Goede voorlichting en service

Goede service en vakkundigheid

Een hele goede tandtechnieker

Hij kan goed luisteren,en vertelt wat wel en niet kan. Hij heeft alle tijd en geduld voor de persoon. De prothese paste perfect.

perfecte pasvorm

Denken goed mee. Leveren uitstekend werk, en goede nazorg

Vakmannen

• Persoonlijke aandacht

100%vakkennis, alle tijd, plezierig!

Jules is een vakman die kwaliteit en kwantiteit boven snel geld verdienen stelt. Kortom een fijne ervaring en de protheses passen perfect.

Gewoon goed

Alles in 1 keer goed gemaakt.

Super geduldig

Mijn ervaring is heel goed,neemt de tijd en luistert goed.

vriendelijk

mooi op tijd ,vriendelijk, goed geholpen

• Persoonlijke aandacht

Heel erg vriendelijk en een geweldig resultaat!

Steven van Noort heeft me geholpen en wat een fijne en goede is dat! Hij heeft geluisterd naar wat ik wilde en hij heeft het precies zo gemaakt. Papa van Noort: Het is hem wel degelijk gelukt :) . Ik ben erg blij met het resultaat en kan deze praktijk dan ook voluit aanbevelen. Nogmaals dankjewel Steven. Wendy.

• Persoonlijke aandacht

Een kunstenaar die in een keer perfect werk aflevert.

Geweldig gedaan

• Persoonlijke aandacht

Heb nog nóóit zo relaxed in een tandarts stoel gezeten als bij Jules.

Zeer tevreden uitstekend uitgelegd wat er ging gebeuren. Vriendelijk en relaxed aan het werk. Al bij al een zeer tevreden klant.

• Persoonlijke aandacht

Ik ben super goed geholpen ze hebben zoveel geduld en staan voor je klaar

Goed en vriendelijk personeel

Vakkundig personeel en vriendelijke en hulpzame mensen

In een woord geweldig

Zeer goede deskundige netjes en correcte behandeling prothese zit super goed

• Persoonlijke aandacht

voordat ik goed en wel thuis was,werd ik al gebeld dat ik mn reeds volledig gebit kon ophalen:Klasse

• Persoonlijke aandacht

Door kapot gebit nu een nieuwe, geweldige dienstverlening, supervriendelijk

• Persoonlijke aandacht

Erg goed en kundig bedrijf

Steven heeft mijn moeder van 83 heel goed en begripvol en met veel geduld geholpen op thuislocatie .Alleen maar complimenten voor de rustige aanpak en duidelijke uitleg die hij had voor mijn zeer angstige en nerveuze moeder.

Deskundige behandeling.

De tandarts is een deskundige in zijn advies en behandeling. Tevens een tandarts die in duidelijke taal communiceert op een gewone manier.

Een fijne tandprothetiek

Aardig en eerlijke ze zijn vakkundig en denken met je mee en ze leggen alles goed uit

Fantastisch

Beste mensen ik ben zeer tevreden, ik kom zelf van Maarheeze om een mooi gebit protheses bij julie te laten maken .en dat is inderdaad heel goed geluk , dankzij Steven . Steven top nogmaals bedankt ben er heel erg blij mee Ik wens jullie hele fijne feestdagen en een gezond 2022. Mvg Riekie segers uit Maarheeze

• Persoonlijke aandacht

Werkt met veel zorg en precisie.

Ik ben erg blij met m'n nieuwe 3D prothese. Ik zie er nu zeker 10 jaar jonger uit. (hahaha)

• Persoonlijke aandacht

Goede service waar de klant nog koning(in) is.

Duidelijke en rustige uitleg over de behandeling eb een goed inlevingsniveau met hun klanten en een goede snelle service

Gewoon heel goed

Misschien iets vriendelijkere entree maar zeer vakkundig

Nvt

Nvt

Over Jules van Noort Tandprothetiek

Gediplomeerd tandtechnisch specialist Jules van Noort studeerde in 2016 af aan de faculteit Gezondheidszorg van Hogeschool Utrecht waar hij een vierjarige (deeltijd) opleiding volgde voor tandprotheticus. Inmiddels is zijn zoon Steven ook bezig met dezelfde opleiding zodat een goede prothese voor de toekomst gegarandeerd blijft. Jules wil zich vooral richten op ouderen met een totaal gebit. “Mensen weten vaak helemaal niet hoe het met hun prothese is gesteld. Met een (goed) passend gebit kun je beter kauwen. Daardoor worden je hersenen getraind. Het zorgt voor een goede doorbloeding en helpt gezondheidsklachten te verlagen. De juiste prothese is de basis van een goede gezondheid.”