betrouwbaar bedrijf, goed werk geleverd, aardige betrouwbare mensen

Plaatsen en afwerken HR ++ glas, geïsoleerde deur, andere isolatiewerk, behandeling houtrot en afschilderen. Wederom zeer tevreden over dit bedrijf en prettige manier van omgang met de medewerkers die bij mij over de vloer kwamen en veelal uit de buurt komen, betrouwbaar en servicegericht. De klus is kwalitatief zeer goed geklaard!!!!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Onderhoud/service
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Fijn bedrijf

Men nam ruim de tijd om mijn wensen in kaart te brengen. De werkzaamheden zijn uitgevoerd door verschillende partijen, die ook professioneel en netjes waren.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Isoleren (deel) woning, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Fijne aannemer, net werk geleverd.

Vooral het meedenken en de duidelijke tekeningen in het voortraject waren erg fijn, hierdoor wisten we heel goed wat we zouden krijgen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw

Vakmanschap

Fijne bouwperiode gehad, aanloop heeft langer geduurd ivm levertijden materialen, maar na aanvang verliep alles volgens en soms zelfs voor op schema. Nette afhandeling van meer- en minderwerk en duidelijke communicatie. We zijn zeer tevreden over het eindresultaat en de gehele gang van zaken. Vakmanschap, zowel op kantoor, in de begeleiding als in de uitvoering. Zeer aan te raden als aannemer!!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Garage/schuur, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Vakmanschap en komen gemaakte afspraken na.

Bij ons is er onlangs een nieuwe erker in stijl jaren 30 geplaats met hoog rendement beglazing en een nieuw erkerdak met isolatie. Ook vernieuwing van een houten kozijn op een slaapkamer. De enthousiaste medewerkers van Tromp verstaan hun vak. Ze overleggen als er een onduidelijkheden zijn en dat werkt prettig (vb de uitvoering van een nieuwe vensterbank) Wij kunnen dit bedrijf zeker aanbevelen als je op zoek bent naar goed en betrouwbaar bouwbedrijf welke communicatie en vakmanschap hoog in het vaandel heeft staan.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Prima werk geleverd volgens afspraak

Prima jongens, prettig in de omgang. Goede communicatie en degelijk werk geleverd. Zeer tevreden.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Het werk is deskundig en netjes uitgevoerd.

Wij zijn te heel tevreden over het zorgvuldige werk aan het dakkapel aan de Colnotweg te Bergen. Vooral ook met hun bijzonder prettige en correcte omgang.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam

betrouwbaar en kwaliteit

Net als drie jaren geleden ben ik tevreden met de werkzaamheden door dit bedrijf uitgevoerd. Leuke betrouwbare werker met veel ervaring, wederom. Zonder problemen durf ik het huis in hun handen achter te laten. De klus is goed en met zorg uitgevoerd. Huis prettig schoongemaakt na afloop. Ik ben zeer tevreden.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak

Topbouwbedrijf

Als huurder van kennemer wonen kan ik uit ervaring zeggen dat de vakmannen van Jac Tromp top zijn. Ieder klus wordt professioneel opgelost door zeer kundig personeel. Dit mag wel eens gemeld worden. Aan de vorige aannemer die kennemer wonen in huurde heb ik hele slechte ervaringen maar de positieve mannen van Jac Tromp zijn top.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Keuken, Badkamer

Excuses

Hele dag vrij genomen omdat ze langs zouden komen.de mevrouw aan de telefoon zegt rustig dat ze 10 minuten voor mijn deur hebben staan wachten,terwijl ik vanaf 7 uur in de ochtend al aan het wachten ben met de gordijnen wijd open!ik zou ook terug gebeld worden….is ook nooit gebeurd.zeer slechte ervaring met dit bouwbedrijf en ook zeker met de telefoniste. In navolging van deze recensie wil ik graag meden dat de firma Tromp het netjes met mij heeft opgelost.ze hebben direct excuses aangeboden aan mij voor de eerdere gebeurtenissen.tevens de dag erna werd mij een bloemetje aangeboden (persoonlijk aan de deur)ik ben hier tevreden mee en vind dit erg netjes.excuses aanvaard!

• Nakomen afspraken N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Orde en netheid N.v.t.
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Geachte heer Hagedoorn, Ook bij ons blijft het mensenwerk, waar soms iets niet gaat zoals het zou moeten. Het spijt ons dat u hier de dupe van bent geworden en hebben u onze excuses daarvoor aangeboden. Wij gaan er alsnog alles aan doen om ons werk bij u naar tevredenheid uit te voeren!! Met vriendelijke groet, Bouwbedrijf Jac Tromp b.v. Jeroen Glorie

Netjes, volgens planning, keurige vriendelijke medewerkers, meedenkend en oplossingsgericht

Zie boven. Meer dan tevreden over de fijne samenwerking en geleverde kwaliteit. We zijn erg blij met het resultaat en het verloop van onze verbouwing.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging, Beglazing en kozijnen, Onderhoud/service

Bedrijf is goed 1 persoon niet

Bedrijf is zeer goed maar er werkt nu iemand die is echt vreslijk tegen klanten ik snap niet dat hij daar nog werkt laat staan dat jullie hem hebbe aangenomen ik vind klant is koning maar hij behandeld klanten zeer slecht

Nette betrouwbare vakmensen.

Wij zijn zeer tevreden met de verbouwing van onze zolder. Zowel de werkvoorbereiding als de uitvoering verliep uitstekend. Fijne mensen om in huis te hebben. Werken netjes, volgens planning en er werd goed meegedacht.

Niet best

Begin van het jaar een formulier ter reparatie aan de dakkapel ingevuld en verzonden; dit nadat de telefoon niet werd opgenomen. Tot op heden GEEN reactie ontvangen. Is ook niet meer nodig!

• Vakmanschap N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Orde en netheid N.v.t.
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Geachte heer, Wij vinden het spijtig dat u teleurgesteld bent in onze dienstverlening. Soms is de telefoonlijn druk bezet, omdat we dagelijks een grote stroom onderhoudsverzoeken verwerken. Wij hebben ook nog even goed in onze mailbox gekeken, maar uw mail niet direct kunnen terugvinden. Onze verwachting was dat mail mogelijk aan onze aandacht is ontglipt. Hopelijk begrijpt u door een reactie op uw review dat dit niet onze wijze van werken is. Uit uw reactie maken wij op dat verder contact niet meer noodzakelijk is. Erg jammer, maar bieden u nogmaals onze oprechte excuses aan voor het gebrek aan communicatie. Met vriendelijke groet, Bouwbedrijf Jac Tromp b.v. Jeroen Glorie

Vakwerk en heldere communicatie

Na het aanvragen van een aantal offertes bij verschillende aannemersbedrijven hebben wij ervoor gekozen om met Jac Tromp in zee te gaan. Een heldere en vlotte communicatie, duidelijke offerte vooraf en ouderwets vakwerk is wat wij tijdens onze verbouwing hebben ervaren. De vaklieden van Tromp zijn prettig in de omgang en werken netjes en gedisciplineerd. Er viel geen onvertogen woord in de paar weken die ze bij ons bezig zijn geweest en ze waren desgevraagd steeds bereid om ons het een en ander aan toelichting te geven over de voortgang van de verschillende werkzaamheden. Na oplevering waren er een paar kleine aandachtspunten. Ook dit werd voortvarend opgepakt en snel en soepel opgelost. Tromp zal niet de goedkoopste aannemer zijn, maar levert op alle gebieden vakwerk en is het daarom wat ons betreft meer dan waard. Ik zou ze iedereen van harte aanraden.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Dak, Beglazing en kozijnen

Betrouwbaar

Wij zijn zeer tevreden over de verbouwing die door Jac Tromp BV is uitgevoerd. De communicatie verliep soepel en de werkzaamheden verliepen bijna geheel volgens de planning. Ook wanneer er iets niet naar wens was, of in geval van aanvullende werkzaamheden of veranderingen, werd alles snel opgepakt en uitgevoerd. Zelfs weken nadat de verbouwing officieel was afgerond zijn er nog kleine mankementen opgelost wanneer deze aan het licht kwamen. Tevens vonden wij alle partijen die over de vloer kwamen vriendelijk en behulpzaam, wat extra fijn was omdat wij gedurende de verbouwing zelf ook in het huis woonachtig waren. Wij kunnen Jac Tromp BV zeker aanraden.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging, Badkamer

Na trage start perfect

Nadat ik kenbaar had gemaakt wat ik wilde verbouwen en dat ik graag van Jac Tromp een offerte daarvoor wilde hebben bleef het lang stil, maanden. Mijn onervarenheid met aannemers zorgde ervoor dat ik zelf niet actiever was in die periode. Daarna was de start tot en met het maken van de bouwtekeningen stroef, dwz gebrekkige communicatie, een afspraak die op het laatste moment werd afgezegd enz. Vanaf het moment dat Jeroen Glorie zich er persoonlijk mee bemoeide ging het goed. Over de bouwers en hun geleverde werk niets dan lof. Er is op een heel prettige manier hard gewerkt en het eindresultaat was uitstekend.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen, Overige

Kundig advies en uitvoering

Betrouwbaar. Ze nemen de tijd om te adviseren en mee te denken. Erg prettig in de communicatie en de vaklui hebben fantastisch werk afgeleverd.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Vloer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Goed werk verricht, zeer tevreden

Mijn ervaring met Bouwbedrijf JAC Tromp is goed, ik woon in een appartement, alles goed afgedekt lift en galerij, en briefing naar de mede bewoners toe, zorgvuldig gewerkt, en prima werknemers, de hele verbouwing viel als puzzelstukjes in elkaar een goede voor bereiding en planning, dank daar voor 👍

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Goede communicatie en de kwaliteit spat er vanaf!

Het eerste bezoek was verhelderend, veel suggesties en ideeën vanuit de aannemer. Gezamenlijk tot een goed plan gekomen waarna een duidelijke offerte en begroting werd opgesteld. Communicatie verliep zeer goed van eerste bezoek tm de oplevering. Een paar kleine zaken moesten na oplevering nog worden aangepast, dit was ook snel opgelost. Er is degelijk werk geleverd en “afspraak is afspraak” is hier zeker van toepassing. Prima timmermannen, de sfeer was goed.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen

strakke planning, perfecte uitvoering

Er wordt veel tijd gestoken in het voortraject wat ik als erg prettig heb ervaren. Uitvoering verliep probleemloos en zeer tevreden over het eindresultaat.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Goed werk, zeer netjes uitgevoerd door echte vaklui

Snelle, duidelijke communicatie en goed advies voor aanvang van de klus. Daarna met veel vakmanschap en erg netjes opgeleverd door de mannen van Jac Tromp. Een enkel probleem werd snel en doeltreffend in het werk opgelost. Wij zijn zeer tevreden!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Dak
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Professioneel, kundig en behulpzaam personeel.

Doorbraak in een dragende muur tussen twee kamers. De doorbraak werd zeer professioneel uitgevoerd. Hard werkend, begripvol en vriendelijk personeel. Met het eindresultaat zijn wij zeer tevreden. Alle afspraken zijn keurig nagekomen. Wij kunnen Jac. Tromp zeer aanbevelen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Snel en vakkundig.

Toch zijn ze nog te vinden. Echte vaklui. In één dag achterzijde woonhuis voorzien van enkel glas naar dubbelglas.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

De afspraken zijn allen snel en goed nagekomen. Goede communicatie.

Alle afspraken snel en goed nagekomen. Rekening gehouden met de omstanigheden. Goede adviezen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Vloer, Onderhoud/service, Overige

Over Bouwbedrijf Jac Tromp BV

Jac Tromp is met haar ruim 70 jaar ervaring dè toonaangevende specialist van totaaloplossingen op het gebied van renovaties. Wij zijn een betrouwbare partner voor overheid, instellingen, woningbouwverenigingen, VVE’s, die op zoek zijn naar een kwalitatief en passend antwoord. Met de bewuste keuze voor eigen vakmensen, een eigen werkplaats en nauwe samenwerking met vaste ketenpartners, hebben wij specifieke expertise om uw wensen snel om te zetten in maatwerk. Hiermee bent u verzekerd van slimme en duurzame oplossingen met minimale bouwtijden en hinder voor de gebruikers.

Over Bouwnu