Top aannemer om mee te werken, heldere duidelijke afspraken en oplossingsgericht!

Wij hebben een vrijstaande woning gebouwd met Hemeltjen. Deze is eerst samen met mensen van Hemeltjen ontwikkeld en getekend en daarbij zijn onze ideeen prima verwerkt. Tijdens het bouwproces helder in de communicatie, regelmatig overleg, hulp/ideeen daar waar nodig. Daar waar er uitdagingen tijdens de bouw langs kwamen werden deze in wederzijds overleg opgelosd. De medewerkers op de bouw waren enthousiast, vriendelijk en werkten nauwkeurig. Wij hebben gedurende gehele bouw het idee gehad dat wij de "opdrachtgever" waren en met een geweldig resultaat. Ook qua planning prima op tijd opgeleverd en dat in de huidige tijd! Kortom een prima partij om mee te werken!

• Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Een zeer deskundig, betrouwbaar en kwalitatief goed bouwbedrijf

Deskundig, duidelijk, kwaliteit, betrouwbaar, vriendelijk en ….. humor

• Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Dak, Garage/schuur, Indelingswijziging, Aanbouw/dakopbouw, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning, Badkamer, Keuken, Vloer
  • Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Over Bouwnu

Over Bouwbedrijf Hemeltjen B.V.