Keurig vakwerk afgeleverd.

Bouwbedrijf Krijger is een echte aanrader voor al uw bouw en verbouw plannen. Keurig werk afgeleverd tijdens een complete renovatie van mijn huis. Ook de installateurs en timmermannen bedankt voor het keurige werk wat jullie hebben geleverd.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Onderhoud service, Badkamer, Keuken
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Ervaring misschien wel, zijn onderaannemers minder

Dit bedrijf maakt gebruik van onderaannemers doch hij controleert hun werk niet. Verkaart uit Steenbergen is onsinziens geen goede onderaannemer. Ook hij controleert het werk niet van zijn personeel. Zelf probeert hij via gedraai onder diverse slecht uitgevoerde klussen uit te komen met hulp van Stadlander en die controleert ook niets. Deze revieuw is een waarschuwing. Een gewaarschuuwt mens telt voor twee.

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer, Keuken

Bouwbedrijf Krijger 'Bouwen in vertrouwen' daar maken ze bij Krijger werk van!

Fantastische aannemer met geweldige vakmensen die van onze verbouwing echt een 'feestje' hebben gemaakt. Geen loze woorden maar daden.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Garage/schuur, Dak, Vloer, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Over Bouwnu

Over Bouwbedrijf Krijger BV

Bouwbedrijf Krijger is een begrip. Al meer dan 275 jaar staan wij niet alleen voor kwaliteit en vakmanschap, maar vooral voor ‘vertrouwen’. Dat bewijst zich uit de diversiteit aan bouwkundige oplossingen die inmiddels zijn gerealiseerd. Utiliteitsbouw en woningbouw, waaronder winkels, kerken, kantoren, scholen, landhuizen, etc. Bouwbedrijf Krijger is een veelzijdige bouwonderneming die alle facetten van traditioneel en modern bouwen beheerst. Of het nu gaat om nieuwbouw, verbouw, renovatie of restauratie. Elk jaar verheugen wij ons weer in een groeiend aantal opdrachtgevers. Zowel particulier, alsmede bedrijven, (semi-)overheidsinstellingen, stichtingen, verenigingen, etc.