Goede service, mooi werk afgeleverd

Bouw erker: Rene heeft fantastisch vakwerk geleverd! Mijn complimenten voor Bouwbedrijf Koman B.V. We kunnen niet anders zeggen dan dat zij vakwerk geleverd hebben. Werken zeer nauwkeurig en precies. Mooie erker gebouwd. Ook de afwerking binnen is goed gedaan. Ik kan ze dan ook zeker aanbevelen voor alle erker werkzaamheden. Nogmaals onze hartelijke dank. Inge en Erwin Dreier Gligoor

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Koman is een bedrijf waar men de klant centraal zet en zeer kundig zijn.

Wij kregen een nieuwe keuken waarbij ook een draagmuur weggehaald werd. Alles is voorspoedig gelopen en we zijn erg blij met de hulp die Koman ons geboden heeft. Van het slopen van de muur tot aan de puntjes op i. Koman is altijd bereikbaar en denkt goed mee met de klant.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Keuken

Zorgvuldig en betrokken

Koman heeft nieuwe tuindeuren geplaatst incl. een nieuwe latei en het aanhelen van metselwerk. Nemen altijd de telefoon op, communiceren transparant, beantwoorden alle vragen, doen wat ze zeggen en laten de boel netjes achter. Het is fijn werken met Koman!

Super vakwerk geleverd!

Dikke pluim voor Bouwbedrijf Koman B.V. We kunnen niet anders zeggen dan dat zij vakwerk geleverd hebben. Werken zeer nauwkeurig en precies. Grote dakkapel geplaatst. Tevens Keralit tegen de gevel geplaatst. Verdere afwerking binnen echt zeer mooi, ook deuren geplaatst/kozijnen en ramen. Ik kan ze dan ook zeker aanbevelen voor alle werkzaamheden van slopen/opbouw tot de gehele afwerking. Hierbij wil ik de mannen van Bouwbedrijf Koman nogmaals ontzettend bedanken. John & Lysenka van der Molen

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Dakkapel/dakraam, Overige, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Geweldig netjes, precies en gewoon vakwerk

De mannen van Koman werken netjes, preies en vooral met hart voor wat ze doen. Vakwerk en ook aardig en heel eerlijk.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Onderhoud service, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning

Keurig en vlot werk afgeleverd

Totale beneden verdieping / keuken verbouwing (doorbraak) met rondom nieuwe hardhouten kozijnen. En nieuw stucwerk Zeer tevreden met het behaalde eindresultaat

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning, Keuken
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Uitstekend werk geleverd m.b.t. verbouwing en zonnepanelen

Koman heeft bij ons een aanbouw en zonnepanelen geplaats, uitstekende kwaliteit, goede communicatie, denken overal in mee. kortom zeer aan te bevelen aannemer.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Zonnepanelen/zonneboiler

Goed werk, goede communicatie.

Wij hebben jarenlange goede ervaring met Bouwbedrijf Koman. Ze leveren goed werk, de communicatie is goed en wanneer wij problemen op bouwkundig gebied hebben, staan ze altijd klaar.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping, Dakkapel/dakraam, Overige, Restauratie monumentaal pand, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning, Badkamer, Vloer

De mannen hebben keurig werk geleverd. Werken netjes met goede kwaliteit materialen. Kundig vakwerk en weten waar ze mee bezig zijn.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Prima!

Prettig contact gehad van tevoren en erg blij met het eindresultaat. Wij hebben onze voordeur en kozijn laten vervangen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Koman is een bedrijf dat goede service biedt en zeer klantvriendelijk is.

Wij wilden precies weten waar we aan toe waren, veel vragen gesteld, welke keurig netjes werden beantwoord. Vervolgens bezoek aan huis gehad, onze wensen doorgesproken om zo tot een zo compleet mogelijk offerte te komen. Goede afspraken gemaakt... geen meerkosten! Na plaatsing is er enige tijd later geïnformeerd of alles naar behoren werkte... goede nazorg dus. Koman B.V. is zeker aan te bevelen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Zonnepanelen/zonneboiler

Zeer goede service en uitvoering door deskundig personeel

Hebben een aanbouw laten plaatsen, hier zijn wij zeer tevreden over. Vervolgens hebben wij de ruiten aan de voorzijde laten vervangen, ook dit is vakkundig en netjes uitgevoerd. Ook voor onze volgende klus gaan we zeker met Koman verder

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Beglazing en kozijnen

Goede kwaliteit door betrouwbare vakmensen

Wij hebben onze kunststof kozijnen laten plaatsen door Koman. Ze zijn vakkundig, snel, geplaatst en toen we achteraf vragen hadden kwamen ze binnen een paar minuten (!) langs om een en ander uit te leggen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen

zeer tevreden over dit bedrijf

4 jaar geleden heeft bouwbedrijf Koman bij ons een aabouw gemaakt. Wij zijn zeer tevreden hoe alles verlopen is. Duidelijke offerte, gemaakte afspraken werden nagekomen, ze werken erg netjes en denken graag mee en zijn prettig in omgang. Het resultaat is prachtig. Wij hebben geen enkele tegenslag gehad tijdens de bouw. Alles verliep voorspoedig. Kortom een zeer tevreden klant. Wij kunnen dit bedrijf van harte aanbevelen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw

Hele goede service en contact met keurig personeel

Wij hebben bouwbedrijf Koman benaderd voor het plaatsen van dakramen op de zolder. Na een goede offerte en een snelle planning zijn de heren aan het werk gegaan. Al snel kwamen de heren een paar problemen tegen waardoor het werk direct uitliep. De klus was voor één dag ingepland maar werd 1,5 dag doordat alles nog afgewerkt moest worden. Dit hebben de heren de volgende ochtend direct in orde gemaakt! De service en positiviteit van de heren was grandioos, want het plaatsen van ramen op een zolder met 30 graden is een zware klus. Na het werk werd alles keurig en netjes achtergelaten! Bouwbedrijf Koman is zeker aan te bevelen!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam

Uitstekende ervaring

2 jaar geleden een goede eerste ervaring gehad met Koman tijdens een verbouwing van de begane grond. Nu nogmaals gebruik gemaakt van hun diensten voor een verbouwing op de eerste verdieping en nog steeds uitstekend werk afgeleverd!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige, Isoleren (deel) woning, Keuken, Vloer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Een bouwbedrijf waar je op kunt bouwen!

Als gepensioneerd Hoofdgebouwenbeheer van de Gemeente Alkmaar weet ik na 25 jaar wel waar je een bedrijf op kunt beoordelen. Bouwbedrijf Koman kwam bij mij in beeld om mijn woning nagenoeg geheel te verbouwen met een uitbreiding van een riante tuinkamer. De hele verbouwing is bouwtechnisch gesproken een schoolvoorbeeld hoe er ge/verbouwd dient te worden.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Garage/schuur, Vloer, Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Betrouwbaar, wat we afspreken doen we!

Al een tweetal jaren aan het dubben geweest, gaan we de badkamer verbouwen of niet, willen we die rotsooi wel, de trap op en de trap af. Krommenie is dan nog een dorp, via via kwamen we in contact met de firma Koman, met Gert Jan. De zorg die we hadden was niet terecht, afspraken werden nagekomen, rommel werd elke avond opgeruimd, echte burgerwerk vaklieden. een zeer tevreden klant

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Vakmanschap, komen afspraken na en denken mee.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Klantvriendelijk, betrouwbaar en professioneel

Over Bouwnu

Over Bouwbedrijf Koman B.V.