Grootste en duurste teleurstelling ooit, wat een slechte prijs kwaliteit.

Woonwinkel Frits Vos , onze grootste en duurste koop teleurstelling ooit. Begin januari 2023 hebben wij voor € 4800.- 2 x 2 zitsbanken van de Firma Maxfurn bij deze woonwinkel Frits Vos besteld en deze zijn in april bij ons thuis afgeleverd. De banken zagen, bij aflevering er uit alsof ze voor € 48.- bij de kringloop winkel weg kwamen, kussens schots en scheef en zitvlakken en rug vol met enorme plooien, ook de zijkanten en de achterkanten van de banken, wij zijn zelf 2 dagen later met foto’s van de banken naar Frits Vos gegaan en aangegeven dat dit niet acceptabel was, aangezien het showmodel in de woonwinkel super strak was.( foto’s beschikbaar) Achteraf waren deze banken in prijs kwaliteit veel en veel te duur. De firma Frits Vos is zelf nooit komen kijken, maar stuurde een vertegenwoordiger van de fabrikant Maxfurn. ( Dit is zoals een slager zijn eigen vlees keurt, niet onafhankelijk dus.) Na 4 weken, begonnen de 2 banken helaas al door te zakken en na veel gedoe, pijn en moeite zijn deze 2 banken terug gegaan naar de fabrikant in Roemenië. Het vertrouwen en het plezier in deze banken is nu volledig verdwenen, in zowel de firma Frits Vos als de fabrikant Maxfurn . Bij woonwinkel Frits Vos in het bijzonder Dhr. Harm ten Napel ( de oude BAAS ), kan zich niet voorstellen dat een consument zoals wij, geen zin en plezier meer hebben in deze 2 banken, volgens mij persoonlijk een gebrek aan empathisch vermogen. Wij hadden een voorstel gedaan betreffende ontbinding van de koopovereenkomst , op het voorstel werd niet gereageerd , niet per Mail en bij aandringen van mijn kant telefonisch vervolgens werd door Dhr. Harm ten Napel de verbinding verbroken. Afsluitend , zijn de banken weer bij ons thuis bezorgd en zitten wij met 2 banken van bijna € 5000.- waar wij absoluut niet tevreden over zijn , vooral de hele moeizame en vervelende gang van zaken. Voor ons geen woonwinkel Frits Vos meer .

zeer goede service

Super service

Komen afspraken goed na.

Komen afspraken goed na.

Vlot geleverd,perfect afgeleverd.

Heel klantvriendelijk en goede service.

zeer klantvriendelijk

Worden altijd fijn geholpen in de winkel.

Goede dienstverlening / Service.

Goede dienstverlening / Service.

fijne, persoonlijke behandeling.

we zijn op een correcte manier heholpen door gemotiveerd personeel.

Kom graag weer

De zweer die er is, is zo gemoedelijk. Me kaar een beetje plagen. Dit breekt de stijfheid die je soms bij andere winkels merkt.

Geweldige winkel!

Hier laten ze je tenminste lekker rondstruinen zonder direct achter je aan te hollen met hele verhalen.

alle tijd om je van alles te laten zien

Nette en goede hulp bij het uitzoeken van onze meubels

Het is een prachtige winkel, kan niet beter!

Frits Vos is al jaren een complete woonwinkel met ervaren en vriendelijk personeel. Wat ook zo mooi is, is dat je er de oude meubelen in kan leveren voor een overeengekomen bedrag. Dus al met al een fantastische winkel! Uitstekend!

Goed en behulpzaam geholpen

Goede service. Erg behulpzaam

Goed geholpen in de winkel

Het afleveren ging fijn en vlot

Goed en fijn besteld en geleverd

Alles volgens afgesproken geleverd en goede service aan huis.

Altijd vriendelijk en goed geholpen

Al jaren goede ervaring. Goede adviezen leuke mensen.

Complete woonwinkel met vriendelijk personeel

Het assortiment is compleet met een overwegend klassieke stijl. Eigen meubels kunnen ingeruild worden maar prijstechnisch stelt dat niet veel voor. Wel makkelijk dat men alles komt halen en brengen.

Klantvriendelijk

Zowel in de winkel als de bezorging is uitstekend en vriendelijk verlopen.

goeie service , niks mis mee

goed geholpen , vriendelijk , leuke winkel

Alles goed geregeld. Komt afspraken na.

Een echte aanrader deze winkel met topservice!

Bij deze winkel werken vakbekwame mensen die de klant nog als koning behandelen, goed naar je wensen luistert en een goed en eerlijk advies geven. Zeer hoge kwaliteit meubelen voor een goede prijs.

slecht

ik heb een relax fauteul gekocht 1384 euro de stoel werd gebracht was kletsnat van een vlekken behandeling de andere dag terug gegaan want de bedrading van de oplader van de accu stak door de buiten mantel nieuwe gekregen maar ze wisten niet hoe gauw ze mij de winkel uit moesten krijgen volgens mij heb ik gewoon een stoel gekregen die al weet ik niet hoe lang in de winkel heeft gestaan dit werd mij ook gezegd dat ze dit altijd deden maar ze laten je wel voor een nieuwe stoel betalen dit werd er bij de aankoop niet bij gezegd want dan was ik wel naar een ander gegaan(zeer slecht) kom er ook beslist nooit weer.

geldwolven

misbruik maken van een nare situatie

Goede service. Zowel in de winkel als tijdens het brengen en halen van de meubelen.