Betrouwbaar en flexibel

Boersma BV is een betrouwbare aannemer, neemt de tijd om de wensen door te nemen en een offerte op maat te maken. In de uitvoering van het werk zijn ze flexibel, verandering in wensen kunnen ook tijdens de bouw uitgevoerd worden. Goede communicatie over de uit te voeren werkzaamheden en de bijbehorende planning. Aardige en vakbekwame medewerkers.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Garage/schuur
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Je kan je geen betere aannemer wensen

Vindt eens een aannemer die én goed communiceert, én goed plant en begroot, én creatief en vakkundig “onvermijdelijke zaken waar je in iedere bouw wel tegen aanloopt” goed aanpakt en oplost…….. Wel, die hebben wij gevonden. Hans gaat niet over 1 nacht ijs en houd regie, Huub is een pragmatisch vakman en van vele markten thuis. Samen staan ze hun mannetje, gaan voor kwaliteit en werken gestaag naar het eindresultaat dat er mag wezen. En altijd in overleg met de klant. We geven niet zo snel tienen, maar hier maken we graag een uitzondering: we zijn dan ook behalve onder de indruk enorm tevreden !!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Dak, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Top aannemer! Kwalitatief uitstekend werk geleverd!

Zeer vakkundige aannemer. Altijd correct en levert een vakkundige totaal offerte. Alle meerwerk altijd keurig geoffreerd en uitgewerkt. Hans heeft samen met Huib hun onderaannemers uitstekend werk geleverd. Mochten we in de toekomst nog een klus hebben dan zouden we graag weer met ze in zee gaan.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Vakmanschap tot op de millimeter

Hans en Huib hebben bij ons een flinke aanbouw gedaan. Offerte is zeer nauwkeurig en gedetailleerd. Je weet van te voren waar je voor betaald en komt voor minimale onverwachte kosten te staan. Al het meer werk wordt netjes steeds opnieuw geoffreerd. Uitvoering is zeer netjes gegaan, alles steeds in overleg. Ook alle andere partijen die werk hebben uitgevoerd onder Hans zijn zeer netjes en vriendelijk te werk gegaan. We zijn ontzettend blij met onze nieuwe aanbouw.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Vakwerk voor een eerlijke prijs

Hans en Huib zijn vakmannen in hart en nieren. Als wij zeggen "Joh, doe er een dot lijm achter en het zit vast", reageert Hans met "het moet wel goed gebeuren". Zo doet hij al zijn werk. Hij zorgt dat alles tot op de millimeter past. Problemen kent hij niet, hij ziet het als een uitdaging en vindt ook altijd een goede oplossing. Geeft ook gaandeweg het project goede adviezen. Vraagt ook altijd naar de wens van ons en past zich daarop aan. Denkt mee aan betere oplossingen dan de architect bedacht had op papier. Het eindresultaat mag er daarom ook wezen. Wij hebben een prachtige nieuwe aanbouw, waar wij nog jaren van zullen genieten. We zullen de gezellige koffie momentjes met jullie missen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Aannemer die met je meedenkt en uitstekend werk levert.

Bij de uitvoering van het werk aan de aanbouw aan ons huis met bouwjaar 1969 moest de aannemer zijn creativiteit gebruiken om onverwachte uitdagingen op te lossen. Dat is heel goed gelukt en wij zijn zeer tevreden met het resultaat! Ook het vakmanschap van de ingeschakelde specialisten was geweldig.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Fijne aannemer die houdt van zijn vak

Aannemersbedrijf Boersma heeft bij ons een flinke verbouwing gedaan. Een enorme uitbouw en verbouwing van de garage. In de gesprekken werd er veel overlegd en afgestemd. Dit zorgt voor een goede afstemming rondom verwachtingen. Uiteindelijk is de bouw super netjes en professioneel gedaan. Niet even snel een muurtje maar duidelijk vakmensen die houden van hun vak en doen dit met aandacht. Fijn en prettig in de omgang. Ruimen hun rommel op en denken met je mee in het bewoonbaarheid. Ook met de mensen waarmee Hans samenwerkt zijn fijne mensen. Van iedereen vraagt het wat zon verbouwing maar met Hans was het goed te doen. Zeker een aanrader als je iets goeds wilt.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping, Aanbouw/dakopbouw, Garage/schuur
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Mooi werk en goede service

Vanwege thuisverpleging van mijn vrouw moest onze badkamer snel gerenoveerd worden. De firma Boersma heeft snel en goed werk geleverd. Als service heeft Boersma BV bovendien een loszittende trapleuning vastgezet.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer

Betrouwbaar en kwaliteit in goed overleg en conform afspraken

De werkzaamheden betroffen een aantal verbouwingen aan draagmuren en plaatsen van deuren. De afwerking deed ik zelf. De aanpak is professioneel met inschakeling van een ingenieur voor veiligheids berekeningen. Tijdens de aanpak werd doorgewerkt en de overlast geminimaliseerd. Wij zijn zeer tevreden over het resultaat. De relatie was open en eerlijk met veel adviezen over de afwerking.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging

Betrouwbaar en goede service

Zeer goed aannemersbedrijf. Er wordt zeer secuur gewerkt. Goede materialen gebruikt en het eindresultaat mag er zijn.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige, Beglazing en kozijnen

Goede snelle service en vriendelijk

Goede service, heel erg tevreden over het eind resultaat. Vriendelijke mensen die echt een mooi eind resultaat hebben laten zien. Plafond strak getrokken en de elektra wat via de vloer moest lopen goed uitgevoerd rekening houdend met de vloerverwarming. We zijn zeer tevreden

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Via via in contact gekomen voor een kleine herstelreparatie. Zeer correct, netjes en kundig afgehandeld

• Orde en netheid
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Over Bouwnu