betrouwbare bouwpartner, die zijn afspraken waarmaakt!

De contacten met de aannemer en zijn medewerkers zijn van ontwerp-tot realisatiefase zeer plezierig geweest. Er is geluisterd, meegedacht en acties zijn adequaat opgepakt. Hierdoor hebben wij een ontspannen bouwperiode gehad waar wij met plezier op terugkijken.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Top aannemer om mee te werken, heldere duidelijke afspraken en oplossingsgericht!

Wij hebben een vrijstaande woning gebouwd met Hemeltjen. Deze is eerst samen met mensen van Hemeltjen ontwikkeld en getekend en daarbij zijn onze ideeen prima verwerkt. Tijdens het bouwproces helder in de communicatie, regelmatig overleg, hulp/ideeen daar waar nodig. Daar waar er uitdagingen tijdens de bouw langs kwamen werden deze in wederzijds overleg opgelosd. De medewerkers op de bouw waren enthousiast, vriendelijk en werkten nauwkeurig. Wij hebben gedurende gehele bouw het idee gehad dat wij de "opdrachtgever" waren en met een geweldig resultaat. Ook qua planning prima op tijd opgeleverd en dat in de huidige tijd! Kortom een prima partij om mee te werken!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Een zeer deskundig, betrouwbaar en kwalitatief goed bouwbedrijf

Deskundig, duidelijk, kwaliteit, betrouwbaar, vriendelijk en ….. humor

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Garage/schuur, Indelingswijziging, Aanbouw/dakopbouw, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning, Badkamer, Keuken, Vloer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Nijverheidsweg 2 8131TX Wijhe