• Ging het om een nieuwbouw project? Overig

Hoge kwaliteit en komen afspraken na

Vader en zoon Hamhuis hebben op een pragmatische manier in een zeer kort tijdsbestek een door ons bedachte aanbouw in staal en beton neergezet. Alles is volgens afspraak en planning verlopen. Zelfs de buurt geïnformeerd dat de kraan in de weg zou staan. Perfect en foto’s volgen nog zodra we de bestrating klaar hebben.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Goed, vriendelijk, vakkundig en prima planning.

Correcte behandeling, meedenken met de klant. Uitvoering van het werk gebeurde door verschillende onderaannemers, maar allen waren erg beleefd, vriendelijk en vakkundig. Werkomgeving werd aan het eind van de werkdag opgeruimd achter gelaten. De hele planning werd in de straat bij alle aanwonenden schriftelijk meegedeeld zodat iedereen op de hoogte was en de overlast tot een minimum beperkt werd. De vooraf opgegeven planning klopte op de dag nauwkeurig.

• Ging het om een nieuwbouw project? Overig

uitstekend werk verricht volgens afspraak

Goed snel werk geleverd en volgens de planning gewerkt. Met vriendelijke mensen die schoon werkten. Helaas bij een onderaannemer van het glas duurde het te lang voordat het geregeld werd, deze kwam ook de afspraak niet na. JAMMER

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Goede service, het klopt!!!!

De communicatie van Bouwbedrijf Hamhuis was goed, de afspraken zijn nagekomen. Wij zijn zeer tevreden en hebben het bedrijf al diverse keren aanbevolen.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Een verbouwing zonder stress door een goede planning en vakmensen

We zijn ontzettend tevreden en blij met onze uitbouw.. De verbouwing verliep zonder stress door een goede planning. Een zeer bijzondere ervaring om mee te maken. Binnen de afgesproken tijd was alles af en daardoor kunnen we nu al binnen drie weken volledig gebruik maken van onze uitbouw en keuken. Geen financiële verrassingen achteraf, maar alles keurig volgens afspraak. Het was een plezier om het team met vakmensen over de vloer te hebben. Volledig op elkaar ingewerkt en een goede onderlinge sfeer. Als wij al iets constateerden was het vaak al door hen opgelost voor we het zelfs konden benoemen. Na afloop een telefoontje gepleegd met een opmerking die dezelfde dag nog werd oplost. Kortom zeer tevreden en wij bevelen Bouwbedrijf Hamhuis van harte aan: vakmensen, de afspraken worden ook echt nagekomen en een goede service!

Over Bouwnu