compleet en keurig

Goede inschatting, fijn advies en correcte uitvoering.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel profesioneel, vriendelijk, weet veel over het vak.

Het schilderij dat ik gebracht had is erg mooi opgeknapt. Eerst een gesprek wat de wensen zijn en uitleg wat er mogelijk is. Is het zover klaar dan kom je weer om te kijken naar het resultaat en daarna wordt het helemaal afgewerkt. Samen met zijn vrouw een goed team!! Super blij mee.

Professioneel advies en vakwerk

Goed en eerlijk advies, prima afwerking

Perfect.

Hier bent u echt op het juiste adres voor het inlijsten. Ze nemen echt de tijd met deskundige uitleg over wat je wensen zijn. Echt een aanrader vakmanschap is meesterschap op dit adres.

Meedenken en advies

Er wordt meegedacht en advies gegeven over het te maken product.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed advies en prachtig resultaat!

Je voelt meteen dat jouw kunstwerk in goede handen is. Het resultaat mag er zijn! Het werk komt nu nog beter tot zijn recht.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snelle service en prachtig resultaat !

Gezellig en goed advies

gezellig en goed advies

Goed werk geleverd

Goed werk geleverd

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne samenwerking en mooi resultaat

Wij zijn erg blij met de geleverde service, het prettige ontvangst en de mooie inlijsting.

Erg persoonlijk

Er wordt alle tijd genomen om van een goed advies voorzien te worden. Service is uitstekend, en contact loopt soepel

Top bedrijf!

De eigenaar is zeer servicegericht. Zijn werk doet hij met volle passie en liefde. Is zeer creatief en hij laat je niet gaan totdat je zelf echt tevreden bent. De adviezen en het leveren van kwaliteit zijn super en professioneel. Ik kan dit bedrijf echt iedereen aanraden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Eigenaar heeft meegedacht en snel gehandeld

Prima service en fijn dat men in oplossingen denkt, ook bij afwijkende maten van mijn print in een lijst met standaard maten. Resultaat was prima.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed advies en erg mooie lijst!

Ik ben goed geholpen en erg blij met het eindresultaat. Als ik nog een keer iets wil laten inlijsten, kom ik zeker terug.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zoals gewoonlijk weer geweldig geholpen. Van de intake tot het restauratie werk. Van het advies tot het eindresultaat. Graag tot de volgende keer.

• Deskundigheid/Vakmanschap

UItstekend en vriendelijk geholpen op zeer professionele wijze!

Ik kreeg goede en echt professionele raad en advies in een fijne en rustige omgeving.

Fantastische service!

Ik had een spoedklusje en ondanks dat het last minute was werd er met alle aandacht geluisterd naar de wensen en binnen de deadline een prachtig product geleverd. Ik ben een fan!

• Deskundigheid/Vakmanschap

goede hulp gekregen bij het kiezen van de lijsten

snel klaar en het resultaat is prachtig

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed advies, fijne uitleg, prettig contact

Als je een kunstwerk toch anders wil, is professioneel advies fijn. We hadden geen referentie en dus was het spannend om naar een lijstenstudio te gaan. En wat een goede keus! Hij nam tijd voor ons. En we hebben heel veel geleerd. En met het juiste advies hebben we het gevoel dat we onze eigen keuze hebben kunnen maken. Die ruimte is er. En dat is ook de wijze waarop All-In Inlijst studio werkt. Van harte aan te bevelen.

professionaliteit

vriendelijke geholpen en alle tijd voor uitleg

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vakkundig advies en zorgvuldige realisatie

Het inlijsten van een schilderij vraagt meer dan even een wissellijstje halen. Ik ga voor goed advies en vakmanschap.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk geholpen, met geduld en kennis van zaken.

Ik was hier voor het reinigen van een schilderij met rookaanslag. Ons schilderij werd keurig gereinigd en opnieuw gevernist, ook werd uit eigen iniatief het ophangtouw vervangen voor een stalen versie en werden er viltjes aan de achterzijde geplaatst om de muur niet te beschadigen. Ook had men vrijblijvend een advies om ons schilderij van een passende lijst te voorzien. Kortom een aanrader...

• Deskundigheid/Vakmanschap

Secuur, op de persoon gericht en neemt de tijd voor cliënt en keuze.

Er is alle tijd genomen om tot een goede keuze te komen. Er worden allerlei mogelijkheden aangereikt, maar het besluit ligt bij de klant. Heel secuur aangesloten op wens en mogelijkheden. Ruim de tijd in een ontspannen en rustige sfeer. En het resultaat is prachtig! Wachttijd valt reuze mee.

Goed advies - Perfecte uitvoering

Goede communicatie en een duidelijk en begrijpelijk advies voor het inlijsten van 2 unieke uitgaves van National Geographic. Het resultaat is boven verwachting.

Over All-In Inlijst Studio Oisterwijk

In 2012 zijn wij van start gegaan met ALL-IN Inlijststudio Oisterwijk. Na jarenlange ervaring in het inlijst vak wilden wij graag in een relaxte sfeer advies geven aan mensen, die wensen hebben op het gebied van inlijsten. Naast het feit dat wij een goede service verlenen, hechten wij zeer aan de kwaliteit van ons product. Wij nemen de tijd voor u, zodat we in overleg tot hét juiste resultaat komen. Ook voor uw kantoor, restaurant of hotel kunnen wij u behulpzaam zijn bij het uitkiezen van kunst, fotografie of andere beelddragers. Onze grafische achtergrond is daarbij van groot nut. Wij lijsten het werk voor u in en kunnen tevens de wanden voor u inrichten. Vraag vrijblijvend offerte aan.