Vakmanschap en maatwerk

Het is inmiddels alweer 17 jaar geleden dat we ons huis hebben laten verbouwen door bouwbedrijf Poorthuis. Toen we van het voorjaar besloten om een onze keuken een update te geven en de tussenmuur van keuken en woonkamer eruit te halen en nieuwe tuindeuren te plaatsen namen we wederom contact op met bouwbedrijf Poorthuis. Mede omdat we destijds ook zeer tevreden waren over de uitvoering en het maatwerk. Ook al is dit maar een kleine verbouwing werd er tijd voor genomen, overlegd en bekeken wat de mogelijkheden waren en zijn we zeer tevreden over het eindresultaat.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Na melding van een lekkage kwam Poorthuis nog diezelfde ochtend om te situatie te beoordelen. Na advies voor de korte termijn werd er een afspraak gemaakt voor het reparatie- &herstelwerk. Poorthuis heeft het werk supersnel, netjes en naar volle tevredenheid uitgevoerd.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Zeer deskundig, prettig en goed bedrijf

Bouwbedrijf Poorthuis heeft onze zolderverdieping en ons dak aangepakt. De hele kap is eraf gegaan en opnieuw opgebouwd, isolatie zolder, renovatie schoorstenen en monteren dakkapel. De hele operatie heeft 9 werkdagen geduurd en onze ervaring is erg positief. Prettig contact met dhr Kwekkeboom, die in het voortraject meerdere keren bij ons langs kwam en goed meedacht en goede adviezen gaf. Goede ervaringen met de medewerkers, we hebben in totaal zo'n 8 a 9 verschillende personen hier gehad (waaronder stagiaires) die kundig werk afleverden en zeer prettig waren in de omgang. En over het eindresultaat zijn we zeer tevreden! Wij raden dit bouwbedrijf zeker aan.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Dak, Isoleren (deel) woning

Zeer slecht

Poorthuis thuis gehad heeft ons beloofd een offerte te maken voor de feestdagen zou meneer het opsturen, aantal mailtjes gestuurd maar dan reageerd meneer niet meer. Kortom gewoon waardeloos bouwbedrijf.

• Vakmanschap N.v.t.
  • Orde en netheid N.v.t.
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.

Over Bouwnu