Top bedrijf

Eindelijk een bedrijf wat een tekening kan maken binnen je budget. Ze denken met je mee wat heel prettig is vooral omdat ik hier geen kennis van heb. Ze werken met een planning die vooraf toegestuurd wordt en een vast team aan medewerkers . De communicatie verloopt het beste via de app mocht je nog vragen hebben. Wat ik ook prettig vind is dat een aantal vaste medewerkers er regelmatig zijn zodat je ook aan hen vragen kunt stellen over de gang van zaken en weet wat je kunt verwachten. Alle materialen worden zeer snel afgeleverd. Het is professioneel en gezellig team die netjes te werk gaat. De uitbouw was in 2 weken gerealiseerd, dus super snel!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Goed en betrouwbaar bouwbedrijf, alleen de communicatie kan iets beter.

Voor onze uitbouw hebben we na lang zoeken besloten Hamhuis in te schakelen. Plezierige gesprekken tijdens de verkoopcyclus waarbij het vakmanschap duidelijk was hebben ons overtuigd. Ook tijdens de bouw was het vakmanschap van de betrokkenen duidelijk, alles werd op tijd en volgens afspraak opgeleverd. Met 1 kleine uitzondering maar ook dat zal ongetwijfeld nog goed komen. Het enige minpunt wat ik kan bedenken gaat om communicatie, als die er is gaat het fantastisch maar reactie tijden op mails zouden beter kunnen, ook communicatie naar de directe buren zou iets beter kunnen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Vakkundig en meedenkend advies, bouw verliep perfect.

Duidelijke afspraken welke worden nagekomen. Bouw verliep voorspoedig en er werd netjes gewerkt. De buurt werd zelfs geïnformeerd wat iedereen op prijs stelde. Echt een topper.

Professioneel en meedenkend

Door Bouwbedrijf Hamhuis een uitbouw laten plaatsen aan onze bestaande woning. Ze denken mee en adviseren. In een week stond de uitbouw en door de stofwand hadden wij in de rest van de woning er geen overlast van.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Beglazing en kozijnen

Fijn bedrijf

Goede communicatie. Vakmensen.

Perfecte verbouwing

Helder en duidelijk voortraject, goede communicatie en perfecte aanbouw zoals vooraf besproken en getekend. Fijn en kundig personeel om over de vloer te hebben.

Gewoon Goed !!!

Bijzonder prettige samenwerking & uitvoering met en door Bouwbedrijf Hamhuis. Vanaf het eerste contactmoment tot oplevering: gewoon goed, zoals je zelf ook behandeld zou worden !!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

In de voorbereiding altijd de mogelijkheid voor overleg zowel telefonisch, per mail of om langs te komen. Resultaat een hele mooie uitbouw met goede materialen, Afspraken werden nagekomen, oplossingsgericht aan het werk en het werd elke dag netjes achter gelaten. Zeer tevreden over iedereen die hieraan mee heeft gewerkt.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Uitstekende ervaring en om aan te bevelen

Duidelijke afspraken en communicatie welke worden nagekomen. Overleg zeker mogelijk. Vriendelijk personeel

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Netjes, volgens planning en bereikbaar

Voldoende tijd en uitleg tijdens het opstellen van de offerte. Altijd vriendelijk en rustig. Duidelijke planning; op dag basis, zo kun je je buren vooraf goed op de hoogte brengen, dat nog niet eens nodig is om dat zij zelf ook de brief bij de buren in de bus doen. Overlast is daarmee zo minimaal als mogelijk. Tijdens de bouw gaat alles rustig, geen muziek en de koffie wordt uiteraard gewaardeerd. Nazorg wordt ook goed afgehandeld. Houdt er wel rekening mee dat ze niet speciaal voor jou op en neer kunnen rijden voor een kleine klus (verlengen van de regenpijp was het bij mij). Dat doen ze als ze in de buurt zijn, dan komen ze even langs en is het zo opgelost. Zeer positieve ervaring.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Professioneel bouwbedrijf en prettig in de omgang!

Prima ervaring met Bouwbedrijf Hamhuis! Vanaf het eerste contact zijn we super tevreden met de dienstverlening. Een prettig open gesprek met dhr. Hamhuis, absoluut vrijblijvend, vervolgens een overzichtelijke offerte. Na akkoord op de offerte, is er direct een planning gemaakt. Bouwwerkzaamheden zijn geheel volgens planning verlopen, ze hebben de zaakjes goed op orde. In tijden dat de bouw toch wel uitdagend is, opvallend hoe Hamhuis toch de planning kan aanhouden. Absolute aanrader!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

professioneel bedrijf prettig om mee samen te werken

Voor het bouwen van een extra slaapkamer op de begane grond hebben wij contact opgenomen met Bouwbedrijf Hamhuis B.V. Bert, Robert en hun collega geven goed advies en ondersteunen het project. Ze beantwoordden onze vragen altijd op een zeer snelle en goede manier. Hoewel het project uiteindelijk niet doorging vanwege onze persoonlijke reden, Echt aanbevolen

• Orde en netheid N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Prima bouwbedrijf voor het maken van een uitbouw!

Prima ervaring met Bouwbedrijf Hamhuis. Personeel werkt alles netjes af. Personeel is prettig in de omgang. Alles wordt netjes opgevolgd. Duidelijke offerte. Duidelijk contract. Wel alles goed in de gaten houden en bij onduidelijkheden of onvolkomenheden wordt actie ondernomen en het probleem opgelost. Enkele zaken duurden wel iets langer dan je zou verwachten. Men zou wel wat beter advies kunnen geven in de aanloop tot de bouw.

Zeer tevreden!

Bouwbedrijf Hamhuis Heeft voor ons een prachtige uitbouw gerealiseerd waar wij zeer tevreden over zijn. Het personeel is vriendelijk en werken nauwkeurig. Vooraf gemaakte afspraken worden netjes nagekomen. Uitvoering en planning verliep uitstekend.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Goede aannemer- klacht oplossen duurt erg lang!

Wij hebben een redelijk goed gevoel over gehouden van dit bouwbedrijf. Offerte duidelijk en overzichtelijk. Complimenten voor de bouwvakkers die hier alles hebben gedaan. Vriendelijk, behulpzaam vakmensen. Stucadoor ging niet door door dat alles veel te strak was gepland maar dat is uiteindelijk netjes opgelost. Communicatie vinden wij wel een uitdaging. Je moet echt veel bellen en overleggen. Al weken bezig om iemand hier te krijgen nu het werk af is dit betreffende een vervelend stroom probleem in de uitbouw! Er wordt wel erg makkelijk mee omgegaan.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Zeer kundige vakmensen. Snel, meedenkend en laagdrempelig. De mensen die dagelijks rondom huis aanwezig waren, waren netjes en eigenlijk gewoon prettig gezelschap.

Prima Bouwbedrijf

Gespecialiseerd in aanbouw. Scherpe planning

Erg snel en goed

Heldere offerte, scherpe prijs en erg snelle realisatie van een aanbouw. Ik kon me dagelijks verbazen over hoeveel er alweer veranderd was. De verschillende medewerkers en onderaannemers zijn goed op elkaar ingespeeld.

Betrouwbaar en helder.

Goed gesprek en duidelijke offerte. Klein bedrijf en toegankelijk personeel. Door wijziging in onze plannen is de aanbouw niet door gegaan maar anders zeker voor dit bedrijf gekozen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

orfette en uitvoering aanbouw correct

Na de planning en uitvoering dat het klaar was waren we blij dat het er opzat. een kleine tegenslag er moest geheid worden inplaatst dat er een fundering gemetseld werd. dus al met al liep het 4 week uit.daarna liep het op rolletjes. het werd na de planning hervat en correct uitgevoerd. al met al een aanrader en we zijn blij met de aanbouw van 4 meter bij 6.30 breed.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Zeer netjes, vakundig, naadloze planning, komt de afspraken na.

Na een prettig gesprek een duidelijke offerte ontvangen. De Communicatie was helder. Geen weken in de rotzooi. Geweldig werk geleverd. Zeer te tevreden en raad iedereen de aannemer aan.

geweldige uitbouw mooi geplaatst

Het duurde iets langer dan afgesproken, maar dan staat er ook iets

Verwachtingen volledig waargemaakt!

Verwachtingen volledig waargemaakt, dik tevreden! Een zeer fraaie aanbouw weten te realiseren in een zeer kort tijdsbestek. De firma Hamhuis zou ik eenieder zeker aanbevelen!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Een goed georganiseerd bouwbedrijf. Komt afspraken na.

Professioneel bouwbedrijf , duidelijke afspraken , zowel mondeling als op papier. leveren nog kwaliteitswerk af. Alle personeel wat komt werken werkt goed en netjes. om het huis ziet het er ook georganiseerd uit, wat ook de buren opvalt . Buren in de omgeving hebben Dhr. Hamhuis ook benadert 0m een uitbouw te realiseren.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Dak, Vloer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Vakmensen die een uitbouw in ongeveer anderhalve week hebben geplaatst.

Het systeem waarmee ze werken is dusdanig dat het plafond aan een stuk doorloopt. Er is geen balk nodig. De stofwand die tijdens de verbouwing geplaatst wordt sluit de rest van de woonkamer volledig af. Dat is prettig. Jammer dat de stucadoor niet op de afgesproken dag kwam opdagen. Dat is uiteindelijk redelijk opgelost. Ook het niet goed sluiten van de schuifdeuren is binnen een redelijke termijn opgelost. Ik zou bouwbedrijf Hamhuis zeker aanbevelen voor een uitbouw.

Over Bouwnu