Teleurgesteld met kwaliteit afwerking badkamer.

-Kopersbegleiding reageerde vaak niet op emails. Slecht telefonisch bereikbaar. Wel vriendelijk. Duurde over 1 jaar om de optietekeningen correct te maken. -Veel meerwerk betaald voor badkamer die uiteindelijk slordig en met veel fouten wordt opgeleverd. -Punten die bij kijkdag al waren aangekaart bij oplevering nog steeds fout. -Te veel meerwerk berekend. -Vertegenwoordiger De Vries en Verburg verliet oplevering voortijdig ivm een afspraak bij de volgende klant; daardoor geen afspraken gemaakt over hoe en wanneer opleverpunten worden opgelost. Pas na 2 weken kreeg ik eerste terugkoppeling. -5 weken na oplevering nog veel belangrijke punten niet verholpen. -WC in toiletruimte is sinds over 3 weken gedemonteerd. -Commentaar: "het wordt niet altijd mooier als het opnieuw wordt gedaan" mbt een punt op de opleveringslijst en hoe dit opgelost gaat worden. -Sommige opties van optietekening niet correct uitgevoerd. positief: medewerkers vriendelijk in het algemeen. SKG3 cilinders ipv SKG2.

Tevreden

Erg nette lui en net gewerkt

• Ging het om een (ver)bouw project? Badkamer
  • Ging het om een nieuwbouw project? Appartement

In de aanloop prima, maar de afwerking kan beter

In de aanloop prima, maar de afwerking kan beter Vervelend dat ik zelf overal achteraan moest zitten Zie ingevulde vragenlijst

• Ging het om een nieuwbouw project? Appartement

An okayish experience, with some issues that could be fixed

I have received the keys to my apartment. Some things were not finished, the ones that were are of good quality. My main points of discomfort are non-existing communication about when the rest of the issues can be fixed. I feel like I have to chase after people and make room despite the fact that I am the client here.

• Ging het om een nieuwbouw project? Appartement

Zonder noemenswaardige problemen verlopen, we zijn tevreden

• Ging het om een nieuwbouw project? Appartement

Al met al voldoende met hindernissen hier en daar.

Het werk gebeurt wel maar soms is de communicatie nogal stroef en dat geeft soms frustratie bij de klant.

• Ging het om een nieuwbouw project? Appartement

Mooi project gerealiseerd, jammer van de slordige oplevering.

Kwalitatief gebouwd maar de oplevering en de periode daarna liet te wensen over.

• Ging het om een nieuwbouw project? Appartement

Slechte communicatie, Niet aan afspraken gehouden.

Nieuwbouw appartement gekocht. Ik heb gevoel dat ik behandeld wordt alsof ik in supermarkt gekocht heb. Punten 3 maanden voor oplevering aangegeven: Niks mee gedaan. Ik heb nog steeds opleverpunten 3 maanden naar oplevering. Constant navragen. Fetim/ Hatelli woonklaarpakket; Niet aan beginnen. Veel te veel geld om zogenaamd zorgen te ontnemen. Zorgt alleen voor meer zorgen.

• Ging het om een nieuwbouw project? Appartement

Vriendelijk personeel. Hoge gunfactor.

Voor de afhandeling van punten na oplevering moet je geduld hebben.

• Ging het om een nieuwbouw project? Appartement

Goede bouw en vriendelijke personeel

Fijn contact en goede informatievoorziening

Alles naar verwachting

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige

Goed werk geleverd.

Goed werk geleverd, zeker gezien de regelmatig voorkomende problemen in de huidige bouwmarkt.

• Ging het om een nieuwbouw project? Appartement

Zie hiervoor mijn diverse opmerkingen

Zie mijn diverse opmerkingen.

• Ging het om een nieuwbouw project? Appartement

Goed bedrijf, komt afspraken na

Ik ben tevreden met De Vries. De bouw was volgens planning. De begeleiding was goed. De keuze uit het woonklaarpakket is divers, scheelt veel werk na oplevering. Minder noodzakelijk om te gaan klussen en scheelt weer in tijd. De prijs voor meer- en minderwerk is redelijk. Enig puntje is dat er toch wat nazorgpunten zijn die enige communicatie vergt, er achteraan mailen of bellen. Een van de liften is continue stuk. 3 maanden na oplevering is het woonklaarpakket nog niet volledig geleverd. Al met al zal ik De Vries toch aanbevelen.

Betrouwbaar, klantgericht en vriendelijk

Zie boven

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

duidelijke communicatie op papier maar slechte oplevering en afhandeling oplever punten.

zie bovenstaand.

nvt

nvt

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Goede ervaring, let op details

Alles is al beschreven

x

x

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige
  • Ging het om een nieuwbouw project? Appartement

Bouwlui uitstekend; administratie laat te wensen over

De mensen op de bouw zijn allemaal even vriendelijk en bereid te helpen. De kopersbegeleiding is waardeloos en hebben we als zeer storend ervaren. Hiermee was geen tot weinig communicatie mogelijk.

• Ging het om een nieuwbouw project? Appartement

Zeer betrokken, kwalitatief hoogstaand en erg vriendelijk

Prima ervaring gehad met bouwbedrijf De Vries en Verburg. Zoals eerder aangegeven is de werkopzichter Martin Voorsluijs iemand die meer dan zijn best doet om alle wensen/verzoeken zo snel en zo goed mogelijk te regelen. De Vries en Verburg kan ik zeker aanraden!

Nette bouwer.

Nette bouwer. Woning te snel opgeleverd i.v.m. vakantie en i.v.m. de huidige slechte bereikbaarheid van de woning. Het complex ademt nog steeds (24 september 2018) dat het in aanbouw is. In een centrale toegangsdeur is door De Vries en Verburg een cilinder uit een deurslot verwijderd omdat de elektronische sleutels en videofoon / intercom installaties niet werken. Deze systemen zijn naar mijn idee niet goed opgeleverd. Het pand is dus nog niet afgesloten / af te sluiten voor vreemden. Bij opmerkingen hierover wijst De Vries en Verburg naar Haarmans, Haarmans wijst naar Munnik (VvE beheerder) en Munnik wijst naar De Vries en Verburg. Binnentuin is nog niet af: o.a. de toegangsbrug. Ook hierdoor is de woning slecht bereikbaar.

Kwaliteit en op tijd

alles volgens planning verlopen

Veel informatie, goede kwaliteit

Omdat een vriendin op hetzelfde moment als wij een woning kocht en liet bouwen, konden wij goed vergelijken. In vergelijking biedt De Vries en Verburg veel kijkmomenten, goede service wat betreft kwaliteitsinspectie, tijdige informatie en goede communicatie.

Over Bouwnu

Over De Vries en Verburg Bouw B.V.

Duurzame partner in huisvesting De Vries en Verburg is actief in woningbouw en utiliteitsbouw. Wij ontwikkelen en realiseren zeer diverse bouwprojecten: van appartementencomplexen en zorg- en welzijnsinstellingen tot bedrijfshallen en kantoren. Zowel in nieuwbouw, revitalisatie als onderhoud. Bij elk project stellen wij hoge eisen aan kwaliteit en veiligheid. Daarbij verliezen wij het milieu niet uit het oog. Wij vinden het nakomen van afspraken erg belangrijk evenals persoonlijke contacten. Samen met de klant komen wij immers tot de beste oplossingen en de mooiste projecten.