Gewoon goed en goede uitleg wat ze gaan doen

uitstekend

uitstekend

Uitstekend.

Uitstekend.

Kundige praktijk

Hartelijk!

Super vriendelijke behandelaars en proberen het uiterste eruit te halen om je te kunnen helpen echte aanrader

Heel goed

Ik heb de behandeling heel fijn en persoonlijk ervaren

• Medewerkers N.v.t.
  • Telefonische bereikbaarheid N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht

Mijn gebit past prima boven zit hij geweldig goed onder kan ik helaas niet inhouden omdat ik al 25 jaar geen onder gebit draag super aandacht heeft Jules van Noort dank je daarvoor

• Persoonlijke aandacht

Service is buiten verwachting, ze doen wat gedaan moet en zeuren niet over regeltjes.

Nadat mijn moeder door een val haar prothese had gebroken en er zelfs stukjes waren afgebroken die niet meer te vinden waren, kwam Jules buiten werktijd nog even bij haar langs om haar prothese op te halen. Toen bleek dat er stukjes weg waren, kwam hij nog een keer terug om haar te laten happen en kon daarna de prothese repareren – ongeveer in 4x minder tijd dan er normaalgesproken voor staat. De vakkundigheid kan ik niet beoordelen, maar de service was buitengewoon, persoonlijk en maatwerk, zonder aarzeling of gezeur over regeltjes. Daarnaast was elk telefonisch contact prettig en efficient. Je zou bijna wensen dat je een prothese hebt waar iets aan moet gebeuren, zodat je Jules en zijn vrouw kunt inschakelen!

• Vakkundigheid N.v.t.

Mijn behandeling door Zoon Steven was geweldig

Hij nam alle tijd om problemen met het aanpassen op te lossen . en niet te vergeten , de vriendelijkheid die bij de firma iedereen heeft , Compliment ....

Uitstekende vakman

Vader en zoon; innemend, geduldig luisterend en behulp-/zorgzaam.

Top service

Top service gehad met 3d gebit. Snel geregeld en na levering wat druk plekken. Na een telefoontje kon ik meteen komen.

Heel goed bevallen

Vanaf de eerste kennismaking tot aan het eind resultaat prima begeleid en een goed passende protese. Vakwerk !!

Duidelijke comunicatie

Ondanks de Corona problematiek heeft Jules mij toch willen helpen. Alles werd veelvuldig ontsmet. Uiteindelijk heb ik weer een goede, mooie en stevige nieuwe prothese geplaatst gekregen. En daar ging het mij om. Groet Jos Minneboo

• Persoonlijke aandacht

professioneel en met veel geduld

p

goede behandeling

prima bedrijf goed kennis

• Persoonlijke aandacht

Ik ben uitstekend geholpen en zeer tevreden.

Zeer vakkundig werk verricht. Zowel op vakkundigheid en klantvriendelijkheid, ben ik zeer tevreden. Ik heb niets aan te merken en ik zou een ieder adviseren/aanbevelen, om naar deze kliniek te gaan. Het resultaat van mijn prothese, (boven- en onderkaak), was boven verwachting. Mvg Geertruida

geweldige protese

ik heb een schitterende protese.Nog nooit,ik draag al heel lang een protese boven en onder,maar nog nooit zo'n mooie gehad. Ik ben er heel blij mee. ontzettend bedankt voor de manier waarop ik behandeld ben in alle opzichten.Tot in de puntjes. ik kan jullie praktijk ten zeerste aanbevelen. Mvg,Hermine

helemaal GEWELDIG !!!!!!!!!!!!!!!!

Echte vakman die weet wat ie doet !!!!!!!!

• Persoonlijke aandacht

Veel zorg besteed aan het maken van een nieuwe protese.

Van de eerste intake tot de laatste service bij het maken van een nieuwe protese een hele goede ervaring. Kortom het was perfect!

• Persoonlijke aandacht

Dankzij Jules en Steven een goed passende prothese!

Ik heb hele goede ervaringen met Jules en Steven. Ze hebben ruim de tijd genomen om nu wél een passende prothese te maken. De vorige was door een andere praktijk gemaakt en gewoon slecht. Mijn kaak is nogal een probleem geval, maar zij hebben het toch voor elkaar gekregen om de prothese goed passend te krijgen. Eindelijk kan ik weer normaal kauwen! Ook hele fijne en "normale" mensen in de omgang. Veel tandartsen en -techniekers hebben het m.i. nogal hoog in de bol. Dat is bij hen absoluut niet het geval. Je bent daar meteen op je gemak. Super bedankt heren!

Erg tevreden

Jules van Noort heeft mijn moeder erg goed geholpen met een nieuw gebit prothese, nadat zij erg teleurgesteld geraakt was na vorige afspraken in Tilburg die haar niet konden helpen na vele keren geweest te zijn. Het is nu even wennen aan haar nieuwe gebit maar dat komt vast goed! Met vele dank.

• Persoonlijke aandacht

Voelde mij zeer welkom. Fijne sfeer. Jules is een echte vakman. Met engelengeduld.

Heel gemoedelijk!

Je wordt op een rustige manier ontvangen en ze leggen je goed uit wat er allemaal gaat gebeuren. Ik heb het als heel prettig ervaren.

• Persoonlijke aandacht

Heel snel geholpen, zelfs op zondag ♥️

Staat klaar met oplossingen. Ben zo vreselijk blij met deze meedenker.

Erg Fijn

Goede uitleg eerlijk en direct dat is echt fijn ! Mijn begin fase maar zal hier blijven komen gevoel is goed en men is vriendelijk denken mee kortom Kan me geen betere Tandprothetiek wensen.

• Behandeling N.v.t.

Over Jules van Noort Tandprothetiek

Gediplomeerd tandtechnisch specialist Jules van Noort studeerde in 2016 af aan de faculteit Gezondheidszorg van Hogeschool Utrecht waar hij een vierjarige (deeltijd) opleiding volgde voor tandprotheticus. Inmiddels is zijn zoon Steven ook bezig met dezelfde opleiding zodat een goede prothese voor de toekomst gegarandeerd blijft. Jules wil zich vooral richten op ouderen met een totaal gebit. “Mensen weten vaak helemaal niet hoe het met hun prothese is gesteld. Met een (goed) passend gebit kun je beter kauwen. Daardoor worden je hersenen getraind. Het zorgt voor een goede doorbloeding en helpt gezondheidsklachten te verlagen. De juiste prothese is de basis van een goede gezondheid.”