Uitstekende kwaliteit, Zeer professioneel personeel

Goede analyse van de uit te voeren werkzaamheden. Helder voorstel Professionele uitvoering Controle van uitgevoerde werkzaamheden

• Ging het om een (ver)bouw project? Onderhoud service

een meedenkend en vooruitdenkend team zowel in de voorbereing als de uitvoering

zie hierboven

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Aanbouw/dakopbouw
  • Ging het om een nieuwbouw project? Overig

Bekwame vakmensen.

Perfect geregeld. Alles in goed overleg. Vakwerk afgeleverd.

• Ging het om een (ver)bouw project? Serre/overkapping, Overige
  • Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

persoonlijk betrokken kundig

ons huis is gerenoveerd, ge├»soleerd en deels vernieuwd. de firma Huurdeman heeft dat heel goed gedaan. De co├Ârdinatie van de onderaannemers, de eigen 'man' op het werk (ervaren, professioneel en prettig mens), de voortdurende dialoog met de projectleider. Wij zijn zeer tevreden over zowel proces als inhoud. Het resultaat is perfect.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Dak, Overige, Restauratie monumentaal pand, Isoleren (deel) woning, Badkamer, Keuken, Vloer
  • Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Uitstekende vakmensen met oog voor detail die goed meedenken met de klant

Huurdeman heeft de zolder van ons nieuwe huis omgebouwd tot een mooie slaapkamer, twee ramen geplaatst in de woonkamer en een aantal overige werkzaamheden uitgevoerd. Ze hebben daarbij goed gekeken naar het karakter van het huis en zijn met ideeen gekomen waar wij zelf niet aan gedacht zouden hebben. Deze ideeen hebben ze bovendien uitgevoerd met uitstekend vakmanschap en het resultaat is nog mooier uitgevallen dan we voor ogen hadden. De belangrijkste factor was daarbij de kwaliteit van de mensen en de buitengewoon plezierige samenwerking. We bevelen Huurdeman dan ook van harte aan en zouden hen ogenblikkelijk weer in de arm nemen voor een nieuw project.

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige

Geachte Familie Wijngaard, Dank u wel voor het invullen van uw beoordeling op Bouwnu.nl naar aanleiding van de laatst door ons bij u verrichte werkzaamheden. Wij zijn blij met de door u gegeven cijfers en danken u hier dan ook hartelijk voor. Op basis van uw en alle andere beoordelingen kunnen wij onszelf weer verbeteren. Dank dat u daaraan mee hebt willen werken. Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groeten, Ilja de Wolf Directeur Bouwbedrijf A. Huurdeman B.V.

Zij hebben volledig voldaan aan de verwachting

Huurdeman kwam met een duidelijke offerte. De verrichte werkzaamheden waren echt heel goed uitgevoerd en later nog een keer terug komen of alles goed verlopen is. Tevens tijdens het bouwen nog een aantal goede tips gegeven waardoor het eindresultaat echt top is. Je moet niet voor de goedkoopste bij Huurdeman zijn maar wel als je echt kwaliteit wilt.

• Ging het om een (ver)bouw project? Beglazing en kozijnen

Geachte heer Dupper, Ook u heel hartelijk dank voor het invullen van uw beoordeling op Bouwnu.nl naar aanleiding van de laatst door ons bij u verrichte werkzaamheden. Wij zijn blij met de door u gegeven cijfers en danken u hier dan ook hartelijk voor. Op basis van uw en alle andere beoordelingen kunnen wij onszelf weer verbeteren. Dank dat u daaraan mee hebt willen werken. Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groeten, Ilja de Wolf Directeur Bouwbedrijf A. Huurdeman B.V.

vakkundig en vriendelijk

Fantastisch bedrijf al veel ervaring mee. Ben iedere keer zeer tevreden

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige

Geachte mevrouw Van Wolferen, Heel hartelijk dank voor het invullen van uw beoordeling op Bouwnu.nl naar aanleiding van de laatst door ons bij u verrichte werkzaamheden. Wij zijn zeer verguld met de door u gegeven cijfers en danken u hier dan ook hartelijk voor. Op basis van uw en alle andere beoordelingen kunnen wij onszelf weer verbeteren. Dank dat u daaraan mee hebt willen werken. Wij hopen u in de toekomst uiteraard wederom van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groeten, Ilja de Wolf Directeur Bouwbedrijf A. Huurdeman B.V.

Over Bouwnu

Over Bouwbedrijf A. Huurdeman B.V.