De mannen hebben keurig werk geleverd. Werken netjes met goede kwaliteit materialen. Kundig vakwerk en weten waar ze mee bezig zijn.

• Ging het om een (ver)bouw project? Beglazing en kozijnen
  • Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Prima!

Prettig contact gehad van tevoren en erg blij met het eindresultaat. Wij hebben onze voordeur en kozijn laten vervangen.

• Ging het om een nieuwbouw project? Overig

Koman is een bedrijf dat goede service biedt en zeer klantvriendelijk is.

Wij wilden precies weten waar we aan toe waren, veel vragen gesteld, welke keurig netjes werden beantwoord. Vervolgens bezoek aan huis gehad, onze wensen doorgesproken om zo tot een zo compleet mogelijk offerte te komen. Goede afspraken gemaakt... geen meerkosten! Na plaatsing is er enige tijd later geïnformeerd of alles naar behoren werkte... goede nazorg dus. Koman B.V. is zeker aan te bevelen.

• Ging het om een (ver)bouw project? Zonnepanelen/zonneboiler

Zeer goede service en uitvoering door deskundig personeel

Hebben een aanbouw laten plaatsen, hier zijn wij zeer tevreden over. Vervolgens hebben wij de ruiten aan de voorzijde laten vervangen, ook dit is vakkundig en netjes uitgevoerd. Ook voor onze volgende klus gaan we zeker met Koman verder

• Ging het om een (ver)bouw project? Aanbouw/dakopbouw, Beglazing en kozijnen

Goede kwaliteit door betrouwbare vakmensen

Wij hebben onze kunststof kozijnen laten plaatsen door Koman. Ze zijn vakkundig, snel, geplaatst en toen we achteraf vragen hadden kwamen ze binnen een paar minuten (!) langs om een en ander uit te leggen.

• Ging het om een (ver)bouw project? Beglazing en kozijnen

zeer tevreden over dit bedrijf

4 jaar geleden heeft bouwbedrijf Koman bij ons een aabouw gemaakt. Wij zijn zeer tevreden hoe alles verlopen is. Duidelijke offerte, gemaakte afspraken werden nagekomen, ze werken erg netjes en denken graag mee en zijn prettig in omgang. Het resultaat is prachtig. Wij hebben geen enkele tegenslag gehad tijdens de bouw. Alles verliep voorspoedig. Kortom een zeer tevreden klant. Wij kunnen dit bedrijf van harte aanbevelen.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Aanbouw/dakopbouw

Hele goede service en contact met keurig personeel

Wij hebben bouwbedrijf Koman benaderd voor het plaatsen van dakramen op de zolder. Na een goede offerte en een snelle planning zijn de heren aan het werk gegaan. Al snel kwamen de heren een paar problemen tegen waardoor het werk direct uitliep. De klus was voor één dag ingepland maar werd 1,5 dag doordat alles nog afgewerkt moest worden. Dit hebben de heren de volgende ochtend direct in orde gemaakt! De service en positiviteit van de heren was grandioos, want het plaatsen van ramen op een zolder met 30 graden is een zware klus. Na het werk werd alles keurig en netjes achtergelaten! Bouwbedrijf Koman is zeker aan te bevelen!

• Ging het om een (ver)bouw project? Dakkapel/dakraam

Uitstekende ervaring

2 jaar geleden een goede eerste ervaring gehad met Koman tijdens een verbouwing van de begane grond. Nu nogmaals gebruik gemaakt van hun diensten voor een verbouwing op de eerste verdieping en nog steeds uitstekend werk afgeleverd!

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Overige, Isoleren (deel) woning, Keuken, Vloer
  • Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Een bouwbedrijf waar je op kunt bouwen!

Als gepensioneerd Hoofdgebouwenbeheer van de Gemeente Alkmaar weet ik na 25 jaar wel waar je een bedrijf op kunt beoordelen. Bouwbedrijf Koman kwam bij mij in beeld om mijn woning nagenoeg geheel te verbouwen met een uitbreiding van een riante tuinkamer. De hele verbouwing is bouwtechnisch gesproken een schoolvoorbeeld hoe er ge/verbouwd dient te worden.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Garage/schuur, Vloer, Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Betrouwbaar, wat we afspreken doen we!

Al een tweetal jaren aan het dubben geweest, gaan we de badkamer verbouwen of niet, willen we die rotsooi wel, de trap op en de trap af. Krommenie is dan nog een dorp, via via kwamen we in contact met de firma Koman, met Gert Jan. De zorg die we hadden was niet terecht, afspraken werden nagekomen, rommel werd elke avond opgeruimd, echte burgerwerk vaklieden. een zeer tevreden klant

• Ging het om een (ver)bouw project? Badkamer
  • Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Vakmanschap, komen afspraken na en denken mee.

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige

Klantvriendelijk, betrouwbaar en professioneel

Over Bouwnu

Over Bouwbedrijf Koman B.V.