prettig en goed geholpen.

gastvrij en ook in de Outletstore was het prima. De tweedehandsstoelen die we hebben gekocht, voldoen ons goed.

prima tevreden

Ze hebben ons met de meubels goed geholpen . Goed advies, en bij een tegenvallende kleur van de tafelpootjes zouden dat nog verholpen worden. Afspraak nagekomen Zijn dus zeer tevreden

heel goed behandeld bij de aankoop als de aflevering

heel goed behandeld bij de aankoop als de aflevering.

Voor de eerste bezoek goed

Klant gericht,mee denkend,

correct, en netjes te woord gestaan en geholpen

in afwachting van de nieuwe meubelen

UItstekend

Zeer vriendelijk en deskundig personeel en die ook de tijd voor je neemt,en ook de service was prima. Ga zo door.

15 11 2017

wij zijn zeer tevreden fritsover woonwinkel vos

Zeer goed!

Onze bank werd met schade geleverd,we kregen weer een nieuwe bank!

hartelijk klantvriendelijk bekwaam meedenkend personeel

Vriendelijk en erg behulpzaam personeel. Goede service. Personeel is vakbekwaam en luistert goed naar wens van de klant. Een winkel voor mensen met een dikke portemonee, maar ook mensen met wat minder kunnen goed terecht. Voor klassiek, maar ook modern interieur.

fantastisch, uitstekende uitleg en service

voortreffelijk en zeer attente verkoopsters en goede service.

Prima bedrijf, je wordt goed geholpen. Niks op aan te merken.

Prima bedrijf!

vriendelijk

Van vriendelijk tot zeer vriendelijk en goede service doorgaan zooo

Een gezellige woonwinkel met goed en vriendelijk personeel

Zeer prettig en klantvriendelijk

zeer vriendelijk en correct geholpen. De dorpse mentaliteit voel je ook in de winkel. Geen opdringerig verkooppraatje. Alles heel relaxed. Ook alle lof voor de keurige en vriendelijke aflevering. Bank zit en staat prachtig.

Wij werden in de winkel zeer goed geholpen , klantvriendelijk , en goede vakkennis Ik een woord geweldig Ook bij de aflevering zeer correct geholpen , en keurig volgens afspraak geleverd : in een woord Ga zo door

Goede service, meubels bevallen prima

Goede service, meubels bevallen prima. Vriendelijk personeel en overzichtelijke nette winkel!

goede behandeling en prettig personeel

goeden avond ik heb zeer goed gevoel bij het bezoek en behandeling over gehouden bij uw bedrijf gr j segerink oldenzaal

Keurig net bedrijf.

Goed geholpen en goede service.

Prima, vriendelijk personeel in de winkel.

Helaas wat misscommunicatie over de levering en de chauffeur zijn niet op de hoogte wat er afgesproken is. Wanneer dit wel gebeurd, dan zal het in 1 keer goed gaan.

De service was goed alleen wat gehaast,ook waren niet alle gegevens juist genoteerd.

Lange levertijd, moest zelf er achter aan bellen om te vragen waarom het zo lang duurde. Er was niet genoteerd dat de oude banken mee terug moesten, dit is wel gebeurd.

Een goede service en vriendelijk personeel

Al verschillende dingen gekocht. Alles is van goede kwaliteit. Heel vriendelijk personeel die jou graag advies geven.

Een goede service

Bijzonder vriendelijk, goede uitleg en mee denken wat goed bij ons staat. Verder niet opdringerig en goede suggesties. PS het bankstel en stoel bevallen prima. Inmiddels is er al weer een nieuwe klant geweest n m de Familie Neutink uit Deventer. mvg JG jansen Nijhoffgaarde 54 7414 wh Deventer

We werden goed en vlot geholpen, ook nog vriendelijk personeel.

Zoals boven reeds vermeld zijn we vlot en voortreffelijk geholpen door vriendelijk personeel. Ook de telefonische contacten daarna en de man voor het opmeten van de vitrage, gordijnen en de trapbekleding was vlot en vriendelijk. Dus zeker geen klachten.

goede uitleg gehad over het imprigneren van de bank. vriendelijk personeel.

Het was fijn dat we de kussens uit de showroom mee naar huis mochten nemen, om de kleur te kunnen bepalen. We zijn tot op heden erg tevreden.

Super woonwinkel

Over Woonwinkel Frits Vos