Vakwerk en heldere communicatie

Na het aanvragen van een aantal offertes bij verschillende aannemersbedrijven hebben wij ervoor gekozen om met Jac Tromp in zee te gaan. Een heldere en vlotte communicatie, duidelijke offerte vooraf en ouderwets vakwerk is wat wij tijdens onze verbouwing hebben ervaren. De vaklieden van Tromp zijn prettig in de omgang en werken netjes en gedisciplineerd. Er viel geen onvertogen woord in de paar weken die ze bij ons bezig zijn geweest en ze waren desgevraagd steeds bereid om ons het een en ander aan toelichting te geven over de voortgang van de verschillende werkzaamheden. Na oplevering waren er een paar kleine aandachtspunten. Ook dit werd voortvarend opgepakt en snel en soepel opgelost. Tromp zal niet de goedkoopste aannemer zijn, maar levert op alle gebieden vakwerk en is het daarom wat ons betreft meer dan waard. Ik zou ze iedereen van harte aanraden.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Dak, Beglazing en kozijnen

Betrouwbaar

Wij zijn zeer tevreden over de verbouwing die door Jac Tromp BV is uitgevoerd. De communicatie verliep soepel en de werkzaamheden verliepen bijna geheel volgens de planning. Ook wanneer er iets niet naar wens was, of in geval van aanvullende werkzaamheden of veranderingen, werd alles snel opgepakt en uitgevoerd. Zelfs weken nadat de verbouwing officieel was afgerond zijn er nog kleine mankementen opgelost wanneer deze aan het licht kwamen. Tevens vonden wij alle partijen die over de vloer kwamen vriendelijk en behulpzaam, wat extra fijn was omdat wij gedurende de verbouwing zelf ook in het huis woonachtig waren. Wij kunnen Jac Tromp BV zeker aanraden.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging, Badkamer

Na trage start perfect

Nadat ik kenbaar had gemaakt wat ik wilde verbouwen en dat ik graag van Jac Tromp een offerte daarvoor wilde hebben bleef het lang stil, maanden. Mijn onervarenheid met aannemers zorgde ervoor dat ik zelf niet actiever was in die periode. Daarna was de start tot en met het maken van de bouwtekeningen stroef, dwz gebrekkige communicatie, een afspraak die op het laatste moment werd afgezegd enz. Vanaf het moment dat Jeroen Glorie zich er persoonlijk mee bemoeide ging het goed. Over de bouwers en hun geleverde werk niets dan lof. Er is op een heel prettige manier hard gewerkt en het eindresultaat was uitstekend.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen, Overige

Kundig advies en uitvoering

Betrouwbaar. Ze nemen de tijd om te adviseren en mee te denken. Erg prettig in de communicatie en de vaklui hebben fantastisch werk afgeleverd.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Vloer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Goed werk verricht, zeer tevreden

Mijn ervaring met Bouwbedrijf JAC Tromp is goed, ik woon in een appartement, alles goed afgedekt lift en galerij, en briefing naar de mede bewoners toe, zorgvuldig gewerkt, en prima werknemers, de hele verbouwing viel als puzzelstukjes in elkaar een goede voor bereiding en planning, dank daar voor 👍

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Goede communicatie en de kwaliteit spat er vanaf!

Het eerste bezoek was verhelderend, veel suggesties en ideeën vanuit de aannemer. Gezamenlijk tot een goed plan gekomen waarna een duidelijke offerte en begroting werd opgesteld. Communicatie verliep zeer goed van eerste bezoek tm de oplevering. Een paar kleine zaken moesten na oplevering nog worden aangepast, dit was ook snel opgelost. Er is degelijk werk geleverd en “afspraak is afspraak” is hier zeker van toepassing. Prima timmermannen, de sfeer was goed.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen

strakke planning, perfecte uitvoering

Er wordt veel tijd gestoken in het voortraject wat ik als erg prettig heb ervaren. Uitvoering verliep probleemloos en zeer tevreden over het eindresultaat.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Goed werk, zeer netjes uitgevoerd door echte vaklui

Snelle, duidelijke communicatie en goed advies voor aanvang van de klus. Daarna met veel vakmanschap en erg netjes opgeleverd door de mannen van Jac Tromp. Een enkel probleem werd snel en doeltreffend in het werk opgelost. Wij zijn zeer tevreden!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Dak
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Professioneel, kundig en behulpzaam personeel.

Doorbraak in een dragende muur tussen twee kamers. De doorbraak werd zeer professioneel uitgevoerd. Hard werkend, begripvol en vriendelijk personeel. Met het eindresultaat zijn wij zeer tevreden. Alle afspraken zijn keurig nagekomen. Wij kunnen Jac. Tromp zeer aanbevelen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Snel en vakkundig.

Toch zijn ze nog te vinden. Echte vaklui. In één dag achterzijde woonhuis voorzien van enkel glas naar dubbelglas.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

De afspraken zijn allen snel en goed nagekomen. Goede communicatie.

Alle afspraken snel en goed nagekomen. Rekening gehouden met de omstanigheden. Goede adviezen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Vloer, Onderhoud/service, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Netjes, vakkundige en aardige mensen.

Meer communicatie vooraf had een fout kunnen voorkomen en heb na de fout contact met de directeur gemist. Uiteindelijk hebben we nu een prachtige badkamer.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Geslaagde verbouwing uitgevoerd door zeer professioneel bouwbedrijf

Een verbouwing is als het niet gewend bent een ingrijpend proces, dat veel aandacht vraagt. Bouwbedrijf Jac. Tromp BV heeft ons heel goed begeleid. Alle wensen zijn uitgekomen en de verbouwing is voor ons erg geslaagd. Wat ons opgevallen is, is dat er een zeer goed contact werd onderhouden met ons als opdrachtgever. Het personeel is professioneel, vriendelijk en denk zeer goed mee. Het ging voor ons om een renovatie van een woning. Je weet daarbij nooit wat je tegenkomt. Op die momenten merkt je dat je met vakmensen te maken hebt. Oplossingen werden bedacht en uitgevoerd en kwaliteit heeft altijd voorop gestaan. Iedere dag genieten we van de woning en willen via deze weg alle medewerkers van Bouwbedrijf Jac. Tromp BV die aan onze woning hebben meegeholpen nogmaals hartelijk bedanken. Dit is een bouwbedrijf om anderen aan te bevelen. Arno en Wendy Mulder

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Dak, Vloer, Keuken, Zonnepanelen/zonneboiler, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen

Fantastisch geholpen

Helaas kregen we te maken met lekkage. Tromp heeft direct actie ondernomen en een noodreparatie uitgevoerd. Vervolgens een keurige offerte ontvangen met een heldere uitleg en specificatie van de uit te voeren werkzaamheden. Deze zijn inmiddels naar volle tevredenheid uitgevoerd. Alle rotzooi werd keurig opgeruimd en door de dakdekker meegenomen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Dak
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Vakmanschap en zeer goede service

Goed werk aan dak en dakisolatie. Vakbekwaam en servicegericht. Het goed afronden vd klus is bij hen belangrijker dan tijdspanne. Dit vond ik zelfs opvallend en lovenswaardig. In huis zeer schoon afgerond aan het einde van iedere dag. Aardige werkers aan wie ik de sleutel van het huis toevertrouw.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Overige, Onderhoud service, Isoleren (deel) woning
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Onze nieuwbouwwoning is prachtig geworden!

Een prachtige energiezuinige vrijstaande woning. Met veel vakmanschap gerealiseerd, vriendelijke medewerkers die staan voor degelijk eindproduct. Bouwbedrijf Jac Tromp, ga zo door!

• Orde en netheid
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Over Bouwbedrijf Jac Tromp BV

ac Tromp is met haar ruim 70 jaar ervaring dè toonaangevende specialist van totaaloplossingen op het gebied van renovaties. Wij zijn een betrouwbare partner voor overheid, instellingen, woningbouwverenigingen, VVE’s, die op zoek zijn naar een kwalitatief en passend antwoord. Met de bewuste keuze voor eigen vakmensen, een eigen werkplaats en nauwe samenwerking met vaste ketenpartners, hebben wij specifieke expertise om uw wensen snel om te zetten in maatwerk. Hiermee bent u verzekerd van slimme en duurzame oplossingen met minimale bouwtijden en hinder voor de gebruikers.

Over Bouwnu