Klantvriendelijk, kwalitatief goed, mooi resultaat, keurige werknemers!

De werkvoorbereiders hebben goed met ons meegedacht over het plan dat we hadden. Goede tips en adviezen gegeven en fijn meegedacht. Er werd echt de tijd voor genomen. Dat hebben we gewaardeerd. De verhouding tussen prijs en kwaliteit is keurig. Er was goed contact over en weer. De planning liep zoals verwacht. Het uitvoerende personeel was erg netjes en hebben een super resultaat opgeleverd. We zijn enorm tevreden! Kortom: een geweldig bedrijf met vakbekwame, vriendelijke mensen en kwalitatief hoogstaande projecten. Uitstekend!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Overige

Geweldig professioneel team!

Mulder Elspeet werkt zeer professioneel en heeft een klantvriendelijke en proactieve grondhouding. Je hebt een vaste begeleider (in mijn geval Matthieu) en hij heet mijn gezin in een stressvolle periode (want dat is het bouwen van een huis) uitstekend geholpen met het maken van de juiste keuzes, het geven (van ook ongevraagde) adviezen en vooral…het leveren van kwaliteit!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Toppers, stuk voor stuk....

Wij zijn via deze review-site in contact gekomen met bouwbedrijf Mulder. Een eerste woning in Harderwijk gingen wij bezichtigen met Andres van Hoorn. Daar kwamen wij met de verkopers niet uit. Bij een tweede woning in Epe, was Andres wederom van de partij! Wij hebben een perfecte verbouwing en verduurzaming van ons nieuwe huis gedaan. Zij denken in mogelijkheden en vertellen wat er wel kan in plaats van wat er niet kan. Meedenken en inspireren. soms spiegelen maar construcutief. De medewerkers zijn stuk voor stuk toppers, zeer deskundig, altijd bereid om even mee te denken/helpen, harde werkers en het hart op de goede plaats! Vakmensen! Het hele huis is onder de loep genomen, de onderaannemers ook stuk voor stuk toppers en de regie ligt perfect bij Andres in zijn handen. Wat heel fijn is dat zij het houtwerk (trap, kozijnen) in eigen beheer hebben, dat is echt een pluspunt qua levertijden. Is er dan helemaal niets verkeerd gegaan tijdens deze verbouwing? Natuurlijk wel, maar door overleg, afstemming en bespreking kom je daar altijd weer uit met het goede gevoel. Afspraak = Afspraak geldt hier zeker. Dank voor alle hulp, wij kijken terug op een perfect georganiseerde verbouwing, waarderen enorm alle inzet en bevelen dit bouwbedrijf van harte aan! Wij wonen nu met veel plezier en wooncomfort in ons nieuwe huis! Dank, vakmannen!!!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Garage/schuur, Dak, Vloer, Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen

Uitstekend bouwbedrijf

Wij zijn op basis van reviews en goede verhalen bij Bouwbedrijf Mulder in Elspeet terecht gekomen. Na het eerste kennismakingsgesprek waren wij meteen positief en hadden wij in de gaten dat we met een professionele partij te maken hebben. Dit bleek ook wel in praktijk. We hebben tijdens de bouw een prettige samenwerking gehad. Een groot voordeel vonden wij dat we dagelijks op de bouw aanwezig konden zijn en dat de vakmensen altijd bereikbaar waren voor vragen, toelichting of een praatje. Wij bevelen Mulder bij iedereen aan die een woning gaat bouwen.

Prettige samenwerking & prachtig resultaat

We hebben een mooi project achter de rug met bouwbedrijf Mulder. Alles is heel goed verlopen. De communicatie is altijd goed geweest zodat we altijd wisten waar we aan toe waren. Tot op de dag van vandaag, dus na oplevering, zijn ze nog erg zorgvuldig.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Prettig samengewerkt met mooi eindresultaat

Bij de bouw van onze seniorenwoning werd goed meegedacht en was veel mogelijk. Goede telefonische bereikbaarheid, snel afstemmen, prettige gesprekken. Er is goed en netjes gebouwd, en bij de opleveringskeuring door de externe keurmeester van de vereniging eigen huis werd de kwaliteit ook bevestigd: zo goed en netjes: dat zie je niet vaak, top!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Kwalitatief hoogstaand zowel in het bouwproces als in het project wat ze opleveren.

Vrienden van ons hadden al ervaring met Mulder en dit was hun goed bevallen, de beste reclame is mond op mond reclame, dus zijn wij ook met hen in zee gegaan. We hebben er geen moment spijt van gehad. Van te voren duidelijk over op welke vlakken en met welke tijdslijnen er van ons actie verlangt werd. Verder altijd helder geweest in de communicatie. Met alle beslommeringen zoals Covid en een extreme toename van de kosten van bouwmaterialen, was continue duidelijk wat de planning was en de bijbehorende kosten. Al het meerwerk netjes gespecificeerd. En als er onduidelijkheid was zorgden de korte lijntjes er voor dat dit snel opgehelderd was. Niet onbelangrijk is dat er keurig gewerkt werd, altijd netjes en opgeruimd aan het einde van de bouwdag. We merkten het verschil vooral toen er andere partijen, niet gelieerd aan mulder, in de eindfase werk moesten verrichten, die latterlijk rotzooi achter lieten. Ook de nazorg is uitstekend, en we zijn achtergelaten met het gevoel dat we ten alle tijde eventuele problemen kunnen aankaarten, overigens zijn die er niet. Lang verhaal kort, mocht je een huis en/of een ander project willen laten bouwen dan is Mulder een partij waar je op kan vertrouwen en die eerlijk is over wat ze doen en transparant over hun werkzaamheden. Top team, samen met alle onderaannemers!

Zeer tevreden!

In onze zoektocht naar een aannemer zijn wij eind 2019 in contact gekomen met Bouwbedrijf Mulder uit Elspeet. Het eerste gesprek met Andres (mede-eigenaar) hebben we als zeer prettig ervaren en onze wensen waren al snel omgezet naar een overeenkomst. Er kon al op redelijk korte termijn worden begonnen met de start van de bouw. Het voortraject was relatief kort, waarbij Andres ons aan verschillende leveranciers heeft verbonden. Door de korte lijnen en duidelijke communicatie werden er snel meters gemaakt. Bouwbedrijf Mulder werkt nauw samen met een vaste groep onderaannemers. Dit zie je terug tijdens de bouw; iedereen kent elkaar en zijn op elkaar ingespeeld. De bouwfase zelf was erg prettig; er werd netjes gewerkt, de bouwplaats werd opgeruimd, het vakkundige bouwteam was bereikbaar en toegankelijk. Er is altijd ruimte om wat te bespreken en zonodig aan te passen. Het team wil graag een mooie woning neerzetten en heeft met plezier aan onze woning gewerkt. Dat is terug te zien in het eindresultaat!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Goed advies en echt vakmanschap

In de gesprekken en het plannen vooraf met Gerrit Westerbroek kwamen al goede ideeen en adviezen voor de uitgebreide renovatie en aanpassing van onze woning. Ook tijdens de verbouwing zelf konden nog verdere verbeteringen en aanpassingen worden doorgevoerd. De mensen van Bouwbedrijf Mulder, bij ons waren het Arjen en Alex, zijn echte vakmensen die mooi werk afleveren met oog voor detail. Ook de onderaannemers waarmee wordt samenwerkt zijn vakmensen die zich flexibel opstellen en met goede oplossingen komen. Alles is in goede samenwerking verlopen en we zijn zeer tevreden met het eindresultaat.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Garage/schuur, Dak, Vloer, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen

Zeer blij met onze prachtige woning

Wat zijn wij tevreden over ons prachtige huis en het hele proces van de bouw. De eerste kennismaking met Andres van BBME was zeer prettig, Andres had kennis van zaken en kon ons goed voorlichten. Gedurende de bouw is dit contact altijd zeer prettig gebleven. Met Andres waren er zeer korte lijnen, zelfs in de avonduren kregen wij snel een reactie. Ook over de bouw van het huis niets dan lof. Er is prachtig en zeer gedegen gebouwd. Alle materialen die gebruikt zijn, zijn van goede kwaliteit. Met als resultaat een prachtige en kwalitatief goede woning die daarnaast conform afspraak is opgeleverd (zelfs geen dag uitloop)! Daarnaast ook zeer vriendelijke en kundige bouwmedewerkers! Prijs- kwaliteit is zeer goed en daarnaast verloopt het proces vlekkeloos. Kortom, we zijn zeer tevreden en zouden BBME echt zeker bij iedereen aanbevelen. Wij zijn erg tevreden klanten.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Via Brummelhuis zijn wij in contact gekomen met Bouwbedrijf Mulder. Na de kennismaking met Andres hadden wij direct een goed gevoel en hebben we besloten onze twee-onder-1-kapwoning door BBME te laten bouwen. Andres had tijdens de kennismaking beloofd dat onze woning voor de bouwvak zou worden opgeleverd en dit is ook gelukt! We hebben het contact met alle vakmannen als zeer prettig ervaren. Tijdens de gehele bouw zij wij altijd welkom geweest! Daarnaast is er door iedereen goed met ons meegedacht en werden we gevraagd of geïnformeerd als het anders kon of moest. We hebben het hele bouwproces als heel plezierig ervaren! De communicatie, benadering en toegankelijkheid van iedereen was top. Na de oplevering waren ook de andere vakmannen die kwamen voor de wanden en vloeren onder de indruk van de kwaliteit die is geleverd. We zijn dan ook heel blij met het eind resultaat; een hele mooie, strak en gaaf afgewerkte twee-onder-1-kapwoning! Mochten we ooit toe zijn aan een nieuw project dan zullen wij dit zeker met Bouwbedrijf Mulder gaan doen!

Vakkundig en meedenkend.

Zeer goede ervaring met diverse vakspecialisten tijdens de verbouwingswerkzaamheden. Zij zijn vakkundig, vriendelijk en flexibel mbt aanpassingen en werkzaamheden. Goede begeleiding tijdens het verbouwingsproces. Geen financiële tegenvallers. Goede offerte vooraf. De prijs-kwaliteit is zeker in verhouding. We zijn zeer tevreden over het eindresultaat.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Kwaliteit en prettige samenwerking!

Vanaf de eerste kennismaking hadden we een goed gevoel bij bouwbedrijf Mulder. We hebben dan ook geen moment spijt gehad dat we voor deze aannemer gekozen hebben. Tijdens het hele traject zijn we nauw betrokken geweest. We vonden het ook erg prettig dat we altijd op de bouw terecht konden en hier ook een goed contact hadden met de mensen op de bouw. Inmiddels wonen we met veel plezier in een prachtige en kwalitatief hele goede woning! Wij bevelen bouwbedrijf Mukder zeker aan!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Vakmannen die een prachtige, robuuste en duurzame woning hebben gebouwd!

Via de architect Brummelhuis zijn wij in contact gekomen met Bouwbedrijf Mulder. Na de eerste kennismaking met Andres hadden wij een heel goed gevoel over de bouw van onze 2-onder-1-kapwoning door deze aannemer. Het traject van ontwerpen tot verlening van de omgevingsvergunning verliep zeer soepel, zodat Mulder direct na de bouwvak 2020 kon starten met de bouw. Het gehele bouwproces is zeer goed verlopen en de van tevoren gemaakte planning is gehaald. In week 11 zou de woning opgeleverd worden en dat is ook gelukt! Bij Mulder werken vakmensen en dat merk je tijdens de bouw. Ook zet Mulder vakmensen in voor alle benodigde klussen, die veelal uit de regio komen. Tijdens de bouw moesten we veel beslissingen over meerwerk nemen. Mulder is transparant en berekent reële prijzen. Ook is de communicatie heel goed verlopen, dankzij de zeer korte lijntjes. Wij vonden het erg prettig dat we tijdens de gehele bouw het bouwterrein op mochten. Als we ergens tegenaan liepen, dan werd dat direct opgepakt en opgelost. Voorbeeld: Tijdens de bouw kwamen we erachter dat het hoekraam bij de keuken iets te hoog was. Andres heeft dit direct opgepakt en het hoekraam een stukje laten verlagen. We hebben veel contact gehad met timmerman Gerjan en loodgieter Arie. Zij dachten heel erg mee tot in het kleinste detail en dat was erg prettig! Wij kregen dan ook een woning opgeleverd die helemaal aan onze wensen voldoet. Andres, medewerkers en onderaannemers, nogmaals hartelijk dank! 'Vakwerk in maatwerk', ja, dat hebben wij zo ervaren.

Kwaliteit en betrouwbaar

Goede voorbereiding, mooie kwaliteit oa kozijnen en deuren uit eigen fabriek. Aardige werknemers en alles in goed overleg en keurig binnen de afgesproken tijd opgeleverd!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging

Vakkundig en flexibel bouwbedrijf

Wij hebben het dak van ons woonhuis en schuur laten renoveren door bouwbedrijf Mulder. Voorafgaand een aantal gesprekken gehad om alle wensen en mogelijkheden door te nemen. Tijdens de verbouwing zijn we goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de bouw. Ondanks de regen, is de planning gehaald en is het resultaat echt prachtig. Tijdens de verbouwing kwamen wij met de wens om aansluitend een WC te plaatsen en hier werd tijdens het renoveren van het dak al mee begonnen. Fijn dat hier flexibel mee om werd gegaan.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Garage/schuur, Dak, Badkamer, Isoleren (deel) woning
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Betrouwbaar vakmanschap van uitmuntende kwaliteit

Al vanaf de eerste kennismaking was duidelijk dat bij Bouwbedrijf Mulder alles in het teken staat van vakmanschap en gedrevenheid om mooie, kwalitatief hoogstaande huizen te bouwen, volledig naar wens van de klant. Wij kochten een kavel, hadden een ontwerp voor onze droomvilla, en een lange lijst aan specifieke wensen op het gebied van de technische installatie en afwerking van de woning. Niets was Andres en zijn team te veel of te gek en hij is met zijn team aan de slag gegaan om een gedetailleerd voorstel op maat te maken. We hebben hem leren kennen als een klantgerichte, uiterst vriendelijke en gedreven vakman, die volledig achter zijn werk wil kunnen staan, en samen met zijn team alles op alles zet om dat te verwezenlijken. Zo heeft Gerald ons gedurende de gehele bouw fantastisch begeleid en ons vakkundig voorzien van advies, om ons door de enorme hoeveelheid beslissingen te loodsen die genomen moeten worden wanneer je een woning volledig naar eigen wensen laat bouwen. De samenwerking met voorman John op de bouw was heel prettig, zodat we in het werk al konden zien hoe de te nemen beslissingen zouden gaan uitpakken. John deed wanneer we daarom vroegen fantastische suggesties voor de details van de uitvoering, die het huis nog mooier gemaakt hebben. Daarnaast heeft bouwbedrijf Mulder een enorm netwerk van echte vaklieden, van installateurs tot tegelzetters en schilders, die stuk voor stuk helemaal passen in de filosofie van Mulder: het leveren van vakwerk in een strakke planning. Niet alleen op het gebied van vakmanschap en geleverde kwaliteit verdient Bouwbedrijf Mulder een pluim. Ook op het gebied van de persoonlijke benadering, toegankelijkheid, communicatie en de afspraak is afspraak mentaliteit heeft het hele team het fantastisch gedaan. We zijn heel blij met de samenwerking en we hadden deze ons niet beter kunnen wensen. Wij gaan voorlopig niet meer weg uit ons fijne huis, maar zouden Bouwbedrijf Mulder aan een ieder van harte kunnen aanbevelen!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Kwaliteit in bouwen en samenwerken!

De personen die bij Bouwbedrijf Mulder werken hebben passie, hart voor de zaak en willen een mooi en eerlijk stukje werk maken! Dit is 100% gelukt bij ons nieuw gebouwde vrijstaande woning in Nunspeet. De organisatie van de bouw en het samenwerken met de betrokken onderaannemers is daarnaast ook vermeldingswaardig. Bouwbedrijf Mulder heeft strakke planning en doet er alles aan om de afgesproken opleverdatum na te komen!

Boven verwachting

Nieuwbouw: vrijstaande woning Wij zijn van begin tot het eind zeer tevreden over de bouw van ons huis. De opleveringsdatum was al ruim voor het begin van de bouw bekent.. Iedereen die voor Mulder werkt heeft het Mulder D.N.A.(afspraken nakomen meedenken vakwerk leveren en zeer prettig in de omgang) Wij zijn dan ook zeer tevreden met het eind resultaat van ons huis. Als u op zoek bent naar een bouwbedrijf voor uw woning beveel ik Mulder van harte aan.

Betrouwbaar en persoonlijk bouwbedrijf

Met Mulder hebben wij heel prettig het bouwproces van onze woning doorlopen. Er wordt op een fijne manier meegedacht met de vele keuzes die tijdens het bouwproces gemaakt moeten worden en het bedrijf is zeer toegankelijk voor vragen. Het afwerkingsniveau (en de eisen die de medewerkers van Mulder hier uit zichzelf al aan stellen) is van een hoog niveau. Wij zijn heel blij met onze woning en raden Mulder aan iedereen aan.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Geweldige samenwerking, afspraak is afspraak

Nog ver voor de eerste schop de grond in ging werd de opleverdatum al gecommuniceerd en deze is ook netjes gehaald. Zeer goede communicatie voorafgaand en gedurende de bouw. Ze staan open voor afwijkende ideeën en denken graag mee. Mochten we ooit nog eens een kavel kopen en een huis bouwen, dan weer met Bouwbedrijf Mulder uit Elspeet.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Vakkundig, klantgericht, vriendelijk, korte bouwtijd

Bouwbedrijf Mulder is een "kleine" aannemer met altijd een vast aanspreekpunt. Wij hebben dat als zeer plezierig ervaren! Er is altijd goed overleg geweest, tot in alle details. Deze aannemer heeft echt liefde voor het vak en kon goed overweg met onze perfectie. Zo is ons huis geworden zoals wij dat voor ogen hadden!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Vriendelijke vakmensen maken mijn huis mooi

Mijn huis is weer helemaal op orde met moderne materialen. Maatwerk en met oog voor detail. Kozijnen en ramen vervangen en gerepareerd Goten, platdak boeidelen en zinkwerk Latijen hersteld en net metselwerk met de oorspronkelijke stenen En het was nog gezellig met ze ook aan onze keukenrafel Volgende keer vraag ik ze weer

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping, Aanbouw/dakopbouw, Garage/schuur, Dak, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Overige

Heel betrouwbaar en deskundig

Wij hebben de samenwerking met Mulder als heel prettig ervaren. Het resultaat is een prachtig huis waar we met veel plezier wonen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Plezierige bouwer met vakmanschap hoog in het vaandel!

Voor ons was het de eerste keer dat we een nieuw huis lieten bouwen. We stapten een onbekende wereld binnen. Bouwbedrijf Mulder heeft ons erg goed begeleid en geadviseerd in het keuzeproces. Ze zijn laagdrempelig en werken met korte lijntjes. De werknemers zijn zeer vakbekwaam en prettig in de omgang. Even iets vragen of overleggen was geen probleem. Ook het tussentijdse overleg met bijvoorbeeld de loodgieter of elektricien was prettig en zeer efficient, aangezien een eerste idee op papier in de praktijk soms beter net iets anders kan worden uitgevoerd. De werkzaamheden verliepen volgens/ binnen planning en we zijn zeer content met het eindresultaat. De uiteindelijke oplevering verdient een pluim: een daadwerkelijk champagne moment met slechts een paar kleine aandachtspunten!

Over Bouwnu