oke

oke

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja
  • Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Ontvangst was goed, resultaat valt tegen.

We zijn heel leuk ontvangen. Maar al tijdens het verkoopproces zijn er steken laten vallen. Zeker vanaf het moment dat er geen weg meer terug was, werd het echt slecht. Excuses voor de slechte keuze van thuis in bouwen voor de loodgieter zouden wel op zijn plaats zijn. Ik heb heel wat dagen vrij moeten nemen voor al fouten die er gemaakt zijn. De bouw startte maanden later dan gepland, zogenaamd voor bodemonderzoek. Een paar dagen voor de start moesten we ineens veel meer voor grondafvoer betalen en palen. Klopt niet de huizen links, rechts en voor ons hebben jullie ook gebouwd. Dan moet je nog beginnen, dit was echt wel bekend, dit zijn zoals in de bouw vaker voorkomt geldklopperij zaken. Jammer want als klant voel je je gelijk genaaid.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee
  • Ging het om een (ver)bouw project? Overige

Top service, fijne medewerkers

We zijn hier heel goed geholpen en zijn enorm blij met het eindresultaat. Mochten we ooit weer een huis willen laten bouwen, dan zal dat zeker via Thuis in Bouwen gaan!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Over Bouwnu