogelijkheden behoren o.a. aanbouw woning, het plaatsen van een dakkapel, kozijnen vervangen, badkamer of keuken vernieuwen. Bouwen met Aannemersbedrijf Scheffer Halle B.V. betekent ook kiezen voor een helder bouwproces waarin goede communicatie en korte lijnen vanzelfsprekend zijn. Bij onze werkwijze draait het altijd om het idee en de uitvoering in samenspraak met de opdrachtgever. Binnen het budget van de opdrachtgever willen wij meedenken om deze wensen zo optimaal mogelijk te realiseren.