Vakwerk op maat

Er is door Bosma een schuifpui geplaatst in ons huis. Ivm onze privé situatie kunnen de werkzaamheden niet te lang duren met zo weinig mogelijk overlast. Dit hebben ze goed opgelost en is de pui snel en vakkundig geplaatst.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Op tijd en volgens afspraak

De afspraak was het leveren van Beton met wagen met pomp naar achter het huis, storten en vlinderen. Dit ten behoeve van een fundament voor een garage. Alles is op tijd en volgens afspraak geleverd. Het is een mooi fundament geworden.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Prettig gewerkt!

Fijne samenwerking en afspraken zijn nagekomen. In het werk flexibel en meedenkend.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Goede ervaring advies, communicatie

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Aanbouw/dakopbouw, Dakkapel/dakraam, Onderhoud service, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning, Badkamer, Keuken, Vloer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Meerweg 41 8313AL RUTTEN

Over Bouwbedrijf Bosma B.V.

Bouwbedrijf Bosma BV is een betrouwbaar en ervaren bouwbedrijf, we begeleiden de klant van ontwikkeling tot oplevering van het project. Wij denken met u mee, luisteren naar uw wensen en zorgen voor de juiste verhouding tussen prijs en kwaliteit. Vanaf de eerste schetsen tot de definitieve ingebruikname van uw pand. Een vast aanspreekpunt zorgt ervoor dat wij op de hoogte zijn van alles en u uw bouwproject zorgeloos uit handen kunt geven. Bouwbedrijf Bosma BV heeft ruim 50 jaar ervaring in de woningbouw, utiliteitsbouw, bewaarloodsen- en stallenbouw, onderhoud, renovatie, restauratie en verbouwingen en beschikt in Creil over en up-to-date werkplaats met hoogwaardige houtbewerkingsmachines.

Over Bouwnu