Wat een top bedrijf!

We hebben een vrijstaande woning laten bouwen door Poppink, Ik zeg het nogmaals, een bouwbedrijf waar je u tegen kan zeggen. Ze denken mee met alles vanaf het begin tot het einde van de bouw. We waren op gesprek bij Ronald Van Rhee, projectvoorbereider. Man, man, man, als er iemand inzicht heeft, dan heeft hij dat. Wat zijn wij blij dat we voor bouwbedrijf Poppink hebben gekozen. Het hele proces is ontzettend fijn verlopen en het eindresultaat is prachtig. Wij bedanken het hele team of hun harde werk, inzet en natuurlijk voor het prachtige eindresultaat. Wie weet tot ziens. Met vriendelijke groet, familie Koelfat.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Zeer professionele aannemer die zijn afspraken nakomt!

Mijn ervaring met Poppink is uitstekend. Ze hebben mijn woning in Epe gebouwd tegen een concurrerend tarief en helemaal naar wens opgeleverd, waarbij gedurende de bouw de gemaakte afspraken zijn nagekomen! De woning is prachtig geworden en als er een volgende keer komt, ga ik zeker weer met Poppink bouwen!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Prima bouwbedrijf, zou de volgende weer door Poppink laten bouwen

Wij hebben het hele bouwproject prettig ervaren. Een bedrijf waar je gehoord en geholpen wordt van a tot z. Aardige medewerkers en vakmensen. Zijn blij met het eindresultaat.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Prettig bedrijf die met beidde voeten op de grond staat

Geweest voor een eerste gesprek op kantoor bij Bouwbedrijf Poppink. Heel veel informatie gekregen en duidelijke uitleg van de werk voorbereider Ronald gehad wat erg prettig was. Ook advies wat beter wel en niet konden doen. Uiteindelijk voor Poppink gekozen dit door zeer goed gevoel wat we hadden. Mochten vaak op de bouw kijken zelfs sleutel gekregen om tussentijds wat zelf te mogen doen . We hebben het als erg prettig ervaren hoe alles is verlopen. Een minpunt is dat alle nuts en media voorzieningen door een adviseur zou worden uitgevoerd. Alles was aanwezig behalve de media kabel in de meter kast. De contact persoon gebeld die hier over gaat en deze zei tja moeten jullie zelf nu maar regelen. Na 3 maanden en zelf het geregeld te hebben is het eindelijk zo ver we hebben internet. Dit Gaat buiten Poppink om maar goed om te weten.

laagdrempelig know nonsense

Wat zal ik zeggen... Het is niet voor niets dat nu wij wederom een nieuw huis mogen bouwen weer voor bouwbedrijf Poppink hebben gekozen. Ze zijn laagdrempelig, er is een contactpersoon zowel op kantoor als op de bouw. Vrijwel altijd is direct contact mogelijk, er zijn korte lijntjes. De bouw is goed en degelijk. De prijs kwaliteit verhouding is goed. Onze vrijstaande woning is in 6 maanden gebouwd, sneller dan de oorspronkelijke planning. Wij zijn dik tevreden!!

Erg vloeiend

Super bedrijf om mee te werken. Ons huis is netjes en optijd geleverd. Alles keurig nageleefd en super vriendelijke personeel en vloeiend communicatie. Zeer aangeraden!!!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Als ik nog een keer ga bouwen, weer met Poppink!

Wij zijn bij bouwbedrijf Poppink terecht gekomen via de woningbeurs. Na een prettig eerste gesprek en goed vergelijken van diverse bouwvormen en aannemers hebben wij voor Poppink gekozen vanwege de goede prijs-kwaliteit verhouding. De woning was volledig aanpasbaar naar onze wensen, en het definitieve ontwerp werd onder architectuur gemaakt. Dat zat standaard bij de prijs inbegrepen. Het vergunningstraject verliep vlot, en nadat ons oude huis was gesloopt kon de bouw beginnen. De totale bouw vanaf fundering tot oplevering heeft geduurd vanaf half augustus tot begin maart. Poppink werkt veel met eigen personeel. De metselploeg, de timmerploeg, de tegelzetter, al het eigen personeel was zonder uitzondering communicatief sterk, meedenkend en ging vrolijk en vlot aan het werk. Voor de meeste onderaannemers gold hetzelfde, een enkele uitzondering daargelaten. Tijdens de bouw ontstaan er allerlei vragen, daarvoor kon ik steeds makkelijk terecht bij Ronald (werkvoorbereider) of Herbert (planning). Als er al eens een probleem ontstond, was dat meestal binnen een uur opgelost. Onze woning is nét opgeleverd, het natraject moet nog volgen. Er zijn nog wat puntjes die moeten worden opgepakt, maar daar hebben we alle vertrouwen in. Op voorhand is het spannend, een huis bouwen. Maar al met al vond ik het een super leuk proces, iets wat ik zeker nog een keer zou willen doen. Hele goede ervaring met Poppink!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Goede prijzen en service!

December is mijn vrijstaande woning opgeleverd. Helemaal naar eigen wensen en eisen samengesteld en laten uitvoeren. Van begin tot eind goede communicatie en prettige samenwerking. Vooral de timmermannen, metselaars en samenwerking met partners is ons goed bevallen. Onze woning was qua samenstelling niet standaard, maar werd goed meegedacht en geanticipeerd op onze wensen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Erg Content bedrijf om mee samen te werken.

Februari 2020 is ons huis opgeleverd. Wij kijken terug op een goeie samenwerking tussen Poppink en ons. Alles werd in goed overleg gedaan. Waren er tijdens de bouw obstakels werden die in overleg vrij wel direct opgelost. De bouwvakkers dachten ook mee tijdens de bouw oplossingsgericht tevens het kantoorpersoneel.

• Advies N.v.t.

Een fijne, no-nonsense aannemer

Wij zijn vanaf het begin heel prettig begeleid in de voorbereidingen mbt het bouwen van ons vrijstaande huis. De mogelijkheden werden ons uitgebreid uitgelegd en er werd echt de tijd voor ons genomen. We kregen snel een reactie op vragen. Ook als er iets niet helemaal in orde was tijdens de bouw werd dit goed opgelost. Naarmate de bouw vorderde verliep het wel wat stroever; meerdere contactpersonen zodat niet altijd duidelijk was bij wie je met welke vraag moest zijn, geen duidelijke instructies mbt de vloerverwarming, meterkast e.d. Over het algemeen zijn we zeker tevreden met de technische staat van het huis. Wel had de afwerking hier en daar wat beter gekund (muren niet overal haaks, gaatjes in houtwerk buiten niet afgedicht, beschadigingen op de trap). De mooie hardhouten trap is overigens wel een echte eye catcher! De muren werden behangklaar opgeleverd en waren heel mooi glad. We hoefden ze alleen nog licht op te schuren en te schilderen. Het spacwerk is heel netjes uitgevoerd. Een eigen huis bouwen is spannende, drukke en hectische periode. We zijn blij dat we hierbij de keuze voor Poppink hebben gemaakt. De prijs-kwaliteit verhouding is prima. Onze droom is uitgekomen; het is een prachtig huis geworden!

Korte lijntjes, prettig contact

Een aannemer die de afspraken nakomt en een planning heeft waar je u tegen zegt. Een eigen huis bouwen is best een spannend traject. Bij Poppink nemen ze alles voor je uit handen, van ontwerp en vergunningsaanvraag tot de uiteindelijke bouw, waarbij alles volgens planning verloopt ondanks deze Corona periode. We hebben geen vertraging gehad. De bouwkwaliteit is goed en het personeel is uiterst vriendelijk als je op de bouwplaats komt kijken. Vakwerk van de bovenste plank. Er is aandacht voor afwerking is. Samenwerking tussen Poppink en onderaannemers, zoals installatiebedrijf Loohuis, de tegelzetter en de voeger die beiden aan het eind van de dag een fotootje doorstuurden met de laatste stand van zaken is vlekkeloos verlopen. Ook tot nu toe na oplevering wat aan de hand is wordt het netjes opgelost. Wij raden dit bedrijf zeer zeker aan.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Prachtig huis opgeleverd gekregen

De contacten met Poppink heb ik op diverse momenten als zeer prettig ervaren. Ik heb met diverse aannemers/bouwbedrijven contact gehad en uiteindelijk hebben we voor bewust voor Poppink gekozen. Wij vonden de werkwijze en aanpak om samen een huis te ontwerpen geheel naar onze wens, erg prettig verlopen. De bouw, het hele proces maar ook de contacten welke ik had waren professioneel en vriendelijk. (Alle bouwvakkers en klusjesmannen) Ik als vrouw heb niet overal verstand van en ook dat wilde alle medewerkers met al het geduld uitleggen. Als ik ooit weer een huis ga bouwen wil ik dat weer met hun doen! Ook met de andere mensen van Poppink heb ik een zeer prettige tijd gehad gedurende de bouw. Kortom mijn ervaringen met u bedrijf zijn alleen maar positief. Sterker nog ik zal een ieder aanraden om een huis door Poppink te laten bouwen. Wij hebben een prachtig huis opgeleverd gekregen!

Doen niets spontaan

Komen afspraken niet na