Prettige ervaringen. Kundig personeel. Goed advies.

Zie boven.

• Orde en netheid

Van ontwerp tot realisatie: top

Perfecte bouw van begin tot eind

Mooi product

Lange weg met veel juridische hobbels met een heel mooi huis als eindproduct

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Goed verzorgde service en realistische planning van de werkzaamheden.

Er was goed contact mogelijk om een af te stemmen danwel te vragen. De planning was helder en goed. Overleg was goed mogelijk en duidelijk. Oplevering was goed.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Snelle, efficiƫnte en zorgvuldige bouwer

Efficiƫnte bouwer, goede communicatie, al met al goed begeleid in het hele traject

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Fijne partij met zeer degelijke bouw!

Goede begeleiding tijdens traject met gemeente en rhiant. Aardige mensen en korte lijntjes. Tijdens keuze proces van samenstellen Vd woning zouden de opties en keuze mogelijkheden wat meer besproken kunnen worden.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Goed werk, totaal en complete ondersteuning

Ervaren bouwers, hoge kwaliteit resultaat.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Keurige oplevering van een prachtig, compleet huis.

Goed geplande bouw, vriendelijk personeel, hoge kwaliteit van de opgeleverde huizen. Soms wat haperingen in de communicatie, maar dat werd weer keurig opgelost. Dank!

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Hoge kwaliteit en servicegraad.

De adviseurs van Thuisinbouwen hebben ons geweldig begeleid bij de ontwikkeling en bouw van onze woning. Vanaf het eerste contact werd er goed geluisterd en werden onze wensen vertaalt naar een concept ontwerp. Alles was mogelijk. Zo is onze woning letterlijk om onze bestaande meubels heen gebouwd. Thuisinbouwen heeft een groep zeer bekwame onderaannemers om zich heen verzameld. Zo was het mogelijk ons huis geheel turn key op te leveren. Bij de oplevering kwamen wij de sleutel halen met onze verhuiswagen. Na de oplevering gewoon inhuizen en direct genieten. Wat een luxe.

Absoluut nr 1 aannemer van begin tot eind

Met veel bedrijven vooraf gesproken en Thuisinbouwen steeg er direct al bovenuit. De manier van communiceren, het snel offreren en de proactieve houding van alle medewerkers heeft het hele project tot 1 groot succes gemaakt. De volgende keer zou ik absoluut weer in zee gaan met dit bedrijf.

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige

eigen ontwerpen zijn mogelijk, flexibele aannemer

Het bedrijf zelf levert goed werk en goede vakmensen. Er worden goede materialen gebruikt. Men moet kritischer zijn op onderaannemers. Gibo blokken vind ik slordig gelijmd, slordig kitwerk bij binnendeur kozijnen en zeer matig stucwerk. Op sommige plekken kwam het gaas door het stucwerk heen.

oke

oke

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Ontvangst was goed, resultaat valt tegen.

We zijn heel leuk ontvangen. Maar al tijdens het verkoopproces zijn er steken laten vallen. Zeker vanaf het moment dat er geen weg meer terug was, werd het echt slecht. Excuses voor de slechte keuze van thuis in bouwen voor de loodgieter zouden wel op zijn plaats zijn. Ik heb heel wat dagen vrij moeten nemen voor al fouten die er gemaakt zijn. De bouw startte maanden later dan gepland, zogenaamd voor bodemonderzoek. Een paar dagen voor de start moesten we ineens veel meer voor grondafvoer betalen en palen. Klopt niet de huizen links, rechts en voor ons hebben jullie ook gebouwd. Dan moet je nog beginnen, dit was echt wel bekend, dit zijn zoals in de bouw vaker voorkomt geldklopperij zaken. Jammer want als klant voel je je gelijk genaaid.

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Ging het om een (ver)bouw project? Overige

Top service, fijne medewerkers

We zijn hier heel goed geholpen en zijn enorm blij met het eindresultaat. Mochten we ooit weer een huis willen laten bouwen, dan zal dat zeker via Thuis in Bouwen gaan!

Over Bouwnu

Over HMU Olsthoorn b.v. - Thuis in Bouwen