Degelijke aannemer met vriendelijke medewerkers die mooi werk levert en zijn afspraken nakomt.

De ervaring was positief. De verbouwing (uitbouw keuken met serre, verbinding in tuinkamer geconverteerde garage, inbouw badkamer, aanbouw nieuwe garage) is binnen de tijd goed uitgevoerd. Enkele onbedoelde afwijkingen van de plannen werden snel verbeterd, door de aannemer zelf, maar ook door de onderaannemers. De prijs-kwaliteit verhouding was goed.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Garage/schuur, Aanbouw/dakopbouw, Serre/overkapping

Een betrouwbare partner, die mee denkt, samen werkt en gaat voor kwaliteit.

Beitler heeft de restyling van onze nieuwe woning uitgevoerd. Van meet af aan was er een klik, kregen we verwachtingen over en weer helder en startte een proces van samenwerken, waarin we veel en direct met elkaar communiceerden. Afspraken waren helder en werden nagekomen. Steeds werd er meegedacht, op vragen kwamen antwoorden, problemen werden direct opgepakt en opgelost. De regievoering, planning en communicatie rond en met met onderaannemers en woninginrichters verliep stipt en soepel. Kortom, in een voor ons niet alledaagse werkomgeving gaf het rust en ruimte om gericht te blijven op het optimaliseren van de woning, waarbij we de technische en logistieke uitwerking in goede handen wisten. We ontmoetten steeds vakmensen, die met passie en vakmanschap de beste kwaliteit leverden.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Indelingswijziging, Vloer, Beglazing en kozijnen, Onderhoud service, Overige

Uitstekend werk geleverd. Goede en nette vakmensen.

Voor het uitbreiden van onze woning heeft de firma Beitler dit najaar een mooie uitbouw gerealiseerd met een lichtstraat en een kunststof schuifpui. De mensen die aan het werk zijn geweest waren stuk voor stuk vaklui en werkten heel netjes en dachten mee in oplossingen. Wat ons betreft zeker een aanrader.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Aanbouw/dakopbouw

Vakmensen die weten waar ze het over hebben

In oktober 2017 heeft bouwbedrijf Beitler de aanbouw/hal aan onze tussenwoning in Leusden gerealiseerd. We zijn zeer tevreden hoe zij dat gedaan hebben. In korte tijd hebben ze een knap stuk werk verricht. In goed overleg hebben ze de hal neergezet zoals wij dat ook voor ogen hadden. Ze werken netjes, aan het einde van de dag werd de bouwplaats netjes achter gelaten, en waren behulpzaam. Ze deden niet moeilijk wanneer we tijdens de bouw zagen dat er iets anders ging uitzien dan dat we graag wilden. Kortom, Beitler is een ervaren Bouwbedrijf met vakmensen die kwaliteit leveren en weten waar ze het over hebben.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning
  • Ging het om een (ver)bouw project? Aanbouw/dakopbouw

Over Bouwnu

Over Bouwbedrijf Beitler B.V.