Ervaring misschien wel, zijn onderaannemers minder

Dit bedrijf maakt gebruik van onderaannemers doch hij controleert hun werk niet. Verkaart uit Steenbergen is onsinziens geen goede onderaannemer. Ook hij controleert het werk niet van zijn personeel. Zelf probeert hij via gedraai onder diverse slecht uitgevoerde klussen uit te komen met hulp van Stadlander en die controleert ook niets. Deze revieuw is een waarschuwing. Een gewaarschuuwt mens telt voor twee.

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Badkamer, Keuken

Bouwbedrijf Krijger 'Bouwen in vertrouwen' daar maken ze bij Krijger werk van!

Fantastische aannemer met geweldige vakmensen die van onze verbouwing echt een 'feestje' hebben gemaakt. Geen loze woorden maar daden.

• Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Garage/schuur, Dak, Vloer, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Over Bouwnu

Over Bouwbedrijf Krijger BV

Bouwbedrijf Krijger is een begrip. Al meer dan 275 jaar staan wij niet alleen voor kwaliteit en vakmanschap, maar vooral voor ‘vertrouwen’. Dat bewijst zich uit de diversiteit aan bouwkundige oplossingen die inmiddels zijn gerealiseerd. Utiliteitsbouw en woningbouw, waaronder winkels, kerken, kantoren, scholen, landhuizen, etc. Bouwbedrijf Krijger is een veelzijdige bouwonderneming die alle facetten van traditioneel en modern bouwen beheerst. Of het nu gaat om nieuwbouw, verbouw, renovatie of restauratie. Elk jaar verheugen wij ons weer in een groeiend aantal opdrachtgevers. Zowel particulier, alsmede bedrijven, (semi-)overheidsinstellingen, stichtingen, verenigingen, etc.