Goed meewerkend en meedenkend

Goed meegedacht in de opdracht en nette uitvoering

• Ging het om een (ver)bouw project? Garage/schuur

Perfect bouwbedrijf

Behalve een goed uitgevoerde verbouwing is de aftersales ook erg belangrijk. Bij Wieb de Wit van Bouwbedrijf Marum is ook dat in goede handen!

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Dak, Garage/schuur, Indelingswijziging, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning, Vloer
  • Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

zeer professionele inzet en eerlijke adviezen

Buitengewoon goede vakman met ook zeker een leger aan vertrouwde hulptroepen die dezelfde zorg en kwaliteitsbeleving hebben.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Indelingswijziging, Overige, Beglazing en kozijnen, Keuken
  • Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Alle vertrouwen voor een volgende opdracht

Voortraject: Goed bereikbaar, snel persoonlijk contact, denkt deskundig mee met mij als opdrachtgever, duidelijk in begroting. Uitvoerfase: Flexibel als ik tijdens uitvoering een aanpassing wil en duidelijk in eventuele meerkosten, werk wordt efficiƫnt uitgevoerd in een aansluitend tijdsbestek, de 'werkplaats' wordt na afronding van het werk opgeruimd, (ook tussentijds als het langer dan een dag duurt) tussentijds wordt in de gaten gehouden of alles volgens plan verloopt. Indien tijdens de werkzaamheden onverwachte gebreken ontdekt worden wordt dit meegedeeld en er wordt overlegd wat er moet gebeuren en wat dit aan meerkosten geeft Slotfase: na voltooiing van de werkzaamheden wordt gecontroleerd of alles naar verwachting is. Begroting en eindafrekening zijn in overeenstemming. Contact en service zijn klantvriendelijk.

• Ging het om een (ver)bouw project? Dak, Dakkapel/dakraam, Onderhoud service

Toegewijd vakman

Ondanks de bouwvak, wist de aannemer benodigd materiaal en de manschappen ter plaatse te krijgen. Hulde voor dit staaltje regelkunst. Het ging om het vervangen van boeidelen die verrot bleken te zijn tijdens het schilderwerk. De schilders kwamen daarom stil te staan. Dankzij de fam. de Wit kon de schilderklus, na een korte onderbreking, doorgang vinden.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Aanbouw/dakopbouw
  • Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Betrouwbare vakmensen die kwaliteit leveren en afspraken nakomen.

Wij hebben nu 2 keer gebruikt gemaakt van de diensten van Bouwbedrijf Marum: aanbouw en nieuwe schuur. Beide keren goed product geleverd en afspraken nagekomen.

• Ging het om een (ver)bouw project? Garage/schuur, Indelingswijziging

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige

snel uitstekende prijs kwaliteit

Uitstekende ervaring.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Dakkapel/dakraam, Overige, Onderhoud service
  • Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Snelle service en vakmanschap!

Er valt niets op aan te merken. Hier kun je op bouwen!

• Ging het om een (ver)bouw project? Indelingswijziging, Beglazing en kozijnen

Goede totale service.

Vanaf offerte tot uitvoering netjes en accuraat. Ook meerwerk als ook minder werk helder gecommuniceerd en conform afspraak berekend.

• Ging het om een (ver)bouw project? Garage/schuur, Vloer

Goed werk geleverd

• Ging het om een (ver)bouw project? Onderhoud service

open en klantgericht

Bouwbedrijf Marum bestaat uit een kundige groep van specialisten die ons prima hebben bijgestaan in de bouw van onze woning. Indien je inspraak wilt houden tijdens de bouw, delen zelf wilt oppakken en ook tijdens de bouw advies wilt hoe zaken beter/efficienter kunnen, dan ben je bij Bouwbedrijf Marum aan het goede adres.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Bouwbedrijf Marum doet precies wat je van een bouwbedrijf idealiter zou verwachten!

Wiebe de Wit denkt actief mee, houdt zich aan de gemaakte afspraken, heeft verrassende oplossingen en levert vakwerk!

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Dakkapel/dakraam, Badkamer, Beglazing en kozijnen, Overige

Vriendelijk en behulpzaam

In het voorbereidend gesprek heeft Wieb alle tijd genomen, om onze bouwwens goed in beeld te krijgen. Dat was zeer prettig. De uitvoering is gedaan door een onderaannemer. Bij de uitvoering kwam men met tweepersonen die meer tijd rekendendan we ingeschat en verwacht hadden. Zes uur voor het plaatsen van 1 raam vinden we eerlijk gezegd wel wat pittig

• Ging het om een (ver)bouw project? Beglazing en kozijnen

Even terug te komen op het aantal uren. Jammer dat u het zo heeft ervaren. Uitleg misschien dat dit een ander inzicht geeft op de uitvoering. Laden nieuwe ruit en transport van Roden naar Marum, dan bestaande ruit verwijderen en glassponning schoonmaken en vrij van kitresten, daar/waar nodig sponning grondverven en glasband aanbrengen. Glaslatten op lengte maken en nieuwe thermopane ruit plaatsen en afkitten. het was niet de meest gemakkelijke zijde van bereikbaarheid en groot en zwaar van formaat. Opruimen en retour naar de werkplaats. daar lossen oude ruit zit je al gauw op een aantal uurtjes. Ik hoop dat de tweede ervaring met ons een beter gevoel heeft gegeven. Met vriendelijke groet, Wiebe de Wit Bouwbedrijf Marum

Over Bouwnu

Over Bouwbedrijf Marum