Erik-Jan is een zeer kundig en positief meedenkende uitvierder

Betrouwbaar en welwillend

Kamphuis prima bedrijf. Niels Nijhuis prima vent die doet wat hij zegt en meedenkt. Brummelhuis bevelen nietaan. Voelen ons in de steek gelaten.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

goede service, prettige medewerkers

Heel fijn om met dit bedrijf een huis te bouwen!

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Zeer prettige ervaring met Kamphuis, een bedrijf van: een man een man een woord en woord, ofwel afsp

Een zeer flexibel en kundig bouwbedrijf. Met oog voor kwaliteit esthetiek en de klant centraal stelt!!

Over Bouwnu

Over Kamphuis Bouwbedrijf

Bouwbedrijf Kamphuis bestaat al sinds 1958. Onze wortels liggen in de particuliere woningbouw (ook seriematig). Verspreid over Nederland wonen vele gezinnen in een huis van Kamphuis. Ook zijn we sterk in utiliteitsbouw, verbouwingen en renovaties. Wij ontwikkelen, ontwerpen en bouwen. En werken uitsluitend met de beste vakmensen en een vaste kern van gerenommeerde leveranciers en onderaannemers. We voelen ons betrokken bij onze opdrachtgevers en begeleiden hen intensief gedurende het hele bouwproces. Onze kernwaarden: kwaliteit, flexibiliteit en deskundigheid.