Goede kwaliteit en service

Er wordt duidelijke uitleg gegeven mbt de mogelijkheden voor inlijsten of opspannen. Vriendelijk en servicegericht.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snelle service en top kwaliteit

Aanbevolen en ben blij met het resultaat.

Super fijne geholpen!

Wij hadden een poster van bergtoppen met een onmogelijke maat en die is netjes met goed betaalbaar advies ingelijst. Zijn heel tevreden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne service en werkelijk prachtig resultaat

De ingelijste foto is zoveel meer tot zijn recht gekomen. Kleur van het passe-partout en lijst zijn een perfecte match. Dank en graag tot een volgende keer.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Klantvriendelijk, professioneel en zeer bekwaam

Zeer prettig geholpen en te woord gestaan. Het affiche was prachtig ingelijst en de lijst en passe-partout pasten perfect samen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vakkundig en zeer nauwkeurig!

Na jaren was mijn borduurwerk af en wilde ik het in laten lijsten. Via Google kwam ik bij All-In Inlijststudio terecht. Eerst gevraagd wat hun werkwijze was. Zeer duidelijk en open alles doorgesproken en de keus werd aan mij gelaten wie het werk op zou spannen. Gezien het vertrouwen wat ik meteen al had vanwege de precisie omtrent de werkwijze, heeft de mevrouw mijn werk opgespannen en mijnheer het werk ingelijst. Tevens had ik om een ander borduurwerk dezelfde lijst laten maken. Binnen korte tijd waren beide werken klaar en was ik meer dan sprakeloos van het resultaat! De openheid, transparantie en het vakkundige advies en werkwijze zijn voor mij een reden om deze studio aan te bevelen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Gastvrijheid, kwaliteit en passie in één...

Reinier en Ingrid Volkersz denken goed met je mee als het gaat om een passende omlijsting voor schilderijen. In mijn geval betrof het vier werken van een uiteenlopend genre: drie van de Vughtse schilder Reinier Pijnenburg (1884-1968) en één van 'n onbekende Brusselse straatartiest die in 1991 een spuitbus hanteerde. Liefde voor hun ambacht en gedegen kennis van zaken zorgden ervoor dat ik met vertrouwen mijn vier schilderijen bij hen achterliet om te worden gereinigd en om bij twee tevens zorg te dragen voor een passende omlijsting waaronder het moderne strakke werk uit het Brusselse. Reinier en Ingrid hebben op hun eigen persoonlijke wijze zorg gedragen voor een verrijking van mijn woning. Hartelijke dank daarvoor.

Gewoon uitstekend!

Zeer vriendelijke mensen, tijd voor een praatje, eerlijk. Professioneel, meedenkend, hart op de goede plaats.

Geweldige service

Zoals verwacht top service en vakmanschap. Ik ga hier zeker terug komen voor verdere projecten.

Vakkundig inlijstwerk

Voor een zakelijke relatie twee t-shirts laten inlijsten, met passe-partout en uitgesneden vak met beschrijving. Zag er heel netjes uit, goed advies gekregen bij te kiezen materialen en kleuren. Zelfs het verzendklaar verpakken naar Azië was perfect geregeld. Goede communicatie over status van de opdracht.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Soepel verloop in gelijkgestemde keuze.

Goede aandacht voor elk aspect. Vrije keuze die nagenoeg overeen kwam. Uitstekend!

Snel en proffesioneel

Goed advies, mooi afgestemd op de prent . Vriendelijke enmpersoonlijke service

grote deskundigheid en vriendelijkheid

Wij kregen goede adviezen voor 2 nieuwe lijsten. Het zijn 2 nieuwe schilderijen geworden wat uitstraling betreft. Hij had alle tijd om tot voor ons de juiste keuze te komen.

zeer tevreden

vakmanschap afgeleverd

• Service N.v.t.

Super service

Ik ben heel vriendelijk en professioneel geholpen! Snelle service! Heel fijn dat ik mijn inlijsting voor mijn verjaardag in huis had! Ik geniet er elke dag van!

Super vriendelijk

Duidelijke uitleg en afspraken die ook na gekomen worden. Mijn schilderij zit er top uit.

Super goed en nauwkeurig

Ik heb een canvas doek laten bespannen. Er zat door de verf een plooi in maar deze is keurig rechtgetrokken. Ook zijn de hoeken keurig gevouwen.

helemaal naar tevredenheid

zeer tevreden alles helemaal naar wens

Snel en doeltreffend

Snelle levering en vakwerk!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service en advies. Meerdere mogelijkheden qua lijsten en glas dus genoeg keuze.

Kennis van zaken

Makkelijk bereikbaar, vriendelijke ontvangst en vooral kennis van zaken. Er werd moeite gedaan om aan mijn vraag te kunnen voldoen

Vriendelijke behandrling

Goed advies en erg vriendelijk en professioneel

• Deskundigheid/Vakmanschap

Standaard is niet goed genoeg.

Hier word je echt deskundig geholpen om een mooi eindresultaat te krijgen. Overal is een oplossing voor, ook al denk je vantevoren dat het wel eens lastig kan worden, niet dus. Dikke pluim!

Deskundig en netjes geholpen

Ik ben vriendelijk en geduldig geholpen met het maken van een keuze van een omlijsting van een schilderijtje. Het resultaat was prima. Ik vond het lijstje wel wat prijzig, maar dat was omdat het buiten het standaardwerk viel (kleur moest worden aangepast).

Lervert keurig werk

Er wordt goed meegedacht in een prettige en coronaproof omgeving. Het resultaat was precies volgens mijn verwachting.

Over All-In Inlijst Studio Oisterwijk

In 2012 zijn wij van start gegaan met ALL-IN Inlijststudio Oisterwijk. Na jarenlange ervaring in het inlijst vak wilden wij graag in een relaxte sfeer advies geven aan mensen, die wensen hebben op het gebied van inlijsten. Naast het feit dat wij een goede service verlenen, hechten wij zeer aan de kwaliteit van ons product. Wij nemen de tijd voor u, zodat we in overleg tot hét juiste resultaat komen. Ook voor uw kantoor, restaurant of hotel kunnen wij u behulpzaam zijn bij het uitkiezen van kunst, fotografie of andere beelddragers. Onze grafische achtergrond is daarbij van groot nut. Wij lijsten het werk voor u in en kunnen tevens de wanden voor u inrichten. Vraag vrijblijvend offerte aan.