Prettig en professioneel

Vooraf duidelijke informatie Goed gestuurde meerwerkopties Duidelijk vastgelegd Website met persoonlijke pagina handig Nette werkwijze Afspraken goed nagekomen Weinig opleverpunten

Slechte communicatie, slechte nazorg

Presteert het om een nazorg klacht (los gewaaide folie van dakoverstek) 3 maanden na melding nog niet opgelost te hebben. Op een herinnering per mail wordt niet gereageerd en bij telefonisch contact wordt er doodleuk gezegd "sorry maar we hebben het bij onze onderaannemer uitgezet maar die reageert niet". Duidelijk gevalletje van doorschuiven en lekker afwachten, van een pro-actieve houding hebben ze nog nooit gehoord! Als dit opgelost is hoop ik dat nooit meer met ze te maken krijg want ik heb me buik vol van die firma.

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Ging het om een (ver)bouw project? Onderhoud service
  • Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Slechte communicatie, laks en komen afspraken niet na

Heb een nieuwbouwwoning bij KDK gekocht maar er wat in de verkoopstukken staat komen ze niet na. Wijkt voortdurend af zonder de kopers te informeren. Communicatie is ronduit slecht. Directie en projectleiding zijn niet of nauwelijks bereikbaar. Vragen worden pas 5-6 weken later half beantwoord. Wanneer je vraagt om compensatie voor hetgeen ze afwijken tov de koopovereenkomst dan geven ze niet thuis. Zelden zo slechte aannemer meegemaakt. Komt amateuristisch over.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Over Bouwnu