Prettig gewerkt!

Fijne samenwerking en afspraken zijn nagekomen. In het werk flexibel en meedenkend.

• Nakomen afspraken

Goede ervaring advies, communicatie

• Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Dak, Aanbouw/dakopbouw, Dakkapel/dakraam, Onderhoud service, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning, Badkamer, Keuken, Vloer
  • Ging het om een nieuwbouw project? Overig

Over Bouwnu

Over Bouwbedrijf Bosma B.V.

Bouwbedrijf Bosma BV is een betrouwbaar en ervaren bouwbedrijf, we begeleiden de klant van ontwikkeling tot oplevering van het project. Wij denken met u mee, luisteren naar uw wensen en zorgen voor de juiste verhouding tussen prijs en kwaliteit. Vanaf de eerste schetsen tot de definitieve ingebruikname van uw pand. Een vast aanspreekpunt zorgt ervoor dat wij op de hoogte zijn van alles en u uw bouwproject zorgeloos uit handen kunt geven. Bouwbedrijf Bosma BV heeft ruim 50 jaar ervaring in de woningbouw, utiliteitsbouw, bewaarloodsen- en stallenbouw, onderhoud, renovatie, restauratie en verbouwingen en beschikt in Creil over en up-to-date werkplaats met hoogwaardige houtbewerkingsmachines.