Prima werk geleverd, vakkundig en netjes.

Er is prima werk geleverd door de medewerkers, met name Norman, medewerkers zijn vakkundig, geven goed advies en werken netjes, niets op aan te merken. Wij zijn dik tevreden en trots op onze aanbouw.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Vakmanschap pur sang

Zeer prettige samenwerking. Kennis van zaken, van nieuwbouw tot verbouw. Zeer goed meedenkend en top afwerking!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

super goed vakmensen eerste klas.

Met een goeie en duidelijke offerte is er uitstekend werk verricht door Normen en Richard, vaklui in hart en nieren. Ambachtelijk inzicht en tot in details uitgevoerd. Goed en betrouwbaar Timmerbedrijf een aanrader. Een volgende klus bij ons? Ik ga jullie zeker bellen. groeten Jos Koelemeijer

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Keuken
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

met lokkertje naar binnen gehaald, achteraf spijt

Voor een Beng of energie neutrale woning heeft deze aannemer nog geen kaas gegeten en dienen zij nog zeer veel te leren, timmer technisch zijn ze secuur. Zeer slecht contact/ service als er dingen zijn, Zij leunen op de kennis van de kundigheid onderaanneming.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Een professioneel bedrijf met een persoonlijke touch.

Een mooi bouwbedrijf die zeer betrokken is met onze wensen, bedankt voor de goede zorgen en bouw van ons nieuwe bedrijfspand. Wat mij betreft een 10!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Vakmensen, waarmee het zeer prettige samen werken is.

Onze boerderij is van top tot teen verbouwd met hergebruik van bestaande materialen. Hierdoor hebben we alle comfort van nu, een moderne uitstraling met oude elementen. Uitvoering van dit concept was alleen mogelijk doordat Richard en Rita goed luisterden naar onze wensen, oog hebben voor het oude, door goed en regelmatig overleg voor en tijdens de verbouwing en aanpassing aan de omstandigheden van het pand. Alles wat wij bedenken, kunnen zij uitvoeren. Het resultaat is een super prettig, comfortabel en sfeervol huis met het respect voor een oude stolp.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging, Garage/schuur, Vloer, Keuken, Badkamer, Kelder, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Restauratie monumentaal pand
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

vakmanschap, luisteren naar wensen, goed overleg en advies!

Fijne samenwerking zowel tijdens voorbereiding, bouw, als bij het af schouwen. Staan open voor je wensen en voorkeuren, geven duidelijk advies en uitleg aan mogelijkheden. Tijdens de werkzaamheden/ bouw regelmatig en goed overleg. Wijzigen en aanpassen is in goed overleg gegaan. Duidelijke beschrijving van kosten en betaal termijnen. Zeer fijne ervaren mensen op de werkvloer. Wij zijn zeer tevreden!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Dak, Vloer, Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Eerlijk ,hard werken en zeer goede kwaliteit

gezien de vorige opmerkingen .lijkt me duidelijk .Prima aan te bevelen

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Badkamer, Kelder, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen

Dit is een topbedrijf!

Wij hebben hele goede ervaringen met dit bedrijf, en als wij nog eens een verbouwing hebben komen wij zeker terug. Echte vakmannen, en 100% toewijding.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Een absolute vakman die een hoge mate van perfectie nastreeft.

Ervaringen zijn op alle vlakken positief. Goed bouwkundig inzicht. Degelijke en adequate oplossingen. Oog voor detail. Zeer goede timmerman. Zeer precies. Goede afwerking. Aardige werknemers.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Restauratie monumentaal pand

Buitengewoon in alle opzichten.

Top vakmensen Alleen tevreden als het precies goed is Heel aardig en betrouwbaar Verademing

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

zeer goede service en hoge kwaliteit van werken

Richard en Rita zijn altijd flexibel en denken mee met het project. Komen met inventieve oplossingen en hebben oog voor detail. Al met al een zeer fijn bedrijf om mee samen te werken.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping

Over Bouwnu