Topwerk afgeleverd

Het is 1,5 jaar geleden dat ik de laatste factuur betaalde. Dus kan ik en partner, dus niet in een opwelling, aangeven hoe tevreden we zijn. Ik kan bouwbedrijf de Wit iedereen aanbevelen. Er is vakwerk afgeleverd. Keurige mensen, prima mensen om over de vloer te krijgen. Nog dagelijks geniet ik van het resultaat. Fam. Braun, Den Haag

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Goed uitgevoerd en helder gecommuniceerd

De Wit heeft in ons huis kozijnen geplaatst, dubbel glas in bestaande kozijnen gezet en een pui vervangen. Alles naar volledige tevredenheid. Heldere communicatie, netjes gewerkt, alles keurig afgewerkt. Wij zijn erg tevreden.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Van offerte tot oplevering vlot, eerlijk, open en hoge kwaliteit

Begin dit jaar hebben we contact met Rene de Wit contact opgenomen voor het renoveren van onze woonkamer. Al snel kwam hij op bezoek om de situatie op te nemen, en kregen we een netjes uitgewerkte en competatieve offerte. Wij waren na de "bouwvak" als eerste project aan de beurt, en de werknemers van De Wit, alswel de bedrijven waarmee hij samenwerkt, waren stuk voor stuk vriendelijk en erg bekwaam! Het enige nadeel van als eerste na de bouwvak aan de beurt zijn, is dat de originele planning op de schop moest, aangezien niet iedereen terug was van vakantie. Dit was verder geen probleem, en er werd hierover duidelijk gecommuniceerd. Na oplevering was de nieuwe woonkamer volledig getransformeerd en is alles helemaal naar wens! Ik zou Bouwbedrijf De Wit zeker weten weer bellen voor een volgende klus, en kan ze ook van harte aanbevelen!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Keuken, Beglazing en kozijnen

vernieuwen dak en erker 1e etage

Uitgangspunt: Gun de lokale aannemer de opdracht. van de drie opgevraagde offerte was De Wit verreweg de voordeligste. De heer De Wit kwam persoonlijk vak op het werk en nam de tijd voor onze vragen. De kwaliteit was dan ook voortreffelijk onder het wakend oog 'van de maester' Ondanks enkele wijzigingen in het werk werd daarvoor geen 'meerwerk'gerekend. De Wit saat in onze omgevinhWassenaar e.o. als zeer goed bedrijf bekend.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Beglazing en kozijnen

Vakkundig en meedenkend!

Enkel lof voor Rene en zijn mannen. Er wordt enkel in oplossingen gedacht, en iedere dag is alles netjes achter gelaten.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Prettig, professioneel, zorgvuldig en afspraak is afspraak

Door werkzaamheden voor de vorige eigenaar van het appartement is het contact ontstaan. Dat was van het begin af aan prima. Vragen werden adequaat beantwoord, Zowel tijdens de voorbereiding als bij de uitvoering is er snel en goed gewerkt. De prijs/kwaliteitverhouding is goed.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping, Keuken
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Prettige samenwerking en goed advies

Prettige samenwerking en goed advies.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging

Prima bedrijf

Klant gericht en flexibel bedrijf

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Goede service, vriendelijk personeel die kwaliteit leveren

We zijn via internet met bouwbedrijf de Wit in aanraking gekomen. Vanaf eerste contact verliep de samenwerking goed. Het bedrijf is flexibel en levert hele goede kwaliteit en de planning verliep zoals afgesproken. Bij onze verbouwing zijn verschillende specialisten over de vloer geweest timmerman, stukadoor, elektricien, loodgieter alle waren vriendelijk, lieten alles netjes achter en leverden zeer goede kwaliteit. Wij zijn erg tevreden over het resultaat. Er is ook goed te overleggen over opties en wat de beste oplossingen zijn.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer

Excellent service & obliging personnel

Same as above

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Windlustweg 4 2242HL Wassenaar

Over Bouwbedrijf De Wit BV

Met meer dan 95 jaar ervaring op het gebied van bouwen, verbouwen, onderhoud en renovatie staat Bouwbedrijf de Wit garant voor kwaliteit, betrouwbaarheid en service. Wij zijn gevestigd in Wassenaar aan de Windlustweg en werkzaam in deze 'groene oase in de Randstad' en wijde omgeving. Bouwbedrijf de Wit staat in het teken van ‘Maatschappelijk Ondernemen”. Zo sponsoren wij met veel plezier Stichting De bij-Bus. Deze stichting vervoert Wassenaarse lichtgehandicapten en ouderen met vervoersproblemen. Ook staat het thema Duurzaam Bouwen hoog in ons vaandel. En doen wij er alles aan om maatschappelijk verantwoord te ondernemen.

Over Bouwnu