Goed werk geleverd

• Ging het om een (ver)bouw project? Onderhoud service
  • Ging het om een nieuwbouw project? Overig

open en klantgericht

Bouwbedrijf Marum bestaat uit een kundige groep van specialisten die ons prima hebben bijgestaan in de bouw van onze woning. Indien je inspraak wilt houden tijdens de bouw, delen zelf wilt oppakken en ook tijdens de bouw advies wilt hoe zaken beter/efficienter kunnen, dan ben je bij Bouwbedrijf Marum aan het goede adres.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Bouwbedrijf Marum doet precies wat je van een bouwbedrijf idealiter zou verwachten!

Wiebe de Wit denkt actief mee, houdt zich aan de gemaakte afspraken, heeft verrassende oplossingen en levert vakwerk!

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Dakkapel/dakraam, Badkamer, Beglazing en kozijnen, Overige

Vriendelijk en behulpzaam

In het voorbereidend gesprek heeft Wieb alle tijd genomen, om onze bouwwens goed in beeld te krijgen. Dat was zeer prettig. De uitvoering is gedaan door een onderaannemer. Bij de uitvoering kwam men met tweepersonen die meer tijd rekendendan we ingeschat en verwacht hadden. Zes uur voor het plaatsen van 1 raam vinden we eerlijk gezegd wel wat pittig

• Ging het om een (ver)bouw project? Beglazing en kozijnen

Over Bouwnu