Goed en vriendelijk geholpen.En netjes afgeleverd .

👍

Prima service, komen er al jaren.

Vriendelijk en betrouwbaar

Goed en degelijk werk geleverd.

Vakkundig en voorzichtig te werk gaan ... de voorschriften goed na komen...

Prettige ervaring, blij met de aankoop

Prettige omgang

De ontmoeting in de winkel als wel thuis bij aflevering was gemoedelijk en prettig.

Goede Service en kwaliteit, netjes geleverd.

Dit is een zaak waar je kwaliteit meubels koopt. Zeker aan te raden om hier eens te gaan kijken.

Prima!!

In de winkel goed en netjes geholpen! Bij de aflevering ook goed en netjes 😁

een woord goed

vriendelijk/behulpzaam,en goede service

Vriendelijkheid ten top!

Vriendelijk en behulpzaam personeel, vakkundig, komen met voorstellen, gewoon top!

Prima bedrijf, voor ieder wat. Goede service. Zeer tevreden.

Mooi ook dat je (in geode staat verkerende) meubelen kan inruilen.

Sterke afhandeling van klachten

Tevreden over de service en kwaliteit

Is goed

Is goed

Kan het iedereen aanraden om naar Frits Vos te gaan om meubelen te kopen, goede uitleg, gezellig, veel keuze, ook in andere dingen, zoals beddeb leuke spullen om er bij te zetten, we zijn in ieder geval zeer tevreden, gaan al 45 jaar naar Frits Vos.

Service van het hoogste niveau.

Uitzonderlijk vriendelijk personeel en goede service. Erg tevreden over de levering en dat ook nog eerder dan de afgesproken levertijd. Ouderwetse klantvriendelijkheid en gezelligheid in een mooie showroom. En de koffie smaakt ook nog eens heerlijk! Wij komen zeker weer!

Goed en vakkundig personeel

Na eerst een outlet stoel te hebben gekocht en deze na een paar dagen niet beviel mocht ik het ruilen voor een andere nieuwe stoel. Deze werd bezorgd op een voor het bedrijf niet gebruikelijke tijd.

Ruime keus en acceptabel in prijs

De opdracht is volledig zoals afgesproken uitgevoerd.Zelfs binnen de genoemde levertijd. Jammer dat de stoelen niet vooraf zijn voorzien van viltstroken op de poten.De metalen poten zijn niet erg bevorderlijk voor ons parket. In de winkel van Frits Vos toen vilt gehaald,maar wel tegen de prijs van € 13,50 Over service gesproken.Wel een gemiste kans

fijn

goed geholpen en geadviseerd

Prima service mooi oude meubels in ruilen

Met de bank en de fauteuils uitzoeken, geweldig geholpen door een statigere, sorry ik weet haar naam niet meer, maar wat een enthousiasme van haar, later nog weer geweest om definitief de keuze te maken. Waar ze ons ook weer geweldig geholpen heeft top. Vanmiddag de bank en fauteuils bezorgd, wat een lieve bezorgers, niets was hun teveel, één en al vriendelijkheid en behulpzaam, nogmaals bedankt.

Zeer positief

Vakkundige verkoper en snelle levering. Top!

Prima,

Wij bedanken Frits Vos hartelijk voor alle medewerking, dit i.v.m. de ziekte van onze dochter. Het is in één woord: fantastisch.

Snel met levering

Snel met leveren en ook snel reactie met een probleempje en snelle afhandeling

Winkel met goede service! Aanrader!

Vanwege de goede service hebben we bijna al onze meubels bij Woonwinkel Frits Vos gekocht. + Vriendelijke medewerkers + problemen worden naar wens opgelost + 'oude' meubels kunnen worden ingeruild en krijgen zo een 'tweede leven'