strakke planning, perfecte uitvoering

Er wordt veel tijd gestoken in het voortraject wat ik als erg prettig heb ervaren. Uitvoering verliep probleemloos en zeer tevreden over het eindresultaat.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Goed werk, zeer netjes uitgevoerd door echte vaklui

Snelle, duidelijke communicatie en goed advies voor aanvang van de klus. Daarna met veel vakmanschap en erg netjes opgeleverd door de mannen van Jac Tromp. Een enkel probleem werd snel en doeltreffend in het werk opgelost. Wij zijn zeer tevreden!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Dak
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Professioneel, kundig en behulpzaam personeel.

Doorbraak in een dragende muur tussen twee kamers. De doorbraak werd zeer professioneel uitgevoerd. Hard werkend, begripvol en vriendelijk personeel. Met het eindresultaat zijn wij zeer tevreden. Alle afspraken zijn keurig nagekomen. Wij kunnen Jac. Tromp zeer aanbevelen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Snel en vakkundig.

Toch zijn ze nog te vinden. Echte vaklui. In één dag achterzijde woonhuis voorzien van enkel glas naar dubbelglas.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

De afspraken zijn allen snel en goed nagekomen. Goede communicatie.

Alle afspraken snel en goed nagekomen. Rekening gehouden met de omstanigheden. Goede adviezen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Vloer, Onderhoud/service, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Netjes, vakkundige en aardige mensen.

Meer communicatie vooraf had een fout kunnen voorkomen en heb na de fout contact met de directeur gemist. Uiteindelijk hebben we nu een prachtige badkamer.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Geslaagde verbouwing uitgevoerd door zeer professioneel bouwbedrijf

Een verbouwing is als het niet gewend bent een ingrijpend proces, dat veel aandacht vraagt. Bouwbedrijf Jac. Tromp BV heeft ons heel goed begeleid. Alle wensen zijn uitgekomen en de verbouwing is voor ons erg geslaagd. Wat ons opgevallen is, is dat er een zeer goed contact werd onderhouden met ons als opdrachtgever. Het personeel is professioneel, vriendelijk en denk zeer goed mee. Het ging voor ons om een renovatie van een woning. Je weet daarbij nooit wat je tegenkomt. Op die momenten merkt je dat je met vakmensen te maken hebt. Oplossingen werden bedacht en uitgevoerd en kwaliteit heeft altijd voorop gestaan. Iedere dag genieten we van de woning en willen via deze weg alle medewerkers van Bouwbedrijf Jac. Tromp BV die aan onze woning hebben meegeholpen nogmaals hartelijk bedanken. Dit is een bouwbedrijf om anderen aan te bevelen. Arno en Wendy Mulder

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Dak, Vloer, Keuken, Zonnepanelen/zonneboiler, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen

Fantastisch geholpen

Helaas kregen we te maken met lekkage. Tromp heeft direct actie ondernomen en een noodreparatie uitgevoerd. Vervolgens een keurige offerte ontvangen met een heldere uitleg en specificatie van de uit te voeren werkzaamheden. Deze zijn inmiddels naar volle tevredenheid uitgevoerd. Alle rotzooi werd keurig opgeruimd en door de dakdekker meegenomen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Dak
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Vakmanschap en zeer goede service

Goed werk aan dak en dakisolatie. Vakbekwaam en servicegericht. Het goed afronden vd klus is bij hen belangrijker dan tijdspanne. Dit vond ik zelfs opvallend en lovenswaardig. In huis zeer schoon afgerond aan het einde van iedere dag. Aardige werkers aan wie ik de sleutel van het huis toevertrouw.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Overige, Onderhoud service, Isoleren (deel) woning
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Onze nieuwbouwwoning is prachtig geworden!

Een prachtige energiezuinige vrijstaande woning. Met veel vakmanschap gerealiseerd, vriendelijke medewerkers die staan voor degelijk eindproduct. Bouwbedrijf Jac Tromp, ga zo door!

• Orde en netheid
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Over Bouwbedrijf Jac Tromp BV

ac Tromp is met haar ruim 70 jaar ervaring dè toonaangevende specialist van totaaloplossingen op het gebied van renovaties. Wij zijn een betrouwbare partner voor overheid, instellingen, woningbouwverenigingen, VVE’s, die op zoek zijn naar een kwalitatief en passend antwoord. Met de bewuste keuze voor eigen vakmensen, een eigen werkplaats en nauwe samenwerking met vaste ketenpartners, hebben wij specifieke expertise om uw wensen snel om te zetten in maatwerk. Hiermee bent u verzekerd van slimme en duurzame oplossingen met minimale bouwtijden en hinder voor de gebruikers.

Over Bouwnu