Professioneel,betrouwbaar bouwbedrijf

Door goede communicatie, het nakomen van afspraken, snel schakelen en fantastische werknemers is in korte tijd de bouw van ons huis naar tevredenheid gerealiseerd.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? N.v.t.
  • Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Professioneel bedrijf dat zeer vakkundig is.

Nieuw huis laten bouwen door Mulder. De kwaliteit is erg goed. Afwerking van de woning is ook van een erg hoog niveau. Prettige manier van communiceren en uiteindelijk staat kwaliteit voorop.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? N.v.t.
  • Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Goede organisatie met verstand van zaken en een prettige communicatie

Goede organisatie. Er werken mensen met verstand van zaken die duidelijk en snel communiceren

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Goede communicatie, vaklui aan het werk en meedenken!

Dit was onze eerste keer dat wij zelf een huis lieten bouwen. Ik kan deze aannemer iedereen aanraden! Andres is een man van zijn woord. Geen loze beloftes. Natuurlijk zijn er altijd een paar kleine hobbels op de weg, maar die werden met goede communicatie goed opgelost. Het eindresultaat is prachtig! Dat komt ook door de onderaannemers waarmee gewerkt wordt. Ook zij willen heel graag meedenken en voor overleg was veel ruimte. Het is met recht ons droomhuis geworden!

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Ervaring, betrokken, kwaliteit en betrouwbaarheid!

Voor het eerst een huis laten bouwen (eigen ontwerp) zonder dat ik technische kennis heb, daardoor erg afhankelijk van de aannemer. Op alle vlakken heeft Mulder m’n verwachtingen overtroffen. Eerlijk, betrokken, altijd de kwaliteit voorop en erg betrouwbaar in de omgang en bouw. Erg belangrijk is ook dat Mulder samenwerkt met erg goede onderaannemers wat ik nu nog elke dag terug zie in de woning. Verder heb ik het meedenken gedurende de bouw erg gewaardeerd - altijd op een open en eerlijke basis. Als ik ‘t opnieuw zou moeten doen rij ik direct weer naar Mulder in Elspeet.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Dak, Garage/schuur, Aanbouw/dakopbouw, Dakkapel/dakraam, Overige, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning, Badkamer, Vloer

Super, goed contact, overleg en meedenken

Na een voorgesprek kennis gemaakt met de aannemer op een bouwwerk van deze aannemer. De trots over zijn product heeft ons doen besluiten met hem in zee te gaan. Er was altijd goed overleg, ook met de onder aannemers. Ook tijdens bouw meedenken. Dit is onze derde woning die we zelf laten bouwen en dit was de prettigste ervaring.

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige
  • Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Perfect in uitvoer, fijn in communicatie.

Wij hebben Bouwbedrijf Mulder als zeer goed en plezierig ervaren. Duidelijke afspraken die nagekomen werden. Prettige communicatie, alles is bespreekbaar en zeer flexibel in uitvoer. Denken goed mee, geven meerdere opties, komen regelmatig met ideeën waar we zelf nooit aan gedacht zouden hebben. Werken zeer precies en kijken naar details.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Traditioneel bouwbedrijf dat goed meedenkt en korte lijntjes hanteert

Bouwbedrijf Mulder uit Elspeet is een fijn bouwbedrijf dat goed meedenkt met je persoonlijke wensen, maar ook kijkt wat financieel haalbaar is. Er werd zeer netjes gewerkt, elke avond werd er keurig opgeruimd. Door de korte lijntjes met de medewerkers werden vragen doorgaans vlot opgepakt. In de periode dat ons huis werd gebouwd was het erg druk zodat we soms wat lang op antwoord moesten wachten, maar dat was begrijpelijk en hebben wij niet als storend ervaren. We zijn heel blij met ons mooie huis!

Flexibel en gedreven !

Bouwbedrijf Mulder heeft ons vanaf onze eerste plannen fijn en duidelijk begeleid, een heldere offerte gedaan waarbij werd meegedacht hoe al onze wensen konden worden gerealiseerd, binnen het budget. Waar nodig werden verbeteringen voorgesteld en besproken. En, uiteindelijk sneller dan verwacht, een geweldig ruime en luxe woning heeft opgeleverd !

meedenkend en flexibel

onze eerste woning die we zelf lieten bouwen , hielden rekening met verrassingen , maar die kwamen niet. tussentijdse aanpassingen geen probleem , tegen billijke prijzen. keurige oplevering

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Betrouwbaar en betrokken; van werknemer tot directie.

We hebben een fantastische bouwperiode gehad. Er was alle ruimte voor overleg en aanpassingen. Vanuit de twee zeer positief ingestelde timmerlieden en ook door onderaannemers werden positieve verbeterpunten aangedragen, Richard en Henry hebben de bouw van ons huis uitgevoerd alsof ze er zelf gingen wonen. Afspraken over kosten van aanpassingen werden snel vastgelegd zodat er geen negatieve 'verrassingen' zijn geweest.

Over Bouwnu