Alleen maar ellende

Bouwbedrijf wat zijn afspraken beloftes niet na komt. Het ook niet na kan komen. Een dakkapel of uitbouw zullen ze vast kunnen. Maar een nieuwbouw project kan dit bedrijf niet aan. Bijna geen eigen personeel alles wordt uitbesteed waardoor je bij problemen van kastje naar muur gestuurd wordt. In plaats van oplossen laten ze aan je lot over. Ze wijzen naar elkaar maar vergeten dat zij eindverantwoordelijk zijn wanneer je een verbouwing van een nieuwbouw woning bij hem afneemt. Van lekkage tot inbraak tot defecte kranen. Een oplossing komt er maar veel te laat en na heel veel belletjes en herinneringen. Daar kan je niet op bouwen. En dat claimen ze wel. Ze leveren appartementen op zonder traplift en zonde trapleuningen. Wat betekent dat senioren in dit complex maanden gevaarlijk hebben gewoond. Ze overtreden regels keer op keer zonder zich daar maar een klein beetje verantwoordelijk voor te voelen. Nee geen aanbeveling ze moeten eerst maar eens zorgen dat ze dergelijke projecten aan kunnen voor ze hier aan beginnen. Project is 8 maanden uitgelopen en niet door Corona. Ze zijn onbeleefd je krijgt geen contact met ze.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Nog mooier dan wij gehoopt hadden

Ze hebben bij ons het dak van de aanbouw vervangen en geïsoleerd, nieuwe tuindeuren en een raam vervangen in de beneden slaapkamer en een nieuwe zijdeur geplaatst. Al het werk was goed op elkaar afgestemd (elektricien, dakdekker, timmerlieden) en zij hebben snel en netjes gewerkt. Alles werd redelijk schoon opgeleverd (had natuurlijk nog wel een sopje nodig) en de heren waren erg vriendelijk en echte vakmensen. Vorig jaar hebben zij bij ons ook het riool vervangen, en dat is ook goed en snel, tegen een redelijke prijs gedaan. Kortom, wij zijn erg tevreden en hebben voor het volgende karwei al een offerte gevraagd!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Keurig vakwerk afgeleverd.

Bouwbedrijf Krijger is een echte aanrader voor al uw bouw en verbouw plannen. Keurig werk afgeleverd tijdens een complete renovatie van mijn huis. Ook de installateurs en timmermannen bedankt voor het keurige werk wat jullie hebben geleverd.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Onderhoud service, Badkamer, Keuken
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Ervaring misschien wel, zijn onderaannemers minder

Dit bedrijf maakt gebruik van onderaannemers doch hij controleert hun werk niet. Verkaart uit Steenbergen is onsinziens geen goede onderaannemer. Ook hij controleert het werk niet van zijn personeel. Zelf probeert hij via gedraai onder diverse slecht uitgevoerde klussen uit te komen met hulp van Stadlander en die controleert ook niets. Deze revieuw is een waarschuwing. Een gewaarschuuwt mens telt voor twee.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer, Keuken

Bouwbedrijf Krijger 'Bouwen in vertrouwen' daar maken ze bij Krijger werk van!

Fantastische aannemer met geweldige vakmensen die van onze verbouwing echt een 'feestje' hebben gemaakt. Geen loze woorden maar daden.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Garage/schuur, Dak, Vloer, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Over Bouwbedrijf Krijger BV

Bouwbedrijf Krijger is een begrip. Al meer dan 275 jaar staan wij niet alleen voor kwaliteit en vakmanschap, maar vooral voor ‘vertrouwen’. Dat bewijst zich uit de diversiteit aan bouwkundige oplossingen die inmiddels zijn gerealiseerd. Utiliteitsbouw en woningbouw, waaronder winkels, kerken, kantoren, scholen, landhuizen, etc. Bouwbedrijf Krijger is een veelzijdige bouwonderneming die alle facetten van traditioneel en modern bouwen beheerst. Of het nu gaat om nieuwbouw, verbouw, renovatie of restauratie. Elk jaar verheugen wij ons weer in een groeiend aantal opdrachtgevers. Zowel particulier, alsmede bedrijven, (semi-)overheidsinstellingen, stichtingen, verenigingen, etc.

Over Bouwnu