Mooi werk en goede service

Vanwege thuisverpleging van mijn vrouw moest onze badkamer snel gerenoveerd worden. De firma Boersma heeft snel en goed werk geleverd. Als service heeft Boersma BV bovendien een loszittende trapleuning vastgezet.

• Ging het om een (ver)bouw project? Badkamer

Betrouwbaar en kwaliteit in goed overleg en conform afspraken

De werkzaamheden betroffen een aantal verbouwingen aan draagmuren en plaatsen van deuren. De afwerking deed ik zelf. De aanpak is professioneel met inschakeling van een ingenieur voor veiligheids berekeningen. Tijdens de aanpak werd doorgewerkt en de overlast geminimaliseerd. Wij zijn zeer tevreden over het resultaat. De relatie was open en eerlijk met veel adviezen over de afwerking.

• Ging het om een (ver)bouw project? Indelingswijziging

Betrouwbaar en goede service

Zeer goed aannemersbedrijf. Er wordt zeer secuur gewerkt. Goede materialen gebruikt en het eindresultaat mag er zijn.

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige, Beglazing en kozijnen

Goede snelle service en vriendelijk

Goede service, heel erg tevreden over het eind resultaat. Vriendelijke mensen die echt een mooi eind resultaat hebben laten zien. Plafond strak getrokken en de elektra wat via de vloer moest lopen goed uitgevoerd rekening houdend met de vloerverwarming. We zijn zeer tevreden

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige
  • Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Via via in contact gekomen voor een kleine herstelreparatie. Zeer correct, netjes en kundig afgehandeld

• Ging het om een nieuwbouw project? Appartement

Over Bouwnu