Zeer kundig

Geweldig geholpen past goed en ben er zeer tevreden over.

• Persoonlijke aandacht

Ben herboren Jules van Noort tandprothetiek zijn echte vakmensen !!

Na JAREN ellende en meerdere protheses verder kwam ik bij Jules, heb mijn lach weer terug zooo mooi en fijn zijn mijn nieuwe protheses ben herboren geen spanning meer in mijn gezicht!!!! Ik beveel iedereen die problemen of een nieuwe prothese nodig heeft Jules van Noort aan !! Thanx Jules

• Persoonlijke aandacht

Menige tandtechnicus heeft moeite gehad voor mij een prothese te maken dus voor mij altijd weer stress. Zo ook nu maar Juul van Noort heeft het heel goed opgepakt. Met geduld, vriendelijkheid, de tijd en vakmanschap heeft hij het voor mij geregeld. Dank je wel Juul wennen moet altijd maar dat komt vast goed. Vriendelijke groeten Marijke Meijer-de Lang.

Ik ben tevreden

Beste ik ben helemaal tevreden over uw werk netjes op tijd sociale je doet prima met je zoen en vrouw .

• Persoonlijke aandacht

Prettig behandeld met een perfect eindresultaat.

Ben netjes en vakkundig geholpen. Er werd geluisterd naar mijn wensen en vragen werden duidelijk beantwoord.

• Persoonlijke aandacht

Na een vervelende ervaring van een andere praktijk kon ik hier meteen terecht.ik voelde me echt serieus genomen en kon ook meteen worden geholpen! Er werd goed geluisterd na mijn wensen en ben meer dan tevreden! Dank je wel voor alles

• Persoonlijke aandacht

Goed geholpen wat ze tegenwoordig allemaal kunnen techniek staat voor niks.

Prima geholpen

Goed geholpen door Steven

Perfecte prothese

Op een vriendelijke manier keurig en vakkundig op maat gemaakt, het zit als gegoten!

• Persoonlijke aandacht

doen er alles aan om tevreden te zijn

zeer fijne tandtechniekers, ben na paar keer terug te moeten voor aanpassing, van boven gebit, tevreden mens

• Persoonlijke aandacht

excellent with a big smile

Uitstekende behandeling, alles werd duidelijk en helder uitgelegd. Jules had al tijd voor je. Was zeer professioneel en vakbekwaam. Prima afhandeling met top resultaat. A job well done!

Erg fijne service

Ze zijn allemaal erg behulpzaam en vriendelijk. Jules is zo een goede man, geduldig, grappig en luistert vooral heel goed naar wat jij wilt. Ik zou hem absoluut aanraden en geef op alle punten 5 sterren!

super geholpen

super geholpen.laat jules niet vragen maar vertel hem wat u wilt en wat u voelt bij plaatsen gebit daar is Jules mee geholpen om voor u een passend gebit te maken dan heeft u later ook minder of geen klachten.

• Persoonlijke aandacht

Gewoon goed en goede uitleg wat ze gaan doen

uitstekend

uitstekend

Uitstekend.

Uitstekend.

Kundige praktijk

Hartelijk!

Super vriendelijke behandelaars en proberen het uiterste eruit te halen om je te kunnen helpen echte aanrader

Heel goed

Ik heb de behandeling heel fijn en persoonlijk ervaren

• Medewerkers N.v.t.
  • Telefonische bereikbaarheid N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht

Mijn gebit past prima boven zit hij geweldig goed onder kan ik helaas niet inhouden omdat ik al 25 jaar geen onder gebit draag super aandacht heeft Jules van Noort dank je daarvoor

• Persoonlijke aandacht

Service is buiten verwachting, ze doen wat gedaan moet en zeuren niet over regeltjes.

Nadat mijn moeder door een val haar prothese had gebroken en er zelfs stukjes waren afgebroken die niet meer te vinden waren, kwam Jules buiten werktijd nog even bij haar langs om haar prothese op te halen. Toen bleek dat er stukjes weg waren, kwam hij nog een keer terug om haar te laten happen en kon daarna de prothese repareren – ongeveer in 4x minder tijd dan er normaalgesproken voor staat. De vakkundigheid kan ik niet beoordelen, maar de service was buitengewoon, persoonlijk en maatwerk, zonder aarzeling of gezeur over regeltjes. Daarnaast was elk telefonisch contact prettig en efficient. Je zou bijna wensen dat je een prothese hebt waar iets aan moet gebeuren, zodat je Jules en zijn vrouw kunt inschakelen!

• Vakkundigheid N.v.t.

Mijn behandeling door Zoon Steven was geweldig

Hij nam alle tijd om problemen met het aanpassen op te lossen . en niet te vergeten , de vriendelijkheid die bij de firma iedereen heeft , Compliment ....

Uitstekende vakman

Vader en zoon; innemend, geduldig luisterend en behulp-/zorgzaam.

Top service

Top service gehad met 3d gebit. Snel geregeld en na levering wat druk plekken. Na een telefoontje kon ik meteen komen.

Heel goed bevallen

Vanaf de eerste kennismaking tot aan het eind resultaat prima begeleid en een goed passende protese. Vakwerk !!

Over Jules van Noort Tandprothetiek

Gediplomeerd tandtechnisch specialist Jules van Noort studeerde in 2016 af aan de faculteit Gezondheidszorg van Hogeschool Utrecht waar hij een vierjarige (deeltijd) opleiding volgde voor tandprotheticus. Inmiddels is zijn zoon Steven ook bezig met dezelfde opleiding zodat een goede prothese voor de toekomst gegarandeerd blijft. Jules wil zich vooral richten op ouderen met een totaal gebit. “Mensen weten vaak helemaal niet hoe het met hun prothese is gesteld. Met een (goed) passend gebit kun je beter kauwen. Daardoor worden je hersenen getraind. Het zorgt voor een goede doorbloeding en helpt gezondheidsklachten te verlagen. De juiste prothese is de basis van een goede gezondheid.”