Hele aardige, goed luisterende maar vooral zeer vakkundige tandprotheticus!!

Vanaf het eerste bezoek heb ik de heer van Noort als een zeer bekwame vakman ervaren maar bovendien luistert hij goed naar de wensen van de patient, is empatisch en streeft naar perfectie. Door zijn jarenlange ervaring weet hij precies wat je bedoelt en hij doet meer dan ik van hem gevraagd had. Daardoor ben ik zeer tevreden en kom voor de eventuele nazorg graag weer bij hem in zijn praktijk terug.

• Persoonlijke aandacht

Je wordt heel goed geholpen

Ben heel tevreden hoe hij met je om gaat.

zeer goed

heel vakkundig en zeer geduldig niet snel tevreden

• Persoonlijke aandacht

Fantastisch geholpen in een fijne sfeer

goed en correct

goed en correct

Kwaliteit werk geleverd!

Review Jules van Noort. Tandprotheticus in Eindhoven. Jules heeft voor mij een klikgebit gemaakt als alternatief voor een kunstgebit. Dit klikgebit klikt weer vast op een stegconstructie aan implantaten Het klikgebit zelf heeft hij weer versterkt met een metalen plaat. Enkele jaren geleden heeft Jules voor mijn bovenkaak -maar dan zonder metalen versterking- dezelfde techniek toegepast. Ik ben hierover zeer te spreken, niets dan lof voor beide stukjes vakwerk. Jules bedankt.

Vakman met geduld

• Persoonlijke aandacht

Een zeer vriendelijke en kundige man

Zoveel uitleg en eindeloos geduld wat dus resulteert in een prima passend goed gebit.

• Persoonlijke aandacht

Prima advies en behandeling.

Goed passende prothese gemaakt en in weinig sessies afgeleverd.

• Persoonlijke aandacht

Ik heb een geweldige en zeer professionele behandeling gehad!!!

Ik heb zelden zo'n precies en secuur iemand meegemaakt als Jules van Noort en ben heel blij met het eindresultaat!!

Fijne samenwerking

Goede ervaring. Iedere keer dat ik bij Hr. Jules in de stoel zat. Laatste keer was moeilijk omdat het gebit pijn deed. Maar de kaken/ mond moet eerst wennen.......

Super geweldig geholpen

Ik zou iedereen Jules van Noort Aan bevelen, er wordt tijd voor je genomen Vriendelijke man die zijn vak perfect uitvoert Hier 1 tevreden klant Dankje voor de goede zorg

• Persoonlijke aandacht

Zeer kundig, vriendelijk en je kunt altijd meteen terecht met problemen. Jules en Catharina zijn top!

Een heel deskundige man.

Mijn tweede gebitsprothese hier laten maken en zo blij mee.Ga nooit meer ergens anders naar toe. Al meerdere mensen doorgestuurd en iedereen dolgelukkig..

• Persoonlijke aandacht

Prima behandeld. Prothese subliem. Fijne ervaring met Jules van Noort. Zal hem zeker aanbevelen

Aanrader goede tandprothetiek.

Vaakkundigge man goed ontvangst. Deze man geeft je wat je wil. En luistert naar je wensen.

• Persoonlijke aandacht

Jules is een man die zeer goed werk leverd

Ik vind dat Jules een kunstenaar is die zelfs een zeer ingewikkelde proteze voor mij maakten wat ook direct na klaar te zijn goed past. Mijn dank is groot

• Persoonlijke aandacht

Super fijne service,maakt tijd voor je vrij

Zeer tevreden,,

vriendelijk, geduldig Perfect!!

• Persoonlijke aandacht

Prettig geholpen en snel een mooi nieuw gebit

Het proces is prettig en kundig verlopen. Zelfs het onder gebit is prima! Daar moest rekening gehouden worden met nog een aantal eigen tanden.

uitstekend

ik ben heel blij ,prothese zit heel goed en snel klaar

• Persoonlijke aandacht

Fijne, vriendelijke mensen en een supersterke prothese!

Jules en zijn team zijn fijne, down to earth mensen die heel mooi werk afleveren! Je krijgt goede adviezen en als er iets is, hoef je maar te bellen en ze maken tijd voor je. Voor mij absoluut de tandtechnieker waar ik me vertrouwd voel en waar ik zeker terug ga, mocht er wat zijn.

• Persoonlijke aandacht

Hij stelt mijn op me gemak.

Hij is aardig en stelt je op je gemak.

Menselijk geholpen en vriendelijk

Over Jules van Noort Tandprothetiek

Gediplomeerd tandtechnisch specialist Jules van Noort studeerde in 2016 af aan de faculteit Gezondheidszorg van Hogeschool Utrecht waar hij een vierjarige (deeltijd) opleiding volgde voor tandprotheticus. Jules wil zich vooral richten op ouderen met een totaal gebit. “Mensen weten vaak helemaal niet hoe het met hun prothese is gesteld. Met een (goed) passend gebit kun je beter kauwen. Daardoor worden je hersenen getraind. Het zorgt voor een goede doorbloeding en helpt gezondheidsklachten te verlagen. De juiste prothese is de basis van een goede gezondheid.”